Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Scuter
BMWZone > BMW TEHNIC > Moto-Zone
Pages: 1, 2
Tytus
QUOTE (Tytus @ May 24 2007, 03:13 PM) *
Cu speranta in suflet m-am dus la un test-drive biggrin.gif si am fost super incantat wub.gif


Dupa 2 ani de la drive test,oaia ratacita si vopsita negru mat, s-a intors la turma celor 2 frati mai mari de acasa,pe drumul de intoarcere si rodaj de pana acum, in cei 1300 de km,s-a dovedit extrem de fun si fasneata in oras(mult mai fun si usoara in trafic fata de o motocicleta mai mare), la cei 95 de kg ai sai, cu al sau motor de 125cc in 4timpi si 11Cp si 8Nm biggrin.gif ,pe curbe stranse(90grade gen) iese castigatoare fara probleme in fata masiniilor (ultima victima,un Bentley Continental GT cu 560cp dar 2,3tone greutate,inertie pe curbe de dulap laugh.gif ) si chiar si in fata motocicletelor,greutatea extrem de mica isi spune cuvantul, raza de bracaj este imensa fata de o mobra iar in trafic e rege,a primit si o alarma cu pager,un blocator de disc cu alarma si un lant cat mana de gros,pentru curiosii cu tupeu din oras.
Racirea este pe aer,am scapat si de grija antigelului si a pompei de apa,la vara o sa fie o placere fata de motocicleta cu racire pe apa,fara ventilator si fara sa arunce caldura de la radiator pe picioarele mele,motoreta este mai old school,are carburator,soc manual,robinet de benzina,kick starter+pornire la buton,dar are aprindere electronica CDI,cutie cu 4 trepte,frane pe disc fata-spate,furtune de frana race din fabrica,viteza maxima 90km/h,lumea se uita la ea ca la urs(oaie),mai mult ca la o motocicleta mare biggrin.gif
In baia de ulei intra 0,8L si are 1Bujie(monociclindru),adica intretinerea este practic gratis.



whistle3.gif
Tytus
Consum actual(in rodaj):

2.5% !!! , adica 10Ron per 100 de km, adica 10bani per 1km,adica GRATIS practic cool.gif
Rezervor de 5.1L,autonomie 190-200 de km,cat am si cu Suzuki ul de 600cc in oras, DAR cu rezervor de 16.5L.
Jucaria a primit si xenon sa fie mai vizibila(este mai ingusta ca numarul de inmatriculare,el fiind cu suport, e adevarat laugh.gif ),faruriile cu lupa lumineaza excelent si noaptea,de fapt farul pe scurta,faza lunga nu mai acopera xenonul de 6000k,la primavara o duc sa vada Cheia si muntii biggrin.gif
Are suspensii destul de rigide dar confortabile(amortizoar Sachs),in oras face fata la 70% din trafic, ca si putere,daca exista de 250cc,era chiar perfecta pt stilul smuls al traficului de la noi,dar si asa cu putina atentie e ok si fun.
Pozitia este destul de inalta,cu toate ca are saua mai subtire,este mai inalta ca la GSR(79cm saua),jucaria are saua la 83,5cm si imi permite sa iau curbele stranse cu piciorul drept ca la motocross(extrem de fun).

Poze:




Dupa multe cautari, am gasit si toba after-market laugh.gif
POC Exhaust

Exemplu de handling:
Gymkhana by SACHS MadAss

Niste nebuni au traversat Thailanda cu ele:
MadAss Club Thailand's Pattaya trip on 12/07/08

Plimbare club madass in Thailanda:
MadAss trip

Clubul Bikerilor duri din Sua: laugh.gif
2009 Sachs MadAss Moto-Scoot
CRM112
misto jucaria. sa inteleg ca e nevoie de permis pt. asta? smile.gif
bartro
QUOTE (CRM112 @ Dec 3 2009, 11:39 AM) *
misto jucaria. sa inteleg ca e nevoie de permis pt. asta? smile.gif

A1 parca, nu chiar A.
Tytus
Multumesc pentru apreciere,da este necesar permis A1,adica de la 16ani,dar mai bine iti iei direct A ul (examenul este acelasi).
Tytus
Tytus
Varianta mai mare(500cc),ramas din pacate la stadiul de concept.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.