Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bmw E39 520i Touring
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3
bartro
E vasul pentru spalare intensiva, cand apesi pe 's' mai trage si de acolo un pic. Nu am studiat problema, dar parca era destinat pentru ceva lichid de spalare mai puternic.
Eu pun acelas lichid in ambele.
Cat timp iese instant lichid la duze cand apesi pe 's' cred ca poti trai foarte bine si fara.
eugene12
Ms Bart!Oricum o sa i pun si pompita lipsa!
Sunt happy!In sfarsit dupa cateva luni de chin,de schimbat seturi de bujii,fise si bobine i am dat de cap!Era de la instalatia de gpl!Baga si benzina si gpl dar numai cateodata .Acum merge perfect dupa ce am schimbat instalatia cu una performanta.Cea de pe masina era o instalatie buna dar cu soft invechit.Acum o sa vad daca mi mai da senzorul la axa pe admisie caci nu s a mai aprins check ul.M a costat 9 mil si asta ca a lucrat tata la ei altfel nu cred ca scapam fara 2000 lei.Au schimbat injectoarele,calculatorul,instalatia,senzori de presiune si furtunaraia.Si mi au pus butonul de comutare finut,in scrumiera si pot inchide acea trapa sa nu se vada.
Astept primavara sa schimb si articulatia spate,bucsi la punte daca este nevoie.
eugene12
Inca o problema!Dupa ceva timp de mers cu stergatoarele,dintr o data se opresc.Merge decat cel de pe spate,si nici stropitorile nu merg.Dupa aprox 10 min isi revin.Au modul confort ,sau sigurante.
.ceva sfaturi?
Aaaa si a mai avut cineva problema cu lipitul usilor cand e frig sau cand ploua si ingheata?Ma gandeam sa sterg chederele cu silicon sau ceva ce nu ingheata.
xox
Eu am dat chederele cu "Petroleum Jelly" acu' vreo 2 ani, a fost si o iarna grea si n-am avut probleme. E un soi de vasilina, nu mai tin minte de unde am luat-o, si-a facut treaba perfect totusi.

Cu stergatoarele, ai un releu probabil care da rateuri sau un contact aiurea, depinde de cat de des se intampla.
eugene12
Ca un update:am schimbat senzor axa admisie,uleiul,filtrele si bieletele antiruliu.Am facut un drum cu remorca si semisca bine.Ori n am legat bine firele la priza,ori remorca nu e legata bine in mufa.Nu corespund luminile cu comenzile...dau semnal si se aprinde pozitia si semnalul...
Stergatoarele n au mai mers deloc.Am desfacut modulul de confort,am cautat releul prin spate dar cred ca e incorporat in modulul de confort.Am desfacut mufa la motor si au mers din nou dar tot se opresc.Pot sa fie carbunii?Nu s sigur ca e de la mufa caci era noua in interior.
eugene12
Azi am reinnoit actele.Asigurare 120 eur si itp 40 euro.Facute direct in Bg fara intermediari.Ma declar multumit!
bartro
Nu te ai gandit sa o faci Romanca?
eugene12
QUOTE (bartro @ Aug 8 2017, 04:31 PM) *
Nu te ai gandit sa o faci Romanca?

NU.Ma costa prea putin bulgaroaica!Daca se strica treaba vreodata o trec pe Ro.Ma gandesc din ce in ce mai mult la un 3.0 i si pe bg nu verifica nimeni ce motor am mai ales ca M54 sunt identice.
TiL
Nu trage bine la remorcuta?
eugene12
QUOTE (TiL @ Aug 16 2017, 09:43 AM) *
Nu trage bine la remorcuta?

Ba da, n-am apucat sa pun greutate mare pe ea ca să vad. Nici nu prea o simte goala.
TiL
Glumeam tongue.gif Gasisem pretext pentru un 3.0
eugene12
Facem treaba... Pe DN 100 km/h merge perfect... Ma refer la remorca. I am luat gume noi ca avea Victoria de când era tata flăcău!
TiL
Ai inceput cu gardul? Eu l-am lasat la urma.
Poate la anu'
eugene12
QUOTE (TiL @ Sep 27 2017, 07:55 AM) *
Ai inceput cu gardul? Eu l-am lasat la urma.
Poate la anu'

Spre rușinea mea nu. Asta e pentru acasă unde stau. Am o perioada f aglomerata la munca și toată vara am fost la nunti și botezuri weekend urile. Abia aștept sa strâng o gașca sa ma apuc de treaba... Sa ma lase și vremea
eugene12
A venit și vremea lor! Din păcate senzorul s a stricat... Am mers 1000 km după ce s a aprins senzorul dar a ajuns la el și l a tocit l, plus ca era f casant. Am avut Trw și am montat Ate. Urmează azi ca tot ploua și spatele..
eugene12
Făcut și spatele... Am pus textar. Am făcut și frână de mana. Am citit pe forumuri ca nu merge frână de mana bine...bla bla. Merge super după ce am luat tot gradul cu flexul și le am reglat.Am văzut și ceva mai neplăcut:trebuie sa schimb bucsile la punte. Mergem înainte...
eugene12
Am rămas plăcut surprins de e39 le meu. Am fost la Dunăre și după mașina am legat și barca,care are vreo 700 kg cu tot cu peridoc. Consum 18 la dus cu 120km/h și la intors13.5 cu 110.Am stat și cu mașina destul de mult pornita pe relanti.Am rămas plăcut impresionat când sa scot barca (care mai avea aprox 150 l de apa în fundul dublu) nu a patinat deloc, ba am tras o fără probleme într un loc f abrupt și cu nisip cu pământ pe jos. Îmi făceam griji ca n o sa putem s o scoatem. Am cauciucuri noi pe spate și mi a plăcut sa nu ma chinui.Pentru iarna am luat 4 table cu gume bune dar vreau sa mi iau cel puțin 2 noi și calitative. Fata de ce am pățit cu Passat ul când a fost la scos barca acum a fost floare la ureche. Iarna trecuta am ieșit puțin cu ea, nici nu aveam cauciucuri dar iarna asta vreau sa vad ce i poate pielea.

O poza cu remorcuta și aprox 1400kg.Cuburi din beton pentru parcare și trotuar la teren!
bartro
Pe panta si in accelerare se transfere din greutate spre rotiile spate, deci e in avantaj un RWD.
eugene12
Salutare! Azi am găsit apa pe ruloul din portbagaj! Am pus mana pe la plafon, cheder și totul e uscat! O sa ma uit și la mocheta diseară căci n am mai apucat. De la ce sa fie?
bartro
Pe rulou? Ciudat.
La portbagaj la a mea intre de la niste prostii prin care trece cablaj stanga si dreapta sub ornamente de sub luneta de sticla. Dar daca intre apa acolo, gasesti baltoaca la roata de rezerva.
eugene12
Problema noua:nu mai merge servo direcția. Am bănuit pompa. Când sa plec sa cumpăr ulei sa am pentru pompa ce urma sa o cumpăr, și a revenit miraculos. A doua zi a mers pana când am oprit-pornit și n a mai mers din nou. Am trecut prin câteva bălți destul de mari. După seria de caroserie am servotronic. La ce contact electric sa ma uit, poate nu face contact cum trebuie sau am mai auzit ca s ar face condens în calculatorul de comfort. Unde e situat aceasta?
eugene12
QUOTE (eugene12 @ Jul 9 2018, 11:07 PM) *
Problema noua:nu mai merge servo direcția. Am bănuit pompa. Când sa plec sa cumpăr ulei sa am pentru pompa ce urma sa o cumpăr, și a revenit miraculos. A doua zi a mers pana când am oprit-pornit și n a mai mers din nou. Am trecut prin câteva bălți destul de mari. După seria de caroserie am servotronic. La ce contact electric sa ma uit, poate nu face contact cum trebuie sau am mai auzit ca s ar face condens în calculatorul de comfort. Unde e situat aceasta?

Am tot cautat pe net și cred ca e senzorul de pe caseta. Poate găsesc o caseta de pe cele cu volanul în șanț.e păcat ca a mea nu are joc deloc.
TiL
Nu ai trapa, nu?

Mie conducta de scrugere din stanga fata imi pierde in interior, chiar langa torpedou.
eugene12
Nu am trapa! Am găsit, e de la senzorul de pe caseta. Am bătut puțin în el și acum merge mai bine. Poate gasesc unul de pe o mașină cu volan pe dreapta
eugene12
Și a revenit servo direcția! Am schimbat biletele de direcție cu tot cu capetele de bara. Am pus Lemforder sa nu mai am probleme ceva timp. La un drum de 900 km, am ieșit cu un consum de 11%,clima tot timpul. Ma declar mulțumit. Ma bătea un gând sa trec la E60 dar mai aștept, as tine și e39(sa l conserv).
bartro
Este o diferență față de diesel, am mers cu 6% București - Bicaz, și nu mers 'la consum'. Dar ca și bani, parcă ai gpl, e bine cu motor de 6 in linie smile.gif
eugene12
QUOTE (bartro @ Jul 27 2018, 10:39 AM) *
Este o diferență față de diesel, am mers cu 6% București - Bicaz, și nu mers 'la consum'. Dar ca și bani, parcă ai gpl, e bine cu motor de 6 in linie smile.gif
la diesel îmi place decât cuplul. Întreținerea scumpa, sa nu mai vorbesc de pompe injecție, injectoare, turbine, egr uri,volante, puțin aer fals și o ia razna,zgomotoase nu mai zic.
eugene12
A venit timpul sa schimb ambreiajul. Dacă ii dau mai tare începe sa o ia în gol. La 2.2 m54, volanta e cu masa dubla? A și cam început sa trepideze la plecarea de pe loc.
alex230ro
masa dubla da.
eugene12
QUOTE (alex230ro @ Nov 7 2018, 10:52 PM) *
masa dubla da.

Cred ca o sa caut un 2.5 sau 3.0 cu ambreiaj bun ca ies la aceeași bani și fac și un upgrade la motor
eugene12
Am luat ambreiajul de vreo doua săptămâni dar n am avut nici timp nici chef sa ma apuc de el. Am luat și flansa de legătură între cardan și cutie și as vrea sa iau un set de brate pe fata, cu toate ca am joc doar la un brat. Am găsit un set la 580 RON parca, ms germany. Or fi bune de ceva? Ma gândesc ca dacă le schimb pe toate odată, țin ceva timp.
TiL
Am kitul MS Germany pe TDS.
1 an si vreo 30000 km , pana acum sunt ok.

http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...st&p=154441
eugene12
QUOTE (TiL @ Jan 30 2019, 08:33 PM) *
Am kitul MS Germany pe TDS.
1 an si vreo 30000 km , pana acum sunt ok.

http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...st&p=154441

O sa ma apuc de comandat. Și pe fata și pe spate. As lua si bucsile de la punte, ca să știu o treaba.
bartro
QUOTE (eugene12 @ Feb 5 2019, 08:21 AM) *
As lua si bucsile de la punte, ca să știu o treaba.

O sa ai de lucru, cred smile.gif
eugene12
Am schimbat ambreiajul si bratele pe fata. Am ajuns și în Istanbul. A consumat 68l GPL la 682 km. Am mers 110 - 130 în Bg și 130 în Turcia pe autostrada. Per total mulțumit.
TiL
Oho, dar nu stai locului.
eugene12
A venit rândul bratelor de pe spate. Am la unul dintre ele un joc foarte mare la pivot. Am și un uruit pe spate care pleacă de la 40km/h pana la 70.Am crezut ca nu am ulei în diferențial dar l am schimbat azi și am constatat ca am rulmentul pe stg spate praf, pe dreapta pe ducă. Dintr o data a început sa uruie. Nu prea stau bine cu banii acum și as lua un set de brate, am văzut ceva de 490 lei, am văzut și mai ieftine dar parca nu le as lua pe cele mai ieftine.Oare ma țin 20k?
TiL
Tin fara probleme, numai sa le montezi corect.

Am un set pe fata la tds de mai bine de 1 an, a trecut de 20000km, e perfect si acum.
La 520i am pus relativ recent, nu stiu cate mii de km am facut cu ele, ca am luat motoreta intre timp.
Bine, eu merg pe drumuri foarte bune, autostrada, DN1. Dar tds a facut si ceva zeci de km de forestier. pe la munte.

MS Germany, de pe kitbrate.ro (Turaco Auto srl)

La E46 am pus pe fata Atec Germany, la fel , fara probleme, dar n-am apucat sa fac decat 15-20.000km si a crapat pompa.

La rulmentul spate o sa ai de munca. Vad ca n-am apucat sa povestesc pe topicul cu 520i-ul meu. Sau nu le schimbi tu?
eugene12


La rulmentul spate o sa ai de munca. Vad ca n-am apucat sa povestesc pe topicul cu 520i-ul meu. Sau nu le schimbi tu?
[/quote]
Ba da, eu le schimb! Am găsit pe Emag 350 cu tot cu transport bratele și biletele,totusi as vrea sa schimb și bucsile acelea care se baga greu dar nu găsesc denumirea lor sau unde sa le caut. Am văzut ca se baga cu o presa și merge direct pe mașină. Nu mai găsesc pe YouTube, ca era un tuturial al unuia are le schimba
TiL
Ia cu incredere kitul de 350lei, ca e fix aceeasi chinezarie.

https://www.kitbrate.ro/cumpara/kit-brate-s...39-1996-2003-78

Cele de fata luate de mine sunt 650lei.

Dar esti sigur ca iti trebuie tot kitul spate sau doar pivotul ala inferior, care arata ca o bucsa? De obicei ala cedeaza, din cate am inteles.

Vad ca nu e continut in kitul de 350lei dar e in ala al tau de 800.
Mai bine il iei separat, am luat trw de la autokarma, nu l-am montat...
alex230ro
Rulmenți spate am eu, Skf.si ai vând
eugene12


Dar esti sigur ca iti trebuie tot kitul spate sau doar pivotul ala inferior, care arata ca o bucsa? De obicei ala cedeaza, din cate am inteles.

Am un pivot de la unul din brate praf, plus ca vreau sa schimb tot ca aveam un fel de tangaj la viteza mare și cu ceva greutate.
TiL
N-ar fi exclus sa fie doar din cauza pivotului. Dar daca ai timp si chef, merge sa schimbi tot, sa stii o treaba.
eugene12


După ce a stat un an și ceva m am hotărât sa înmatriculez e39 le în Ro.Am schimbat flansa și rulmentul de la cardan,rulmenții pe spate,am jambe de v8,trebuie sa mai iau un set de plăcute ca să le pun.Am achiziționat și o bara M touring care trebuie vopsita,am și bagheta cu pdc,îmi mai trebuie instalația pe care o sa o iau cât de c**ând.Flansa de la cardan a fost Febi Bilstein,avea cam 7 luni .Nu știu de ce s a deteriorat în halul asta.Am luat o de la autokarma,doar pe punga scria Febi,în rest nimic pe flansa..
TiL
Flansa are o pozitie in care trebuie montata, adica sunt anumite gauri care trebuie sa vina pe cutie si celelalte trei pe cardan. Dar chiar si montata pe dos, nu cred ca e normal sa se rupa in halul ala... Flansele astea aveau armatura cu sfoara, parca. Asta e cauciuc chior?
eugene12
QUOTE (TiL @ May 20 2021, 01:07 PM) *
Flansa are o pozitie in care trebuie montata, adica sunt anumite gauri care trebuie sa vina pe cutie si celelalte trei pe cardan. Dar chiar si montata pe dos, nu cred ca e normal sa se rupa in halul ala... Flansele astea aveau armatura cu sfoara, parca. Asta e cauciuc chior?

Da,era cauciuc chior.Am mai întrebat pe cineva și mi a spus ca pot pune oricum flansa,auzisem ca are o poziție anume.Cea noua nu avea absolut nici un înscris pe ea
BBo
Nu o poti pune oricum, are sageti de orientare pentru prindere - varful sagetii indica prinderea pe cardan/cutie.

https://www.submariner.org/thepno95/Picture...F%20install.png
https://www.submariner.org/thepno95/Picture...x_Disc-0192.jpg
https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticl...Guibo/pic20.jpg.

PS: nu stiu de ce tin minte ca inclusiv pozitionarea suruburilor era intrepatrunsa/importanta, nu le puneai pe toate in acelasi sens.
TiL
E o logica simpla acolo: in sarcina, sa fie efort de comprimare pe portiunile ingrosate ale flansei. In sensul asta flansa e mai rigida si mai rezistenta in timp.
Doar exceptiile (frana de motor si mersul inapoi) vor trage in sensul in care flansa e mai sensibila pentru ca e mai elastica. De ce nu are grosime constanta peste tot flansa, nu stiu. Poate pentru a confort, sa reduca socul trecerii la frana de motor.
eugene12
Salutare!După ceva timp in care a stat fără borna la baterie,la al meu e39 nu se mai aprind angel urile, se aprind semnalele atunci când aprind poziția.De la ce poate fi?
bartro
Ai incercat cu alt bec? Semnal se aprinde când modul de lumină vede că bec de poziția (angel eyes) e arsă.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.