![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
vreau un diferential pentru un e30 cu M20 de 2000 pe el
vreau sa fie bun si la linii dar si sa aibe ceva viteza maxima buna... ce recomandati? acuma am unu de tot rahatu... se tureaza prea repede si viteza nu prea... decat de la 5000 PRM in sus si cuplu... iar nu prea are am gasit unu de motor de 2.5, il pun? nu-l pun? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
ala este mai lung ... bun pentru "cerce" fiind a 1-a lunga dar puturoasa la linutze ... de ce nu cauti autoblocant de 2.0 ca raport cred ca este cel mai potrivit pentru toate
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
3.64 ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Apropos, eu intr-a 5-a la 3000rpm am 110-120 km/h. Se poate sti ce fel de diferential am (Adica ce raport are) ?
-------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
QUOTE (florin83) 3.64
![]() bine florine dar eu cum aflu care dif. de pe piatza sh are 3.46? care e ala? zi-mi ceva usor de recunoscut... e de 2000? de 2.3? LSD? simplu? mersi -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
3,46 ARE 2,3 poate sa gasesti si LSD dar nu prea cred ![]() Alte discutii http://www.bimmer.ro/forum/viewtopic.php?t...der=asc&start=0 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
si 3.25 cu lsd merge perfect
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
sa va explic... am cumparat la 100 euro un autoblocant cu rapoarte... 3 si ceva... ma rog... l-am luat la o tura cam 100-110 in treapta 2... ok toate bune...
dupa o ora am schimbat radiatorul si am zis sa iau iar masina la o tura de test... s-a urcat mecanicu la volan si dai... pe la 80 GHICI CE? autoblocantul s-a blocat! ambele roti blocate scurt! ca norocu ca era drum drept... a patinat stanga, dreapta, stanga, dreapta pana la urma s-a oprit... daca ii dadea mai mult... acuma imi canta popa la mormant... da ca norocu ca era ala sofer bun si ne-a scos... eram 4 in masina... acuma sa intreb ceva... la autoblocant daca invarti de crucea aia care vine prinsa pe cardan si ti cu mana de una din prizele alea in care vin planetarele normal nu se invarte nici cealalta, nu? sau daca ridic masina pe cric pe o parte si incerc sa invart roata aflata in aer daca e autoblocant nu ar trebui sa se invarta, nu? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (dust) acuma sa intreb ceva... la autoblocant daca invarti de crucea aia care vine prinsa pe cardan si ti cu mana de una din prizele alea in care vin planetarele normal nu se invarte nici cealalta, nu?
sau daca ridic masina pe cric pe o parte si incerc sa invart roata aflata in aer daca e autoblocant nu ar trebui sa se invarta, nu? nu! sau altfel.. o ridici de tot de spate. invarti de o roata.. daca cealalta se invarte invers inseamna ca nu e.. daca se invarte in acelasi sens e.. sau pleci tare de pe loc si apoi te uiti la urmele de pe asfalt :unibrow: |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
pai si daca o ridic de o roata si nu se invarte aia care e sus nu e tot autoblocant? ca la ala care-l aveam daca ridicam masina roata din aer se invartea si ala nu e autoblocant -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ba da..
sorry.. am vrut sa zic ca e cum ai zis tu mai sus.. ambele cazuri ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
deci: daca ridic o roata sus si aia din aer nu se invarte e autoblocant
daca invart de crucea de la cardan si tin de unu din satelitii de la diferential nici celalalt satelit nu se invarte daca invart in sens invers satelitii nu trebuie sa se invarta nu? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
eu daca plec de pe loc tare, am 2 urme de cauciuc pe astfalt, iar daca ridic o roata, se invarte(cea care e in aer) !deci cum e a meu ?mmmmm ?
-------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
poti avea 2 urme si fara autoblocant, si eu cu cel vechi al meu tot 2 lasam nu ai autoblocant -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
daca ma gandesc mai bine si cu dacia tot 2 urme lasam, si nu era nimik autoblocant...inafar` de frana de mana care mai ramanea trasa... :nod:
-------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
dacia are tractiune fata, ce autoblocant sa aibe?
![]() am rezolvat problema... faza era ca nu avea diferentialul ulei... si s-a spart rulmentul ala de la crucea care vine la cardan... dupa 9 ore de munca (desfacut vreo 3 diferentiale) am reusit sa-l facem, merge brici... 100-110 treapta 2, cercuri cercuri, burnuri, tot ce vrei, sunt EXTRA multumit ![]() recomand oricui un LSD pentru ca sunt geniale dar grija mare sa aibe ulei, altfel... puteti pati ca mine... adica sa faceti drift necontrolat in trafic ![]() -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
opa boss... sa inteleg ca ai lsd acum
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu asta zice de la inceputul topicului? :retard: QUOTE (dust) poti avea 2 urme si fara autoblocant, si eu cu cel vechi al meu tot 2 lasam
nu ai autoblocant QUOTE (jorj3l) eu daca plec de pe loc tare, am 2 urme de cauciuc pe astfalt
![]() dupa cum se vede, urmele din plan apropiat (de la rotile spate) sunt diferite. aia din dreapta e mult mai lunga decat cea din stanga. asta pt ca n-am autoblocant pe spate... totusi pe fata sunt identice (urmele din plan indepartat) si nici acolo n-am.. mai lungi nu pot sa le fac.. deh, 4x4 :crybaby: |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
ma rodea gandu sa-mi iau un diferential de 2 lei asa de distractie, sa-i sudez "matzele" sa fie ca la cart(sa traga ambele roti exact la fel tot timpul) si apoi sa-i dau in poligon sa vezi acolo drift numa din acceleratie si volan
![]() -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Pe 320i s-au pus:
- 4.27 - 4.10 - 3.91 - 3.45 - 3.25 Toate fie open, fie LSD. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd July 2025 - 10:06 PM |