Help - Search - Members - Calendar
Full Version: rapoarte cutie de viteze ZF
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E34
Apple
daca stie cineva rog sa-mi spuna care sunt treptele de viteza la o cutie zf de pe un motor m50 2,5 l 24 valve vanos.
multumesc

PS: adica a I-a pana la xx km/h, a doua .... si tot asa.
TiL
Nu poti spune I-a pana la x km/h decat daca stii rapoartele din cutie, raportul diferentialului, dimensiunea rotilor si turatia la care schimbi. Era un fisier excel care stia sa calculeze folosind datele astea, dar nu stiu pe unde-l poti gasi.
Eventual iti poate spune georgem ce viteze maxime a atins cu 525-ul lui vanos, in treptele I, II si II, dar nu stiu daca el are ZF.

Cred ca tu cauti sa afli rapoartele din cutie, ca sa le compari cu cele din vechiul tau Getrag.
Apple
nu... vreau sa inteleg cum dracu prin schimbarea cutiei si lungirea un pic a cardanului ajung mai greu in rosu si intr-a intaia de exemplu am o viteza ireala.
turometrul si vitezometrul functioneaza perfect...

PS: si inainte aveam un pic mai mare viteza decat ce scrie prin carti... dar acum e chiar vis...
TiL
Inseamna ca ZF-ul e "mai lunga" in treptele inferioare decat Getragul. Caz in care trebuie imperecheata cu un diferential mai scurt.
Apple
QUOTE (TiL @ Jun 7 2007, 12:18 PM) *
Inseamna ca ZF-ul e "mai lunga" in treptele inferioare decat Getragul. Caz in care trebuie imperecheata cu un diferential mai scurt.

sa fim seriosi... mie-mi convine chestia asta... creste viteza maxima rolleyes.gif
doar ca plecarile de pe loc sunt cam lente... unsure.gif
TiL
Si-ti prajesti ambreiajul mai repede. Dar e nou asa ca n-ai de ce sa-ti faci probleme, oricum te tine cateva zeci de mii de km.

A, e posibil ca viteza maxima sa nu creasca, pentru ca de obicei treapta a patra e la fel la toate cutiile: 1:1. Iar la treapta a V-a sunt diferente mici de obicei.
Apple
QUOTE (TiL @ Jun 7 2007, 12:41 PM) *
Si-ti prajesti ambreiajul mai repede. Dar e nou asa ca n-ai de ce sa-ti faci probleme, oricum te tine cateva zeci de mii de km.

A, e posibil ca viteza maxima sa nu creasca, pentru ca de obicei treapta a patra e la fel la toate cutiile: 1:1. Iar la treapta a V-a sunt diferente mici de obicei.

a patra schimbata normal nu in rosu dar totusi pe la vreo 5500, face sa scada turatia la 3500-3700 si apoi creste in continuare viteza frumos...
Sorin
zf-ul are a v-a priza directa
si ca viteza maxima daca nu ai umblat la diferential tot pe acolo o sa fii
oricum zf-ul e mai bun decat getragul pentru acest model
Apple
QUOTE (Sorin @ Jun 7 2007, 01:29 PM) *
zf-ul are a v-a priza directa
si ca viteza maxima daca nu ai umblat la diferential tot pe acolo o sa fii
oricum zf-ul e mai bun decat getragul pentru acest model


daca ai putea sa-mi explici exact ce e cu priza directa..... biggrin.gif

n-am umblat la diferential, doar la cardan l-am lungit un pic pentru ca zf-ul e mai scurt ca getragul...
totusi pana la urma... care sunt rapoartele de viteza la zf-ul asta?
TiL
priza directa adica raport 1:1.
alex230ro
Vezi aici poate te ajuta cu ceva
http://www.zf-group.com/pdf/5HP18.pdf

bine nu stiu sigur daca cutia are acelasi cod cu a ta smile.gif
Apple
QUOTE (alex230ro @ Jun 7 2007, 01:54 PM) *
Vezi aici poate te ajuta cu ceva
http://www.zf-group.com/pdf/5HP18.pdf

bine nu stiu sigur daca cutia are acelasi cod cu a ta smile.gif

5Hp22 e a mea...

stai ca nu-s sigur ca e 5hp22...

pe zf.com gasisem o chestie care zicea ca la e34 a pus 5hp22 da totusi... nush ce sa zic
TiL
5HP18 e automata. Dar site-ul ala e un bun punct de plecare.
Apple
da... numai ca totusi... ar fi trebuit sa ma uit dracului pe cutie cand am montat-o... nu mi-a trecut prin cap... acu cine naiba da cutia jos doar asa de chestie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.