Aug 30 2007, 07:45 AM
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
Am ramas tampit mai zilele trecute cand am fost dupa niste piese la niste prieteni care stau undeva la tara si care au o gramada de e12 si e28.auziti ce au facut oamenii,au luat de curand un e28 auriu,520i,de la un tip de la rar de la bucuresti,masina are TGS la nr.au dat 25mil pe ea pe motiv ca nui mergea injectia.cum ei au avut numai e12 pe carburatie si la injectie se uitau ca la ozn-uri,au dat mai fratilor gaura in bloc,in dreptul pompei de benzina,ca sai puna pompa de benzina mecanica si carburator.au zis ca deja era acolo ca un locas,un dop sudat pe bloc,ma gand ca asa a ramas forma blocului de la e12 iar cand sa pus la e28 gaura aia sa astupat,normal dar a ramas locul unde ei au dat gaura..curaj mare p ei
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
|
db85amd De la injectie la carburatie !!! Aug 30 2007, 07:45 AM
INTERCEPTOR e mai simplu sapui carb pe injectie decat injectie... Aug 30 2007, 08:39 AM
TiL Stiu la ce gaura te referi, e data in chiulasa, nu... Aug 30 2007, 11:45 AM
db85amd QUOTE (TiL @ Aug 30 2007, 11:45 AM) Stiu ... Aug 30 2007, 08:40 PM
TiL mda, M20 e cu totul altfel decat M10 si M30. Aug 31 2007, 03:02 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 30th October 2025 - 03:53 AM |