CAT
Apr 20 2006, 08:45 AM
Dupa cum spuneam si in titlu, astea toate nu mai functioneaza sau cel putin dau eroare pe OBC.
azi dimineata cand am pornit masina am observat ca becul din bord de la ABS sta aprins, la fel si cel de la ASC. dupa ce am mers cateva minute am vazut ca nici indicatorul rezervorului de benzina nu functioneaza cum trebuie, acul miscandu-se haotic in sus si in jos cam un sfert de rezervor, in functie de cum acceleram sau franam.
si ca toate acestea sa fie complete, am observat ca nici acul de la vitezometru nu se misca de la 0 KmH.
are idee cineva ce ar putea fi? vreun senzor defect? sigurante ? computer defect?
later edit: shit ,iar am pus topicul in alta categorie
CAT
Apr 20 2006, 08:54 AM
din pacate lista de sigurante acasa- voi ajunge abia seara tarziu sa o vad

oricum sper sa fie asta cauza.
am incercat sa vad daca e vreo siguranta arsa, nu am gasit nici una intrerupta. dar sunt sigur ca mai sunt vreo cateva ascunse pe undeva...
alex230ro
Apr 20 2006, 09:08 AM
Senzor defect probabil
Darren
Apr 20 2006, 10:32 AM
Hai sa zicem ca senzorul de viteza din diferential ar avea legatura cu ABS, ASC si vitezometru. Dar indicatorul de benzina ce-ar putea sa aiba?
Ori e o problema electrica simpla, ori una foarte complicata (cred ca reprezentanta de-abia asteapta sa-ti spuna sa schimbi computerul x,y si z, ceasurile din bord si antena de radio), sau printr-o intamplare nefericita (si coincidenta demna de matrix) ti s-au defectat: 1 senzor de ABS (unul din 4), senzorul de viteza din diferential si un senzor (din 2) de nivel de combustibil.
Now, ce pot eu sa presupun este: Senzorul de viteza si cel de nivel al combustibilului sunt in spatele masinii, iar senzorii de ABS/ASC de la puntea spate (sunt tot in spatele masinii, normal) au firele trase pe acelasi traseu cu cel de la vitezometru + litrometru, iar azi noapte ai avut un caine care a dormit sub masina si ii place sa roada fire, poate o vizita pe sub masina o sa te lamureasca. Sau o mana criminala ti-a taiat niste fire (greu de ajuns la ele daca masina nu e ridicata) care vin dinspre spatele masinii. Sau ai lovit o bordura/canalizare cu burta masinii si s-au intrerupt acele fire.
Siguranta comuna la toate astea nu prea vad de ce ar fi, dar cine stie.. , si chiar si asa, daca ai verificat toate sigurantele, altele sa stii ca nu ai (ascunse adik).
CAT
Apr 20 2006, 03:12 PM
sunt foarte amuzat, desi nu ar trebui!
tocmai am vb cu un prieten cu skoda octavia - un sobolan i-a ros saptamana trecuta un furtun de apa de la stropitorul de parbriz, filtrul de la aerul conditionat si o gramada de cabluri electrice.
la mine sper sa fie defectiunea cauzata de faptul ca am "dat cu burta" ieri de un pod mic da' bombat... desi aseara inainte de a opri masina nu am observat nimic suspect. sau o fi si la mine vreun cablu ros...
am inteles ca ABS si ASC si vitezometrul au legatura cu un senzor de la roata stanga spate. voi verifica maine.
nu ma duc inca la BMW exact din motivul pe care l-a mentionat Darren - pentru un cablu intrerupt astia sunt in stare sa itzi schimbe unitatea de ABS sau mai stiu eu ce electronica...
CAT
Apr 20 2006, 05:49 PM
exact
afisajul care imi spune cat mai pot merge cu ce mai am in rezervor variaza intre 0 si 450-480 km.
in schimb acul de la consumul instantaneu se pare ca functioneaza normal. sau asa mi se pare mie...
si mi-am adus aminte - legat de sigurante - ca acum vreo luna m-a parasit si curentul de la bricheta. nu am gasit nici o siguranta arsa.

nu mai pot folosi detectorul de radarl...
paul
Apr 20 2006, 07:40 PM
QUOTE (CAT)
Dupa cum spuneam si in titlu, astea toate nu mai functioneaza sau cel putin dau eroare pe OBC.
azi dimineata cand am pornit masina am observat ca becul din bord de la ABS sta aprins, la fel si cel de la ASC. dupa ce am mers cateva minute am vazut ca nici indicatorul rezervorului de benzina nu functioneaza cum trebuie, acul miscandu-se haotic in sus si in jos cam un sfert de rezervor, in functie de cum acceleram sau franam.
si ca toate acestea sa fie complete, am observat ca nici acul de la vitezometru nu se misca de la 0 KmH.
are idee cineva ce ar putea fi? vreun senzor defect? sigurante ? computer defect?
later edit: shit ,iar am pus topicul in alta categorie

Manifestare tipica la BMW cand nu mai functioneaza unul din senzorii de la ABS. Cel mai simplu o pui pe tester si vezi care face figuri.
CAT
Apr 20 2006, 07:55 PM
cine stie unde se afla exact senzorii ABS? si cum e cel mai usor de ajuns la ei? cum se verifica?
Darren
Apr 21 2006, 10:41 AM
Bricheta la mine e pe siguranta responsabila de lumina din scrumiere
Senzorul de abs se gaseste in spatele fuzetei, e prins cu un surub. Il recunosti usor, are un cablu atasat. Daca ai trecut prin namoale cu pilitura de fier e posibil sa nu-ti mai indice bine unul dintre ele. Dar asta nu explica inexistenta semnalului de la senzorul din diferential.
Eu in continuare nu exclud posibilitatea ca o siguranta sau niste fire din instalatia de pe spatele masinii sa fie intrerupte.
paul
Apr 21 2006, 02:55 PM
Indicatoarele din bord au nevoie de o serie de semnale pentru a functiona corect. Ce semnale necesita fiecare indicator se poate vedea din documentul atasat.
Documentul se refera la un E39/2001.
Darren
Apr 21 2006, 03:25 PM
:retard: clar, trebuie sa ma limitez la a incerca sa inteleg cum functioneaza E36. :crybaby:
CAT
Apr 21 2006, 07:07 PM
foarte interesanta ideea cu noroiul si pilitura de fier. exact asta s-a intamplat in ultimele zile - am fost intr-un loc unde se facea fier forjat, se pilea si se suda. mai precis in curtea unuei firme de decoratiuni metalice. si era si ceva noroi. :retard:
Darren
Apr 21 2006, 10:34 PM
Atunci e pretty simple: pune testeru pe masina, vezi ce senzor are eroare, demonteaza-l si curata-l de pilitura. Bine, ar fi indicat sa cureti si coroana "dintata" pe care o citeste senzorul. Sper sa fi ghicit
CAT
Apr 27 2006, 10:00 AM
QUOTE (Darren)
Atunci e pretty simple: pune testeru pe masina, vezi ce senzor are eroare, demonteaza-l si curata-l de pilitura. Bine, ar fi indicat sa cureti si coroana "dintata" pe care o citeste senzorul. Sper sa fi ghicit :lol:
rezultat tester:
senzorul ABS spate stanga nu trimite semnal. fir intrerupt, mufa iesita sau depunere de pilitura. zilele urmatoare o sa ma ocup de asta. sper sa am timp.
florin83
Apr 27 2006, 10:03 AM
ma bag si eu aici cu o intrebare:
la e30 care e mufa de tester de la abs? e tot mufa de la motor?
la mine nu merge abs-ul decat cand vrea (pe poligon mergea mereu :unibrow: ).. si pt putin timp
CAT
Apr 27 2006, 10:09 AM
din cate stiu eu , aia e singura mufa pt toate testele. BMW din pacate are mufa (OBD) diferita de majoritatea celorlalti constructori. dar are exact aceeasi functie. se poate citi cu un tester general ,dar trebuie o mufa de adaptare.
later edit : am soft de diagnosticare, se poate folosi pe orice laptop, palm sau PC , din pacate nu am gasit mufa OBD pt BMW. stie cineva unde pot gasi? la un pret decent?
mda
in ultima saptamana am ramas de 2 ori cu rezervorul gol. desi imi arata ca mai am un sfert de rezervor, respectiv jumatate.
din cauza senzorului ABS nu imi mai indica viteza, consumul instantaneu, consumul mediu era eronat ( 39.5%), kilometrajul nu mai inregistra km parcursi.
dupa ce ar ramas si a doua oara in pana de combustibil ( astazi), m-am decis sa iau masuri. a fost suficient sa bag mana sub masina si sa trag putin de cablul de la senzor. minune! totul functioneaza normal.
pentru cei cu diesel - exista pompe de injectie care se amorseaza singure dupa ce raman fara motorina? eu a trebuit sa desfac injectoarele unul cate unul si sa las aerul sa iasa.
ce fel de diesel? ai pompa de injectie? daca da exista un surub de aerisire pe carcasa filtrului de motorina. a mea se aerisetste intantaneu, nu trebuie desfacut nici un injector. plus ca trebuie sa ai si o pompita de mana care amorseaza sistemul. la mine e pusa pe filtrul de motorina.
io's®
Sep 24 2009, 10:28 PM
CITAT
Buna! Am un 318i e46 si am aceasi problema cu abs,asc si vitezometru.Am schimbat sensorul de abs, am masurat si cu toate ca functioneaza toate (am masurat toti senzorii in parte) problema tot mai persista. Rog daca ma puteti ajuta cu vreun sfat.L-am pus la calculator si da eroare doar la asc-u(zice ca nu reactioneaza).Mersi mult
un nou inregistrat a apasat pe report in loc de "add reply",
DanCuruta este userul lui, am incercat sa-i dau reply dar nu a validat si nu pot drept urmare am postat in quote in locul lui
@DanCuruta: vezi ca ai apasat pe un buton gresit, trebuia sa apesi pe "add reply" sa postezi in topic, tu ai apasat report pe care trebuie sa-l apesi cand ai de reportat ceva catre echipa de moderare
ludovic
Apr 14 2010, 04:38 PM
QUOTE (CAT @ Apr 20 2006, 09:45 AM)

Dupa cum spuneam si in titlu, astea toate nu mai functioneaza sau cel putin dau eroare pe OBC.
azi dimineata cand am pornit masina am observat ca becul din bord de la ABS sta aprins, la fel si cel de la ASC. dupa ce am mers cateva minute am vazut ca nici indicatorul rezervorului de benzina nu functioneaza cum trebuie, acul miscandu-se haotic in sus si in jos cam un sfert de rezervor, in functie de cum acceleram sau franam.
si ca toate acestea sa fie complete, am observat ca nici acul de la vitezometru nu se misca de la 0 KmH.
are idee cineva ce ar putea fi? vreun senzor defect? sigurante ? computer defect?
later edit: shit ,iar am pus topicul in alta categorie

pentru toti care au e39 , nu stiu la celelalte, singurul raspunzator de problemele astea este senzorul de abs din partea stanga spate ...daca nu -ti merge oricare alt senzor de abs sta aprins doar asc si abs-ul ...restul povesti
Ciupanezu
Apr 14 2010, 08:20 PM
Asta se īntāmplă pentru că acel senzor măsoră viteza.
orty_the_one
May 29 2010, 05:53 PM
QUOTE (CAT @ Apr 20 2006, 08:45 AM)

Dupa cum spuneam si in titlu, astea toate nu mai functioneaza sau cel putin dau eroare pe OBC.
azi dimineata cand am pornit masina am observat ca becul din bord de la ABS sta aprins, la fel si cel de la ASC. dupa ce am mers cateva minute am vazut ca nici indicatorul rezervorului de benzina nu functioneaza cum trebuie, acul miscandu-se haotic in sus si in jos cam un sfert de rezervor, in functie de cum acceleram sau franam.
si ca toate acestea sa fie complete, am observat ca nici acul de la vitezometru nu se misca de la 0 KmH.
are idee cineva ce ar putea fi? vreun senzor defect? sigurante ? computer defect?
later edit: shit ,iar am pus topicul in alta categorie

aceeleasi chesti nu imi functioneaza nici mie deci sigur e senzorul ala? pe ce e prins mai exact senzorul ala?
eu vroiam sa schimb toate astea tre sa fie ala ca e prea mare coincidenta sunt aceeleasi plus DSC ala are vreo legatura? si langa DSC mai am un bton SPORT da nu merge cine stie pt ce este? ast raspunsurile voastre VA MULTUMESC MULT
Ciupanezu
May 29 2010, 08:10 PM
Dacă nu este M5 E39, butonul sport nu are ce căuta acolo.
orty_the_one
May 31 2010, 12:27 AM
QUOTE (Ciupanezu @ May 29 2010, 08:10 PM)

Dacă nu este M5 E39, butonul sport nu are ce căuta acolo.
pai cred ca este din fabrica ma gandesc ca are vreun rol tu ti-ai schimbat cheia la masina ta? de senzorul ala nusti nimic am inteles ca ar fi in fata cum bmw are tractiune spate???
QUOTE (Ciupanezu @ May 29 2010, 08:10 PM)

Dacă nu este M5 E39, butonul sport nu are ce căuta acolo.
si daca se arde un senzor de parcare nu mai merge nici unul?
Ciupanezu
May 31 2010, 11:27 AM
Nu e din fabrică dacă e 530d, nu există aşa ceva pe nici un E39 īn afară de M5.
Există cāte un senzor de ABS şi DSC sau ABS şi ASC (īn funcţie de dotările maşinii) la fiecare roată.
Da, asta pentru că senzorii de parcare sunt legaţi īn paralel.
Bagă īn marşarier şi du-te īn spatele maşinii.
Senzorul care nu vibrează e cel stricat.
orty_the_one
May 31 2010, 05:45 PM
mersi mult ciupanezu.inca ceva sa aflu care senzor nu este bun la roata cu fac? am inteles ca pe tester nu se vede care este?
Ciupanezu
May 31 2010, 09:15 PM
Pe tester īţi va apărea ce senzor este stricat, altfel nu ai cum afla.
bartro
Dec 20 2011, 09:48 PM
Lipesc si eu un measj aici de la membru gaby_bmw:
salut am si cam aceias problema cu abs asc si vitezometrul inafara de indicatorul de combustibil am un 525 d si de ieri am aceste erori dami si mie un raspuns dak ai rezolvat prblma
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.