![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Imi incerc norocul, poate gasesc un motor cu tot cu turbina in stare buna.
Altfel o sa incep usurel cu reparatiile. Numai reparatia turbinei costa aproape cat un motor intreg ![]() Asadar, orice motor de E28: 0721.275.147 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Imi incerc norocul, poate gasesc un motor cu tot cu turbina in stare buna. Altfel o sa incep usurel cu reparatiile. Numai reparatia turbinei costa aproape cat un motor intreg ![]() motor in stare buna nu cred ca ai sa gasesti, poate vreo turbina adusa din .de de catre cineva -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Aproape sigur nu gasesc... dar am zis sa incerc totusi. Cinestie, poate gasesc superoferta ![]() Mai stie si Interceptor pe cineva care vrea acelasi motor. Ar mai fi o varianta sa vorbesc cu unii de la dezmembrari sa aduca de afara. Ei zic ca ma costa 5-600 E dar parca nu m-as complica, exista totusi un risc destul de mare avand in vedere varsta lor. Asa mai bine bag 800 ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
din pacate in motor nu bagi bani "cu timpul". ii bagi toti odata.
-------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pai la motorul asta poti sa-i bagi in transe, slava Domnului, ca ai unde
![]() - turbina - injectie - motor propriu-zis. Uite un motiv pentru care spusesem ca nu-mi iau dizel ever. Cu banii pe reparatia astuia luam un super benzinar sau doua mai de doamne-ajuta si le si montam (s-a dat un M30B3.5 parca cu 800E). -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Si eu caut de ceva vreme un motor in mintile lui, dar nu e cu chip sa gasesti unul rezon, din ambele puncte de vedere(functional sau tehnic si pecuniar), mai ales ca nu ai certitudinea ca iei ce ti se vinde(doar traim in Romania). De aceea ,am optat la sfatul mecanicului meu, sa refac motorul, prima etapa deja parcurgandu-o! Adica bujii, rele noi, duze pt injectoare, distributie si pompa la centricubat. Urmeaza ce-i mai greu-motorul si turbina ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
cred ca e mai simplu sa-ti aduci din germania un e30 touring 324td. s-au facut pana in 93 si au km decent. plus ca ramai cu o gramada de piese pe care le poti valorifica si sa-ti scoti din bani destul de repede (geamuri, faruri
![]() -------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Update:
Cumpar motor pentru E28, in ordinea preferintelor: - diesel, mai ales daca-i de pe un 324d - M30 cat mai complet, preferabil de 2.8, dar merge si 2.5. Nu 3.0, 3.5. - M20b20 L-jetronic cat mai complet. Deocamdata am oferte pentru ultimele doua din lista, adica benzinare de 2 si 2.5 litri, in stare aparent foarte buna. Trebuie sa le vizitez. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Daca te intereseaza, stiu undeva un 524d, aspirat, cu motorul tipla, la un pret rezon...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Altul decat cel pe care l-am vazut? 0721.275.147 Trebuie sa ma hotarasc repede. Daca nu iau ceva in maxim doua saptamani nu o sa mai am timp si bani de schimbat motor anul asta... LE: Am citit mai cu atentie ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Bineinteles ca e alta masina decat aceea pe care ai vazut-o cu mine. Si nu e aceea cu numere de germania de care discutam noi, insa si aceasta tot numere de Germania are si foarte putini km pe plaiurile mioritice. De ceva vreme masina sta si asteapta.........vremuri mai bune. Retine, este motorul fara turbina!!!!! Daca te intereseatza, da un semn de viata
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sper sa stabilim saptamana asta o intalnire. Daca e nevoie incerc sa-mi iau liber o zi, altfel ne vedem in WE.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
trist... s-au dat M30-ul si M21-le
![]() Singura optiune ramasa e M20-ul. Daca aflati vre-un M30 sau M21 bune pliz spuneti aici. Benzinarele trebuie sa aiba injectia cat mai completa. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Up! -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Stiu un motor de pe e28 524td care sta de ani de zile daca te intereseaza...e un sas care are un e28 in apropiere de Danes, la 10 km de Sighisoara.
-------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Fiind atat de departe ar trebui sa fiu destul de sigur ca-i bun inainte sa vin dupa el.
Are urme de ulei pe - la garnitura capacului culbutorilor - capacul culbutorilor in locul in care iese furtunul pentru servo - turbina si dedesubt - in carcasa filtrului de ulei. Ma intereseaza daca la relanti, motor incalzit, sufla gaze pe la capacul de ulei. Pompa mecanica? Cati km crede ca are motorul? Da doar motorul sau trebuie sa car toata masina? In cazul asta nu cred ca o iau ca nu am unde s-o tin si mai dau si o gramada de bani pe transport. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 226 Joined: 1-October 06 From: tecuci Member No.: 455 Car: e 36 Engine: m50 2,0 150 cp ![]() |
Fiind atat de departe ar trebui sa fiu destul de sigur ca-i bun inainte sa vin dupa el. Are urme de ulei pe - la garnitura capacului culbutorilor - capacul culbutorilor in locul in care iese furtunul pentru servo - turbina si dedesubt - in carcasa filtrului de ulei. Ma intereseaza daca la relanti, motor incalzit, sufla gaze pe la capacul de ulei. Pompa mecanica? Cati km crede ca are motorul? Da doar motorul sau trebuie sa car toata masina? In cazul asta nu cred ca o iau ca nu am unde s-o tin si mai dau si o gramada de bani pe transport. ti-ai gasit motor?vezi ca la masinile statute citiva ani se strica simeringurile de la pompa de injectie...............si se dezamorseaza peste noapte!bafta in continuare |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
N-am gasit, cred ca nici nu mai iau decat daca gasesc unul cu pompa mecanica pe care sa-l vad ca merge bine. Al tau merge superbine in comparatie cu asta al meu dar mi-e cam teama de schimbarea pompa mecanica-DDE, nu stiu cat de complicate sunt treburile la pedala de acceleratie. Plus ca mi-e frica daca se deregleaza ceva pe-acolo, nu stiu cati se pricep sa rezolve DDE-ul. La mecanica pot sa-i reglez singur debitul. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 226 Joined: 1-October 06 From: tecuci Member No.: 455 Car: e 36 Engine: m50 2,0 150 cp ![]() |
N-am gasit, cred ca nici nu mai iau decat daca gasesc unul cu pompa mecanica pe care sa-l vad ca merge bine. Al tau merge superbine in comparatie cu asta al meu dar mi-e cam teama de schimbarea pompa mecanica-DDE, nu stiu cat de complicate sunt treburile la pedala de acceleratie. Plus ca mi-e frica daca se deregleaza ceva pe-acolo, nu stiu cati se pricep sa rezolve DDE-ul. La mecanica pot sa-i reglez singur debitul. pai poti rezolva problema punind o pompa mecanica.am avut eu pe celalalt td care l-am avut...........conditia e ca pompa sa fie si ea de td |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
N-am gasit, cred ca nici nu mai iau decat daca gasesc unul cu pompa mecanica pe care sa-l vad ca merge bine. Al tau merge superbine in comparatie cu asta al meu dar mi-e cam teama de schimbarea pompa mecanica-DDE, nu stiu cat de complicate sunt treburile la pedala de acceleratie. Plus ca mi-e frica daca se deregleaza ceva pe-acolo, nu stiu cati se pricep sa rezolve DDE-ul. La mecanica pot sa-i reglez singur debitul. cum reglez debitul...sa fuga mai repede... ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 09:52 AM |