IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> LITROMETRUL, VITEZOMETRUL, ASC-UL SI ABS-UL NU FUNCTIONEAZA
CAT
post Apr 20 2006, 08:45 AM
Post #1


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



Dupa cum spuneam si in titlu, astea toate nu mai functioneaza sau cel putin dau eroare pe OBC.
azi dimineata cand am pornit masina am observat ca becul din bord de la ABS sta aprins, la fel si cel de la ASC. dupa ce am mers cateva minute am vazut ca nici indicatorul rezervorului de benzina nu functioneaza cum trebuie, acul miscandu-se haotic in sus si in jos cam un sfert de rezervor, in functie de cum acceleram sau franam.
si ca toate acestea sa fie complete, am observat ca nici acul de la vitezometru nu se misca de la 0 KmH.

are idee cineva ce ar putea fi? vreun senzor defect? sigurante ? computer defect?

later edit: shit ,iar am pus topicul in alta categorie sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post Apr 20 2006, 08:54 AM
Post #2


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



din pacate lista de sigurante acasa- voi ajunge abia seara tarziu sa o vad sad.gif oricum sper sa fie asta cauza.
am incercat sa vad daca e vreo siguranta arsa, nu am gasit nici una intrerupta. dar sunt sigur ca mai sunt vreo cateva ascunse pe undeva...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Apr 20 2006, 09:08 AM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,070
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42





Senzor defect probabil sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Apr 20 2006, 10:32 AM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Hai sa zicem ca senzorul de viteza din diferential ar avea legatura cu ABS, ASC si vitezometru. Dar indicatorul de benzina ce-ar putea sa aiba?
Ori e o problema electrica simpla, ori una foarte complicata (cred ca reprezentanta de-abia asteapta sa-ti spuna sa schimbi computerul x,y si z, ceasurile din bord si antena de radio), sau printr-o intamplare nefericita (si coincidenta demna de matrix) ti s-au defectat: 1 senzor de ABS (unul din 4), senzorul de viteza din diferential si un senzor (din 2) de nivel de combustibil.
Now, ce pot eu sa presupun este: Senzorul de viteza si cel de nivel al combustibilului sunt in spatele masinii, iar senzorii de ABS/ASC de la puntea spate (sunt tot in spatele masinii, normal) au firele trase pe acelasi traseu cu cel de la vitezometru + litrometru, iar azi noapte ai avut un caine care a dormit sub masina si ii place sa roada fire, poate o vizita pe sub masina o sa te lamureasca. Sau o mana criminala ti-a taiat niste fire (greu de ajuns la ele daca masina nu e ridicata) care vin dinspre spatele masinii. Sau ai lovit o bordura/canalizare cu burta masinii si s-au intrerupt acele fire.
Siguranta comuna la toate astea nu prea vad de ce ar fi, dar cine stie.. , si chiar si asa, daca ai verificat toate sigurantele, altele sa stii ca nu ai (ascunse adik).


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post Apr 20 2006, 03:12 PM
Post #5


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
sunt foarte amuzat, desi nu ar trebui!
tocmai am vb cu un prieten cu skoda octavia - un sobolan i-a ros saptamana trecuta un furtun de apa de la stropitorul de parbriz, filtrul de la aerul conditionat si o gramada de cabluri electrice.

la mine sper sa fie defectiunea cauzata de faptul ca am "dat cu burta" ieri de un pod mic da' bombat... desi aseara inainte de a opri masina nu am observat nimic suspect. sau o fi si la mine vreun cablu ros...

am inteles ca ABS si ASC si vitezometrul au legatura cu un senzor de la roata stanga spate. voi verifica maine.

nu ma duc inca la BMW exact din motivul pe care l-a mentionat Darren - pentru un cablu intrerupt astia sunt in stare sa itzi schimbe unitatea de ABS sau mai stiu eu ce electronica...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post Apr 20 2006, 05:49 PM
Post #6


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150





exact

afisajul care imi spune cat mai pot merge cu ce mai am in rezervor variaza intre 0 si 450-480 km.
in schimb acul de la consumul instantaneu se pare ca functioneaza normal. sau asa mi se pare mie...

si mi-am adus aminte - legat de sigurante - ca acum vreo luna m-a parasit si curentul de la bricheta. nu am gasit nici o siguranta arsa. sad.gif nu mai pot folosi detectorul de radarl...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paul
post Apr 20 2006, 07:40 PM
Post #7


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 43
Joined: 11-April 06
Member No.: 249



QUOTE (CAT)
Dupa cum spuneam si in titlu, astea toate nu mai functioneaza sau cel putin dau eroare pe OBC.
azi dimineata cand am pornit masina am observat ca becul din bord de la ABS sta aprins, la fel si cel de la ASC. dupa ce am mers cateva minute am vazut ca nici indicatorul rezervorului de benzina nu functioneaza cum trebuie, acul miscandu-se haotic in sus si in jos cam un sfert de rezervor, in functie de cum acceleram sau franam.  
si ca toate acestea sa fie complete, am observat ca nici acul de la vitezometru nu se misca de la 0 KmH.

are idee cineva ce ar putea fi? vreun senzor defect? sigurante ? computer defect?

later edit: shit ,iar am pus topicul in alta categorie sad.gif


Manifestare tipica la BMW cand nu mai functioneaza unul din senzorii de la ABS. Cel mai simplu o pui pe tester si vezi care face figuri.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post Apr 20 2006, 07:55 PM
Post #8


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



cine stie unde se afla exact senzorii ABS? si cum e cel mai usor de ajuns la ei? cum se verifica?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Apr 21 2006, 10:41 AM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Bricheta la mine e pe siguranta responsabila de lumina din scrumiere tongue.gif
Senzorul de abs se gaseste in spatele fuzetei, e prins cu un surub. Il recunosti usor, are un cablu atasat. Daca ai trecut prin namoale cu pilitura de fier e posibil sa nu-ti mai indice bine unul dintre ele. Dar asta nu explica inexistenta semnalului de la senzorul din diferential.
Eu in continuare nu exclud posibilitatea ca o siguranta sau niste fire din instalatia de pe spatele masinii sa fie intrerupte.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paul
post Apr 21 2006, 02:55 PM
Post #10


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 43
Joined: 11-April 06
Member No.: 249





Indicatoarele din bord au nevoie de o serie de semnale pentru a functiona corect. Ce semnale necesita fiecare indicator se poate vedea din documentul atasat.
Documentul se refera la un E39/2001.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Apr 21 2006, 03:25 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



:retard: clar, trebuie sa ma limitez la a incerca sa inteleg cum functioneaza E36. :crybaby:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post Apr 21 2006, 07:07 PM
Post #12


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



foarte interesanta ideea cu noroiul si pilitura de fier. exact asta s-a intamplat in ultimele zile - am fost intr-un loc unde se facea fier forjat, se pilea si se suda. mai precis in curtea unuei firme de decoratiuni metalice. si era si ceva noroi. :retard:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Apr 21 2006, 10:34 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Atunci e pretty simple: pune testeru pe masina, vezi ce senzor are eroare, demonteaza-l si curata-l de pilitura. Bine, ar fi indicat sa cureti si coroana "dintata" pe care o citeste senzorul. Sper sa fi ghicit laugh.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post Apr 27 2006, 10:00 AM
Post #14


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150





QUOTE (Darren)
Atunci e pretty simple: pune testeru pe masina, vezi ce senzor are eroare, demonteaza-l si curata-l de pilitura. Bine, ar fi indicat sa cureti si coroana "dintata" pe care o citeste senzorul. Sper sa fi ghicit  :lol:



rezultat tester:
senzorul ABS spate stanga nu trimite semnal. fir intrerupt, mufa iesita sau depunere de pilitura. zilele urmatoare o sa ma ocup de asta. sper sa am timp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Apr 27 2006, 10:03 AM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



ma bag si eu aici cu o intrebare:
la e30 care e mufa de tester de la abs? e tot mufa de la motor?

la mine nu merge abs-ul decat cand vrea (pe poligon mergea mereu :unibrow: ).. si pt putin timp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post Apr 27 2006, 10:09 AM
Post #16


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



din cate stiu eu , aia e singura mufa pt toate testele. BMW din pacate are mufa (OBD) diferita de majoritatea celorlalti constructori. dar are exact aceeasi functie. se poate citi cu un tester general ,dar trebuie o mufa de adaptare.

later edit : am soft de diagnosticare, se poate folosi pe orice laptop, palm sau PC , din pacate nu am gasit mufa OBD pt BMW. stie cineva unde pot gasi? la un pret decent?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post May 5 2006, 11:50 AM
Post #17


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



mda

in ultima saptamana am ramas de 2 ori cu rezervorul gol. desi imi arata ca mai am un sfert de rezervor, respectiv jumatate.

din cauza senzorului ABS nu imi mai indica viteza, consumul instantaneu, consumul mediu era eronat ( 39.5%), kilometrajul nu mai inregistra km parcursi.

dupa ce ar ramas si a doua oara in pana de combustibil ( astazi), m-am decis sa iau masuri. a fost suficient sa bag mana sub masina si sa trag putin de cablul de la senzor. minune! totul functioneaza normal.

pentru cei cu diesel - exista pompe de injectie care se amorseaza singure dupa ce raman fara motorina? eu a trebuit sa desfac injectoarele unul cate unul si sa las aerul sa iasa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post May 5 2006, 02:09 PM
Post #18


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57





ce fel de diesel? ai pompa de injectie? daca da exista un surub de aerisire pe carcasa filtrului de motorina. a mea se aerisetste intantaneu, nu trebuie desfacut nici un injector. plus ca trebuie sa ai si o pompita de mana care amorseaza sistemul. la mine e pusa pe filtrul de motorina.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Sep 24 2009, 10:28 PM
Post #19


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,954
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT
Buna! Am un 318i e46 si am aceasi problema cu abs,asc si vitezometru.Am schimbat sensorul de abs, am masurat si cu toate ca functioneaza toate (am masurat toti senzorii in parte) problema tot mai persista. Rog daca ma puteti ajuta cu vreun sfat.L-am pus la calculator si da eroare doar la asc-u(zice ca nu reactioneaza).Mersi mult



un nou inregistrat a apasat pe report in loc de "add reply", DanCuruta este userul lui, am incercat sa-i dau reply dar nu a validat si nu pot drept urmare am postat in quote in locul lui


@DanCuruta: vezi ca ai apasat pe un buton gresit, trebuia sa apesi pe "add reply" sa postezi in topic, tu ai apasat report pe care trebuie sa-l apesi cand ai de reportat ceva catre echipa de moderare


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ludovic
post Apr 14 2010, 04:38 PM
Post #20


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 10
Joined: 5-January 09
Member No.: 2,434
Car: e46
Engine: m52 2,8 193cp



QUOTE (CAT @ Apr 20 2006, 09:45 AM) *
Dupa cum spuneam si in titlu, astea toate nu mai functioneaza sau cel putin dau eroare pe OBC.
azi dimineata cand am pornit masina am observat ca becul din bord de la ABS sta aprins, la fel si cel de la ASC. dupa ce am mers cateva minute am vazut ca nici indicatorul rezervorului de benzina nu functioneaza cum trebuie, acul miscandu-se haotic in sus si in jos cam un sfert de rezervor, in functie de cum acceleram sau franam.
si ca toate acestea sa fie complete, am observat ca nici acul de la vitezometru nu se misca de la 0 KmH.

are idee cineva ce ar putea fi? vreun senzor defect? sigurante ? computer defect?

later edit: shit ,iar am pus topicul in alta categorie sad.gif


pentru toti care au e39 , nu stiu la celelalte, singurul raspunzator de problemele astea este senzorul de abs din partea stanga spate ...daca nu -ti merge oricare alt senzor de abs sta aprins doar asc si abs-ul ...restul povesti
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th September 2018 - 03:51 PM