IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> PROBLEMA FOAAARTE DUBIOASA, nu puteam sa schimb vitezele decat in mers
ionusunt
post Jun 2 2007, 01:20 AM
Post #1


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



deci.am venit de la munca,a stat masina parcata o ora ,dupa care am coborat.am procedat astfel.am scos-o din viteze ,am pornit motorul cu ea in punctu mort,calc ambreiajul,dau a1-a,poc nu intra......stau ma gandesc ma panichez ca rpostul....inchid motorul,bag a1a cu motorul inchis,iar cu ambreiajul apasat,pornesc din nou,sa vad daca cupleaza ambreiajul...surpriza,masina nu pleaca in fata cum ma asteptam,semn ca ambreiajul merge .dau sa o scot dintr-a1a si scoate un zgomot de parca nu as fi avut ambreiajul calcat,dar iese,dau sa o bag la loc in a1a,calc ambreiaju,misc levieru spre a1a,nimic........dupa care opresc din nou..ma gandesc sa bag a1a cu ea pe loc dupa care sa incerc sa ridic ambreiaju sa vad daca pleaca..fac asta,bineinteles masina pleaca normal. am zis ok..o opresc ,pornesc din nou in N ,dupa care bag a1a si ple....pornesc,calc ambreiaju sa dau a1a,nimic...la fel....opresc din nou,dau a1a cu mot oprit,pornesc ,ridic ambreiajul,pleaca normal,dau a2a,nu tocmai usor dar din prima si fara caraieli,merg ce merg,dau a3a,merg dau a4a....ajung la semafor,pana aici totul foarte normal.scot masina din viteze ,era rosu,se pune verde,dau a1a...nu intra............opresc motorul,din nou dau a1a,pornesc,ridic ambreiajul si pleaca normal,dau a2a,a3a.......am tot mers si pe loc tot nu intra in viteze,doar in timpul mersului.ma opresc pe dreapta,acum 2 seri completasem f putin nivelul lichidului de frana.ma uit la nivel,eu crezand ca pierde,nivelul f ok la maxim.desfac capacul de la bidonasul cu lichid de frana,il pun la loc.ma duc in masina sa vad ce si cum......SURPRIZAAA ..totul merge normal...pornesc,si merge sa dai a1a a2a a3a toate cele....am mai facut cateva ture,perfect normal...am oprit si pornit motoru de ateva ori..totul ok
tin sa mentionez ca i-am si dat sa vad cum trage in tot acest timp ca m-am gandit si la discul de ambreiaj care are vreo 40 d mii de km..tragea de rupea smile.gif

DECI CE AR PUTEA FI ?eu ma gandeam ca poate nu e aerisit cum trebuie circuitul lichidului de frana...sauceva la cutie gen timonerie(desi nu cred ca prea sia revenit poc trosc la normal cum am desfacut si pus la loc capacul de la lichidu de frana.)
VA ROG CINE POATE SAMI DEA O MANA DE AJUTOR MACAR TEORETIC IL ROG SA O FACA biggrin.gif si scuze ca v-am plictisit cu un roman atat de mare dar am povestit efectiv pas cu pas tot ce mi s-a intamplat smile.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jun 2 2007, 02:49 AM
Post #2


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



vezi ca masina aia de cand o stiu a tot avut probleme la circuitul hidraulic de la ambreiaj, gica a schimbat pompa de la pedala dar tot a avut probleme... sa nu fie de la cilindru receptor
ar putea sa mai fie ( dar nu-si mai revenea) un arc de la disc sarit sau placa de presiune sparta
totusi tind sa cred ca de la circuitul hidraulic e prb, acolo sa verifici prima data


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 2 2007, 10:45 AM
Post #3


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





QUOTE (io`s @ Jun 2 2007, 03:49 AM) *
vezi ca masina aia de cand o stiu a tot avut probleme la circuitul hidraulic de la ambreiaj, gica a schimbat pompa de la pedala dar tot a avut probleme... sa nu fie de la cilindru receptor
ar putea sa mai fie ( dar nu-si mai revenea) un arc de la disc sarit sau placa de presiune sparta
totusi tind sa cred ca de la circuitul hidraulic e prb, acolo sa verifici prima data

a schimbat si cilindru in vara acum ca debraia singur ambreiajul.o sa il sun si pe el daca e sa se uite.si mi-e clar ca e de la circuitu hibraulic....cum am desfacut capacu la lichid,cum a mers........a si am uitat sa spun ca atunci cand am completat,am completat ca simteat ciudat ambreiajul la picior...cum am pus 2 stropi de llichid cum a mers frumos


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 3 2007, 01:16 PM
Post #4


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



de atunci nu a mai facut nimmic de genul asta
blink.gif unsure.gif
sa fac o verificare pe la lichid(sa aerisesc instalatia ) si sa ma uit la ambreiaj ?stiu ca e destul de munca....


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Apple
post Jun 4 2007, 02:59 PM
Post #5


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 81
Joined: 30-May 07
Member No.: 945
Car: E34
Engine: M50 2.0 150CP



QUOTE (ionusunt @ Jun 3 2007, 02:16 PM) *
de atunci nu a mai facut nimmic de genul asta
blink.gif unsure.gif
sa fac o verificare pe la lichid(sa aerisesc instalatia ) si sa ma uit la ambreiaj ?stiu ca e destul de munca....


aeriseste instalatia si ai scapat cu siguranta de probleme...
vezi dupa ce aerisesti trebuie sa amorsezi pompa... daca nu te descurci si nu stii cum sa o faic zi aici si-ti explic...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Jun 4 2007, 03:38 PM
Post #6


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP





Exact asa patesc si eu de vreo 2 zile. Din fericire, nu se intimpla foarte des. Dar intr-adevar, desi calc ambreiajul parca nu actioneaza nimic, imping schimbatorul intr-un zid parca, in loc de treapta de viteza. Apoi ridic ambreiajul si cind ambreiez din nou merge perfect.
Sunt tare curios cum se rezolva problema, ionusunt, ca saptamina asta eu nu am timp de aerisit instalatia.

This post has been edited by Shark: Jun 4 2007, 03:39 PM


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jun 4 2007, 03:45 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Ar fii o idee sa schimbati si lichidul de frana posibil sa fi pierdut din proprietati


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 4 2007, 09:27 PM
Post #8


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



din nou in seara asta.la fel desfac capacul vasului cu lichid,il pun la loc ,merge..eu schimb lichidu cu \prima ocazie


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 5 2007, 11:52 AM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Nivelul lichidului nu scade? Vezi daca nu pierzi lichid pe la cilindrul de ambreiaj, poate pe la aerisitor...


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 5 2007, 01:07 PM
Post #10


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





nu a scazut de cand l-am completat..............


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 5 2007, 01:24 PM
Post #11


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (ionusunt @ Jun 4 2007, 10:27 PM) *
din nou in seara asta.la fel desfac capacul vasului cu lichid,il pun la loc ,merge..eu schimb lichidu cu \prima ocazie


Nu are capac un fel aerisitor? Poate e blocat/infundat si ramana sub presiune sistem..? Se aude ceva cand o desfaci? Scapare de aer?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tytus
post Jun 5 2007, 01:26 PM
Post #12


Z4 Fan
****

Group: Insiders
Posts: 748
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 200
Car: exE46 325Ti
Engine: exM54TU 2.5 192cp



offtopic.gif problema e cand stai trecut ieri seara de stop la intersectie la Perla la 10PM cu motoclistii alaturi si cu mana pe parbriz sus sa arati tu ca acolo se termina laugh.gif , nu ca la altii biggrin.gif (stim tot suntem peste tot ph34r.gif )

on-topic: eu zic aerisirea instalatiei


--------------------
exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black.
Motocicleta mea Suzuki GSR600
Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400
Motoreta mea Sachs MadAss125
Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 5 2007, 02:10 PM
Post #13


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (Tytus @ Jun 5 2007, 02:26 PM) *
offtopic.gif problema e cand stai trecut ieri seara de stop la intersectie la Perla la 10PM cu motoclistii alaturi si cu mana pe parbriz sus sa arati tu ca acolo se termina laugh.gif , nu ca la altii biggrin.gif (stim tot suntem peste tot ph34r.gif )

on-topic: eu zic aerisirea instalatiei

motociclistii aia mi s-au bagat in fata(de scuteristi zici nu? ) exact cand am calcat acceleratia...fix in fata mi-au tasnit....ei sa ma depaseasca cu scuteru......si m-am luat de ei sa mai citeasca si ei legislatia rutiera...ca nu se fac dastea...
nu fasaie nimic cand desfac capacul
o sa aerisesc zilele astea instalatia si imi voi lua cel mai bun lichid de frana....am auzit ca ATE super blue ar fi foarte bun.
stie cineva unde se gaseste si un pret/L ?

@tytus-tu locuiesti pacolo? ma vezi de la balcon ?ca m-ai mai vaz tu o data p-acolo biggrin.gif

This post has been edited by ionusunt: Jun 5 2007, 02:12 PM


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tytus
post Jun 5 2007, 02:17 PM
Post #14


Z4 Fan
****

Group: Insiders
Posts: 748
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 200
Car: exE46 325Ti
Engine: exM54TU 2.5 192cp





si pe acolo....
am "pandaci" oricum in tot orasul biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
bafta cu lichidul


--------------------
exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black.
Motocicleta mea Suzuki GSR600
Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400
Motoreta mea Sachs MadAss125
Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 5 2007, 07:08 PM
Post #15


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (Tytus @ Jun 5 2007, 03:17 PM) *
si pe acolo....
am "pandaci" oricum in tot orasul biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
bafta cu lichidul

sa inteleg ca esti un fel de 007 laugh.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 6 2007, 01:28 PM
Post #16


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



astazi a clacat de tot..am plecat de la stop si cand sa dau a2a......pedala de ambreeiaj e bleaga,si nu face niimic...daca pornesti masina cu ea calcata si bagata in a1a de dinaintea pornirii,se comporta ca si cum ai semi ambreia..... unsure.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 6 2007, 01:45 PM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Sa fie pompa de ambreiaj dusa? O gasesti langa pedala de ambreiaj.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Apple
post Jun 6 2007, 04:02 PM
Post #18


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 81
Joined: 30-May 07
Member No.: 945
Car: E34
Engine: M50 2.0 150CP





QUOTE (TiL @ Jun 6 2007, 02:45 PM) *
Sa fie pompa de ambreiaj dusa? O gasesti langa pedala de ambreiaj.



eu cred in continuare ca e un mare gol de ar sau mai multe in instalatie... de ce naiba nu aerisesti o data pedala aia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 6 2007, 08:45 PM
Post #19


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (Apple @ Jun 6 2007, 05:02 PM) *
eu cred in continuare ca e un mare gol de ar sau mai multe in instalatie... de ce naiba nu aerisesti o data pedala aia?

pentu ca pana azi de dimineata a mers fara nici un incident major,de azi fiind liber,o sa am timp sa fac si asta.maine asta fac,aerisesc instalatia,schimb lichidul,si daca nici asa nu merge ,sa verific placa de presiune (fostul propietar mi-a spus ca acum 40 de mii de km,placa era buna-atunci a fost schimbat discul -acum masina are 205 mii )


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Jun 7 2007, 03:08 PM
Post #20


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Nu stiu exact cum vine la tine dar cred ca ar trebui sa verifici si garniturile de la pompa/cilindru, eventual chiar sa le schimbi (daca se poate). Am avut probleme asemanatoare pe o alta masina (cu pompa de frana) si era din cauza garniturilor din pompa, una din interior era ciupita si scapa lichid pe langa ea. Din cauza scaparii asteia, pedala mergea in gol fara nici un fel de cursa utila iar nivelul de lichid se pastra constant in rezervor.

Ah, da, cand a inceput sa faca prima data, nivelul de lichid a scazut foarte putin, exact cu volumul necesar umplerii cilindrului pompei, pe urma era constant. smile.gif


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 08:37 PM