gabrielbecheanu
Nov 6 2005, 02:32 AM
Salut
Se pare ca sunt primul care scrie ceva la sectiunea asta din forum. Sper sa fie cu folos.
Am sa intreb de o problema care ma roade de mai mult timp si nu gasesc o solutie. De ce se tocesc cauciucurile pe spate pe interior?
Am schimbat bucsi, bascule, telescoape, cam tot ce e pe spate. Are cineva un raspuns la aceasta intrebare?
Multumesc
Gabi_323i
Nov 6 2005, 08:23 AM
daca masina este prea joasa pe spate, sunt arcurile
gabrielbecheanu
Nov 6 2005, 11:57 AM
intradevar arcurile nu au fost schimbate am facut niste inaltatoare din metal la strung cam 2.5 cm. Masina sta in pozitia corecta dar rotile nu. Ce este curios cind dau cu spatele rotile se indreapta.
PS Sa sti ca la arcuri ma gindeam si eu
Mai vorbim
Robert
Nov 6 2005, 04:52 PM
Verifica tamponul de cauciuc care sustine diferentialul, in partea din spate a acestuia, precum si prinderrea corecta a diferentialului in tampon. Daca tamponul este rupt / foarte deformat / lasat, atunci greutatea diferentialului "roteste" putin subframe-ul, care mai departe ajunge la roti sub forma unui unghi de cadere negativ mai pronuntat (deci pneurile se tocesc pe interior).
io'sŪ
Nov 18 2005, 02:05 AM
QUOTE (Robert)
Verifica tamponul de cauciuc care sustine diferentialul, in partea din spate a acestuia, precum si prinderrea corecta a diferentialului in tampon. Daca tamponul este rupt / foarte deformat / lasat, atunci greutatea diferentialului "roteste" putin subframe-ul, care mai departe ajunge la roti sub forma unui unghi de cadere negativ mai pronuntat (deci pneurile se tocesc pe interior).
:thumbsup:
Crow
Feb 22 2006, 11:54 PM
Am avut si eu aceasta problema. Am ucis o pereche de Yoko AVS SPORT 265/40/17.... in 2 luni... jale mare. Totush mashina sedea lasata.
gabrielbecheanu
Feb 23 2006, 12:51 AM
Si care a fost rezolvarea?
Crow
Feb 23 2006, 01:32 AM
QUOTE (gabrielbecheanu)
Si care a fost rezolvarea?
Inaltatoare.
Pursisimplu cind am schimbat amortizatoarele (am pus Koni Sport) am inlaturat inaltatoarele (erau puse de precedentul stapin). Dupa aceea am parcura cca 3-5 mii km si am observat problema cu cauciucurile. am fost nevoit sa pun inalt. la loc. Aku astept sa mai repare drumurile (asa-i la noi) shi-mi pun Falken 451 :unibrow:
raduch
Feb 5 2007, 12:45 AM
Sau trebuie reglat unghiu de fuga,cum se face si pe fatza.
baubau
Jul 22 2008, 07:57 PM
salut vezi ca se poate regla convergenta rotilor pe spate
Viper05
Jul 22 2008, 08:00 PM
cred ca din 2005 o rezolvat problema but who knows....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.