Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Viforul
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Alte marci
Pages: 1, 2
TiL
Pare a fi ok, m-am apropiat de 240 la ora la un moment dat.
TiL
Sa nu uit:

4 Suruburi mari de panou
Cele de pe burta – plastic, clips, etc
2 clipsuri interior fata
1 piulita cauciucata de panou M5
2x Piulita sus panou M6
Surub si piulita codita sus
Support racorduri frana spate
Ureche prindere lower cowl right side
TiL
B 999
SVG

sau

B 888
MEW

blink.gif
bartro
Pokemon?
https://www.pokemon.com/us/pokedex/mew
TiL
QUOTE
so it entirely avoids notice even if it approaches people.

Ha! El e. Cel putin pana-i montez o toba sport indreptata spe inainte. Deaocamdata nu ma aude nimeni cand ma apropii, am patit-o deja cu un biciclist si cu ... un orb... care ar trebui sa aiba simtul auzului bine dezvoltat.
bartro
Dar cu un surd cum faci?
TiL
Scoti flacari prin aceeasi toba sport.
TiL
Intre timp:

- Filtru aer nou, HiFlo,
identic cu ce avea. Incredibil cat jeg si nisip de adunase in doar 2000km de cand curatasem filtrul vechi.

- Ulei nou 5W50, Wolf
Un experiment care pare reusit deocamdata.
Desi nu are certificarea de ulei suficient de prost ca sa fie prietenos cu ambreiajul umed, e ok.
Ambreiajul cupleaza normal, si trage bine in sarcina maxima.
Patineaza doar cand uleiul e rece si trag tare de gaz. Azi, la 2 km de casa, cu apa ajunsa pe la 40 grade, a patinat pe la 5-6000rpm. Cu alte doua ocazii a patinat spre varful de cuplu, pe la 7-8000rpm, in depasiri. De fiecare data eram la 5 km de casa, apa la 70 grade.
In rest e ok, nu patineaza

- Snorkel and flapper mod
Scos burlanul de cauciuc de la intrarea in admisie, care obtura foarte mult admisia.
Dezactivat si obturatia variabila-controlata (flapper). E in permanenta deschis acum.
Nu-mi dau seama cat a influentat mersul, probabil destul de putin, motorul inca merge bogat. Dar acum rage si admisia, nu doar toba. Nice.

- Cooler pe releul de incarcare
Am pun sun cooler maricel pe radiator. De-acum ar trebui sa nu se mai arda, fiind si un model de regulator destul de strasnic, cu radiator mare.

- Inmatriculat pe numele meu


Trebuie sa investighez ce e cu mersul prea bogat.
Pe grupul de fb, unii zic sa o las asa, ca trage bine, altul ca trebuie sa fac si PAIR mod (nu credeam ca se face si la 5th get ci doar la vtec), altul sa sincronizez carburatoarele, altul regulatorul de presiune in rampa, care-i in rezervor, cred.

TiL
A trecut de 50000km, deci 6000km impreuna.


In afara navetei, cateva calatorii:
- TransBucegi, cu Bart si Waka lui
Poza la Cabana Piatra Arsa

- Acasa la ai mei, la Isaccea
Tura prin nordul Dobrogei, intrand prin Harsova, apoi Saraiu-Macin-Isaccea-Telita-Cataloi-Harsova

- La Corbu, cu cortul
Incarcata cu pasager si un rucsac mare si greu, suspensia era la limita de jos, fiind setata pe 1 din 6 la preload spate.
La Corbu am setat-o pe 4 si a fost perfect la intoarcere. Acum, pentru naveta, am dat-o pe 2.
Trebuie sa-i pun coburi.
TiL
300km de drumuri intortocheate

Tura misto azi, mers cam tare, cu pasager care o inclina bine pe viraje. Barbierit nitel lateralele gumei spate.

Albesti-Paleologu - Urlati - Apostolache - Sangeru - Laposel - Glod - Tisau - Hales (stanga spre DN 10) - Manastirea Ciolanu (langa tabara de sculptura Magura) - Ciuta - apoi DN10 pana la Siriu
Retur pe DN10 pana la Cislau, cotit dreapta mai devreme, spre Sangeru. Pe bucata asta am avut 6 km de judetean forestier.

DN 203G, intre Hales si Ciuta e superb, plin de serpentine impadurite in zona taberei de sculptura Magura.

TiL
Marti a cedat releul. Deci coolerul pe care l-am pus a fost frectie la picior de lemn.
De testat: https://www.youtube.com/watch?time_continue...p;v=kDx3zgOLShY


Prin urmare am comandat noua relee.

Unul de 150lei de la Cluj, care vine pe conectorii originali ai motoretei dar care probabil va tine mai putin de un an.
https://www.olx.ro/oferta/vand-releu-incarc...re-ID8XfFJ.html

Unul care zice ca-i cu mosfet, de pe aliexpress. 26$ . Dar nu arata ca releele populare cu mosfet. Cred ca unul din cei doi conectori nu se potriveste - cele trei faze. Vedem
Vine in 12 zile: https://www.aliexpress.com/item/33059287650...jsPpaG_j5wqreAE

7 bucati pupulare cu mosfet, universal, la care trebuie sa tai/legi de instalatia originala. 17$
Vedem cand vin: https://www.aliexpress.com/item/32995250556...MqVNwzKJXQwgK-c
TiL
Gasit intepatura la roata spate, era de vreo 2 luni.
Dus roata la vulcanizare pentru pana si echilibrare, e gata doar pe luni-marti. Cand o sa ajunga si releul.

Senzatia initiala ca Dunlop Sportmax Qualifier II sunt finisate grosolan se confirma.
Gasit niste urme mai dubioase pe suprafata, un fel de zone in care compozitia s-a uzat mai rapid, avand acum ca niste vai prin podisul suprafetei de contact. Nu-i deranjant, dar spune ceva.

Si uzura pe ansamblu devine vizibila, dupa cei 4500km, atat la guma spate cat si fata.
Urmatoarele vor fi Metzeler Sportec M7 RR, cum a avut cand am cumparat-o. In comparatie cu Dunlopurile erau ceas, doar destul de uzate dupa aprox 20000km rulati. Finisate excesiv, pentru o guma de motoreta. Perfecte
TiL
Gasit prajit bine unul din conectorii releului. Avea pini subtiri, de cupru aparent si mai subtire, indoit, dublat.
Al doilea conector are pini seriosi.

Pff si verificasem conectorii astia doi atunci cand am pus ventilator pe releu. Am vazut ca asta se infige suspect de usor, dar am zis ca daca a mers pana atunci, ar trebui sa fie ok. L-am conectat la loc atunci, gandindu-ma "si daca i-am deranjat pinii acum, ca l-am desfacut si pus la loc"?
Confirmed.

Iar a avut Bart dreptate, m-a batut la cap ca nu-i releul de vina, ci doar mufa aia. Verificat, confirmat si asta.
Raman cu o carpeala, ca a trebuit sa prelungesc firele, innadite cu papuci sertizati, ca sa ajunga din nou la mufa, dupa ce le taiasem din conectorul lor.

Vand relee.
bartro
Daca papuci erau puse manual de cineva, poate nu le a strans bine si a plecat de acolo problema.
Eu, dupa ce le strang pe fir, le si cositoresc, daca am acces. La releu de motocicleta trec ceva zeci de ampere prin firele astea.
As chiar si renunta la mufa intre releu si stator, cositorit si nu mai ai probleme, garantat.
TiL
Era conector nou, neumblat, se vede ca plasticul e ca nou. Cred ca a montat un releu nou, chinezesc, anul trecut.
Pur si simplu pinii erau prea subtiri, se vede, nu sunt zgaraiati de la conectorul in care se infig si se vede cu ochiul liber ca sunt subtiri.

Releul e aproape identic cu cel pe care trebuie sa-l primesc azi, cel de pe olx.
Vad ca asta de pe OLX are pini buni, grosi, la cele trei faze. Dar la cum pare in poze, cred ca firele sunt prea scurte si nu o sa ajunga la conectorii de pe motoreta laugh.gif
De fapt nici conectorul mare al lui nu o sa mearga, e pe carcasa de 6 pini din care foloseste 4, iar la mine e carcasa de 4.

O sa merg cu releul actial pana s-o praji, daca s-o praji vreodata, apoi refolosesc conectorii.

Cele de pe aliexpress sunt deja la curier in vama, vor ajunge pe olx.


Edit: si... din nou confirmed: cabluri f scurte iar unul din conectori nu se pupa, cum spuneam mai sus.
TiL
Releul primit ieri e o gluma, radiatorul e cam o treime din radiatorul releului de pe motoreta. Il pun pe OLX.
Cu un ventilator pe el ar trebui sa fie ok. Aseara am testat impactul ventilatorului meu.

Motor pornit, fara consumatori (deci releul are mult de lucru) si fara ventilator pornit, se incinge bine, in cateva minute. Pornit ventilator, in cateva minute se raceste nu doar radiatorul dar si miezul releului.

Facut acelasi test cu... cablurile. Avem patru zone:
1. firele instalatiei originale, pana la mufa catre releu. Subtiri dar tari - atat firul cat si izolatia
2. conectorul
3. o portiune de cativa cm de fir de 1.5mmp, spre releu
4. restul firului e mai gros, de 2.5mmp aprox.

Zona 1 se incinge bine, daca tii mana pe ele se incing rapid si te frig, atunci cand nu sunt luminile pornite.
Cu faza scurta aprinsa se racoresc rapid. Oricum cablul trece prin zona galeriei de evacuare, e obisnuit cu Iadul.

Zonele 2 si 3 se comporta la fel, doar ca sunt mai bine ventilate. Aveau un clopot de cauciuc care le imbraca, sa le apere de umezeala, probabil. L-am lasat tras sus, pe zona 4.
Zona 4 se incalzeste doar putin cand merg fara consumatori, altfel nu se incalzeste deloc.

So, working as designed.... living on the edge.


Constatat joc la cricul lateral.
Colegul cu VFR de 150000 km zice:
Salut, a avut joc
S a remediat incarcat cu sudura plus strung

As incerca intai cu o saiba buna.

Revenit roata de la vulcanizare, s-a chinuit o gramada sa o echilibreze, cerea in doua zone. Daca nu e roata naspa, se reconfirma ca guma Dunlop era cam de kko, avea doua locuri cu greutate mare.
Cerea plumbi in doua zone de fiecare data. A tot rotit cauciucul pe janta pana cand a cerut 35g in dreptul valvei. E ceva mai putin decat imprastiasem eu initial pe roata.


A venit toamna, atentie ca patineaza pe asfalt la demaraje mai in forta.

drujbex
foarte tare VFR ca prim motor!
i chickened out si eu mi-am luat un maxi scooter...

iau serios in considerare un vfr pe viitor, atata ca cred ca e mica de mine si nu-mi place deloc sa stau cocosat... cu cat mai drept cu atat mai bine.
dar vfr-urile au un sunetttttt
TiL
Da, e foarte misto. E simtitor mai mare decat Hornet (si mai greu de manevrat), dar tot vine cam strans celor inalti. E o poza cu Bart pe a doua pagina.
De-asta are el GPZ, care desi nu-i mai lung, are distanta mult mai mare intre sa si ghidon.

Ragetul e demential, chiar si cu toba stock se face simtit cand trec printre masini la semafor.


Azi noapte am trrait patimile lui Bart: mers noaptea, frig, pe ruta acasa-Rasnov-Fagaras-Sibiu.
Noaptea e urat, ca nu vezi tot drumul. Frigul e nasol daca ai costumatie de vara, degeaba mai pui o izmana laugh.gif

Dar am ajuns cu bine.
TiL
Am plecat spre Sibiu ca sa urc in Fagaras.
Cu speranta ca pe parcurs sa o inzestrez cu coburi laterale Givi E36 si top Givi E45. Adica asa ceva:
https://nordwulf.wordpress.com/2009/08/15/g...suzuki-v-strom/

Pe suporti necunoscuti Nonfango, ca tipul care vinde setul de genti are Wingrack frumos dar nu are suport de VFR pentru el.

Dar rezultatul a vrut sa fie altul: Am pornit incarcat ca in prima poza si m-am intors ca-n a doua. Spot the differences.

Pe larg:
Dupa ce am dat o tura la picior pe Vf Negoiu...
Am montat Nonfango in camping la Carta, constatand ca lipseste distantierul spate dintre side-uri. Am improvizat dintr-o teava de plastic gasita in camping si o tija filetata cumparata si taiata la drumul mare dintr-un magazin de materiale de constructii.

Lipsea si suportul de placa pentru spate, aflu ca as avea sanse doar cu supoortul Givi care s-ar pupa bine pe teava ovala a suportului. Suport Givi care vien doar la set cu placa Givi M3. Care nu prea se gaseste, noroc ca o aveau la Motomus in Gherla, langa Cluj. La Cluj mergeam si dupa coburile Givi. Cum se aliniaza planetele cateodata...

Dar la Cluj au inceput sa se incruciseze. iau autostrada de la Turda in loc de DN. ma scoate in Gilau, de unde luam coburile, dar eu voiam intai sa prind deschis la Gherla la motomus pentru placa cu suport Givi M3. Acolo m-ar fi scos DN-ul de la Turda. Traversez Cluj la rush hour, iau drumul de Gherla intins cu 120 prin localitati, iau suportul ma intorc, traversez iar juma de Cluj , ca am prins o bucatica gen centura, ajung noaptea la om acasa, admir coburile, incercam sa le montam si surpriza. Prinderile de nonfango sunt mai inghesuite, desi cel de mi-a vandut suportii a zis ca sunt ok.

Asa ca m-am intors acasa ca-n poza 2. Cu suporti laterali de care agati mai usor corzile elastice si cu o cutie de Givi M3 deasupra bagajelor.
Si cu un bomfaier in plus.

800 km in 14 ore... pe zi, pe noapte si pe nitica ploaie.
TiL
Apoi am dat o fuga la Ploiesti unde am gasit o pereche de top case-uri mari Nonfango, care ar fi aratat foarte bine. Ca topcase.
Dar se incadreaza bine pe VFR si ca sidecase, doar ca sunt cam late. 110cm total, in conditiile in care motoreta are aproape 90 din oglinda in oglinda si vreo 70 intre capetele ghidoanelor.
Not bad.

Am gasit si niste side-uri nonfango, dar nu as mai arunca banii si pe alea. Sunt mai turtite, dar tot au 40l bucata.

Din pacate nu am putut monta placa de nonfango pe suportul de top, ca as fi ramas la cele doua cutii, urmand sa le folosesc ori impreuna pe laterale, ori doar una ca top, in functie de nevoie.



Asa ca nu m-am lasat si am luat si setul Givi 2xE36 + topcase E45.
Patratoase, superbe. Parca mai usoare decat nonfango. Gasit pret decent, asa ca am luat tot. 1000lei, fata de 1800 cele de la Cluj, care includeau si suportul cu wingrack pentru CBR1000F, care nu se pupa cu VFR.
Side-urile in stare excelenta, topul razuit bine pe o parte, dar nu bate la ochi. Interior tavalit, arata de parca ar fi carat 5 ciocane fara coada pe tot Paris-Dakar-ul. Noroc ca nu-i ciobit inauntru. Si mucegai la greu. Si se vede ca a fost prins cu negrese de placa la un moment dat.
O singura cheie la top, trei chei care merg la ambele side-uri. Side-urile au emblema Suzuki laugh.gif

O sa folosesc in functie de nevoie, top de 45 sau de 36l. N-am verificat daca pot strecura o casca in case-ul de 36.


Ramane sa refac distantierul spate al suportului, distantier pe care l-am desfiintat dupa ce am montat corect suportul, folosind toate piesele din cutie.
S-au strecurat frumos Nonfango cu suportul asta printre plasticele motoretei ca sa se agate eficient de cadru/codita, fara sa fie nevoie sa construiasca imprejurul motoretei cum face Givi.

TiL
Gata si distantierul:
TiL
Tocmai am sarit de 10000km impreuna.
Azi am intrat cu lazile laterale in oras. Nu prea te mai poti strecura, dar tot e mai bine decat cu masina.

5-6000km cu uleiul Wolf, inca merge excelent. Pai cu Motul 5100, dupa cateva mii de km deja se simtea in schimbator ca uleiul s-a facut apa, la cald.

N-am mai intins demult lantul.

Daca maine ma misc cu talent, plec cu motorul la drum, 300km, retur duminica. Daca ma prinde seara inainte sa plec la drum... iau masina.
Luat manusi de iarna. Foarte calduroase, transpiri in ele in mers, daca sunt 17-20 grade afara.

Urmeaza geaca trei-sferturi. Germot sau Mugen Race?
TiL
La inceput de Noiembrie, undeva prin Dobrogea.

Am mers cu valizele laterale, ca nu sunt antrenate de turbulente asa cum e top case-ul.
20 de oua de gaina au ajuns in siguranta la destinatie.
TiL
Supraparbriz de pe aliexpress.
In poza e pozitia cea mai inalta si verticala. Il pot apleca in jos si poate sa alunece mai spre fata.



Poate fac o proba saptamana asta.
TiL
Probat, impinge bine vantul. Forteaza destul de mult parbrizul mare, il indoaie bine de tot la turbulente. Cred ca daca era prins in extremitatile laterale era mai bine.

Il cobor si il inclin mai mult, ca in pozitia coborata permite inclinarea spre verticala. Vedem cum mere.
TiL
Culisat la limita din fata/inferioara, inclinat mai spre verticala. Arata mai bine si la drum e excelent.
Nu mai tremura deloc de la turbulente. Ma trezesc la 140 fara sa-mi dau seama, nederanjat de vant. Maximul de liniste e tot jos, dupa parbriz, dar si in pozitie normala e ok.
TiL
Chiar daca sezonul asta de iarna nu prea a existat, a stat vreo doua luni nepornita.

Sters de praf cu carpa umeda, verificat presiunea in roti, e la fix, bateria descarcata, 9,2V . Pus pe redresor de vreo doua ore, ma duc sa-i dau cheie.
N-am mai spalat lantul demult, doar uns si reuns. Trebuie sa-l si intind. Si sa schimb uleiul.
TiL
In sfarsit m-am apucat sa-i schimb uleiul.
Filetul din baie a cedat de tot, asa ca am dat filet M14x1,5 in locul vechiului M12x1,5. Dar nu am surub de dimensiunea asta, o sa caut maine prin magazine.

Cu ocazia asta i-am spalat lantul si zona cric-pinion cu motorina, ca se adunase multa guma cu nisip peste tot. O sa incerc sa nu mai folosesc spray-ul de uns lantul si sa merg doar cu ulei de transmisie.

Am scos deflectorul de vant, facea prea urat la turbulente, iar acum o luna, cand am mers cu ea la Bucuresti, erau numai furtuni.

Sa ma uit cati km are, cred ca vreo 55-56.000
TiL
56200km
Ulei Wolf 5W50
Se simte bine diferenta fata de uleiul vechi, atat la mersul motorului cat mai ales la schimbatorul de viteza.
Tinuesem 10000 km vechiul ulei, cam prea mult.
Ca buson de ulei am pus surub nou M14x1.5 , dupa ce am constatat ca filetul normal e cu pas 2mm, deci a trebuit sa comand de la rocast.

A trecut iarna si nu m-am ocupat de intrerupatorul de lumini, care e cam killer. De celel mai multe ori, la trecerea din faza lunga in scurta ma lasa in bezna pentru un interval variabil de timp.
TiL
In caz ca n-am mai pus link-ul aici:

Demontare pompa benzina, zice ceva si de maf care de fapt o fi map?
https://www.youtube.com/watch?v=oFHhAuAiPRE&t=902s

Si mai zice cineva sa vad daca pot regla TPS cu cheia de 10.
Pai sa incercam!
TiL
QUOTE (TiL @ Jul 20 2019, 06:07 PM) *
Sa nu uit:


4 Suruburi mari de panou
Cele de pe burta – plastic, clips, etc
2 clipsuri interior fata
1 piulita cauciucata de panou M5
2x Piulita sus panou M6 plus suruburi
2 x Surub si piulita codita sus
Support racorduri frana spate
Ureche prindere lower cowl right side
Clipsuri de prindere capace computer si baterie - total 6 buc.
TiL
ORDER IS PAID
Purchase US $179.17
Delivery from Japan US $27.51
Discount US -$22.96
TOTAL COST US $183.72


Package №385487-1-1 (Japanese Warehouse)
Not Shipped

Handling Time 3...5 business days
Shipping Time 5...10 business days
Estimated Between Jun 30...Jul 9
Delivery method Express Mail Service (EMS)
Cover, Honda
32414-MW0-000 US $4.14 1 pc. US $4.14

Gasket, muffler, Honda
18391-ML0-003 US $19.75 2 pcs. US $39.50

Stay, fr. side cowl, Honda
64511-MBG-000 US $6.03 1 pc. US $6.03

Bolt, cowl setting, Honda
90112-MT4-000 US $2.33 4 pcs. US $9.32

Clip, trim, Honda
90683-GAZ-003 US $1.96 11 pcs. US $21.56

Screw, pan (5x20), Honda
90103-MBG-000 US $1.36 8 pcs. US $10.88

Nut (5mm), Honda
90111-KW3-003 US $2.48 8 pcs. US $19.84

Clip *nh1*, Honda
91549-MW0-790ZA US $2.33 2 pcs. US $4.66

Label,tire, Honda
87505-MBG-600 US $4.83 1 pc. US $4.83

Label, drive chain, Honda
87507-MZ8-W00 US $4.07 1 pc. US $4.07

Cap, rr. axle, Honda
42303-MT4-000 US $5.43 1 pc. US $5.43

Label, Honda
87508-MT4-300 US $2.33 1 pc. US $2.33

Bolt, rr. cowl hook, Honda
90116-MBG-000 US $14.31 2 pcs. US $28.62
TiL
Intre timp m-am jucat cu sincronizarea admisiei la relanti.
Le-am nivelat frumos, dupa care am deschis manualul si am aflat ca la VFR nu se niveleaza smile.gif) Si ca trebuiesc infundate iesirile de pe capacele de la culbutori catre PAIR valve (un fel de PCV?)


Am desigilat si pozitia TPS, l-am mutat f putin spre amestec sarac.
Am masurat apoi senzorii MAP, Baro si TPS, cu ace infipte in conectorul computerului de injectie. Au iesit toti in parametri:
- pentru MAP si Baro estimam ca ar trebui sa dea cam 2,9V aici la campie. Au iesit la 2,88 si 2,87.
- TPS: 0,45V cu clapetele inchise si 4,5V cu ele deschise la maxim. Range-urile acceptate sunt: 0,45 - 0,55 V cu 3,7 - 4,5 V . De fapt depinde unde te uiti in manual, ca mai e un loc care spune 0,4 - 0,6 cu 4,2 - 4,8.
Deci la TPS am picat la fix ca sa fie in range la ambele capete.

Merge mai frumos, schimba mai smooth intre tractiune si frana de motor. Inca miroase intepator la curu ei.

Acum vreau sa sincronizez ca la carte, dar intai sa pun "noua" toba. Am spalat toba interior-exterior cu motorina si peria de sarma, am clatit cu diluant, am rupt garnitura de esapament, ca intra cam fortat si auzisem ca astea sport se pun fara garnitura. Cel putin asa-i la Delkevic pe VFR800, Mivv pe GPZ, etc.
Ei bine, acum astept sa vina garnitura noua laugh.gif

TiL
400 de lei mai tarziu, au venit piesulicile de la Mivv, montat toba, sincronizat ca la carte (1 si 2 la nivel, 3 cu vreo 32cm coloana de ulei mai jos, 4 cu 15cm sub), poate maine fac o proba.
Bateria s-a descarcat, avea doar 9V dupa o luna, deci o sa mai tina cel mult sezonul asta.
TiL
Am mai reglat nitel dupa ce am pus la loc furtunele pe capacele de culbutori.
Montat si tot felul de surubele si piulite care erau lipsa ori inlocuite cu niste improvizatii, clipsuri de plastic pe la carene, capac de computer, capac de baterie. Suruburi noi ici-colo unde cele vechi erau prea uzate.
Acu-i completa.


TiL
Mivv duduie cam tare. In regim de mers lejer in oras, duduie bine in casca.
Sunt curios cum se aude de afara, dar banuiesc ca e cam deranjanta. Asa, pe DN, suna ca o masina de Nascar biggrin.gif

O sa-i montez dbkillerul cumparat nou, dar care nu e prevazut cu surubul de prindere. Improvizez unul.


Urmeaza o vacanta de 1000km, ma gandesc daca merg cu Honda sau cu X5. Tentant rau motorul, dar parca as lua butoiul ambulant, ca sa intre toate bagajele mai mult sau mai putin utile.
bartro
Si Guzzi bubuie in casca (parca ai mers un pic pe ea), dar in mers nu e asa rau pentru restul lumii. Se mai aude tare in pasaje, spatii inchise.
TiL
Asa, de curiozitate
TiL
61000 km

Merge dupa cum ma simt eu. Cand sunt in forma merge brici, cand sunt prea obosit abia o tin pe drum.

Ar trebui sa schimb uleiul, il simt cam alterat, are 5000km, schimbat in urma cu un an si 5 luni.
Si un service complet: rulment jug, service furca, disc spate, gume fata-spate.

Saptamana trecuta am alergat prin Dobrogea (tura in Vama - Isaccea - Mamaia si retur spre casa). WE anterior fusesem la Zarnesti cu valizele pe ea, pentru o tura de o zi pe munte. La fel si WE care tocmai s-a incheiat.
Tot asa si acum patru saptamani, la Simon.

TiL
Am mai mers putin cu ea in Martie-Aprilie. Acelasi mers bogat. Daca pun dbkiller, chiar merge urat, cam inecat.
Fara Db Killer e mai elastic, mai vioi.

Shopping list:
- disc frana spate
- placute frana spate
- rulmenti roata fata
- rulment jug
- kit furca?
+ discuri frana fata
+ placute frana fata.

Parca atat, deocamdata.
TiL
Montat cauciuc spate Metzeler Sportec M9 RR cumparat in urma cu un an si ceva. Dunlop de pe fata e inca ok, poate la anul ii pun tot un Sportec.
N-am cum sa echilibrez roata spate pe standul de echilibrat roti moto, dar din incercari repetate diferite, pare ca asa cum e acum, cu plumbii vechi, e ok.
Trebuie sa gasesc o vulcanizare cu ax subtire la masina de echilibrat.

Desfacut si uns bine cu spray white grease blocul de lumini care-mi tot ura sudden deadh.
La revenirea de pe faza lunga pe scurta nu prea mai aprindea faza scurta, lasandu-ma in bezna.
Acum pare sa fie ok, vedem la drum daca vedem sau... nu.

Intins lantul, uns bine, facut RCA si-i gata de drum.

TiL
,/.
TiL
Maine dau sala pentru CE si m-as duce cu motorul, cei 105km pana la Judet.

Cred ca dupa plimbarea din August nu am mai miscat-o. A ramas cu mustele lipite si cu rezervorul cam gol.
Bateria rezista eroic, desi nu era tocmai noua cand am luat motorul, i-ar de-a lungul timpului am mai scapat-o descarcata in garaj, in timpul iernii. Iarna asta am incarcat-o de cateva ori, o data de la zero, in rest preventiv, de la 10-11V.

Am curatat filtrul de aer, avea ceva nisip.
Inca n-am schimbat uleiul, era bine sa-l schimb inainte de tura de maine, dar...
BBo
Parc-as da si eu de permis pt A. biggrin.gif
Recomanzi/recomandati vreo scoala moto in Bucuresti? Sau instructor personal etc?
TiL
Scoala Moto Iancu
- by Eugen Iancu

https://www.scoalamotoiancu.ro/
https://www.facebook.com/profile.php?id=100064243833614
Atentie, cea a lui Eugen Iancu, de pe Ion Ionescu de la Brad

Eu am facut cand inca nu se despartise de scoala pe care o au tatal+fratele lui, dar am avut noroc sa-l nimeresc pe Eugen ca instructor.
Daca ai soricul gros si tii la vorbe grele, o sa scoata motociclist din tine, oricat de fricos sau lipsit de talent ai fi.
L-am recomandat si unei tipe care era nitel traumatizata dupa un accident urat avut pe poligonul aglomerat de la Obor/Electronicii. Fiind si ea un caracter puternic, nu i-a indurat foarte mult atitudinea dura, s-a mutat inapoi la scoala ei din Obor, dar o spune si acum ca el a facut motociclist din ea.


Intre timp am uitat sa merg cu motorul, ori e pentru ca trec si printr-o pasa mai proasta. Dar a fost ok, la dus i-am dat nitel bice ca eram in intarziere, la intoarcere mers lejer.
Consum 5,45.

Am comandat ulei, cred ca filtru aveam de ceva vreme, poate le schimb in WE.
TiL
63800 km
Ulei Wolf 5W50
Filtru Mann

3 ani si jumatate si 7600 km de la ultimul schimb.
Completat cu apa distilata, era pe la nivelul minim.

Inca are nevoie de cele enumerate mai sus. Discuri fata spate, placute, rulment jug si investigat mersul bogat. A, si pinioane plus lant, ca am pus eu lant nou cand am luat-o, dar se intinde in valuri inca de atunci.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.