Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rudolf
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2
TiL
O noua incursiune la cuseta spre TM.
Am plecat dupa o masina serioasa si m-am intors cu o ghena.

Eh, Mos Craciun e asa cum ti-l cresti.
bartro
Asta e mașină pe care am ratat când mă plimbam prin tara in căutare de un E39 touring cu motor pe benzină.
TiL
Mare pacat ca ai ratat-o. Macar mi-ai fi spus ca nu merita deranjul.
Daca nu m-am deranjat sa caut numarul de telefon atunci...

Dar tot imi place gunoiul, pot doar sa regret ca am dat vreo 4000lei in plus fata de cat ar fi meritat.

Vand roti de 18", 5 bucati.
AlexH
Macar e neagra
Dizal ?
TiL
Atata concentratie de offtopic intr-o singura postare, n-am mai vazut laugh.gif

Benzinar, verde inchis.
TiL
https://bimmer.work/vin/g6068f83bea8f03a1d2a8c70e713e6a18/
WBADS11080GZ72188

Luata pe fuga, intr-o noapte de iarna, intr-o gara mica in care trenurile opresc cam rar.
N-am verificat mare lucru, am contat pe ce zice omul, iar el zicea putine, pentru ca aparent nu prea stie limba Romana.
Dar imi place cum arata asa, mai de la distanta.
Fuge bine, consuma putin (8, daca e sa ma iau dupa ceea ce arata in bord).

Acum sa vad pe unde pierde antigel, sper sa fie de la pompa de apa sau furtune. Ma mir ca am ajuns acasa (aproape 600km) fara sa-l fierb. Numai acasa am verificat antigelul, a fost nevoie de aproape 3 litri.
Curge doar cand e motorul pornit.
Nu incalzeste sezutul soferului.

Cred ca are tetiere aftermarket, cu niste display-uri dubioase pe ele. Tetierele nu stau bine infipte in spatar.
Navigatie cu touch, interesanta, se incadreaza bine. Era pe Maghiara, dar are si Engleza si Romana.
Transmisie manuala, merge bine.

Se tine bine pe drum, DSC-ul isi face treaba.
Discuri uzate.
Nu stiu daca are catalizatoare, cert e ca rasufla pe undeva prin zona saxofoanelor.

1800E
alex230ro
Bun, nu pare sa aiba multe "belele" vezi sa nu fie vasul de expansiune crapat sau radiatorul .Tetiere gasesti prin dezmembrari. Consum bun pt 2.2
TiL
Ramane sa fac consumul si la pompa, inca nu i-am refacut plinul.

Vasul de expansiune e nou, are cam o luna. Un scenariu ar fi ca l-a inlocuit dar nu a aerisit bine instalatia, eu am mers cu prea putina apa, pompei nu i-a priit si dupa atata drum s-a dus simeringul pompei.
Cred ca masina nu a mai fost folosita de la ultimul ITP (11 Nov). Vasul a fost inlocuit dupa ITP, ca s-a spart fix atunci.

Curge de pe motor, pe zona capacului distributiei, nu e de la radiator.

Lista de belele e mult mai lunga:
- usa spate dreapta nu se descuie/deschide
- geamul aceleiasi usi nu se deschide
- folie omologata, dar lipsa pe triunghi usa dreapta spate.
- geam usa pasager se deschide doar vreo 10cm. Probabil e sticla nitel miscata in macara si se impaneaza in sina cand il cobor
- capitonaj haion muci, spart, nu se mai poate monta
- rugina umflata bine de tot ici-colo, dar cred ca la suportii de cric e inca strong
- niste plastice lipsa dedesubt
- cocina in interior, trebuie sa iau bordul si pielea la periuta de dinti. Sa caut o perie mai maricica, de consistenta periutei de dinti. Bine, si la X5 am avut nitel de lucru cu periuta de dinti, dar nu in halul asta. Macar X5 avea mochetele spalate, ca si noi. Asta... banuiesc ca a carat si materiale de constructii.
- haionul nu sta sus, de fapt abia il ridici. La fel si cand deschizi separat luneta. Dar softclose merge frumos. Mult mai frumos decat la tabla de X5.

Ce stim ca s-a facut la ea recent:
- revizie lichid servo - mi-a aratat factura. Dar filetul capacului e inca plin de jeg, rontzaie cand il strangi.
- revizie in zona admisiei, schimbat garnitura corp filtru ulei - cu factura
- parca si garnitura de baie ulei si cred ca si la capac culbutori.
- bujii noi, 4 fise noi - intuiesc, pentru ca le vad pe cele vechi in portbagaj.
- zicea ca a schimbat si vreo trei brate/capete de bara fata
- posibil si alternator refacut. Era greu sa intelegi ceva de la omul ala...
alex230ro
In zona aia ai pompa de apa/termostat . Usa dreapta spate e clar ca a avut o viata grea , as zice ca a uitat masina inchisa cu cheia in ea si a spart geamul iar in acest proces a fatalizat si ce inchiderea usii.Geam pasager se face repede cel mai probabil macaraua pa sau ghidajele de plastic de pe macara rupte . Restul... dezmembrari biggrin.gif
AlexH
QUOTE (TiL @ Dec 29 2021, 09:24 AM) *
Curge de pe motor, pe zona capacului distributiei, nu e de la radiator.
Sa nu fie pe la corpul de la termostat.

Lista de belele e mult mai lunga:
- usa spate dreapta nu se descuie/deschide
- geamul aceleiasi usi nu se deschide

Poate scapi cu ceva fire rupte in burduful usii, lumina iti merge din usa ?

- geam usa pasager se deschide doar vreo 10cm. Probabil e sticla nitel miscata in macara si se impaneaza in sina cand il cobor
Daca sunt pe cablu, posibil sa se fi aschiat cablul acolo in rola, pateam asta destul de des la golf.


Asa ea nu arata rau, ai consum mai mic ca al meu smile.gif)
TiL
Da, e ciudat, are consum mai bun decat a ta, care parea ca merge foarte bine, mai era si joasa.
Zice Bart ca poate fi de la faptul ca am mers cam infierbantat motorul. N-ar fi exclus. Si de fapt mi-e cam teama sa nu rasufle, ca e ciudat cum da cu antigel pe ici pe colo.

La pornirea la rece curge pe la cuplajul rapid al furtunului superior care iese din termostat. Cand se incalzeste (ori pt ca face presiune?) nu mai curge, sau pierde f putin. Futunul cu cupla nu e original, e Febi.
Daaar, dupa o tura scurta vad ca a aruncat apa undeva in zona busonului vasului de expansiune. Hmmmm.
Lasat la relanti pe loc, face presiune destul de mare in furtune, dar nu vad sa mai curga pe undeva. Desfac buson cu motorul mergand, rasufla scurt si atat. Hm.

Stiind ca fostul proprietar a abuzat-o, fapt recunoscut chiar de el, nu m-ar mira sa fiarba...

Am mai scotocit prin masina, gasit manualele originale, si facturile service pentru:
- Inlocuit conducta frana de sub caroserie - o conducta, 429 lei cu manopera, in Iunie
- Garnitura carcasa filtru ulei, plus ceva furtune de la admisie (un furtun aer de 65 lei, un tub gaze carter de 110 lei si furtun vacuum de 10 lei) si schimb ulei+filtre - 1204lei in Iulie 2021
- reconditionat cablaj senzor temperatura racire, verificat broasca usa stanga spate (cica si dreapta?), completat ulei servo - 230lei tot in Iulie

E o placere sa conduc E39.
Sa dau Bursuc pentru 6000E? ....
alex230ro
Hmm 6k? Cand te gândești că eu merg sa vad mâine un Land Cruiser la 7500 din 2001.
TiL
Am o gramada de oferte la 6000, le-am tot respins, dar unul a vrut sa o vada, a vazut-o, a zis ca nu da mai mult. Pare om serios, dar e 'reseller' si socoteste ce mai are de facut la ea ca sa fie atractiva la revanzare.
El zice ca le vinde afara, in Germania. Nu-sh ce sa cred...

Cica acolo e deja penurie de masini la SH.
alex230ro
E jale, la sh au sărit preturile cu 1-2k USD. Land Cruiser l am scos la banii ăștia că nu mai vrea "patronul" sa plătească impozit. Oricum mașina are aproape 400k km.La 6k el da un polish mai schimba 3 plastice și o scoate la vânzare la 9k. La mașinile noi se aștepta minim 3 luni. Stoc nu mai are cam nimeni poate 3 4 mașini rătăcite..
TiL
Iaca si poze cu batonul zburator si gunoiul deluxe.
AlexH
QUOTE (alex230ro @ Dec 29 2021, 07:44 PM) *
La 6k el da un polish mai schimba 3 plastice și o scoate la vânzare la 9k.

Exact.
Macar un 7 sa iei pe ea.

Imi plac jantele cum dau cu touring-ul, chiar arata bine.
Interiorul daca-l faci si cu cv tratamente de piese (eu luasem cv tuburi din dedeman, am pus in topic, si ala rosu mare e super fain, lasa merga hidratata pielea si cu o textura din asta protectoare mai grasa), si ma gandesc ca pentru covorase trebuie cv spuma din asta de tapiserie sau spuma activa, ca oricum alea asa se fac. Si la mine is cam naspa, dar ce sa le faci. Am luat presulete de cauciuc, chiar dau bine cu masina. 90lei de pe emag

Navi sigur nu e de x5 ? Ca acolo in partea de sus e cam inauntru, nu are chiar fata dreapta. E din aia pe windows din cate vad, naspa ca nu poti pune waze sad.gif in rest cred ca e mai ok ca una oem sau mid.

P.s : Vezi sa ai scurgerile desfundate de la tulumba de frana xD
TiL
Practic, 7000 am dat pe X5 acum doi ani. Deci 6000 acum ar fi un pret corect. Bani bagati in el au fost pentru:
- roti mai frumusele
- electrovalva
- radiator AC si racire
- scut plastic motor
- carlig remorcare
- o fisa si niste bujii
Astea nu se vad, sunt consumabile, mai ales dupa ce lovesti un caine mare.


La Rudolf, consola centrala se comporta foarte misto, daca e sa compar cu androidul mare de pe E46. Nu are nevoie de timp sa booteze, radioul porneste instant. Nu te orbeste iar culorile sunt misto, se incadreaza perfect in BMW cu interior bej. Touch-ul merge binisor. Nu uita cat e ceasul. N-am incercat navigatia, sa vad cum e softul (are iGo parca) si daca prinde bine satelitii.

Jantele imi plac si mie cum arata si sunt totodata solide, dar zdruncina rau, mai ales spatele - e caruta. La drum lung sunt ok, dar cand treci cate un rost de dilatatie de la poduri, il simti si auzi bine.

Cand apas pedala de frana se aude un fel de partzait asa. Sa fie apa, sau nu e aerisit cum trebuie? Ca si pedala e un pic elastica, mai are ceva cursa dupa punctul in care incepe sa franeze. Cum recent a fost schimbata o conducta mare de frana, ma gandesc ca nu le-a iesit din prima aerisirea completa.

Pielea eu o intretin cu Sano Leather Care de fel, iar mochetele cu Biocarpet. Ambele curata bine si lasa miros decent, frumos. Numai sa-mi fac timp.
alex230ro
Pai atunci da X5 daca pretul e ok pt tine. Pana la urma asta conteaza sa iti convina tie pretul . Mai ales ca ai impozit de platit la anul .
AlexH
De obicei navigatiile astea pe windows merg ok, cred ca la iGo poti face update la harti. Mi se pare ca are un sd special pentru asta.
Muzica cum e cu navi ? xD
lucian
CITAT(TiL @ Dec 29 2021, 09:51 PM) *
Iaca si poze cu batonul zburator si gunoiul deluxe.

daca vinzi "gentile"...let me know.
AlexH
QUOTE (lucian @ Dec 31 2021, 08:28 PM) *
QUOTE (TiL @ Dec 29 2021, 09:51 PM) *
Iaca si poze cu batonul zburator si gunoiul deluxe.

daca vinzi "gentile"...let me know.

https://www.olx.ro/d/oferta/vand-roti-de-ia...html#d6f2415434
TiL
Consum la pompa dupa primii 6xx km, 8,5 l/100km
Dar fara stat in trafic, doar mers intins, cand mai tare, cand mai linistit.
TiL
Am vrut sa fac curatenie, dar nu puteam intra bine cu aspiratorul, asa ca m-am apucat sa fac usa blocata din spate.
Inchiderea centralizata mergea, daca era incuiata si trageam de manerul din interior, actuatorul inchiderii centralizate sarea in sus, dar mai departe nu deschidea usa.

S-a mai umblat acolo. Ornamentul de prag era in portbagaj. Fata de usa a mers trasa in sus, cu usa inchisa. Clemele fusesera deja indoite/rupte.
Gasit o mini surubelnita in usa.
Macaraua merge in ultimul hal, cu lag la cablu si cu zgomote ciudate.

Broasca era cumva blocata pe deschidere, dar nu-mi dau seama cum de usa statea inchisa, daca era tras cablul de la manerul exterior de deschidere.

Probabil ca bila din capatul de sus al cablului e imbracata in plastic, plasticul s-a spart, cablul a prins joc si nu se mai deschidea bine usa din afara. Oare am aceeasi chestie la E46? Ca la el usile se deschid la limita, din exterior.
Cineva a incercat sa puna o piulita ca prelungire la camasa, ca sa scurteze cablul. A lipit cu superglue, superglue a lipit cablul, care nu mai mergea tras... de fapt nu a mai revenit inapoi.

A mai si platit interventia la service...
TiL
Am primit de la Bart cablul buclucas cu tot cu o usa, montat, merge.
Fara intructiunile de aici nu m-as fi descurcat: https://www.youtube.com/watch?v=ENIyvyoK_MM


Urmeaza aspiratorul.
AlexH
Tin minte ca la golf avea o bila metalica, care se mancase, am construit in jurul ei cu cositor o forma (mai degraba neregulata) rotunda. Totul bine, merge pana si in ziua de azi.
Treaba cea mai urata la astea e ca rugineste mantaua prin care trece cablul, si nu o sa mai miste veci. Tot asa si cu macaralele.
Ce zici @Lucian, iti fac cadou dopul de la bara din fata ?(ala pt cuiul de remorcare) xD Daca nu ai gasit deja.
Daca imi dai adresa pe wapp, te rezolv. Am 3.
TiL
Trei chestii interesante am gasit in masina dupa ce am luat-o.
- o statie in portbagaj, inca functionala si alimentata. Nu-i vine semnal din fata.
- cheie de prezon antifurt
- capacelul de la bara fata.

Deci probabil a fost tractata recent. Asta trebuie sa fie de bine, nu?
TiL
QUOTE (TiL @ Jan 6 2022, 06:29 PM) *
Urmeaza aspiratorul.

Vineri am smotruit in interior, pana pe la 1 noaptea.
Aspirator, frecat toata mocheta cu Biocarpet din plin, Sano Leather Care pe piele si curatat plasticele cu solutie de spalat geamuri.
Pacat ca nu am facut poze before and after. A iesit bine.
Mai ramane sa spal covorasele. Sunt cele textile, originale, cu prindere in mocheta.

Sambata am plecat in turneu pentru roti, ocazie cu care sa se ventileze si sa se usuce mocheta.
Prima oprire, la niste Style 50 din Brasov, dar erau prea julite, iar modelul numa atrage in mod special.
Apoi Intorsura Buzaului, cu ceva ninsoare pe la Siriu. Luat niste Style 80 82 de la Buzau.

Consumul sta in continuare binisor sub 9. Cred ca are diferential mai scurt decat berlina, motiv pentru care si trage foarte bine, dar nu iti vine sa o duci la 170 la ora, cum ii placea Fionei sa mearga.

La Intorsura am spalat-o exterior, sa vad si eu ce am cumparat. Aflu ca m-am pricopsit cu ceva rugina si o gramada de ace de brad pe la chedere.
Pana acasa era din nou in dirty mode. Culoarea asta misto se ascunde rapid sub praf.

Rotile imi plac din ce in ce mai mult si ma gandesc ca pe o berlina ar putea fi chiar decente.
Asta topaie. Zice cineva ca are arcuri de diesel, motiv pentru care si sta foarte sus fata. Spatele e si el dur, macar pentru ca-i touring.
Le-am retras de la vanzare, ma mai gandesc daca renunt la ele.
bartro
La asta cum recuperezi talon dacă te întreabă poliția de roti?
AlexH
Hm, daca nu vine semnal din fata, cred ca are rca-urile scoase din spate de la navi, asta daca ia semnalul prin rca, daca nu, prin hi input, si ar fi luat de pe iesirile la boxe, dar nu cred. Cel mai sigur e cu rca-uri. Mai ales ca e navi after. Merge de pus un sub acolo la roata de rezerva, daca e cazul. Sau sub scaune. Urcasem acum cv timp intr-un e92 si sub-uri sub scaune, si navi afer, si era ce trebuie.

Style 80 erau chiar pt e39 nu ?
Daca vrei covorase de cauciuc, recomand astea https://www.emag.ro/covorase-auto-cauciuc-1...ef=fav_pd-title
Vin perfect si nici nu put cum sunt chinezariile de le gasesti pe la piese auto. Au si acele puncte de prindere in podea, dar masina mea nu le mai are. Cu toate astea, stau fix covorasele,nu misca, cel putin cel de la sofer.

Cu topaitul asa e. Facusem si eu la golf asta. I-am pus arcuri si amortizoare de diesel, si da, sarea destul de tare(masina fiind benzina).
Nu inteleg putin design-ul de la bara fata. Practic ai senzori dar nu are butonul de pdc ? Sau sunt "Dopuri" ? Par cam mici.
Chiar da bine culoarea pe un touring.
TiL
Ups, am vrut sa zic style 82. Dar Bart se refera la cele de 18 de pe masina.

Hm, interesante, acele covorase. Ar veni cam ca nuca in perete, negre la interior bej, dar parca le-as lua, macar pentru iarna.

Senzorii de parcare sunt aftermarket. Are un mic display pe bord/centru care indica distanta cand te apropii. Din pacate nu da semnale sonore... Cand e lumina mai puternica afara nici nu distingi ce e pe display. Dar la break e usor sa distingi cat mai ai pana la gard, cand te uiti inapoi. Ajuta si oglinzile,ca sunt cele standard, nu retractabile. Deci nu prea deformeaza imaginea si te poti orienta bine prin ele.

In portbagaj ajunge un cablu de semnal audio stereo pe care l-au legat pur si simplu prin infasurare la un cablu cu RCA in capat. RCA infipt in unul din canalele statiei.
TiL
QUOTE (bartro @ Jan 10 2022, 08:00 PM) *
La asta cum recuperezi talon dacă te întreabă poliția de roti?

Le arat ca am roti regulamentare.

Daca tot veni vorba, m-am uitat in carte si are prevazute doar doua dimensiuni:
225 55 16
225 60 15
AlexH
Si mie imi place mult style 82 de asta am 2 seturi hihi smile.gif))
Am vazut ca pe stalp la sofer scrie 225/55/r16, cel putin la mine, dar nu le am in carte, si tipul de la itp se uita cam urat.
Trebuie trecute si in carte, ca sa n-am trb.
Oricum la un control de rutina nu sar in ochi, deci e ok si asa.

Sa faci retofit la senzorii oem, mai ales ca ai navi si poti sa le pui afisajul pe display.
Poti incerca cu un set de rca-uri sa vezi de aduce semnal pana in spate, dar mai mult de un sub, nu cred ca poti monta. Maxim sa amplifici boxele din plafon.
TiL
QUOTE (AlexH @ Jan 10 2022, 11:50 PM) *
Si mie imi place mult style 82 de asta am 2 seturi hihi smile.gif))

Ha

ha

tongue.gif Nu-mi pare rau ca ti le-am dat pe toate, era nevoie de un reset.

Nu are in carte 225 55 16? Dar ce are?
Tin minte ca TDS avea ceva variante, Si 205 65 15 si 225 65 15 plus cele de 16. Sau nu avea nimic de 16? Nu mai retin. Oricum, el a mers doar pe 15".
AlexH
QUOTE (TiL @ Jan 10 2022, 11:57 PM) *
QUOTE (AlexH @ Jan 10 2022, 11:50 PM) *
Si mie imi place mult style 82 de asta am 2 seturi hihi smile.gif))


tongue.gif Nu-mi pare rau ca ti le-am dat pe toate, era nevoie de un reset.


Oricum iti descompletam un set fara sa vreau, nici eu si nici tu smile.gif)) Ca una din jante era la reverva in portbagaj.

In carte am 205/65/15
Si la optionale 235/45/17
TiL
Aha, interesant. Dar in talon parca nu mai apar toate astea, deci nu are cum sa te traga de urechi in trafic.

Ca roti de rezerva mai am doua "capace de bere" de 15", dar parca nici pe alea nu le-as fi desperecheat. Chiar, cred ca am luat-o fara roata de rezerva pe a ta. Adica era o roata ingusta cu 4 gauri.
alex230ro
https://www.youtube.com/watch?v=oYOCaNzQMf4 laugh.gif cu dedicatie pt tine, Alex si Bart biggrin.gif zice pe acolo cam de toate problemele .
TiL
Am mai vorbit cu vanzatorul, sper sa scoata fiscalul.

Zice ca avea in plan sa schimbe pompa de apa la urmatorul schimb de ulei.
Termostatul si furtunele au fost schimbate recent.

Deci sa comand:
- pompa de apa
- filtre, ulei
- cauciucuri de iarna? Sau a trecut?

Ar fi bine sa-i caut si scuturile motor pentru bara M. Banuiesc ca nu se potrivesc cele de la diesel. De studiat.
TiL
QUOTE (alex230ro @ Jan 11 2022, 10:34 AM) *
https://www.youtube.com/watch?v=oYOCaNzQMf4 laugh.gif cu dedicatie pt tine, Alex si Bart biggrin.gif zice pe acolo cam de toate problemele .

De vazut, cand oi avea timp de citit subtitrarea.

Vorbind in we cu cei care dezmembreaza E39 am mai aflat ca:
- fetele de usi se pot uda pentru ca apa se prelinge pe cablul de deschidere usa, ajunge pe acea folie de etansare. Daca folia nu e bine lipita in partea de jos, apa nu va curge in interiorul usii ci pe fata dinspre habitaclu, e unde pica in interiorul fetei de usa. Hm.
- trebuie musai schimbata pompa de apa, sa nu ma lase in drum, ca e una din caracteristicile lor, sa crape la km astia.
bartro
QUOTE (alex230ro @ Jan 11 2022, 10:34 AM) *
https://www.youtube.com/watch?v=oYOCaNzQMf4 laugh.gif cu dedicatie pt tine, Alex si Bart biggrin.gif zice pe acolo cam de toate problemele .

Nimic nou acolo smile.gif
TiL
Cele mai ieftin gume de pe piata. Iar m-am zgarcit si imi pare rau. Au bataie si au luat mult plumb la echilibrare.

Am montat subwoofer deasupra bateriei. Semnalul pentru statie era luat de la difuzoarele spate, trecut printr-un reductor 1/10. Nu mai facea contact langa difuzoare, unde 'intepase' cablurile.
Suna mult mai bine. Nu e bass-ul meu preferat, e mai pe bubuiala, asa.

Dar intai am verificat cablaraia de la navigatie. Numai ca acolo nici unul din outputurile RCA nu e folosit. Ca tot eram acolo, inspirat de Alex, am curatat consola de la clima. Avea ceva pamant, ventilatorul era cam enervant.

Am luat si un scut metalic made in Romania, dar cred ca ajung sa pun tot de plastic. Asta e prea greu, si se prinde de...alte plastice de pe masina.

TiL
Si am iesit la zapada.
TiL
A tras excelent la sanie. Motorul slabut, cam greu il face sa derapeze.

Trebuie sa duc rotile la echilibrat, tind sa cred ca nu le-a echilibrat bine. Apropos, desteptul ala tot insista sa ridice ambele roti de pe o parte cu cric pus la suportul de cric din fata. Partea rea e ca a facut-o in ciuda insistentelor mele. Partea buna e ca pare ca au tinut suportii. Mama, cum i-as impusca pe astia... Whip.gif

Despre subwoofer, am montat asa ceva, cred ca era ultima bucata disponibila in tara (si in lume?). O avea unul din furnizorii de aici in depozit, avusese montat un difuzor dar foarte putin timp, probabil nefolosit.
http://sklep.basser.pl/en/fit-box-enclosur...-enclosure.html
Am pus un difuzor Hertz, care, cum spuneam, e cam pe bubuiala, dar banuiesc ca nu poti astepta altceva de la un difuzor de putere maricica dar doar 25cm diametru, intr-o masina mare.
In E28 am pus doua difuzoare de 25cm in spatarul banchetei. Deci doua difuzoare, nu unul, pozitionate in planul corect, nu perpendicular, cum e asta lateral. Si serveste o incapere mai mica, fiind E28 sedan. Alea suna frumos.
As proba unul in touring, s-aud cum suna.

Scutul metalic este:
http://www.scutmotor.co/scut-motor-bmw-seria5-e39-1995-2003
https://www.emag.ro/scut-motor-bmw-seria5-e...4/pd/D0BC62BBM/


bartro
Si touring al meu a fost ridicat asa, le suport cric fata, pentru ultimul ITP.
Cum de obicei cedeaza suport pe spate, nu eram foarte panicat. Dar nu mai merg acolo.

Cu sub e mai complicat, cutie e mica, vad ca e pe compresie, ar trebui sa aibe niste dimensiuni potrivite pentru difuzor. Poti incerca cu filtrare si adaptare de nivel, dar s-ar putea sa nu coboara foarte jos in frecventa.
TiL
Ar trebui sa pun niste vata in cutia subwooferului, sau e ok asa, goala?
bartro
Da, ar trebui
TiL
Bun. Aveam ceva de la niste boxe romanesti.
TiL
Schimbat pompa de apa Hepu (arata exact ca si cele care se gasesc acum de cumparat, dar probabil are vreo 12 ani) cu Kolbenschmidt - singura pompa care mai are pale de fonta.
Hepu are din tabla sudata in puncte.
Restul, plastic.

Luasem curea noua Gates (era sa iau Continetal), dar am gasit curea cam noua Continetal, asa ca n-am schimbat-o.
Curea de AC relativ noua, si ea.

Rola intinzatoare de sus e cam jucausa si fara vaselina. Am dat un spray cu "white grease" si dupa cateva rotiri s-a simtit diferenta.
Ambele role au mic joc.

Rutat corect furtunele de la vasule de expansiune, ca nu erau incrucisate corect la iesirea de pe radiator.

Vascul s-a lasat greu. Era batut cu dalta in ambele sensuri, cred ca nu erau siguri cum se desface. Bataile cam impanasera piulita in axul pompei.
Prima data am proptit un mic levier de capul de 10 al unui surub, drept contra pentru cheia de 32. Tras cat pot, n-a miscat.

Apoi am zis sa scot fulia. Bag seama ca nu vedeam clar ce ar fi urmat. Eu credeam atunci ca iese fulia cu tot cu vasc si-mi faceam sototeli daca am suficient spatiu in fata, sprea radiator, ca sa o scot la capat.
Dar mi-am dat seama ca s-ar putea sa fiu oricum nevoit sa desfiletez vascul de pe pompa, pentru a recupera elicea. Asa ca trebuia sa destepenesc piulita aia.
Am gasit o dalta potrivita si da-i bataie pe toate laturile piulitei. Pe la ultimele lovituri, inainte sa incerc iar cu cheia, s-a desfacut si piulita.

Pus tot la loc, pare in regula. Proba de drum - alta data.
AlexH
Si pompa de apa continental tot asa pale din tabla punctata are. Am pus eu de cand cu acc, este in topic.
Aceiasi problema si la mine la rolele intinzatoare xD. I-am scos de tot eu, curatat bilele si locul, apoi gresat. Inca nu se aud, dar nici mult nu cred ca mai au.
La fel am crezut si eu cu vascul, cand sa pun pompa noua, dar n-a fost asa. Eu am spart palele pompei vechi,polizat putin axul, ca sa il fac plat pe o parte, prins in menghina, strans bine de tot, apoi forta. A iesit destul de usor.
La mine urmeaza f*taiul cu pompa de servo. Cum n-am nici groapa nici garaj nici elevator, (si bara cu suspensie de m), o sa fie amuzant.
TiL
Succes! biggrin.gif

Poze si un filmulet.
Oare ce reprezinta acel grafic? Chiar testeaza fiecare piesa?
TiL
A, am fost la Autosoft pentru verificat rotile, au zis ca nu are sens sa le echilibreze, pentru ca gumele nu sunt tocmai rotunde. Am insistat, au echilibrat, parca e un pic mai bine, dar tot nu-i in regula.

Am facut si geometria, au o strategie misto. Iti ofera gratuit verificarea geometriei, dupa care te costa 300lei daca vrei sa o corecteze, cu tot cu destepenit capetele de bara.
Asa ca de-acum volanul nu mai sta perfect centrat laugh.gif

Am sunat la furnizorul de gume, au inregistrat sesizarea mea, vreau sa-si ia inapoi gumele si sa dau diferenta pentru ceva mai bun, dar nu stiu in ce masura vor fi de acord.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.