Help - Search - Members - Calendar
Full Version: De vanzare
BMWZone > PIATZA BMWZONE.RO > Piese sau accesorii BMW > Vanzari
dust
Un amic vrea sa vanda niste serpisori (headers), nemtzesti, de firma dar nu stiu exact ce firma. Merg pe ORICE motor in 6 cilindri de BMW.
Pretul 5.000.000
Telefon: 0745832611 (il cautati pe Zoli)
Nu-mi dati mie in cap cu pretul sau ce firma sunt pentru ca nu am idee, doar am fost rugat sa dau un anunt pentru ca cel care le vinde nu prea se da pe net.
Multumesc smile.gif
SUPERBEC
pai nu merg pe orice motor in 6
ori m20 ori m50

pretul este bun daca sunt de firma si nu sunt copti.
iulian325
eu sunt moldovean, da
ce naiba-s astia?
Rotti
accesoriu de tuning biggrin.gif
serpisori = galerie de evacuare...smile.gif traseul de la fiecare cilindru la punctul unde se intalnesc toate este egal. astfel gazele sunt evacuate mai repede.

ccc
Sunt 4 tevi pt. 3 cilindri? Sa-mi explice si mie cineva pliz.
316i
Adica ce nu intelegi? smile.gif Si cum 4 tevi? Ai 6 tzevi care pleaca din cilindri si se unesc in 2 flanse mai mari.
Rotti
nu...
motorul pt care sunt facuti serpisorii din poza de mai sus are iesirile in chiuloasa pt cilindrii 2 si 3 ft apropiate, e o teava pt fiecare cilindru. tevile sunt aranjate a.i. sa fie toate egale, imbunatatind evacuarea gazelor
CAT
iulian 325 -BKY avea de astia smile.gif

de asta nu avea relantiul uniform ( 800 - 600 rpm ) si facea ca un Harley smile.gif
soryn22
e adevarat ca serpisorii iti dau cam 30-40cai?
CAT
probabil daca tai zerourile... esti mai aproape. era undeva pe forum o discutie despre serpisori.

citez :

JAFFAR - serpisorii serpuiesc

de fapt doar la noi se cheama serpisori, numele lor este "headers" si au rolul de a face toate evacuarile de aceeasi lungime si fara schimbari prea drastice de directie. scopul este de a face evacuarea cit mai uniforma pe toti cilindrii si de a facilita evacuarea mai rapida a gazelor.

dupa parerea multor ingineri (cu care sint total de acord), nu au absolut nici un rol pe un motor de masina de strada. fac mai mult zgomot si te poti lauda cu ei, poate obtii bonus un relanti mai instabil (pentru ca nu se mai face suficienta "backpressure") si, in plus, esti "street illegal". evacuarea stock (in special la bmw) face face cu brio oricarei solicitari a motorului stock. daca faci modificari adinci, atunci da, te vor ajuta. si vei fo tot street illegal




ALEX230RO - Mai gasesti raspunsuri si aici http://www.bimmer.ro/forum/viewtopic.php?t=404
Dupa ce am pus serpii pe masina s-a simtit o crestere de putere in ture pe la 5000 ture asa in rest masina merge la fel ce nu stiu este daca mai trebuie sa refac unele reglaje avans,sau benzina sau alte tampenii




SUPERBEC - mai exista un avantaj inafara de cresterea de putere care nu este spectaculoasa, se pot inveli in banda de azbest mult mai usor si eficient decat galeria de evacuare rezultand o scadere a temperaturii sub capota, dar asta e mai important la masinile turbo
dust
daca dadeau 30-40 de cai erau de mult cumparate de mine smile.gif
Rotti
voi rezumati totul la cai? serpii dau ceva torque si ajuta la cresterea turatiei, in plus motorul merge 1 pic mai rotund pt ca gazele sunt evacuate uniform.

snakes are good :nod:
CAT
sneics ar cul biggrin.gif
INTERCEPTOR
sunt super buni.iti da mai mult cuplu decat cai.si aste e foarte bine.si sunt pt m 20 ,2 feluri pt motorul de 2000 si altii pt motorul de 2500.
pretul este mai mult decat rezonabil.
dust
interceptor de unde sti ca sunt pt m20 ? ca-s curios smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.