am avut 3 ani tico. Primul era pe gpl, jante magneziu de renault, muzica, alea alea. consumul e singurul care te atrage la masina aia. dar nu consuma 4. pe gpl consuma 8-8.5%, benzina 7-7.5. Toti care au tico de vanzare sustin ca nu consuma mai mult de 4.5. E total neadevarat. Doar sa-l conduca un hodorog. Legat de rezistenta, sunt praf. La tico asta se rupeau lonjeroanele, la mai multe am vazut asta. La 160km/h s-a deschis capota si mi-a venit in fata, si chestia asta am mai vazut-o. Eu stau la tara cam la 130-150m de soseaua principala.(asta cu un tico din 97 care fugea de rupea asfaltul, ala romanesc dupa 90 abea ajungea la 120 unde se plafona). Dupa parcurgerea distantei asta, se inchideau usile si capota altfel, de fiecare data. Nu fac kterink. Am facut 3 accidente cu el. Spatele e super rezistent, la modul cel mai serios. O data a intrat unul in mine in spate cu o solenza, ala si-a spart un far si bara, la mine s-a fisurat bara nesesizabil. Cu alta ocazie a intrat un tip cu o dacie intr-o intersectie nesemaforizata in dreapta spate de m-am intors invers pe sosea. Stiam de la un prieten ca a intrat cu motorul intr-un tico pe lateral. El a sarit peste, tico s-a indoit dupa motor.

. M-am dat jos, cand am vazut dacia lu' ala eram terminat: bara faramata, ambele faruri, capota stramba... cand ma uit la ticos, era aripa intrata cam 1 cm in interior pe o portiune de aproximativ 50 cm2

. In fata e incredibil de fragil. Am intrat intr-unul cu cel mult 25 km/h si am facut-o praf: capota, radiator, farurile si o aripa.
Tico este strict masina de oras. Am fost in toata tara cu el si e foarte foarte stresant. iesi din masina anchilozat.
In rest e OK: baga caldura repede si bine, porneste in cele mai dificile conditii, te strecori.
Ca sfat pentru posesorii de tico, nu puneti jante mai mari, il afecteaza foarte tare. se rup lonjeroanele in fata, e foarte puturos si consuma mai mult.
Am probat, deci recomand roti de matiz. alea sunt pe 13, dar e cauciucul mic. e mica diferenta ca marime, dar ca efect, pe drum spre casa, e o curba la 90 grade in care se intra cu cel mult 50km/h. cu rotile lui sarea de spate, cu rotile de matiz, nu mai sarea. Si pe drumul pietruit mentionat mai sus, te zdruncina mai putin.
Oricum, cand conduci un Tico te simti ca intr-o masinuta de jucarie, ti se pare ca toti se uita la tine ca ai iesit cu jucaria pe asfalt.
P.S. Am uitat sa zic ca pe furtuna se deschid usile de poti sa scoti mana afara(scarry). Am fost prins o data in camp deschis si mi-era frica sa nu-mi rupa usile.