![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am inceput sa aud niste zgomote si nu stiu daca sunt normale sau nu. Am inceput sa le aud pentru ca m-am obisnuit cu masina, ele se aud de la inceput probabil.
Primul, cand decuplez si cuplez ambreiajul, mi se pare ca se aude prea tare. O fi normal sau nu? Al doilea cred ca e undeva la cardan sau diferential, se aude cel mai bine in treapta a doua cand la viteze ceva mai mari ridic piciorul de pe acceleratie si intra in frana de motor. Poate la o intalnire viitoare cineva cu urechea mai formata la diverse zgomote se plimba cu mine in masina si asculta aceste zgomote sa-mi spuna daca sunt normale sau nu, si daca nu sa-mi spuna de la ce sunt. Ma gandesc ca poate nu am suficient lichid in diferential, cine stie... Si cu ambreiajul n-am probleme, merge foarte bine, dar parca se aude prea tare acel zgomot, sa nu fie ceva in neregula. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
asa.. din povestite nimeni nu cred ca poate sa-si dea seama.. poate sunt normale totusi, gandeste-te ce cale lunga e de la ambreiaj la roata ... CV/cardan/grup/planetare.. dupa ~12 ani nu crezi ca ar fi normal sa aibe ceva jocuri
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
asa.. din povestite nimeni nu cred ca poate sa-si dea seama.. Stiu, de-aia as vrea sa se plimbe cineva cu mine sa asculte si sa-si dea cu parerea ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
plimbatul si datul cu parerea este cam cu 50-50 sanse sa afli exact
mai bine te duci intr-un service si o ridici pe elevator si verifici acolo cum a spus si io-s pot sa fie din mai multe cauze dar sunt toate supozitii -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
plimbatul si datul cu parerea este cam cu 50-50 sanse sa afli exact Ma gandesc ca poate sunt zgomote normale, de-asta as vrea sa-si dea cineva mai cu experienta cu parerea. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
grav nu cred ca e, doar ai zis ca nu se aude tare, ai rabdare pana "aude" cineva mai cu "ecsperienta" ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Primul, cand decuplez si cuplez ambreiajul, mi se pare ca se aude prea tare. O fi normal sau nu? Cum adica cand cuplezi ? Al doilea cred ca e undeva la cardan sau diferential, se aude cel mai bine in treapta a doua cand la viteze ceva mai mari ridic piciorul de pe acceleratie si intra in frana de motor. Cum se aude, ca un fel de busitura infundata sau mai metalic ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Cum adica cand cuplezi ? Cum se aude, ca un fel de busitura infundata sau mai metalic ? Cand apas pedala de ambreiaj (in treapta 1) si cand ridic piciorul (dupa ce am schimbat in treapta a 2-a), de obicei atunci se aude. Se aude cam ca o busitura infundata, cum ai zis mai sus. Zgomotul care se aude presupun ca despre cel de la cardan te referi, seama un pic cu cel care se aude la tractoare cand merg cu viteza si turatie ridicata si ridica piciorul de pe acceleratie (daca stii acel zgomot - eu am crescut la tara si il stiu). Nu mi se pare un zgomot metalic. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
offf, nimeni nu-ti poate spune asa, trebuie MACAR sa mearga cineva in masina sa-si dea seama cat de cat
ce zici tu aici poate sa fie rulment la cardan..sau la cutie... e un harait? hai poate totusi ti se pare ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Cand apas pedala de ambreiaj (in treapta 1) si cand ridic piciorul (dupa ce am schimbat in treapta a 2-a), de obicei atunci se aude. Se aude cam ca o busitura infundata, cum ai zis mai sus. Zgomotul care se aude presupun ca despre cel de la cardan te referi, seama un pic cu cel care se aude la tractoare cand merg cu viteza si turatie ridicata si ridica piciorul de pe acceleratie (daca stii acel zgomot - eu am crescut la tara si il stiu). Nu mi se pare un zgomot metalic. Sigur ca le stiu, zgomotele (de tractor) la care faci referire sunt de la diferential - coroana cu pinionul de atac. La un moment dat chiar reparam tractoare ... Ce vremuri, dom'le, ce vremuri ... ![]() Acum, ca sa revin, zgomotul ala de se aude cam ca o busitura infundata de regula apare din cauza unor suporti/tampoane slabite sau rupte, de obicei la cutie sau mai rar la motor. In primele trepte de viteza, sarcina aplicata pe ambreiaj e mare si din aceasta cauza apar solicitari mari in suportii motorului, si implicit in cei ai cutiei de viteze. Daca mai tineti minte efectul de decolare al Daciilor la demaraje ... ![]() In ceea ce priveste celelalte zgomote ... ar trebui sa faci o verificare vizuala la tot ce e piesa in miscare sau articulata pornind de la cutie si pana la roti. Chestia cu ascultatul e buna si ea dar nu iti ofera decat informatii partiale si de obicei tot trebuie sa te tavalesti sa afli adevarata cauza ... Si in afara de asta, trebuie sa tii cont ca zgomotele se transmit cu usurinta prin sasiu, si nu intotdeauna buba e unde se aude bataia. Parerea mea. ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 07:46 PM |