QUOTE (georgem @ Apr 13 2007, 03:37 PM)

Cand apas pedala de ambreiaj (in treapta 1) si cand ridic piciorul (dupa ce am schimbat in treapta a 2-a), de obicei atunci se aude. Se aude cam ca o busitura infundata, cum ai zis mai sus.
Zgomotul care se aude presupun ca despre cel de la cardan te referi, seama un pic cu cel care se aude la tractoare cand merg cu viteza si turatie ridicata si ridica piciorul de pe acceleratie (daca stii acel zgomot - eu am crescut la tara si il stiu). Nu mi se pare un zgomot metalic.
Sigur ca le stiu, zgomotele (de tractor) la care faci referire sunt de la diferential - coroana cu pinionul de atac. La un moment dat chiar reparam tractoare ... Ce vremuri, dom'le, ce vremuri ...
Acum, ca sa revin, zgomotul ala de se aude cam ca o busitura infundata de regula apare din cauza unor suporti/tampoane slabite sau rupte, de obicei la cutie sau mai rar la motor. In primele trepte de viteza, sarcina aplicata pe ambreiaj e mare si din aceasta cauza apar solicitari mari in suportii motorului, si implicit in cei ai cutiei de viteze. Daca mai tineti minte efectul de decolare al Daciilor la demaraje ...

In momentul in care rupi sarcina calcand ambreiajul, ansamblul se detensioneaza si revine inapoi cu zgomot.
In ceea ce priveste celelalte zgomote ... ar trebui sa faci o verificare vizuala la tot ce e piesa in miscare sau articulata pornind de la cutie si pana la roti. Chestia cu ascultatul e buna si ea dar nu iti ofera decat informatii partiale si de obicei tot trebuie sa te tavalesti sa afli adevarata cauza ... Si in afara de asta, trebuie sa tii cont ca zgomotele se transmit cu usurinta prin sasiu, si nu intotdeauna buba e unde se aude bataia.
Parerea mea.