paul
Apr 26 2006, 05:50 PM
QUOTE (Ionut)
QUOTE (paul)
QUOTE (Ionut)
gata...de ieri in loc de 2,79 lsd am 3,64 lsd....ce sa zic...masina e cu totul alta, urca in ture repede, se infinge altfel....e alta masina....treaba e ca am ramas un pic dezamagit de masina mea, dupa ce am mers cu CKT-ul care are un pic peste 295cp....

:D
Cuplu mai mare la roti ai, dar viteza maxima nu e cam mica acuma ? Diferenta e uriasa, 30% !
Treci de 150 in noua configuratie ?
nu e deloc mica....cred ca 150-160 pot atinge cu viteza a treia

...oricum sa stii ca diff de 3,64 s-a pus din fabrica pe 325i....
S-a pus, dar si cutia avea alte rapoarte.
Iulika0069
Apr 27 2006, 12:15 AM
QUOTE (jaffar)
mi se pare normal
in general, vitezele cu raport subunitar sint pentru "cruising", nu pentru viteza. eu am treapta V 1:1 pe pisica si ajunge la rosu, dar merge prea turata cind merg normal :crybaby:
Pune-ti LSD de 325 sau M3 - raport demultiplicare 3.15
Iulika0069
Apr 27 2006, 02:20 PM
Huh? Uitasi ca se potrivesc flansele de la diferential intre 320 si 325?
Scoti flansele de pe diffu tau si le pui pe ala de 325 sau M..
Sau nu?
Iulika0069
Apr 27 2006, 02:33 PM
Nu, au intrat pe santulet, altfel nu aveau cum sa intre..
Daca ai bani de 2l de ulei dela BMW, io iti imprumut cu placere vekiul diff de 3.15..
mertan
Apr 28 2006, 09:16 AM
a fost cam greu transpalntul... cu multe injuraturi, mult degripant... and usula stuff. oricum sunt multumit. inca nu am testato la cercuri, dar la drum drept se duce...
Adrian Pintea
Jun 4 2008, 01:54 PM
Ce diferential are de fabrica E30 320i 86? Pe tablita imi scrie 1140A51744...Adica raport de cat?? 4,10?
Silviu
Jun 4 2008, 03:55 PM
Cum pot sa fac diferenta intre un diferential cu carcasa mare si unul cu carcasa mica ?
CITAT(Silviu @ Jun 4 2008, 04:55 PM)

Cum pot sa fac diferenta intre un diferential cu carcasa mare si unul cu carcasa mica ?
pai in primul rand unul are carcasa mare si altul mica
si ca sa observi mai repede te uiti la suruburile pe unde bagi si scoti uleiul
daca e unul sub altul e carcasa mare daca nu ...nu
Silviu
Jun 4 2008, 10:19 PM
OK . Cu alte cuvinte, eu am cu carcasa mare. Atasez si poza explicativa

.
Adrian Pintea
Jun 5 2008, 01:33 AM
care e mai bun? carcasa mare sau mica?
georgem
Jun 5 2008, 06:12 AM
E mai bun cel care se potriveste, ca sa spun asa. Nu poti sa alegi, cel putin la E34 asa e.
CITAT(Adrian Pintea @ Jun 5 2008, 02:33 AM)

care e mai bun? carcasa mare sau mica?
se spune ca "cel mic se sparge mai repede" dar.... asta e valabil in cazul in care il folosesti la capacitate maxima (cu un motor puternic)
in general daca are ulei nu prea se strica

iar la e30 se potrivesc toate intre ele (ca si montaj)
Silviu
Jun 5 2008, 12:47 PM
Diferentialul open e foarte fiabil ! Cel autoblocant de ce nu e asa ? Sau mai precis, ce se strica in el ?
CITAT(Silviu @ Jun 5 2008, 01:47 PM)

Diferentialul open e foarte fiabil ! Cel autoblocant de ce nu e asa ? Sau mai precis, ce se strica in el ?

eu nu am stricat nici unul si am avut si eu "perioada mea" in care mergeam des la vulcanizare
Adrian Pintea
Jun 14 2008, 03:51 PM
Ce diferential are stock 320? pe tablita imi scrie 1140A51744...de care diferential am si ce raport?
Silviu
Apr 7 2009, 08:52 PM
Sa ma lamureasca si pe mine cineva daca zic bine :
Diferentialele de E34 si E30 sunt identice, dar difera capacul din spate.
Pe E30 exista 2 tipuri de diferentiale, cu carcasa mica si cu carcasa mare. Cel cu carcasa mare este practic diferentialul de E34.
In poza este atasat un diferential E30 carcasa mica si un diferential E34/E30 cu capac spate de E30 .
Am avut dreptate ?
io's®
Apr 7 2009, 09:55 PM
CITAT(Silviu @ Apr 7 2009, 09:52 PM)

Sa ma lamureasca si pe mine cineva daca zic bine :
Diferentialele de E34 si E30 sunt identice, dar difera capacul din spate.
Pe E30 exista 2 tipuri de diferentiale, cu carcasa mica si cu carcasa mare. Cel cu carcasa mare este practic diferentialul de E34.
In poza este atasat un diferential E30 carcasa mica si un diferential E34/E30 cu capac spate de E30 .
Am avut dreptate ?
da, ai dreptate ! dar grija mare ca pe e34 sunt montate 2 modele de diferentiale (depinde de tipul de punte pe care il are), numai unul se potriveste si la e30 (cu conditia sa schimbi capacul)
BMWe30
Apr 23 2009, 08:05 PM
QUOTE (io`s @ Apr 7 2009, 10:55 PM)

da, ai dreptate ! dar grija mare ca pe e34 sunt montate 2 modele de diferentiale (depinde de tipul de punte pe care il are), numai unul se potriveste si la e30 (cu conditia sa schimbi capacul)
Chiar 3 feluri sunt

La v8 difera,pe langa cel care e ca si cel de urs,sau cel de 2.5 24v cu prinderea diferita sau 3.5 3.0...
hanneman
Apr 30 2009, 06:27 AM
QUOTE (Silviu @ Jun 5 2008, 01:47 PM)

Diferentialul open e foarte fiabil ! Cel autoblocant de ce nu e asa ? Sau mai precis, ce se strica in el ?

Blocantele cedeaza in cazul in care se sparg ambele cauciucuri!Cedeaza crucile cardanice si satelitii !
Adrian Pintea
Oct 5 2009, 08:45 PM
Am facut un test merge a 2'a 110 la ora in limitare ce dif am oare? lung sau superlung?
alex230ro
Oct 6 2009, 08:50 AM
cam superlung
Adrian Pintea
Oct 6 2009, 10:03 AM
mda, asa ma gandeam si eu ca fostul proprietar a schimbat difful, ma miram eu de ce nu fuge curul pe ploaie si pe zapada si stau prost la capitolul sprint...oare cu un blocant 4,10 cum s-ar comporta?
alex230ro
Oct 6 2009, 01:07 PM
ok dar ai grija o sa iei cu a 2-a cam 70

a si la drum lung motorul o sa stea mai turat
batz
Oct 6 2009, 05:36 PM
@silviu : ai reusit ceva cu diffu acela sudat?
Adrian Pintea
Oct 6 2009, 08:14 PM
Click to view attachmentDe ce sub '87 la 320i s-au diferentiale mai lungi 3,64 si 3,46 chiar 3,91 iar dupa 87 s-a pus 4,10...sa nu mai zic la Touring ce diffuri scurte avea 4,27...4,45 si la cabrio 4,10...motorul fiind acelasi 129cai...la fel si 318is avea 4,10 la cei 136 cai care ii are...cred ca s-ar misca bine si al meu daca ii pun un 4,10 sau un 3,91
316i
Oct 6 2009, 09:11 PM
4.45 a fost doar pe unele automate si pe e36.
Rapoartele au fost stabilite dupa niste studii si calcule. Ca d-aia BMW nu e dacia-reno.
Silviu
Oct 14 2009, 03:47 PM
QUOTE
@silviu : ai reusit ceva cu diffu acela sudat?
Da. O sa raspund pe topicul masinii.
an88dy66
Nov 9 2009, 05:16 PM
Salut! Am citit cu mare interes tot topicul , si pana la urma sunt putin bulversat, deci la a mea 520i e34, 150 de caluti, ce sa-i fac k sa am un demaraj mai bun asta ma intereseaza , chiar daca imi scade viteza maxima , k s-asa n-avem noi sosele pt viteza la care poate sa mearga un bmw, dar ma intereseaza sa-mi traga mai bn in depasiri. Deocamdata nush ce dif am , dar k idee tre cu raport mai mare? sau mai mic? decat am ,k sa traga mai bn.
Si din experienta la motoru asta de 2000 care ar fi cel mai potrivit?
Multumesc mult!
tomado e28 owner
Nov 9 2009, 05:50 PM
Nu cred ca e rentabil sa schimbi dif-ul pentru demaraj... Raportul ar trebui sa fie apropiat, altfel masina n-ar mai fi practica. Oricum creste consumul. Ceea ce a pus fabrica e optim.
an88dy66
Nov 9 2009, 06:33 PM
M-ar interesa si pe mine un program de simulari sa ma joc si eu un pic sa vad ce mi s-ar potrivi cel mai bn!
Pe gustul meu
Ciupanezu
Nov 10 2009, 12:04 AM
Diferenţialul stock e cel mai potrivit.
Inginerii de la BMW nu l-au pus după ureche ci pe baza unor teste.
TiL
Nov 10 2009, 02:13 PM
Dar poate fi cam boring, daca vrei distractie.
an88dy66
Nov 13 2009, 09:59 AM
Nu vreau distractie , dar sa fie un pic mai zvelta, sa ma ajute un pic mai mult in depasiri!!!
Ciupanezu
Nov 13 2009, 11:37 AM
Treci la un motor mai mare.
316i
Nov 13 2009, 01:27 PM
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 13 2009, 11:37 AM)

Treci la un motor mai mare.
haifisch
Nov 13 2009, 04:28 PM
cam are dreptate ciupanezu
ZerO_CooL
Nov 13 2009, 04:52 PM
QUOTE (an88dy66 @ Nov 9 2009, 05:16 PM)

Salut! Am citit cu mare interes tot topicul , si pana la urma sunt putin bulversat, deci la a mea 520i e34, 150 de caluti, ce sa-i fac k sa am un demaraj mai bun asta ma intereseaza , chiar daca imi scade viteza maxima , k s-asa n-avem noi sosele pt viteza la care poate sa mearga un bmw, dar ma intereseaza sa-mi traga mai bn in depasiri. Deocamdata nush ce dif am , dar k idee tre cu raport mai mare? sau mai mic? decat am ,k sa traga mai bn.
Cu raport mai mare iti trebuie pentru ce vrei tu.
Si aici poti sa te joci cu mai multe raporturi, sa vezi ce ti-ar placea. Vezi ca viteza e in mile pe ora.
http://www.kabamus.com/garage/gears.html
Ciupanezu
Nov 13 2009, 08:43 PM
QUOTE (haifisch @ Nov 13 2009, 04:28 PM)

cam are dreptate ciupanezu

Păi nu prea se transformă 520i în M5 dacă-i pune un diferenţial mai scurt.
evildeath
Nov 13 2009, 11:23 PM
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 13 2009, 08:43 PM)

Păi nu prea se transformă 520i în M5 dacă-i pune un diferenţial mai scurt.

mai trebuie emblemele

)
forja
Mar 26 2012, 10:04 PM
cine are un diferential e30 4.10?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.