bartro
Jun 8 2012, 09:56 AM

asa patesc si eu la GPZ
xox
Aug 30 2013, 09:47 AM
Descoperit cauza mirosului de benzina: furtunul care duce benzina la injectoare e sarit putin de pe 'shtutz' - iesit pe jumate in afara. N-am apucat sa-l scot sa vad si daca e crapat, dar am vazut ca picura benzina. Oricum e asa de cel putin 7-8 luni de zile, bine ca n-a luat foc
Am sa-i caut ceva mai nou, de tehnologie moderna, nu e de joaca acolo mai ales ca are presiune mare.
MeHigh
Nov 23 2013, 09:22 AM
mai zi-ne de urs XoX-ule! vine iarna, incep sa-l arda talpile sa iasa din barlog
xox
Nov 23 2013, 11:29 AM
Dupa multe gandiri si razgandiri, isi asteapta cu nerabdare transplantul de inima, sa iasa iar pe strazi (chit ca-i zapada ori ba)

Vreau s-o si antifonez, daca tot o duc in service si sa-mi pun la punct franele. Teoretic as vrea sa-i mai dau jos aripile, sa ma uit dupa rugina si daca vad ceva sa si repar. Practic, nu stiu daca am sa reusesc anul asta. Motorul si franele sunt prioritatea nr.1, urmate indeaproape de antifon. Nu mi-ar strica nici amortizoare noi, o sa incerc si pe astea sa le inlocuiesc.
In rest... e mult de munca, sunt foarte multe piese care le vreau schimbate. Am gasit o parte pe 4tuning la bazar, cum ar fi bordul si un scut de plastic. Mi-as cauta si un parbriz original, dar nu stiu inca daca merita sau mai bine iau altul nou. Chederele mi-ar place sa le schimb, ca erau obosite de cand am luat masina. Vreau cromul inapoi pe rame, ca momentan sunt vopsite si se cojesc pe zi ce trece. Scaunele o sa fie si ele reconditionate, nu le pun piele dar as vrea un material mai rezistent - stiu ca sunt vreo doua ateliere prin Iasi care se ocupa cu asa ceva. Singura problema e ca-s de coupe' si ma cam sacaie detaliul asta. Sunt blocate, nu se rabateaza dar tot ma sacaie pe mine putin. Vreau sa-mi caut si alt volan, asta sport imi place dar nu prea, mi-e dor de mtech1-ul vechi.
In concluzie, cu cat ma gandesc mai mult mai gasesc ceva de facut la el. Si bara fata vreau s-o schimb, ca e de facelift. Da' s-o vad eu intai pe strada, apoi ma ocup si de rest
Halogen
Nov 23 2013, 06:30 PM
Bravo domnule asa da....

inca ma mir ca nu ai facut`o bucati ti-ai gasit motor ? ca eu la momentu ala iti gasisem 2 motoare

exact ce`ti trebuiau tie M10B18
xox
Nov 24 2013, 03:54 AM
E greu Bogdane, ca distantele astea costa bani. Si da, vroiam s-o fac si bucati la un moment dat, ca si Laur vroia farurile, dar uite ca m-am intors acum la ce mi-a placut prima oara. Adica masina asta, cazan, cum vrei sa-i spui.
Poate m-am tampit si eu la batranete. Da' sa stii ca merita, nu e un hobby ci e o pasiune.
Masina ramane la mine, am gasit un motor pe aici. Nu e chiar intr-o stare buna dar e functional.
Ce ma enerveaza e ca nu gasesc un carburator bun pentru el, are unul de dacie
alex230ro
May 9 2014, 06:48 AM
parca avea Interceptor unul,nou doar ca e ceva bani.
Alex nici nu mai stiu ce model aveam, tin minte ca era un Pierburg dar 4be, 2b4, chiar nu mai stiu cum era iar la o cautare in viteza pe google gasesc rezultate aiurea. Vroiam weber-urile lui Bart, ca-s sidedraft-uri, dar nu vrea sa le dea.
Am sa-i pun eu in final tot side-draft-uri, ca sunt pe ebay.
De acu' am doua mari chestii de rezolvat: reconditionat si parcare. La parinti, unde sta masina acuma, o bate soarele juma' de zi, adica atunci cand e mai cald. Dupa ce o fac, tre' sa-i gasesc un loc la umbra, eventual garaj.
bartro
May 9 2014, 12:38 PM
Weber gasesti la preturi foarte bune SH in Romania, doar sa le cauti. Oricum ai nevoie mai mult de galeriile de admisie, alea sunt greu de gasit.
Si asa eu nu am Weber, am Solex. Se pupe admisiile, in rest weber e superior. Mai exista si Dellort pe cotele astea, si Mikuni.
Dellorto se cheama de fapt, dar nu cred ca-i mare imbunatatire, din ce am citit weber si pierburg faceau cele mai bune carburatoare. Solex... dunno. Eu am avut pierburg dar n-am avut si celelalte modele, deci n-am de unde sti.
Primul pas e sa trec de rar, mai departe daca tot ma apuc sa bag bani in ea probabil ca o sa iau ceva scump, nu mi-a placut niciodata injectia si daca tot am ocazia asta... why not?
05aBi
May 9 2014, 01:47 PM
Pierburg-urile au in componenta multe piese care intr-adevar te ajuta sa scoti un consum mai mic, dar de asemenea, scade si fiabilitatea.
Dupa parerea mea weber-urile sunt cele mai reusite pentru ca sunt foarte simple.
Asa in schimb, pentru ceea ce ai vrea sa faci, sa stii ca ai da un randament bun cu carburatoare de moto de minim 1000cmc...
bartro
May 9 2014, 02:50 PM
QUOTE (xox @ May 9 2014, 02:36 PM)

Dellorto se cheama de fap
da, s-a mancat un o.
QUOTE (xox @ May 9 2014, 02:36 PM)

din ce am citit weber si pierburg faceau cele mai bune carburatoare. Solex... dunno. Eu am avut pierburg dar n-am avut si celelalte modele,
Parca pentru Dellorto DHLA se gaseste cea mai mare variatei de jicloare, sau filetul de la suruburi de reglaj era cel mai fin, si reglajele mai precise fata de Weber. Dar nu mai tin minte exact.
Mikuni sunt facute dupa Solex (ma refer strict la cele bazate pe PHH) dar cu imbunatatiri la design. Solex PHH -simple, bunicele, dar cu probleme de uzura la axele de la clapete dupa zeci de ani.
Weber DCOE are rulmenti la axele, parca.
Weber are pretul lui, ca-i Weber. Nu as zice nu la niste Dellorto, nici Mikuni. Cu Solex m-am lamurit.
QUOTE (05aBi @ May 9 2014, 02:47 PM)

Asa in schimb, pentru ceea ce ai vrea sa faci, sa stii ca ai da un randament bun cu carburatoare de moto de minim 1000cmc...
Nu stiu, m-as raporta mai degreaba la cp, la venturi. Si tot asa, are de facut niste galerii de admisie. Alea trebuie calculate, sa nu ai 130cp din M10 la 8000rpm.
Bart, sincer sa fiu m-as intoarce tot la Pierburg-ul care l-am avut inainte, ca-i stiu problemele. Gabi, nu m-a interesat niciodata consumul, doar sa functioneze asa cum a fost gandit.
Exista intotdeauna variatii pe aceeasi tema, de la stromberg la zenith (solex). Eu ca inginer nu pot sa nu iau in considerare performanta vs fiabilitate, pentru ca ma intereseaza rezultatul final, nu cat costa.
DCOE-urile sunt discutabile, cred ca e ceva de preferinte personale aici. Pana la urma, eu nu caut cai, caut stabilitate.
05aBi
May 9 2014, 03:49 PM
Intr-adevar, e putina bataie de cap cu carburatoarele de moto.. Admisiile trebuiesc facute, facute la un anumit unghi, jiglere schimbate ( sau injectoare, daca iti alegi injectie )...
Daca ai reusi sa gasesti un weber 32/36 ai face treaba buna, dar nici cu cel original nu imi e rusine, numai sa functioneze in parametri normali.
bartro
May 9 2014, 04:01 PM
Felul in care ai purtat discutie (referinta la solex-urile mele) m-a setat pe carburatoarele orizontale.
Daca nu vrei batai de cap, e bun si carburatorul de Dacia, ma gandesc. E simplu si o ai deja pe motorul, daca am inteles bine.
Nu pledez pentru nici o solutie anuma.
Da, asta era si ideea. Mi-ar place putina performanta in plus, dar sa fie oarecum echilibrata masina, per total.
Nu stiu cum sa explic. Teoretic as putea sa-i pun orice carb, practic e mai dificil.
bartro
May 9 2014, 05:13 PM
Toate cele mentionate de mine au fost folosite la masini produse in serie.
Ca unele merg 10 ani fara nici un fel de reglaj, si la altele trebuie un reglaj odata pe, zic si eu, 10.000 de km, este relevant sau nu in functie de regim in care exploatezi tu masina.
Nimic nu e alb, nimic nu e negru. Fara legatura neaparat cu tine, am mai observat ca Romanii le e frica de carburatoare.
Ciupanezu
May 9 2014, 05:15 PM
Pentru ca la Dacia toata lumea le regla dupa ureche. Unii mai bine, altii mai putin bine.
QUOTE (bartro @ May 9 2014, 06:13 PM)

am mai observat ca Romanii le e frica de carburatoare.
Poftim?
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=11510Nu stiu cum e facut carburatorul asta de Tico, dar am vazut cateva rable unele pe GPL, toate pareau sa mearga foarte bine.
xox
May 10 2014, 01:11 PM
Bart, nu mi-e frica deloc de carburatoare, eu chiar asta caut, urasc injectia. Un carburator bun dupa capul meu intotdeauna e mai bun decat o injectie, orice mi-ar zice oricine.
Intr'adevar la Dacie carburatoarele erau in balarii, ca nimeni nu schimba garnituri si tot timpul trebuiau reglate dupa uzura, e oarecum normal sa fi mers toate aiurea. Poate erau misconceptii la batrani, dar la noi nu cred ca se mai aplica.
aalpine1
May 11 2014, 07:04 AM
eu imi amintesc ca dacia avea carburatoare bune
xox
May 11 2014, 01:26 PM
Woohoo, now that's what I'm talkin' bout!
Acuma serios, nu stiu daca merita investitia daca e motorul original de Dacie. Dar apropos de asta, am sa pun poze cu o Dacie 1300 de la mine din targ, restaurata aproape 100%, o frumusete de masina!
Motorul care l-am gasit pentru a mea e muci

Am trimis un mecanic sa-l inspecteze si mi-a zis ca-i zob, incepe sa ma descurajeze povestea asta

. Mai este unul singur in oras, dar tipul nu vrea sa renunte la el nici in ruptul capului
aalpine1
May 11 2014, 05:49 PM
prima jucarie (~acum vreo 10 ani) a fost asta
xox
Jul 29 2014, 02:52 PM
Well, se incheie din nou capitolul asta. Masina pleaca de la mine.
Viitorul proprietar are timp si resurse sa se ocupe de ea. Si garaj
Sa nu inchideti topic-ul, am sa mai pun update-uri despre masina. Intentionez sa tin legatura cu noul proprietar, inca tin la masina asta destul de mult.
alex230ro
Jul 29 2014, 03:20 PM
macar sa se apuce de ea sa nu ajunga la fier vechi.cineva cunoscut proprietarul?
xox
Jul 29 2014, 04:05 PM
Nu ajunge la fier vechi, urmeaza s-o puna inapoi pe strada. Proprietarul nu-i pe forum, desi sper sa-si faca si el cont. Dunno.
L-am luat inapoi pe bavarez, cat despre franceza... o pot vorbi dar se pare ca n-o pot conduce. C'est la vie.
Halogen
Nov 7 2014, 06:34 PM
QUOTE (xox @ Nov 7 2014, 01:34 PM)

L-am luat inapoi pe bavarez, cat despre franceza... o pot vorbi dar se pare ca n-o pot conduce. C'est la vie.
Lai luat intreg ?
xox
Nov 10 2014, 01:12 PM
Nu e chiar intreg. Si nu gasesc nicaieri un motor de 1.8 carburatie (184VD) simt ca innebunesc >.<
alex230ro
Nov 10 2014, 01:20 PM
hmm,sigur nu gasesti?mai arunca astia parca.
era unu prin Fierbinti cu m10 sau cauta un rechin..
http://olx.ro/oferta/motor-bmw-1-8-e30-m10...html#f13e96ad66 mai e asta dar pretul e SF
http://olx.ro/oferta/dezmembrez-motoare-bm...html#f1fe1ffa46
xox
Nov 10 2014, 02:14 PM
Am sunat la ala din Las Fierbinti dar nu are nici un M10
Am sunat si la celalalt dar nu raspunde.
alex230ro
Nov 10 2014, 02:23 PM
xox
Nov 10 2014, 03:13 PM
Primul e vechi si pretul e cat masina.
Cu al doilea am vorbit, e pe carburatie. Mi-a zis ca suna el inapoi.
Ultima oara cand am fost la rar mi-au cerut 184VD, esti sigur 120% ca pot pune alt motor in loc?
alex230ro
Nov 10 2014, 03:29 PM
cat timp nu sare de 140% nu vad problema,mai ales ca treci la un sistem pe injectie.cel mai sigur faci o intrebare in scris.
xox
Nov 10 2014, 03:40 PM
Al meu avea 90 cai (66kw). As merge pe unul cu injectie (desi imi plac astea pe carburatie).
Mi-a raspuns tipul cu M10 pe carburatie, total = 1350 ron.
Am sa pun si o intrebare in scris, desi nu pricep de ce nu raspund la mail sau telefoane omuletii
bartro
Nov 10 2014, 04:24 PM
Incredibil cat de greu pui mana pe un M10.
Pe masina ce motor e acuma? Nu pot sa ai mai mult noroc la o alte untitate de rar? Merita incercat?
xox
Nov 10 2014, 04:38 PM
Nu cred ca merge, de la Iasi au trimis hartiile la Bucuresti, practic d'acolo am fost refuzat. Pe masina e un M20 acum, depaseste cei 140% fix la mustata...
Mi-a mai raspuns cineva cu o bucata de M10, e 184KA sau ceva de genul asta, era injectie. Problema e ca primul, pe carburatie, nu i-a gasit codul scris pe nicaieri. Nici eu n-am stiut unde sa-i spun sa caute.
Iar al doilea, e doar o bucata de fier, injectia e demontata si restul acareturilor deja date. 500RON + transport.
Eh. Must love R.A.R.
PS: nu pricep de ce nu pot omologa M20ul, e asa stupida toata povestea asta...
bartro
Nov 10 2014, 05:01 PM
Probabil poti, dar intrii in alte probleme cu teste dinamice sau eu stiu ce.
Pai.. vezi ce lipseste la acel M10, piese se mai gasesc. Cat timp are inca chiulasa montata si baia de ulei, eu zic ca e relativ usor de pus la munca, daca iti permite rar-ul sa treci cu carburator.
xox
Nov 10 2014, 05:46 PM
Am sa pun o intrebare la rar poate are dreptate alex.
Halogen
Nov 10 2014, 06:42 PM
QUOTE (xox @ Nov 10 2014, 05:46 PM)

Am sa pun o intrebare la rar poate are dreptate alex.
Cand ti-am gasit masini la pret ok nu ai vrut iarsi motoare m10 cand cam gasit ai zis ca nu`ti mai trebuie ar cam trebui sa-ti zici "ce fraier am fost trebuia eu sa-l ascult pe halogen cand imi spunea de ofertele alea dar tu nu betmen betmen."
05aBi
Nov 10 2014, 07:34 PM
De ce nu il schimbi cu un m20 jetronic ? Are 125 cp, deci practic ar trebui sa te incadrezi.
bartro
Nov 11 2014, 10:42 AM
QUOTE (Halogen @ Nov 10 2014, 06:42 PM)

Cand ti-am gasit masini la pret ok nu ai vrut iarsi motoare m10 cand cam gasit ai zis ca nu`ti mai trebuie ar cam trebui sa-ti zici "ce fraier am fost trebuia eu sa-l ascult pe halogen cand imi spunea de ofertele alea dar tu nu betmen betmen."
Si ailtii au venit cu sugestii - nu s-a legat nimic pana acuma. Dar poate de data asta xox duce povestea pana la un sfarsit fericit
xox
Nov 12 2014, 03:16 AM
Doar de curiozitate, cunoasteti pe cineva care a facut omologare artizanala? Am citit pe net 10000000 posturi si n-am inteles nimic...
alex230ro
Nov 12 2014, 09:49 AM
nope, nu cred ca a facut nimeni.cauta un mail de la rar sa intrebi ce si cum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.