Help - Search - Members - Calendar
Full Version: PROBLEMA FOAAARTE DUBIOASA
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E30 (ursulet)
ionusunt
deci.am venit de la munca,a stat masina parcata o ora ,dupa care am coborat.am procedat astfel.am scos-o din viteze ,am pornit motorul cu ea in punctu mort,calc ambreiajul,dau a1-a,poc nu intra......stau ma gandesc ma panichez ca rpostul....inchid motorul,bag a1a cu motorul inchis,iar cu ambreiajul apasat,pornesc din nou,sa vad daca cupleaza ambreiajul...surpriza,masina nu pleaca in fata cum ma asteptam,semn ca ambreiajul merge .dau sa o scot dintr-a1a si scoate un zgomot de parca nu as fi avut ambreiajul calcat,dar iese,dau sa o bag la loc in a1a,calc ambreiaju,misc levieru spre a1a,nimic........dupa care opresc din nou..ma gandesc sa bag a1a cu ea pe loc dupa care sa incerc sa ridic ambreiaju sa vad daca pleaca..fac asta,bineinteles masina pleaca normal. am zis ok..o opresc ,pornesc din nou in N ,dupa care bag a1a si ple....pornesc,calc ambreiaju sa dau a1a,nimic...la fel....opresc din nou,dau a1a cu mot oprit,pornesc ,ridic ambreiajul,pleaca normal,dau a2a,nu tocmai usor dar din prima si fara caraieli,merg ce merg,dau a3a,merg dau a4a....ajung la semafor,pana aici totul foarte normal.scot masina din viteze ,era rosu,se pune verde,dau a1a...nu intra............opresc motorul,din nou dau a1a,pornesc,ridic ambreiajul si pleaca normal,dau a2a,a3a.......am tot mers si pe loc tot nu intra in viteze,doar in timpul mersului.ma opresc pe dreapta,acum 2 seri completasem f putin nivelul lichidului de frana.ma uit la nivel,eu crezand ca pierde,nivelul f ok la maxim.desfac capacul de la bidonasul cu lichid de frana,il pun la loc.ma duc in masina sa vad ce si cum......SURPRIZAAA ..totul merge normal...pornesc,si merge sa dai a1a a2a a3a toate cele....am mai facut cateva ture,perfect normal...am oprit si pornit motoru de ateva ori..totul ok
tin sa mentionez ca i-am si dat sa vad cum trage in tot acest timp ca m-am gandit si la discul de ambreiaj care are vreo 40 d mii de km..tragea de rupea smile.gif

DECI CE AR PUTEA FI ?eu ma gandeam ca poate nu e aerisit cum trebuie circuitul lichidului de frana...sauceva la cutie gen timonerie(desi nu cred ca prea sia revenit poc trosc la normal cum am desfacut si pus la loc capacul de la lichidu de frana.)
VA ROG CINE POATE SAMI DEA O MANA DE AJUTOR MACAR TEORETIC IL ROG SA O FACA biggrin.gif si scuze ca v-am plictisit cu un roman atat de mare dar am povestit efectiv pas cu pas tot ce mi s-a intamplat smile.gif
io'sŪ
vezi ca masina aia de cand o stiu a tot avut probleme la circuitul hidraulic de la ambreiaj, gica a schimbat pompa de la pedala dar tot a avut probleme... sa nu fie de la cilindru receptor
ar putea sa mai fie ( dar nu-si mai revenea) un arc de la disc sarit sau placa de presiune sparta
totusi tind sa cred ca de la circuitul hidraulic e prb, acolo sa verifici prima data
ionusunt
QUOTE (io`s @ Jun 2 2007, 03:49 AM) *
vezi ca masina aia de cand o stiu a tot avut probleme la circuitul hidraulic de la ambreiaj, gica a schimbat pompa de la pedala dar tot a avut probleme... sa nu fie de la cilindru receptor
ar putea sa mai fie ( dar nu-si mai revenea) un arc de la disc sarit sau placa de presiune sparta
totusi tind sa cred ca de la circuitul hidraulic e prb, acolo sa verifici prima data

a schimbat si cilindru in vara acum ca debraia singur ambreiajul.o sa il sun si pe el daca e sa se uite.si mi-e clar ca e de la circuitu hibraulic....cum am desfacut capacu la lichid,cum a mers........a si am uitat sa spun ca atunci cand am completat,am completat ca simteat ciudat ambreiajul la picior...cum am pus 2 stropi de llichid cum a mers frumos
ionusunt
de atunci nu a mai facut nimmic de genul asta
blink.gif unsure.gif
sa fac o verificare pe la lichid(sa aerisesc instalatia ) si sa ma uit la ambreiaj ?stiu ca e destul de munca....
Apple
QUOTE (ionusunt @ Jun 3 2007, 02:16 PM) *
de atunci nu a mai facut nimmic de genul asta
blink.gif unsure.gif
sa fac o verificare pe la lichid(sa aerisesc instalatia ) si sa ma uit la ambreiaj ?stiu ca e destul de munca....


aeriseste instalatia si ai scapat cu siguranta de probleme...
vezi dupa ce aerisesti trebuie sa amorsezi pompa... daca nu te descurci si nu stii cum sa o faic zi aici si-ti explic...
Shark
Exact asa patesc si eu de vreo 2 zile. Din fericire, nu se intimpla foarte des. Dar intr-adevar, desi calc ambreiajul parca nu actioneaza nimic, imping schimbatorul intr-un zid parca, in loc de treapta de viteza. Apoi ridic ambreiajul si cind ambreiez din nou merge perfect.
Sunt tare curios cum se rezolva problema, ionusunt, ca saptamina asta eu nu am timp de aerisit instalatia.
alex230ro
Ar fii o idee sa schimbati si lichidul de frana posibil sa fi pierdut din proprietati
ionusunt
din nou in seara asta.la fel desfac capacul vasului cu lichid,il pun la loc ,merge..eu schimb lichidu cu \prima ocazie
TiL
Nivelul lichidului nu scade? Vezi daca nu pierzi lichid pe la cilindrul de ambreiaj, poate pe la aerisitor...
ionusunt
nu a scazut de cand l-am completat..............
bartro
QUOTE (ionusunt @ Jun 4 2007, 10:27 PM) *
din nou in seara asta.la fel desfac capacul vasului cu lichid,il pun la loc ,merge..eu schimb lichidu cu \prima ocazie


Nu are capac un fel aerisitor? Poate e blocat/infundat si ramana sub presiune sistem..? Se aude ceva cand o desfaci? Scapare de aer?
Tytus
offtopic.gif problema e cand stai trecut ieri seara de stop la intersectie la Perla la 10PM cu motoclistii alaturi si cu mana pe parbriz sus sa arati tu ca acolo se termina laugh.gif , nu ca la altii biggrin.gif (stim tot suntem peste tot ph34r.gif )

on-topic: eu zic aerisirea instalatiei
ionusunt
QUOTE (Tytus @ Jun 5 2007, 02:26 PM) *
offtopic.gif problema e cand stai trecut ieri seara de stop la intersectie la Perla la 10PM cu motoclistii alaturi si cu mana pe parbriz sus sa arati tu ca acolo se termina laugh.gif , nu ca la altii biggrin.gif (stim tot suntem peste tot ph34r.gif )

on-topic: eu zic aerisirea instalatiei

motociclistii aia mi s-au bagat in fata(de scuteristi zici nu? ) exact cand am calcat acceleratia...fix in fata mi-au tasnit....ei sa ma depaseasca cu scuteru......si m-am luat de ei sa mai citeasca si ei legislatia rutiera...ca nu se fac dastea...
nu fasaie nimic cand desfac capacul
o sa aerisesc zilele astea instalatia si imi voi lua cel mai bun lichid de frana....am auzit ca ATE super blue ar fi foarte bun.
stie cineva unde se gaseste si un pret/L ?

@tytus-tu locuiesti pacolo? ma vezi de la balcon ?ca m-ai mai vaz tu o data p-acolo biggrin.gif
Tytus
si pe acolo....
am "pandaci" oricum in tot orasul biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
bafta cu lichidul
ionusunt
QUOTE (Tytus @ Jun 5 2007, 03:17 PM) *
si pe acolo....
am "pandaci" oricum in tot orasul biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
bafta cu lichidul

sa inteleg ca esti un fel de 007 laugh.gif
ionusunt
astazi a clacat de tot..am plecat de la stop si cand sa dau a2a......pedala de ambreeiaj e bleaga,si nu face niimic...daca pornesti masina cu ea calcata si bagata in a1a de dinaintea pornirii,se comporta ca si cum ai semi ambreia..... unsure.gif
TiL
Sa fie pompa de ambreiaj dusa? O gasesti langa pedala de ambreiaj.
Apple
QUOTE (TiL @ Jun 6 2007, 02:45 PM) *
Sa fie pompa de ambreiaj dusa? O gasesti langa pedala de ambreiaj.



eu cred in continuare ca e un mare gol de ar sau mai multe in instalatie... de ce naiba nu aerisesti o data pedala aia?
ionusunt
QUOTE (Apple @ Jun 6 2007, 05:02 PM) *
eu cred in continuare ca e un mare gol de ar sau mai multe in instalatie... de ce naiba nu aerisesti o data pedala aia?

pentu ca pana azi de dimineata a mers fara nici un incident major,de azi fiind liber,o sa am timp sa fac si asta.maine asta fac,aerisesc instalatia,schimb lichidul,si daca nici asa nu merge ,sa verific placa de presiune (fostul propietar mi-a spus ca acum 40 de mii de km,placa era buna-atunci a fost schimbat discul -acum masina are 205 mii )
nmg
Nu stiu exact cum vine la tine dar cred ca ar trebui sa verifici si garniturile de la pompa/cilindru, eventual chiar sa le schimbi (daca se poate). Am avut probleme asemanatoare pe o alta masina (cu pompa de frana) si era din cauza garniturilor din pompa, una din interior era ciupita si scapa lichid pe langa ea. Din cauza scaparii asteia, pedala mergea in gol fara nici un fel de cursa utila iar nivelul de lichid se pastra constant in rezervor.

Ah, da, cand a inceput sa faca prima data, nivelul de lichid a scazut foarte putin, exact cu volumul necesar umplerii cilindrului pompei, pe urma era constant. smile.gif
TiL
Si eu raman la ideea cu pompa dusa. Se pot schimba garniturile, daca nu are probleme grave.
ionusunt
QUOTE (TiL @ Jun 7 2007, 05:43 PM) *
Si eu raman la ideea cu pompa dusa. Se pot schimba garniturile, daca nu are probleme grave.

pompa de la pedala si cilindrul receptor au fost schimbate(1 an jumate doi pompa si in vara cilindrul),acum circa 40 de mii discul de ambreiaj deasemenea schimbat..
xox
Am si eu o intrebare, asta-i modelul la toate E30? Adica hidraulic? Intreb pentru ca sincer nu stiu si m-am gandit intotdeauna ca-i ca la dacie, fly by wire. Cel putin la a mea.
TiL
Toate au ambreiaj hidraulic, de la rechini incoace. Nu stiu cum a fost inainte de E12.
ionusunt
mergeee! celb (4).gif celb (15).gif placa si rulmentul le-am schimbat.se poate inchide.
florin83
de ce n-ai schimbat si discul daca tot ai desfacut acolo? huh.gif
316i
Nu l-a schimbat pentru ca inca e bun, discul fusese schimbat recent.
ionusunt
discul are in jur de 30-40 d mii.acuma ambreiajul este muuult mai rigid decat inainte de decesul placii de presiune,si tine ceva mai sus.e normal?
dupa asta se poate inchide.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.