Help - Search - Members - Calendar
Full Version: URS 320i de vanzare
BMWZone > PIATZA BMWZONE.RO > Vanzari/cumparari BMW
Pages: 1, 2
zeneca
Deci...BMW E30.....320i....1988....3000Euro....!!!!!
Dannnnny85
Maaaaaaaaamaaaaaaaaa astea sunt taxele??????????????Sunt distrtus....
Yo in sptembrie trebuie sa vin cu e34-ul acasa....Sa merg cu numere de Italia .....toata viata nu merge>?Chiar si sa ies odata la 3 luni din tara...stie cinmeva ceva sigur..cam cum sta treaba?
Zom
chiar daca se voteaza legea asa, cu taxele astea enorme, daca intram in ue nu vor putea fi aplicate.

probabil ca in final vor ramane doar la nivel de impozitare sume destul de mari, dar taxele astea la inmatriculare contravin grav prevederilor europene, asa ca, parerea mea este sa ne linistim si sa asteptam sa vedem ce se intampla.

cert este ca, daca nu vor fi taxele asa cum le vehiculam acum, pretul masinilor sh va scadea mult. parerea mea smile.gif
84 HOT
Taxele pentru un urs o sa fie 5000 de euro... asa ca mai bine cumparati de aici, ca eu mi-am cumparat e28-ul, ca nu merita sa aduc de dincolo... decat de piese... Asa ca mai bine grabitziva.... eu daca mi-ar placea ursul l-as cumpara eu, dar nu sunt fan urs... e prea mic. Prefer e28!!! Dream-car.... Si sa stiti ca arata bine masinutza din poza... se poate scoate ceva frumos din ea.
Darren
Off-topic: Eu cred astea vor fi taxele, cel putin pentru anul viitor, deoarece eu nu cred ca va intra romania in UE de la 01.01.2007, deci nu vor avea ce sa le impuna astora de la guvernare nimeni.
Zom
pesimistule!
georgem
Chiar si daca intram la 1.01.2007 in UE pana ii obliga pe ai nostri sa renunte la taxa asta enorma tot o sa treaca un timp, poate mai mult de 1 an. Deci oricum in 2007 cel mai probabil e sa avem aceste taxe.
TiL
off-topic: si eu sunt pesimist. Dar sub alta forma: ma tem ca UE ne va baga intr-ansa cat mai rapid posibil.
Dar sunt si optimist: pana sa adoptam noi Euro nu va mai exista nici un Euro biggrin.gif
zeneca
Daca tot v-am provocat si tot nu se anuntza nimeni interesat de mashina am sa ma bag si eu la pareri si explicatzii.
In privintza UE sunt de acord cu TiL. Ne va baga cu fulgi cu tot cat de repede va putea. In privinta acestor taxe situatia sta dupa cum urmeaza:

in caz ca nu raman asha, nu vor fi, oricum, diferentze mari. Adica daca dupa ce-am scris eu mai sus un urs de 2.0 va cere la prima inscriere peste 5000 de euro + alte taxe, in caz ca se schimba ceva nu va fi mai mult de 500 de euro in minus. Si asta in cel mai optimist scenariu. Exista tari din UE in care taxele astea sunt si mai mici si mai mari. Depinde de societatea civila si de sindicatele de la ei(si de altele evident).... La noi e foarte simplu: societatea civila(automobilistica) nu este si nu va fi intrebata iar sindicate care sa-i apere pe cei multi si prosti...nu este....Drept urmare, o mana de oameni, mai exact cunoscuti sub denumirea de "Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Autoturisme" (APIA) fac presiuni shi lobby pentru nishte taxe peste posibilitatea omului de rand. De ce? Evident pentru a-si vinde produsele si serviciile la care priimesc gramezi de reduceri si reveniri de TVA taxe vamale etc. Ganditi-va ca ACR-ul, care intr-un fel, macar teoretic, reprezinta automobilistii romani, a cerut Presedintelui sa nu promulge Codul Fiscal si s-a scandalizat de taxele astea.... si de-abia daca a aparut o stire ratacita intr-un ziar despre asta. Pe scurt: APIA are interes, bani si pile sa sustina aceste taxe iar UE nu poate face mare lucru. Singura regula care ar putea fi incalcata este "libera circulatie a marfurilor". Asta spun cei care se opun taxelor. Ori aici este discutabil.... si va fi la alegerea, partiala, a aleshilor nostri.... :nod:
Interesul celor putini este infinit mai important decat al celor multi...zace scris undeva in istorie wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.