xox
Mar 16 2007, 02:08 AM
Ce sa spun.. E un ursulet simplu, fara modificari, pe carburatie. Lucian m-a ajutat s-o cumpar, si nu-mi pare rau. Recunosc am vrut s-o vand de cateva ori, la modul ca mi-a trecut prin cap ideea, dar de fiecare data cand ma urc la volan ma simt bine. Imi place pisica arata intr-un fel, dar interiorul.. pana la urma eu o conduc nu ma uit la ea. Iar interiorul ursului imi place. Asa vechi cum e.
Masina asta nu va vedea praguri, spoilere sau kituri m-tech. Urmeaza sa-i dau jos eleronul de nova de pe portbagaj, imediat cum am sa gasesc o solutie sa-i acopar gaurile. Imi place cum a iesit din fabrica, singurele modificari voi cobori masina 5-10 cm pe arcuri sport eventual am sa-i schimb jantele. In plan e si vopsitoria si facuta tinichigeria. Pana atunci insa vreau sa mearga impecabil, sa nu huruie, sa nu troncane si asa mai departe. Posibil sa-i pun un kit de injectie, daca am sa gasesc si un debitmetru pe undeva. Imi place mult carburatia dar modelul care-l am acum pierburg e cam pretentios si isi arata varsta.
In final, e masina mea, singura, merg zi de zi cu ea si o iubesc asa cum e. Multi imi spun sa-mi iau golf, fiat sau mai stiu eu ce. Nu ma intereseaza, iubesc BMW-urile de cand eram pustan si mancam gume turbo.
dj16xxs
Mar 17 2007, 09:32 AM
QUOTE (xox @ Mar 16 2007, 02:08 AM)

Recunosc am vrut s-o vand de cateva ori, la modul ca mi-a trecut prin cap ideea, dar de fiecare data cand ma urc la volan ma simt bine.
acelasi lucru mi se intampla si mie...imi zic ca o vand si cand ma urc la volan,gata zic ca nu o s-o mai dau niciodata!!!
masina se conduce excelent...si cand te gandesti ca este tehnologie de 20 si ceva de ani!!!
referitor la masina ta,multa bafta cu ceea ce vrei sa-i faci!!!
am o rugaminte:acum 2 sapt am fost in iasi in delegatie si am vazut un urs is-10-uzi....cred ca ursul asta are cele mai late roti care le-am vazut eu puse pe urs!!! cel putin in romania!!! poti sa pui si tu niste poze cu el!!!masina nu arata foarte bine,dar jantele sunt nebunie curata!!! cred ca sunt 11j pe spate!!!
merci!
iulian325
Mar 17 2007, 02:26 PM
e masina lui marius - gospodarul - pe forum
au fost pozele aici: Poze 325cupe in pregatire
da nu se mai vad de cind cu rocada...
cind ma vad cu el ii fac poze
oricum e cel mai rapid urs din iasi insa omul nu se baga la intilniri...
jorj3l
Mar 17 2007, 04:07 PM
QUOTE (iulian325 @ Mar 17 2007, 02:26 PM)

e masina lui marius - gospodarul - pe forum
au fost pozele aici: Poze 325cupe in pregatire
da nu se mai vad de cind cu rocada...
cind ma vad cu el ii fac poze
oricum e cel mai rapid urs din iasi insa omul nu se baga la intilniri...
dada masina lu gospudaru !!
roata mea de rezerva gospodaruleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!
Si, sa`ti traiasca masinutza uai xoxu` !
lovely!
xox
Aug 19 2007, 05:19 PM
Tot vad ca e un trend, vara asta s-au renovat ursii. Mai tarziu, dar intra si al meu in capitale.
In afara de optiunea de a o duce in service, as mai incerca recarosare sau macar sa cumpar o caroserie cheala cu acte. Daca stiti de asa ceva, astept idei/pareri/sugestii. Multumesc.
TiL
Jan 22 2012, 11:37 PM
S-o bibilesti sanatos!
xox
Jan 23 2012, 10:12 AM
Hehe, multumesc.
Are o hemoragie puternica de benzina, am identificat-o si tre' s-o rezolv azi. Ma enerveaza M20-ul, n-am loc sa-mi bag dejtele pe acolo. Din cauza ca avea M10, parca-i indesat cu forta motorul ala acolo, toate-s prinse cam aiurea, in locuri nefiresti.
bartro
Jan 23 2012, 11:37 AM
Am dezgropat topic

QUOTE (xox @ Jan 21 2012, 11:32 PM)

E nostim, ieri mi-am luat E30-ul inapoi.
Cam toti mi-au zis ca-s natarau

Ce-i drept o lovisem destul de tare in 2007.
Dar imi aduc aminte cand am fost la Bucuresti dupa ea in '06, cand i-am cunoscut pe cei de aici, cand am fost la munte cu ea, cand a dat prima zapada si tot asa. In Iasi la fel, am cunoscut oameni noi si am trait experiente placute.
Si eu sufar din cauza faptului ca nu-mi permit un trai decent. Prost nu-s, facultate am facut dar nu pot sa ma angajez ca un mic robotel de bucatarie care sa asambleze soft/hard pe banda rulanta. Asa ca ma descurc si eu cum pot. Chit ca-i dificil, ma mai ajuta si parintii cu micile "task"-uri de zi cu zi si aia e.
De fapt ce vreau sa spun e ca mi-am luat inapoi masina pentru ca-i singurul mod prin care pot sa scap tocmai de problemele cotidiene. M-am urcat la volan, 10km ma plimb si-apoi ma duc la somn linistit. Si nu-mi mai pasa ca n-am un job de mii de lei pe luna. Am un job modest dar ma tine in priza si-mi permit si masina. Inca n-am nevasta, nici copii (sper

) deci duc o existenta relativ lipsita de griji. Chiar daca-mi dau seama ca-i momentul sa schimb acest "status quo", nu ma grabesc.
In final, consecintele guvernarii actuale si trecute nu se fac simtite doar vis-a-vis de pasiunea pentru o marca/model de masina. Ce as putea zice de infrastructura, de drumuri, poduri, baraje, obiective turistice sau alte "fleacuri" de soiul asta? Sau de firme, de la angajator la angajat? Pana la blocuri, din perspectiva locatarului sau a vecinului. Scoli, spitale, muzee...
Nu vad o solutie pe termen scurt, dar continui sa sper intr-o schimbare. Nici eu nu-s cetateanul model, recunosc asta, dar incet incet ma schimb. Poate-i varsta de vina, cine stie. Oricum ar fi, chiar daca s-au schimbat multe lucruri in ultimii 10 ani, s-au schimbat si mai multe lucruri in ultimii 20. In curand am 31 ani, iar la 10 ani mi-aduc aminte cu placere cum descopeream guma turbo si ... fetele

Acum a venit momentul sa-mi redescopar E30-ul, sa-mi linistesc putin mintea si sa schimb un colier pe unde pierde benzina. Sa-mi fac si ITP-ul, asigurarea si sa-mi cumpar xenon. One day at a time.
Spunea cineva intr-un articol ca generatia noua e cunoscuta ca si generatia "ADD" (ceva sindrom cu deficit de atentie) - explicata pentru oamenii de rand prin lipsa de atentie catre un subiect, datorata lipsei "multi-tasking"-ului real in "greerul" uman. Sau si mai simplu, esti bombardat cu atat de multa informatie, incat sari de la una la alta si astepti acest flux de informatii sa ramana constant, indiferent de sursa lui.
Oamenii nu mai gasesc un echilibru, ceea ce e trist. Eu l-am gasit in masina asta. Deci e mai mult decat un hobby, it's my way of clinging on to sanity.
PS: Stiu ca nu-s coerent in general in idei. Gandesc, trag o concluzie si apoi o prezint fara a urma firul logic in asa fel incat un interlocutor sa ma urmareasca. Da' macar am zis ce-am avut de zis. Si-i si mai ieftin ca la psihiatru

MeHigh
Jan 23 2012, 12:32 PM
s-o re-stapanesti sanatos XOX-ule. cu ocazia asta, poate ajung si eu sa iti mai fac o vizita

a trecut ceva vreme de cand nu ne-am vazut, avem niste beri de baut datorie
xox
Jan 23 2012, 07:33 PM
Valeu, doar "niste"? Tre' sa-ti dau o naveta

In alta ordine de idei, n-am reusit s-o aranjez si inca merg cu bomba dupa mine, azi la mall era unu de fro patruj de ani care facea misto de mine si se plimba cu bricheta pe langa masina. Si tre sa-i rezolv si ceasurile din bord, ca n-am decat vitezometru functional. Nici nu stiu cand mai am benzina, cica doar cand se aprinde portocaliu tre' sa-mi fac griji. Partea buna si nebuna e ca tot am pompat azi in ea.
Si are si asigurare de azi
.gif)
sper intr-o saptamana sa rezolv si itp-ul, ca-mi expira luna viitoare pe 22.
Halogen
Jan 23 2012, 07:46 PM
trebuia sa-l urmaresti pe ala cu bricheta si sa vezi in ce se urca si apoi iti aprindeai tigarea langa el sau ii cereai un foc

)) un prieten pe e85 (mergea cu loganul).... si cand au trecut uni pe langa el i-au aprins bricheta

tare faza dar aiurea zici ca ei sunt mai superiori

) astazi stateam afara si 2 somalezi cu e39 impingeau la ei de zor au ramas fara benzina si-au luat frumos 5L si au mers pe jos o bucata buna de drum si cu fite pe ei si cu de toate nasol sa faci astfel de pana dar mai funy e cand vezi asa ceva

sa fiu pe subiect momentan punei mecanica la punct si la vara tinichigerie + vopsitorie si referitor la recarosare fa un calcul ursu din germania + benzina pana in romania taxele de drum + taxa de recarosare si vezi unde iesi ...eu gasisem un urs care era frate cu al meu la 700 de euro dar m-am gandit si am pus pe hartie 700 masina + 300 benzina + 50 de euro taxe de rovinieta etc prin alte tari + nr de germania + taxa de recarosare pai depasesc 1000 de euro si tot nu faci o treaba te tine si tabla aia 2 3 ani si incepe si aia sa infloreasca asa ca mai bine tinichigerie calumea + vopsire la cuptor sti ca nu mai ai treaba vreo 10 ani maxim

sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el
xox
Jan 23 2012, 11:35 PM
Dupa 6 ani de zile inca mai pomenesc guma turbo

abia acum mi-am dat seama.
Update: masina-i vopsita, tabla facuta, mecanic e impecabila, n-am ce sa-i reprosez, pana si interiorul arata binisor. Dupa ce rezolv furtunul asta de pierde benzina, am sa ma apuc sa vad ce-i cu motorul, in rest... bani de benzen sa am

Ca de mers merge, azi am rupt aderenta intr'a 2a la ce mizerie de mazga era pe jos. Nimic grav, cred ca a vrut doar sa-mi aduca aminte cum e cu rwd-ul asta.
xox
Feb 19 2012, 11:40 PM
Am intrebat si pe topicul lui Mihai dar am sa intreb si aici: daca am lupe merge sa-i pun xenon plug'n'play? Tot stau in dubii dar mi-as dori mult sa vad si eu mai bine strada din fata mea...
MeHigh
Feb 20 2012, 10:31 PM
raspuns: da.
verifica ce tip de bec ai, parca e H1.
xox
Mar 16 2012, 06:35 PM
M-am tot uitat pe realoem dar nu identific de nici o forma cotul asta de la debitmetru. Ori ca nu m-am uitat la anul care trebuie ori nu e atat de exacta imaginea de pe site.
Ceva ajutor?
elvislorin
Mar 16 2012, 08:04 PM
da-mi o serie de sasiu si il gasim
xox
Mar 16 2012, 09:00 PM
Din pacate nu-i motorul ei original.
De exemplu vad piesa 8 - Rubber Boot
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=13&fg=15Dar parca-i lipseste ceva, nu-mi dau seama daca are celelalte locuri pentru furtune (cele mai aproape de debitmetru)
LE: am gasit aici:
http://www.schmiedmann.com/3_series/E30/Sp.../page2.htm#1602http://www.schmiedmann.com/3_series/E30/Sp.../page2.htm#7580http://www.schmiedmann.com/3_series/E30/Sp.../page3.htm#1660Vad ca sunt la fel astea 3, difera doar o cifra. Dar seamana destul de bine cu cel de pe motorul meu....
elvislorin
Mar 16 2012, 09:29 PM
injectie motronic sau jetronic?cu sau fara catalizator?cate gauri are furtunul tau?
As zice ca e asta...cod oem 13 71 1 726 204
Click to view attachment
xox
Mar 16 2012, 09:54 PM
Si mie tot ala mi se pare ca e, injectia habar n-am ce tip e, nu stiu cum sa-mi dau seama doar din poza. Ala se potriveste la orice M20B20 dupa 86 nu? Are 4 gauri ca si al meu vad..
Abia mi-am luat-o inapoi, cu motorul schimbat, si n-am apucat deloc sa ma joc la ea, a stat doar sub zapada. In link-urile de mai sus vad ca singurele diferente sunt greutatea furtunelor.
elvislorin
Mar 16 2012, 10:03 PM
da. e pt modelul din 86. ti-am dat mai sus codul original. uite si un cod de vaico V20-0106, pe care sigur il gasesti in comert la noi. daca nu o rezolvi anunta-ma si ti-l caut. si eu l-am schimbat pe al meu tot cu un vaico. l-am primit intr-o saptamana si m-a costat vreo 60 de lei
coman cosmin
Mar 17 2012, 05:31 PM
am eu asa ceva,nou de la bavaria.ii fac o poza azi sau maine.
xox
Mar 21 2012, 10:51 AM
Ti-am trimis pm
coman cosmin
Mar 21 2012, 09:41 PM
scuze.ajung numai la ore tarzii acasa si nu stiu ce sa fac mai repede.e in masina.maine ii fac poza.
elvislorin
Mar 21 2012, 10:07 PM
QUOTE (coman cosmin @ Mar 21 2012, 09:41 PM)

scuze.ajung numai la ore tarzii acasa si nu stiu ce sa fac mai repede.e in masina.maine ii fac poza.
apropo de ore tarzii...cand ai timp trimite si mie sonda lambada
coman cosmin
Mar 21 2012, 10:30 PM
scuze.nu am uitat.nu am avut timp.
TiL
Mar 21 2012, 10:53 PM
daca tot te-am prins la inghesuiala....

Dar lasa, nu-i graba. Mai stam putin si mananca rugina tot cazanul, n-o sa mai am pe ce s-o montez.
elvislorin
Mar 21 2012, 10:55 PM
QUOTE (TiL @ Mar 21 2012, 10:53 PM)

daca tot te-am prins la inghesuiala....

Dar lasa, nu-i graba. Mai stam putin si mananca rugina tot cazanul, n-o sa mai am pe ce s-o montez.

baga coane, baga!l-am prins la colt...nu mai scapa
ps: sorry pt off-topic
xox
Mar 22 2012, 09:31 AM
Ce zapaceala pe aici

Eu vroiam doar sa stiu daca-i la fel obectu' cu al meu si pretul

:P
xox
Mar 27 2012, 10:14 PM
Mnah. Inca n-am luat cotul acela, isi face careva mila de mine? Cosmin, Lorin, anyone?
Partea 2: Am vascul pus pe direct la masina si chiar ma enerveaza zgomotul. Problema e ca nu stiu cum e prins, daca-i sudat ori alta modalitate. Poate cineva sa ma ilumineze cu un link sau niste sfaturi? Ca l-as schimba de tot (nu stiu cat costa totusi) ori as trece pe ev.
Ce sa fac? Chiar suna ca un avion cand o pornesc...
coman cosmin
Mar 27 2012, 10:33 PM
eeee.daca am vazut ca il cauti in alta parte nu am mai facut poza.maine dimineata ii fac poza.
nu are cum sa fie sudat vascu.se desface cu o cheie si un lemn.eu asa le fac.pun cheia si ii "f.t" un cu lemnu.vezi ca se desface pe invers.si nu e exagerat de scump.pana in 250 cred ca gasesti unu mai bunicel.
TiL
Mar 27 2012, 11:17 PM
Eu la un moment dat am sudat vascul primului E28. E adevarat, sudura acolo nu prea tine. Ca apoi sa vad ca problema era elicea cu palele scurtate. Vascul inca functiona, chiar daca pornea la temperatura nitel mai maricica de jumate, aducea temperatura motorului fix la jumatate.
bartro
Mar 28 2012, 09:03 AM
Problema cu vasc sudat (nu pe pompa de apa cum a interpretat Cosmin) este ca, cu un pic de ghinion, se rupa elice in bucati si iti taie gauri in capota (buna MeHigh!). Evita sa mergi cu turatii mari pana rezolvi problema asta.
Mihai_AMD
Mar 29 2012, 01:14 PM
da,naspa rau cu vascul sudat,stiu cand a taiat capota lui MeHigh si faza cea mai interesanta e ca se umbla la motor,fusese turat cu mana de la clapeta si cand a sarit elicea tocmai fusese lasata capota jos,noroc maxim,altfel spinteca ceva capete pe acolo,la un amic la Calinesti unde s-a intamplat
referitor la desfacerea vascului,am vrut sa il dau jos la e34 sa il ung un pic ca pe viitor sa pot umbla ok la el,si e bocna,am batut si tot batut in cheie,si nu e virgin,anu trecut a fost pompa de apa schimbata deci nu trebuia sa fie asa sudat de vreme..o sa mai incerc,sa mai tensionez cureaua de la alternator ca sa opuna mai multa rezistenta fulia ,nu?ca asa se cam invarte cu tot
xox
Mar 29 2012, 04:14 PM
Voi inca mai aveti noroc, ca mai e loc asa cat de cat. La mine-i inghesuit rau M20-ul acolo. Am sa mai arunc o privire maine si daca se mai opresc ploile ii dau jos radiatorul si ma apuc de treaba cu cheia si lemnul.
Daca totusi e sudat, cum il dau jos fara sa dau jos motorul? O ridic si-o abordez din toate unghiurile? Dau jos si capota si nasul? Intreb pentru ca n-am garaj, o tin in fata blocului.
05aBi
Mar 29 2012, 05:28 PM
si la mine la m20, la e21, este la fel de inghesuit si am reusit dupa putin timp de chin
loveste mai cu putere pentru ca o sa cedeze intr-un final, nu e dupa el
bartro
Mar 29 2012, 10:31 PM
Nu e sudat la pompa, adica, e foarte putin probabil asa ceva, doar daca e vreo improvizatie dubioasa la prindere de vasc pe pompa de apa. Cu 'vasc sudat' lumea se refere la blocarea de vascocuplaj prin o sudura pe axa lui acolo.
tomado e28 owner
Mar 29 2012, 11:36 PM
Ori tensionezi cureaua, ori folosesti vreun dipozitiv artizanal cu fixare pe fulie ca sa blochezi pompa. Mie mi-a furnizat colegul elvislorin ceva de genu' si m-a ajutat. Doar sa nu uiti ca e filet invers
georgem
Mar 30 2012, 05:10 AM
QUOTE (db85amd @ Mar 29 2012, 01:14 PM)

referitor la desfacerea vascului,am vrut sa il dau jos la e34 sa il ung un pic ca pe viitor sa pot umbla ok la el,si e bocna,am batut si tot batut in cheie,si nu e virgin,anu trecut a fost pompa de apa schimbata
Stii ca la piulita de la vasc filetul e pe invers, da?
coman cosmin
Mar 30 2012, 02:29 PM
xox
Mar 30 2012, 09:51 PM
Dimineata il demontez pe al meu de pe masina.
Din ce vad in poze este identic cu ce am eu, in linkurile pe care cautasem vad ca difera doar o cifra, ultima, 5/6 dar ca imagine sunt identice. Dimineata iti spun exact.
L-am dat jos azi, arata identic dar codul se termina cu 4.
Stie cineva daca sunt la fel ori e doar marketing?
Difera cumva materialul? Chiar nu pricep de ce au piese care par la fel dar au coduri diferite
elvislorin
Apr 2 2012, 11:37 AM
din cate imi arata mie in tecdoc e doar 13 71 1 726 204 oem si nu scoate si alte echivalente...so...
Stai putin, atunci terminatia de 5 pentru ce e?
bartro
Apr 2 2012, 01:38 PM
Part 13711726205 (Rubber boot) was found on the following vehicles:
E30: Details on E30
E30 325i Sedan, USA
E30 325i Convertible, USA
E30 325i Coupe, USA
E30 325ix Coupe, USA
E30 325ix Sedan, USA
E30 320i Touring, Europe
E30 325i Touring, Europe
E30 325i Convertible, Europe
E30 325i Coupe, Europe
E30 325i Sedan, Europe
E30 325ix Coupe, Europe
E30 325ix Sedan, Europe
E30 325ix Touring, Europe
Part 13711726204 (Rubber boot) was found on the following vehicles:
E30: Details on E30
E30 320i Sedan, Europe
E30 320i Coupe, Europe
E30 320i Convertible, Europe
E30 320i Touring, Europe
Pare a fi legat de marimea motorului. Vezi daca diametru la admisie e la fel etc.
Singurul 2.0 care apare si la piesa cu 5 la final vad ca-i E30 320i Touring, Europe
Incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu diametrul/forma difera ci materialul din care-i facut. Si daca am dreptate, atunci teoretic vorbind, ar trebui sa fie mai solid cel de 2.5, corect?
bartro
Apr 2 2012, 09:09 PM
vezi daca celalt grup de masini are admisie la fel etc. realoem, bmwfans, ceva timp and bob's your uncle.
elvislorin
Apr 2 2012, 09:21 PM
maestre eu deja am ametit de atatea coduri...cauta sa cumperi ce ti-am trimis si ce scrie pe realoem si ai rezolvat problema
Am sa-l iau pe ala de la Cosmin, daca-i ok plasticul si nu-i copt. In poze pare cam prafuit, mnah. Am sa vb cu el la tel.
In alta ordine de idei, azi a fost cald si frumos si-am peticit cotul vechi, l-am pus la loc, i-am pus rezerva si-am facut o tura de cartier. Mi-am adus aminte cum e.
Pure bliss.
Am fost azi si-am ridicat-o pe elevator, ca tot am dovada 15 zile si pot circula.
Concluzia e ca-mi schimb flansele de la amortizoare pe spate. 45ron/buc si 15ron/buc manopera. Asta + 20ron constatare.
Am sa-mi schimb si toba, e cea originala de 2.0/2.5 dar teoretic primesc alta cadou si mnah.
In rest o sa intre in 2 saptamani la antifonat. Si-as avea nevoie de niste sfaturi, manopera e 750 ron fara tva, dar nu stiu ce antifonaj e mai bun. Trebuie 2 straturi minim, unul de grund si altul cu .. antifonul cred. Oricum, nu ma pricep si-am zis ca sa intreb, poate imi dati o idee. Ce grund sa cumpar? Ce vopsea dup'aia? Ori antifon?
PS: dup'asta o sa intre si electrica la puricat, ca m-am saturat sa n-am turometru, economizor si sa nu-mi indice apa si benzina ok.
PS2: n-are joc in bucse nici pe fata nici spate, nici la directie. Cu benzina-i ceva dubios, ca miroase cam tare. Incet incet o rezolv si pe asta.
Schimbat flansele de la amortizoare pe spate, erau bucati. Mi-a disparut zgomotul acela enervant, dar in mod evident am inceput sa aud alte zgomote.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.