dust
Aug 22 2006, 12:13 AM
vreau un diferential pentru un e30 cu M20 de 2000 pe el
vreau sa fie bun si la linii dar si sa aibe ceva viteza maxima buna...
ce recomandati?
acuma am unu de tot rahatu... se tureaza prea repede si viteza nu prea... decat de la 5000 PRM in sus si cuplu... iar nu prea are
am gasit unu de motor de 2.5, il pun? nu-l pun?
n3o
Aug 22 2006, 12:17 AM
ala este mai lung ... bun pentru "cerce" fiind a 1-a lunga dar puturoasa la linutze ... de ce nu cauti autoblocant de 2.0 ca raport cred ca este cel mai potrivit pentru toate
florin83
Aug 22 2006, 12:37 AM
3.64
danrzc
Aug 22 2006, 08:47 AM
Apropos, eu intr-a 5-a la 3000rpm am 110-120 km/h. Se poate sti ce fel de diferential am (Adica ce raport are) ?
dust
Aug 22 2006, 09:55 AM
QUOTE (florin83)
3.64

bine florine dar eu cum aflu care dif. de pe piatza sh are 3.46? care e ala?
zi-mi ceva usor de recunoscut... e de 2000? de 2.3? LSD? simplu?
mersi
alex230ro
Aug 22 2006, 10:31 AM
3,46 ARE 2,3 poate sa gasesti si LSD dar nu prea cred
Alte discutii
http://www.bimmer.ro/forum/viewtopic.php?t...der=asc&start=0
n3o
Aug 22 2006, 12:55 PM
si 3.25 cu lsd merge perfect
dust
Aug 22 2006, 10:09 PM
sa va explic... am cumparat la 100 euro un autoblocant cu rapoarte... 3 si ceva... ma rog... l-am luat la o tura cam 100-110 in treapta 2... ok toate bune...
dupa o ora am schimbat radiatorul si am zis sa iau iar masina la o tura de test... s-a urcat mecanicu la volan si dai... pe la 80 GHICI CE?
autoblocantul s-a blocat! ambele roti blocate scurt! ca norocu ca era drum drept... a patinat stanga, dreapta, stanga, dreapta pana la urma s-a oprit... daca ii dadea mai mult... acuma imi canta popa la mormant... da ca norocu ca era ala sofer bun si ne-a scos... eram 4 in masina...
acuma sa intreb ceva... la autoblocant daca invarti de crucea aia care vine prinsa pe cardan si ti cu mana de una din prizele alea in care vin planetarele normal nu se invarte nici cealalta, nu?
sau daca ridic masina pe cric pe o parte si incerc sa invart roata aflata in aer daca e autoblocant nu ar trebui sa se invarta, nu?
florin83
Aug 22 2006, 10:31 PM
QUOTE (dust)
acuma sa intreb ceva... la autoblocant daca invarti de crucea aia care vine prinsa pe cardan si ti cu mana de una din prizele alea in care vin planetarele normal nu se invarte nici cealalta, nu?
sau daca ridic masina pe cric pe o parte si incerc sa invart roata aflata in aer daca e autoblocant nu ar trebui sa se invarta, nu?
nu!
sau altfel.. o ridici de tot de spate.
invarti de o roata.. daca cealalta se invarte invers inseamna ca nu e.. daca se invarte in acelasi sens e..
sau pleci tare de pe loc si apoi te uiti la urmele de pe asfalt :unibrow:
dust
Aug 22 2006, 10:34 PM
pai si daca o ridic de o roata si nu se invarte aia care e sus nu e tot autoblocant? ca la ala care-l aveam daca ridicam masina roata din aer se invartea si ala nu e autoblocant
florin83
Aug 22 2006, 10:36 PM
ba da..
sorry.. am vrut sa zic ca e cum ai zis tu mai sus.. ambele cazuri
dust
Aug 22 2006, 10:38 PM
deci: daca ridic o roata sus si aia din aer nu se invarte e autoblocant
daca invart de crucea de la cardan si tin de unu din satelitii de la diferential nici celalalt satelit nu se invarte
daca invart in sens invers satelitii nu trebuie sa se invarta nu?
jorj3l
Aug 23 2006, 09:50 AM
eu daca plec de pe loc tare, am 2 urme de cauciuc pe astfalt, iar daca ridic o roata, se invarte(cea care e in aer) !deci cum e a meu ?mmmmm ?
dust
Aug 23 2006, 10:45 AM
poti avea 2 urme si fara autoblocant, si eu cu cel vechi al meu tot 2 lasam
nu ai autoblocant
jorj3l
Aug 23 2006, 03:51 PM
daca ma gandesc mai bine si cu dacia tot 2 urme lasam, si nu era nimik autoblocant...inafar` de frana de mana care mai ramanea trasa... :nod:
dust
Aug 23 2006, 09:09 PM
dacia are tractiune fata, ce autoblocant sa aibe?
am rezolvat problema... faza era ca nu avea diferentialul ulei... si s-a spart rulmentul ala de la crucea care vine la cardan... dupa 9 ore de munca (desfacut vreo 3 diferentiale) am reusit sa-l facem, merge brici... 100-110 treapta 2, cercuri cercuri, burnuri, tot ce vrei, sunt EXTRA multumit
recomand oricui un LSD pentru ca sunt geniale dar grija mare sa aibe ulei, altfel... puteti pati ca mine... adica sa faceti drift necontrolat in trafic
n3o
Aug 23 2006, 11:23 PM
opa boss... sa inteleg ca ai lsd acum

si destul de lunguetz
florin83
Aug 24 2006, 08:23 AM
nu asta zice de la inceputul topicului? :retard:
QUOTE (dust)
poti avea 2 urme si fara autoblocant, si eu cu cel vechi al meu tot 2 lasam
nu ai autoblocant
QUOTE (jorj3l)
eu daca plec de pe loc tare, am 2 urme de cauciuc pe astfalt
dupa cum se vede, urmele din plan apropiat (de la rotile spate) sunt diferite. aia din dreapta e mult mai lunga decat cea din stanga. asta pt ca n-am autoblocant pe spate...
totusi pe fata sunt identice (urmele din plan indepartat) si nici acolo n-am..
mai lungi nu pot sa le fac.. deh, 4x4 :crybaby:
dust
Aug 24 2006, 09:30 AM
ma rodea gandu sa-mi iau un diferential de 2 lei asa de distractie, sa-i sudez "matzele" sa fie ca la cart(sa traga ambele roti exact la fel tot timpul) si apoi sa-i dau in poligon sa vezi acolo drift numa din acceleratie si volan
316i
Aug 24 2006, 11:02 AM
Pe 320i s-au pus:
- 4.27
- 4.10
- 3.91
- 3.45
- 3.25
Toate fie open, fie LSD.
comisaru
Aug 25 2006, 12:49 AM
Cel mai usor de testat este cand roata din stanga sta pe o suprafata cu aderenta diferita fata de cea pe care sta roata din dreapta. Daca raman urme si pe suprafata cu aderenta mai mare, ai LSD.
Eu l-am testat fara sa vreau si in prezenta lui @cristic, cand am plecat de pe marginea drumului, si cu roata din dreapta care era pe pietris, i-am trimis cateva pietricele-n parbriz.

(Sorry Cristicule!)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.