Ulei si filtru schimbat, doar 3 litri cat iese la schimb normal. Am constatat cu ocazia asta ca cei de la Bavaria nu mi-au pus o-ringul cand am schimbat filtrul si uleiul la ei, MoFo.
Dap cred ca pana la urma o sa incerc sa o repar ptr ca este pacat de ea si nu as schimba-o cu una fara computer - ptr simplu motiv ca pe 321 (iarna) merge super misto.
Deocamdata nu face probleme f mari - practic nu face deloc in conditii de utilizare normala. Singura chestie ca la cald cupleaza putin in N si P daca o accelerezi. Si am mai prins-o de cateva ori cand intarzie sa schimbe a 3a dar in conditii de schimb manual. Oricum a fost "chinuita" ca are motor si kickdown

.
Nu stiu cat de grav poate fi ... am zis ca o sa ma duc la un service specializat pe asa ceva sa vad ce verdict imi dau. Dar cand sa ma duc ?? Sa o astept sa crape definitiv sau sa vad de acuma ce se poate remedia ??