Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Schimbare diferential
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E30 (ursulet)
Pages: 1, 2
paul
QUOTE (Ionut)
QUOTE (paul)
QUOTE (Ionut)
gata...de ieri in loc de 2,79 lsd am 3,64 lsd....ce sa zic...masina e cu totul alta, urca in ture repede, se infinge altfel....e alta masina....treaba e ca am ramas un pic dezamagit de masina mea, dupa ce am mers cu CKT-ul care are un pic peste 295cp.... biggrin.gif  :D

Cuplu mai mare la roti ai, dar viteza maxima nu e cam mica acuma ? Diferenta e uriasa, 30% !
Treci de 150 in noua configuratie ?


nu e deloc mica....cred ca 150-160 pot atinge cu viteza a treia biggrin.gif ...oricum sa stii ca diff de 3,64 s-a pus din fabrica pe 325i....


S-a pus, dar si cutia avea alte rapoarte.
Iulika0069
QUOTE (jaffar)
mi se pare normal smile.gif
in general, vitezele cu raport subunitar sint pentru "cruising", nu pentru viteza. eu am treapta V 1:1 pe pisica si ajunge la rosu, dar merge prea turata cind merg normal  :crybaby:

Pune-ti LSD de 325 sau M3 - raport demultiplicare 3.15
Iulika0069
Huh? Uitasi ca se potrivesc flansele de la diferential intre 320 si 325?
Scoti flansele de pe diffu tau si le pui pe ala de 325 sau M..
Sau nu? biggrin.gif
Iulika0069
Nu, au intrat pe santulet, altfel nu aveau cum sa intre..
Daca ai bani de 2l de ulei dela BMW, io iti imprumut cu placere vekiul diff de 3.15.. biggrin.gif
mertan
a fost cam greu transpalntul... cu multe injuraturi, mult degripant... and usula stuff. oricum sunt multumit. inca nu am testato la cercuri, dar la drum drept se duce...
Adrian Pintea
Ce diferential are de fabrica E30 320i 86? Pe tablita imi scrie 1140A51744...Adica raport de cat?? 4,10?
Silviu
Cum pot sa fac diferenta intre un diferential cu carcasa mare si unul cu carcasa mica ?
uwe
CITAT(Silviu @ Jun 4 2008, 04:55 PM) *
Cum pot sa fac diferenta intre un diferential cu carcasa mare si unul cu carcasa mica ?


pai in primul rand unul are carcasa mare si altul mica

si ca sa observi mai repede te uiti la suruburile pe unde bagi si scoti uleiul

daca e unul sub altul e carcasa mare daca nu ...nu biggrin.gif
Silviu
OK . Cu alte cuvinte, eu am cu carcasa mare. Atasez si poza explicativa rolleyes.gif .
Adrian Pintea
care e mai bun? carcasa mare sau mica?
georgem
E mai bun cel care se potriveste, ca sa spun asa. Nu poti sa alegi, cel putin la E34 asa e.
uwe
CITAT(Adrian Pintea @ Jun 5 2008, 02:33 AM) *
care e mai bun? carcasa mare sau mica?

se spune ca "cel mic se sparge mai repede" dar.... asta e valabil in cazul in care il folosesti la capacitate maxima (cu un motor puternic)

in general daca are ulei nu prea se strica rolleyes.gif

iar la e30 se potrivesc toate intre ele (ca si montaj)
Silviu
Diferentialul open e foarte fiabil ! Cel autoblocant de ce nu e asa ? Sau mai precis, ce se strica in el ? ohmy.gif
uwe
CITAT(Silviu @ Jun 5 2008, 01:47 PM) *
Diferentialul open e foarte fiabil ! Cel autoblocant de ce nu e asa ? Sau mai precis, ce se strica in el ? ohmy.gif

eu nu am stricat nici unul si am avut si eu "perioada mea" in care mergeam des la vulcanizare biggrin.gif
Adrian Pintea
Ce diferential are stock 320? pe tablita imi scrie 1140A51744...de care diferential am si ce raport?
Silviu
Sa ma lamureasca si pe mine cineva daca zic bine :

Diferentialele de E34 si E30 sunt identice, dar difera capacul din spate.
Pe E30 exista 2 tipuri de diferentiale, cu carcasa mica si cu carcasa mare. Cel cu carcasa mare este practic diferentialul de E34.

In poza este atasat un diferential E30 carcasa mica si un diferential E34/E30 cu capac spate de E30 .

Am avut dreptate ?
io's®
CITAT(Silviu @ Apr 7 2009, 09:52 PM) *
Sa ma lamureasca si pe mine cineva daca zic bine :

Diferentialele de E34 si E30 sunt identice, dar difera capacul din spate.
Pe E30 exista 2 tipuri de diferentiale, cu carcasa mica si cu carcasa mare. Cel cu carcasa mare este practic diferentialul de E34.

In poza este atasat un diferential E30 carcasa mica si un diferential E34/E30 cu capac spate de E30 .

Am avut dreptate ?

da, ai dreptate ! dar grija mare ca pe e34 sunt montate 2 modele de diferentiale (depinde de tipul de punte pe care il are), numai unul se potriveste si la e30 (cu conditia sa schimbi capacul)
BMWe30
QUOTE (io`s @ Apr 7 2009, 10:55 PM) *
da, ai dreptate ! dar grija mare ca pe e34 sunt montate 2 modele de diferentiale (depinde de tipul de punte pe care il are), numai unul se potriveste si la e30 (cu conditia sa schimbi capacul)

Chiar 3 feluri sunt smile.gif La v8 difera,pe langa cel care e ca si cel de urs,sau cel de 2.5 24v cu prinderea diferita sau 3.5 3.0...
hanneman
QUOTE (Silviu @ Jun 5 2008, 01:47 PM) *
Diferentialul open e foarte fiabil ! Cel autoblocant de ce nu e asa ? Sau mai precis, ce se strica in el ? ohmy.gif


Blocantele cedeaza in cazul in care se sparg ambele cauciucuri!Cedeaza crucile cardanice si satelitii !
Adrian Pintea
Am facut un test merge a 2'a 110 la ora in limitare ce dif am oare? lung sau superlung?
alex230ro
cam superlung tongue.gif
Adrian Pintea
mda, asa ma gandeam si eu ca fostul proprietar a schimbat difful, ma miram eu de ce nu fuge curul pe ploaie si pe zapada si stau prost la capitolul sprint...oare cu un blocant 4,10 cum s-ar comporta?
alex230ro
ok dar ai grija o sa iei cu a 2-a cam 70 laugh.gif a si la drum lung motorul o sa stea mai turat
batz
@silviu : ai reusit ceva cu diffu acela sudat?
Adrian Pintea
Click to view attachment

De ce sub '87 la 320i s-au diferentiale mai lungi 3,64 si 3,46 chiar 3,91 iar dupa 87 s-a pus 4,10...sa nu mai zic la Touring ce diffuri scurte avea 4,27...4,45 si la cabrio 4,10...motorul fiind acelasi 129cai...la fel si 318is avea 4,10 la cei 136 cai care ii are...cred ca s-ar misca bine si al meu daca ii pun un 4,10 sau un 3,91
316i
4.45 a fost doar pe unele automate si pe e36.
Rapoartele au fost stabilite dupa niste studii si calcule. Ca d-aia BMW nu e dacia-reno.
Silviu
QUOTE
@silviu : ai reusit ceva cu diffu acela sudat?


Da. O sa raspund pe topicul masinii.
an88dy66
Salut! Am citit cu mare interes tot topicul , si pana la urma sunt putin bulversat, deci la a mea 520i e34, 150 de caluti, ce sa-i fac k sa am un demaraj mai bun asta ma intereseaza , chiar daca imi scade viteza maxima , k s-asa n-avem noi sosele pt viteza la care poate sa mearga un bmw, dar ma intereseaza sa-mi traga mai bn in depasiri. Deocamdata nush ce dif am , dar k idee tre cu raport mai mare? sau mai mic? decat am ,k sa traga mai bn.
Si din experienta la motoru asta de 2000 care ar fi cel mai potrivit?
Multumesc mult!
tomado e28 owner
Nu cred ca e rentabil sa schimbi dif-ul pentru demaraj... Raportul ar trebui sa fie apropiat, altfel masina n-ar mai fi practica. Oricum creste consumul. Ceea ce a pus fabrica e optim.
an88dy66
M-ar interesa si pe mine un program de simulari sa ma joc si eu un pic sa vad ce mi s-ar potrivi cel mai bn!
Pe gustul meu tongue.gif
Ciupanezu
Diferenţialul stock e cel mai potrivit.
Inginerii de la BMW nu l-au pus după ureche ci pe baza unor teste.
TiL
Dar poate fi cam boring, daca vrei distractie.
an88dy66
Nu vreau distractie , dar sa fie un pic mai zvelta, sa ma ajute un pic mai mult in depasiri!!!
Ciupanezu
Treci la un motor mai mare.
316i
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 13 2009, 11:37 AM) *
Treci la un motor mai mare.

lgh (24).gif
haifisch
cam are dreptate ciupanezu smile.gif
ZerO_CooL
QUOTE (an88dy66 @ Nov 9 2009, 05:16 PM) *
Salut! Am citit cu mare interes tot topicul , si pana la urma sunt putin bulversat, deci la a mea 520i e34, 150 de caluti, ce sa-i fac k sa am un demaraj mai bun asta ma intereseaza , chiar daca imi scade viteza maxima , k s-asa n-avem noi sosele pt viteza la care poate sa mearga un bmw, dar ma intereseaza sa-mi traga mai bn in depasiri. Deocamdata nush ce dif am , dar k idee tre cu raport mai mare? sau mai mic? decat am ,k sa traga mai bn.


Cu raport mai mare iti trebuie pentru ce vrei tu.
Si aici poti sa te joci cu mai multe raporturi, sa vezi ce ti-ar placea. Vezi ca viteza e in mile pe ora. http://www.kabamus.com/garage/gears.html
Ciupanezu
QUOTE (haifisch @ Nov 13 2009, 04:28 PM) *
cam are dreptate ciupanezu smile.gif


Păi nu prea se transformă 520i în M5 dacă-i pune un diferenţial mai scurt. smile.gif
evildeath
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 13 2009, 08:43 PM) *
Păi nu prea se transformă 520i în M5 dacă-i pune un diferenţial mai scurt. smile.gif


laugh.gif

mai trebuie emblemele smile.gif)
forja
cine are un diferential e30 4.10? unsure.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.