TiL
Jan 17 2007, 02:36 PM
Imi incerc norocul, poate gasesc un motor cu tot cu turbina in stare buna.
Altfel o sa incep usurel cu reparatiile. Numai reparatia turbinei costa aproape cat un motor intreg

Asadar, orice motor de E28: 0721.275.147
io'sŪ
Jan 17 2007, 04:34 PM
QUOTE (TiL @ Jan 17 2007, 02:36 PM)

Imi incerc norocul, poate gasesc un motor cu tot cu turbina in stare buna.
Altfel o sa incep usurel cu reparatiile. Numai reparatia turbinei costa aproape cat un motor intreg

motor in stare buna nu cred ca ai sa gasesti, poate vreo turbina adusa din .de de catre cineva
TiL
Jan 17 2007, 04:42 PM
Aproape sigur nu gasesc... dar am zis sa incerc totusi. Cinestie, poate gasesc superoferta

Mai stie si Interceptor pe cineva care vrea acelasi motor.
Ar mai fi o varianta sa vorbesc cu unii de la dezmembrari sa aduca de afara. Ei zic ca ma costa 5-600 E dar parca nu m-as complica, exista totusi un risc destul de mare avand in vedere varsta lor. Asa mai bine bag 800

cu timpul si-l fac "nou"
din pacate in motor nu bagi bani "cu timpul". ii bagi toti odata.
TiL
Jan 17 2007, 05:45 PM
Pai la motorul asta poti sa-i bagi in transe, slava Domnului, ca ai unde

- turbina
- injectie
- motor propriu-zis.
Uite un motiv pentru care spusesem ca nu-mi iau dizel ever. Cu banii pe reparatia astuia luam un super benzinar sau doua mai de doamne-ajuta si le si montam (s-a dat un M30B3.5 parca cu 800E).
manole74
Jan 17 2007, 08:51 PM
Si eu caut de ceva vreme un motor in mintile lui, dar nu e cu chip sa gasesti unul rezon, din ambele puncte de vedere(functional sau tehnic si pecuniar), mai ales ca nu ai certitudinea ca iei ce ti se vinde(doar traim in Romania). De aceea ,am optat la sfatul mecanicului meu, sa refac motorul, prima etapa deja parcurgandu-o! Adica bujii, rele noi, duze pt injectoare, distributie si pompa la centricubat. Urmeaza ce-i mai greu-motorul si turbina
Azeea
Jan 18 2007, 04:26 PM
cred ca e mai simplu sa-ti aduci din germania un e30 touring 324td. s-au facut pana in 93 si au km decent. plus ca ramai cu o gramada de piese pe care le poti valorifica si sa-ti scoti din bani destul de repede (geamuri, faruri
.gif)
)
Update:
Cumpar motor pentru E28, in ordinea preferintelor:
- diesel, mai ales daca-i de pe un 324d
- M30 cat mai complet, preferabil de 2.8, dar merge si 2.5. Nu 3.0, 3.5.
- M20b20 L-jetronic cat mai complet.
Deocamdata am oferte pentru ultimele doua din lista, adica benzinare de 2 si 2.5 litri, in stare aparent foarte buna. Trebuie sa le vizitez.
manole74
Oct 5 2007, 08:49 PM
Daca te intereseaza, stiu undeva un 524d, aspirat, cu motorul tipla, la un pret rezon...
Altul decat cel pe care l-am vazut? 0721.275.147
Trebuie sa ma hotarasc repede. Daca nu iau ceva in maxim doua saptamani nu o sa mai am timp si bani de schimbat motor anul asta...
LE: Am citit mai cu atentie

. E cumva masina aia de care ziceai ca-i tipla si o folosesc unii pe firma? Cu numere de afara parca.
manole74
Oct 6 2007, 06:02 PM
Bineinteles ca e alta masina decat aceea pe care ai vazut-o cu mine. Si nu e aceea cu numere de germania de care discutam noi, insa si aceasta tot numere de Germania are si foarte putini km pe plaiurile mioritice. De ceva vreme masina sta si asteapta.........vremuri mai bune. Retine, este motorul fara turbina!!!!! Daca te intereseatza, da un semn de viata
Sper sa stabilim saptamana asta o intalnire. Daca e nevoie incerc sa-mi iau liber o zi, altfel ne vedem in WE.
TiL
Oct 10 2007, 11:52 AM
trist... s-au dat M30-ul si M21-le

Singura optiune ramasa e M20-ul.
Daca aflati vre-un M30 sau M21
bune pliz spuneti aici. Benzinarele trebuie sa aiba injectia cat mai completa.
TiL
Oct 20 2007, 08:58 PM
Up!
Edi_
Oct 31 2007, 01:27 AM
Stiu un motor de pe e28 524td care sta de ani de zile daca te intereseaza...e un sas care are un e28 in apropiere de Danes, la 10 km de Sighisoara.
TiL
Oct 31 2007, 02:41 PM
Fiind atat de departe ar trebui sa fiu destul de sigur ca-i bun inainte sa vin dupa el.
Are urme de ulei pe
- la garnitura capacului culbutorilor
- capacul culbutorilor in locul in care iese furtunul pentru servo
- turbina si dedesubt
- in carcasa filtrului de ulei.
Ma intereseaza daca la relanti, motor incalzit, sufla gaze pe la capacul de ulei. Pompa mecanica?
Cati km crede ca are motorul?
Da doar motorul sau trebuie sa car toata masina? In cazul asta nu cred ca o iau ca nu am unde s-o tin si mai dau si o gramada de bani pe transport.
powerbmw2001
Nov 1 2007, 06:47 PM
QUOTE (TiL @ Oct 31 2007, 02:41 PM)

Fiind atat de departe ar trebui sa fiu destul de sigur ca-i bun inainte sa vin dupa el.
Are urme de ulei pe
- la garnitura capacului culbutorilor
- capacul culbutorilor in locul in care iese furtunul pentru servo
- turbina si dedesubt
- in carcasa filtrului de ulei.
Ma intereseaza daca la relanti, motor incalzit, sufla gaze pe la capacul de ulei. Pompa mecanica?
Cati km crede ca are motorul?
Da doar motorul sau trebuie sa car toata masina? In cazul asta nu cred ca o iau ca nu am unde s-o tin si mai dau si o gramada de bani pe transport.
ti-ai gasit motor?vezi ca la masinile statute citiva ani se strica simeringurile de la pompa de injectie...............si se dezamorseaza peste noapte!bafta in continuare
N-am gasit, cred ca nici nu mai iau decat daca gasesc unul cu pompa mecanica pe care sa-l vad ca merge bine.
Al tau merge superbine in comparatie cu asta al meu dar mi-e cam teama de schimbarea pompa mecanica-DDE, nu stiu cat de complicate sunt treburile la pedala de acceleratie. Plus ca mi-e frica daca se deregleaza ceva pe-acolo, nu stiu cati se pricep sa rezolve DDE-ul. La mecanica pot sa-i reglez singur debitul.
powerbmw2001
Nov 2 2007, 05:42 PM
QUOTE (TiL @ Nov 1 2007, 06:59 PM)

N-am gasit, cred ca nici nu mai iau decat daca gasesc unul cu pompa mecanica pe care sa-l vad ca merge bine.
Al tau merge superbine in comparatie cu asta al meu dar mi-e cam teama de schimbarea pompa mecanica-DDE, nu stiu cat de complicate sunt treburile la pedala de acceleratie. Plus ca mi-e frica daca se deregleaza ceva pe-acolo, nu stiu cati se pricep sa rezolve DDE-ul. La mecanica pot sa-i reglez singur debitul.
pai poti rezolva problema punind o pompa mecanica.am avut eu pe celalalt td care l-am avut...........conditia e ca pompa sa fie si ea de td
enculescusorin
Nov 6 2007, 11:06 PM
QUOTE (TiL @ Nov 1 2007, 06:59 PM)

N-am gasit, cred ca nici nu mai iau decat daca gasesc unul cu pompa mecanica pe care sa-l vad ca merge bine.
Al tau merge superbine in comparatie cu asta al meu dar mi-e cam teama de schimbarea pompa mecanica-DDE, nu stiu cat de complicate sunt treburile la pedala de acceleratie. Plus ca mi-e frica daca se deregleaza ceva pe-acolo, nu stiu cati se pricep sa rezolve DDE-ul. La mecanica pot sa-i reglez singur debitul.
cum reglez debitul...sa fuga mai repede...
felix
Nov 7 2007, 12:48 PM
Am un BMW care are un M20 de 2.0l .
Masina functioneaza dar are ceva probele cu hartiile.
QUOTE (sierra1771 @ Nov 6 2007, 11:06 PM)

cum reglez debitul...sa fuga mai repede...

Daca nu-ti scoate fum negru, poti sa-i mai dai debit.
Undeva sub corpul admisiei, in capatul pompei de motorina e o piulita de 13 care strange "regulatorul asta de debit".
Intai trebuie sa slabesti piulita asta de 13. Apoi cu o surubelnita dreapta sau cu o cheita de 6sau7 strangi surubelul mic.
Ca sa maresti debitul strangi surubul, ca sa micsorezi debitul, il desfaci. Dupa care strangi la loc piulita de 13.
Felix, nu cred ca o sa ma mai complic trecand la alt tip de motor pentru ca nu stiu cat de greu o sa fie cu actele.
bartro
Nov 9 2007, 11:41 AM
Probabil nu te intereseaza, dar sa nu zici ca nu am fost atent (M20B20):
http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=22765&hl=
N-am cont activ acolo.
Am lasat-o mai moale, zilele trecute am ratat super ocazie, 524td.
Despre benzine... trebuie sa ma interesez cat de greu imi omologheaza shimbul.
TiL
Nov 16 2007, 05:55 PM
Hai, n-are nimeni o momeala buna M30?
TiL
Nov 21 2007, 04:20 PM
M30B25 ?
TiL
Feb 28 2008, 08:52 PM
Am luat un 525 de piese. Closed.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.