Mihai_AMD
Aug 30 2007, 07:45 AM
Am ramas tampit mai zilele trecute cand am fost dupa niste piese la niste prieteni care stau undeva la tara si care au o gramada de e12 si e28.auziti ce au facut oamenii,au luat de curand un e28 auriu,520i,de la un tip de la rar de la bucuresti,masina are TGS la nr.au dat 25mil pe ea pe motiv ca nui mergea injectia.cum ei au avut numai e12 pe carburatie si la injectie se uitau ca la ozn-uri,au dat mai fratilor gaura in bloc,in dreptul pompei de benzina,ca sai puna pompa de benzina mecanica si carburator.au zis ca deja era acolo ca un locas,un dop sudat pe bloc,ma gand ca asa a ramas forma blocului de la e12 iar cand sa pus la e28 gaura aia sa astupat,normal dar a ramas locul unde ei au dat gaura..curaj mare p ei
INTERCEPTOR
Aug 30 2007, 08:39 AM
e mai simplu sapui carb pe injectie decat injectie pe carburator.nu e nici o mare filozofie.bmw sa gandit si la nebuni care o sa faca modificari si le a usurat putin sarcina,
TiL
Aug 30 2007, 11:45 AM
Stiu la ce gaura te referi, e data in chiulasa, nu in bloc

Interceptor, tii minte ca noi a trebuit s-o astupam cand am pus 2.5-ul de pe E12 pe E28-ul meu?
Mihai_AMD
Aug 30 2007, 08:40 PM
QUOTE (TiL @ Aug 30 2007, 11:45 AM)

Stiu la ce gaura te referi, e data in chiulasa, nu in bloc

Interceptor, tii minte ca noi a trebuit s-o astupam cand am pus 2.5-ul de pe E12 pe E28-ul meu?
nu..e data in bloc,eu stiu ca am avut si eu 520 '79 si pompa e prinsa pe bloc,pe chelioasa e la 1.8.poate si la 525 de care zici,dar la 520 '79 cel putin e pe bloc jos cam pe langa joja de ulei si delco
TiL
Aug 31 2007, 03:02 PM

mda, M20 e cu totul altfel decat M10 si M30.