Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Diff de ix
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
316i
Stie cineva sa-mi explice care sunt avantajele (daca exista) ale unui diff spate de ix fatza de un LSD ?
iulian325
smile.gif
dau cu presupusu , stii prea bine smile.gif
in cazul ix- parerea mea e ca modelul a aparut pt a face fata pietei americane si pt a concura au audi qatr.(imposibil frate!!- a spulberat in rally)
in fine, fiind pt americani, masina nu trebuia sa derapeze pe viraje (multe mai au smile.gif )...
de aceea si treptele 1 si 2 sunt lungi- tocmai pt ca bunul american sa nu derapeze...

in concluzie
masina e anti off road
pe zapada sta binisor
la fel pe asfalt umed

tre s-o arunci de spate sa derapeze
la intrarea in viraj e subviratoare iar la iesire supraviratoare (aprox ca delta integrale) si destul de violenta;
da cre ca florin si ceilalti cu ix stiu asta smile.gif

parerea mea,pos sa ca ma inel;

pe de alta parte lsd e mai bun de rally, arunci masina pe viraje...etc- e pt cunoscatori biggrin.gif
uwe
din cate stiu eu ambele sunt LSD, numai ca cel de IX este "autoblocabil" pana la 25% iar cel normal 10 sau 15%
nu stiu cat de bine m-am exprimat (autoblocabil biggrin.gif ) dar sper ca am fost inteles
tot din cate mai stiu eu este si faptul ca la masinile de competitie se ajunge undeva la 60%
stiu un ursulet care are diferential de IX si avantajul pe care l-am observat este faptul ca era mai usor de manevrat pe derapaje controlate

daca gresesc... sad.gif
iulian325
al meu atunci nu e lsd... sad.gif
simplu


pt ca pe 325coupeul gospodarului derapeaza pe toa virajele...in treptele 1,2,3...
mega distractie
316i
LSD-urile normale au 25% Sperre. Scrie-n ETK. smile.gif
florin83
QUOTE (316i @ Dec 17 2006, 04:00 PM) *
Stie cineva sa-mi explice care sunt avantajele (daca exista) ale unui diff spate de ix fatza de un LSD ?


exista, dar nu stiu care e.. intrebasem si eu aici


QUOTE (iulian325 @ Dec 17 2006, 04:49 PM) *
smile.gif
dau cu presupusu , stii prea bine smile.gif
in cazul ix- parerea mea e ca modelul a aparut pt a face fata pietei americane si pt a concura au audi qatr.(imposibil frate!!- a spulberat in rally)
in fine, fiind pt americani, masina nu trebuia sa derapeze pe viraje (multe mai au smile.gif )...


in europa a aparut in 86, in america peste ~2 ani tongue.gif

QUOTE (iulian325 @ Dec 17 2006, 04:49 PM) *
de aceea si treptele 1 si 2 sunt lungi- tocmai pt ca bunul american sa nu derapeze...


lungi??? blink.gif blink.gif

eu am cel mai "lung" diferential pus pe ix (3.64) si mi se par super scurte.. cel putin a 1-a se termina instant.. ajunge la 6500 motorul ca si cand ar fi scoasa din viteza..
mie a 3-a si a 4-a mi se par lungi (pe a 3-a am pierdut cam toate cursele sad.gif )..

QUOTE (iulian325 @ Dec 17 2006, 04:49 PM) *
in concluzie
masina e anti off road
pe zapada sta binisor
la fel pe asfalt umed


un sedan 4x4 nu e de offroad (sunt multe suv-uri care n-au nici o treaba tongue.gif) ci pt un plus de siguranta pe orice fel de drum..

QUOTE (iulian325 @ Dec 17 2006, 04:49 PM) *
tre s-o arunci de spate sa derapeze


scandinavian flick biggrin.gif

QUOTE (iulian325 @ Dec 17 2006, 04:49 PM) *
la intrarea in viraj e subviratoare iar la iesire supraviratoare (aprox ca delta integrale) si destul de violenta;


ca orice 4x4 de alftfel.. tongue.gif
oricum cu o masina 4x4 nu se intra blana in curbe tocmai din cauza asta.. se intra normal si de la mijloc spre iesire din curba ii dai blana... acolo isi pune in valoare tractiune superioara fata de fwd sau rwd

QUOTE (iulian325 @ Dec 17 2006, 04:49 PM) *
de alta parte lsd e mai bun de rally, arunci masina pe viraje...etc- e pt cunoscatori biggrin.gif


e bun pt oricine tongue.gif

QUOTE (uwe @ Dec 17 2006, 06:27 PM) *
din cate stiu eu ambele sunt LSD, numai ca cel de IX este "autoblocabil" pana la 25% iar cel normal 10 sau 15%


nu, cele normale au 25%


QUOTE (iulian325 @ Dec 17 2006, 07:48 PM) *
al meu atunci nu e lsd... sad.gif
simplu

pt ca pe 325coupeul gospodarului derapeaza pe toa virajele...in treptele 1,2,3...
mega distractie


cum adica nu e lsd al tau? blink.gif
e standard pe ix..

al gospodarului e rwd, e normal sa ia toate virajele pe lat..
daca te tine, poti sa iei si in a 4-a viraje pe lat cu a ta tongue.gif
Sorin
difulde ix mi se pare ca are capabiliatea sa se comporte ca unu deschis dar si ca unul blocabil depinde de cuplu e ceva cu vascocuplaje la ele parca dar nu bag mana in foc
iulian325
clar...sunt varza huh.gif
iulian325
[quote name='florin83' date='Dec 18 2006, 10:03 AM' post='37617']
aici
lungi??? blink.gif blink.gif

eu am cel mai "lung" diferential pus pe ix (3.64) si mi se par super scurte.. cel putin a 1-a se termina instant.. ajunge la 6500 motorul ca si cand ar fi scoasa din viteza..
mie a 3-a si a 4-a mi se par lungi (pe a 3-a am pierdut cam toate cursele sad.gif )..

eu adorm in prima
a doua e asa si asa
deabia a-3a dupa 3200 incepe sa se miste bine...
butcky
La mine e exact ca la Florin! a 1-a e super scurta si restu lungi.
Sorin
eee, iulian poate ne vedem si comparam cum si ce trage
iulian325
cea mai buna solutie!
doar sa pot sta mai mult in bucuresti...nu doar o noapte ca ultima data...
comisaru
Am gasit la prietenul unui prieten un diferential de ix(cam ruginit dar cred ca functional) si nu stiu ce sa fac.
Se simte diferenta fata de unul open avand in vedere ca asta-i blocant doar 10%(asa am inteles)?
Unde are placuta sau unde e inscriptionat si cum ar trebui sa scrie ca sa-mi dau seama daca e sau nu blocant de ix(omu' zice ca l-a dat jos dupa ix-u' lui si ca e original de ix dar ar fi putut fi schimbat pana ca masina sa fie cumparata de el)?
Se pupa cu cardanul meu sau imi trebuie unul mai scurt?
Cam ce raport ar putea sa aiba daca provine de pe un ix coupe > '88?
florin83
pai au fost puse 3.64 si 3.91.. deci una din ele.. daca e 3.64 il vreau eu..
cat cere pe el? biggrin.gif
butcky
Eu am 3.91 pe ix!!! celb (15).gif
comisaru
QUOTE (comisaru @ Jan 6 2007, 11:40 PM) *
Se simte diferenta fata de unul open avand in vedere ca asta-i blocant doar 10%(asa am inteles)?
Unde are placuta sau unde e inscriptionat si cum ar trebui sa scrie ca sa-mi dau seama daca e sau nu blocant de ix(omu' zice ca l-a dat jos dupa ix-u' lui si ca e original de ix dar ar fi putut fi schimbat pana ca masina sa fie cumparata de el)?
Se pupa cu cardanul meu sau imi trebuie unul mai scurt?

Dati-va cu parerea!

QUOTE (florin83 @ Jan 6 2007, 11:49 PM) *
pai au fost puse 3.64 si 3.91.. deci una din ele.. daca e 3.64 il vreau eu..
cat cere pe el? biggrin.gif

N-am discutat de pret da-l cam vreau eu; trebuie sa lamuresc mai intai problemele de mai sus.
316i
Parerea mea™ vorbeste cu omul si zi-i sa ti-l dea sa-l pui masina si mergi cu el, vezi cum se simte si in functie de aia vezi daca-l iei sau nu. E varianta cea mai sigura si simpla. Nu trebuie sa schimbi cardanul, e plug and play.
nahor
un prieten vinde diff 4.27 viteze scurte compatibil orice e30-indicat pe motoare de 1.6 si 1.8 sau 20 23 25 pt liniute-pret:100euro negociabil
nahor
plus un diff de ix 3.64 fata pret:100euro ngociabil
butcky
Sa vezi acum bataie pe ele! Imi pare rau ca nu am bani...sad.gif
nahor
asa se vede ca nu intereseaza pe nimeni...nu se prea bat pe ele biggrin.gif
alex230ro
4,27 doar pt 316 e ok eu am pe 2,3 4,10 si vreau sa scap de el smile.gif
nahor
de ce nu e bun??? si eu pe 2.3meu am vrut sa pun 4.10...nu merita???
alex230ro
Nu prea ,o sa tii motorul in ture si la viteza maxima o sa pierzi mult acum cu 4,10 la 5500 ture am 170 + ca patineaza ca dracu daca e ud nu mai zic.Al meu acum vad ca a inceput sa scoata si niste zgomote mai ciudate mai ales la viraje din ce am mai intrebat 4,10 astea avand carcasa mica nu prea rezista mult la motoarele mai puternice.
nahor
QUOTE (alex230ro @ Jan 8 2007, 02:09 PM) *
Nu prea ,o sa tii motorul in ture si la viteza maxima o sa pierzi mult acum cu 4,10 la 5500 ture am 170 + ca patineaza ca dracu daca e ud nu mai zic.Al meu acum vad ca a inceput sa scoata si niste zgomote mai ciudate mai ales la viraje din ce am mai intrebat 4,10 astea avand carcasa mica nu prea rezista mult la motoarele mai puternice.

mersi...intradevar mi-a zis mecanicu ca o sa pierd mult din viteza dar imi creste demarajul,acum nu stiu sigur ce diff am ca nu dar si asa patineaza destul de bineasa ca ramin cu asta,cred ca e 3.64 nu-s sigur
alex230ro
3,46 sau 3,25 a avut de fabrica eu am avut 3,46 cred ca ala il ai si tu,vad ca ai motorul de 150 cai
nahor
QUOTE (alex230ro @ Jan 8 2007, 02:17 PM) *
3,46 sau 3,25 a avut de fabrica eu am avut 3,46 cred ca ala il ai si tu,vad ca ai motorul de 150 cai

mda....te-au ajutat pe tine serpisorii ca acum vreau sa-mi pun si eu??????
alex230ro
Au ajutat ceva dar in ture doar in rest e cam la fel.Probabil ca mai trebuie reglaje,am mai zis pe undeva mai mult de 5 cai nu au dat. smile.gif
nahor
atunci nu merita sa dau 300euro ca sa nu simt nimic..... eu mi-am scos toba intermediara si mi-a pus teava groasa pina la finala si parca motorul merge mai sanatos+ soundul acela de 6 cilindrii e foarte placut
316i
Daca 4.27 ala nu e LSD face maxim 1mil. Am avut un 3.91 care l-am dat cu 800mii si un 4.27 care l-am dat degeaba. smile.gif
butcky
QUOTE (316i @ Jan 8 2007, 08:16 PM) *
4.27 care l-am dat degeaba. smile.gif

tease.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.