TURBINOSUL
Aug 21 2014, 06:18 PM
Salut ! Am de gand sa schimb turbina de pe un bmw 524 din 91` (motor m21) stoc cu una Garett m53 ...
am sa pun si niste poze ..
Pareri ?
TURBINOSUL
Aug 21 2014, 06:53 PM
Ieri am cumparat-o ..
TiL
Aug 22 2014, 11:09 AM
Sunt curios ce iese. Motoru-i in mintile lui?
Presupun ca o sa fie mai lesinat la turatii mici si-o sa rupa sus.
TURBINOSUL
Aug 22 2014, 12:16 PM
Motorul e in minitile lui momentan .. L-am pus pe tester si mi-a scos 112 CP si vreo 200 NM ..
Si eu sunt curios ce o sa iasa ..
Am gasit sa-i schimb si injectoarele cu unele de pe un 530D e39 ...sa le schimb ?
TiL
Aug 22 2014, 02:13 PM
Nu stiu. Primisem si eu un set de duze de E39 dar n-am apucat sa le pun, apoi mi le-a facut pierdute un nene.
TURBINOSUL
Aug 22 2014, 03:26 PM
Cred ca asa o sa se auda si al meu ..https://www.youtube.com/watch?v=n2oMz2FZASM&list=UUExvogK6VkeXDu4oDEhko2A
Tu ce spui ?
Halogen
Aug 22 2014, 08:27 PM
De ce te complici cu turbine , injectoare , intercoolere nebuni de genu cand poti pune un 3.0D ?
TURBINOSUL
Aug 26 2014, 01:09 PM
QUOTE (Halogen @ Aug 22 2014, 09:27 PM)

De ce te complici cu turbine , injectoare , intercoolere nebuni de genu cand poti pune un 3.0D ?
Pentru simplul fapt ca o vreau "BULIT NOT BOUGHT "
TiL
Aug 26 2014, 02:17 PM
English, please. BULIT = Built , presupun
bartro
Aug 26 2014, 03:15 PM
QUOTE (TiL @ Aug 22 2014, 12:09 PM)

Presupun ca o sa fie mai lesinat la turatii mici si-o sa rupa sus.
Adica, asa?
https://www.youtube.com/watch?v=NbShuHhQq6k
TiL
Aug 26 2014, 04:43 PM
Holy shit....
bartro
Aug 26 2014, 04:58 PM
Halogen
Aug 26 2014, 06:42 PM
Si cat crezi ca poti scoate dintr`un m21 care e celebru la problemele de la chiuloasa ? Punei tu turbina mare urcai tu presiunea si o sa te vad pe la anunturi de cautari piese.Inca imi sustin parerea ca e risipa cea ce faci tu, built la 3.0D e ceva

pt ca ala are potential mare. Mehih poate sa-ti confirme cu o turbina mai maricica sau presiune mai mare(nu stiu exact) si cu un soft a ajuns pe la 550+ si ceva de newtoni si pe o cutie manuala.
TURBINOSUL
Aug 27 2014, 12:00 PM
QUOTE (bartro @ Aug 26 2014, 05:58 PM)


Da asa

QUOTE (TiL @ Aug 26 2014, 03:17 PM)

English, please. BULIT = Built , presupun

Da ai dreptate aici

QUOTE (Halogen @ Aug 26 2014, 07:42 PM)

Si cat crezi ca poti scoate dintr`un m21 care e celebru la problemele de la chiuloasa ? Punei tu turbina mare urcai tu presiunea si o sa te vad pe la anunturi de cautari piese.Inca imi sustin parerea ca e risipa cea ce faci tu, built la 3.0D e ceva

pt ca ala are potential mare. Mehih poate sa-ti confirme cu o turbina mai maricica sau presiune mai mare(nu stiu exact) si cu un soft a ajuns pe la 550+ si ceva de newtoni si pe o cutie manuala.
Atunci o sa mai strang niste $$ si vad ce 3.0D gasesc ...
TURBINOSUL
Aug 27 2014, 12:10 PM
Rog un administrator sa stearga topicul ...
TiL
Aug 27 2014, 12:55 PM
Ai renuntat deja, sau te-a deranjat ceva aici?
Topicuri nu stergem, dar putem inchide discutia.
Halogen
Aug 27 2014, 05:41 PM
QUOTE (TURBINOSUL @ Aug 27 2014, 01:10 PM)

Rog un administrator sa stearga topicul ...
Sper ca am putut sa te indrum spre o treaba calumea si cu rezultate care crede-ma pe cuvant sunt spectaculoase, poti pune in m21 si interne forjate ca , chiuloasa iti va crea probleme tot TIMPUL.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57 ia de exemplu motorul de pe e60/e61 are 280 de cai si 580 nm BOMBA pe caroseria aia.... vezi ca are nicku Mehigh are un topic cu golf mk2
TURBINOSUL
Aug 29 2014, 10:03 AM
QUOTE (TiL @ Aug 27 2014, 01:55 PM)

Ai renuntat deja, sau te-a deranjat ceva aici?
Topicuri nu stergem, dar putem inchide discutia.
Pai ma fac baiat cuminte

si ma apuc sa mai strang $$ sa vad ce motor gasesc
Pana atunci merg cu ursu

QUOTE (Halogen @ Aug 27 2014, 06:41 PM)

QUOTE (TURBINOSUL @ Aug 27 2014, 01:10 PM)

Rog un administrator sa stearga topicul ...
Sper ca am putut sa te indrum spre o treaba calumea si cu rezultate care crede-ma pe cuvant sunt spectaculoase, poti pune in m21 si interne forjate ca , chiuloasa iti va crea probleme tot TIMPUL.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57 ia de exemplu motorul de pe e60/e61 are 280 de cai si 580 nm BOMBA pe caroseria aia.... vezi ca are nicku Mehigh are un topic cu golf mk2
Asta m-apuc sa caut

MULTUMESC PENTRU TOATE SFATURILE DATE !!!
shapte
Sep 20 2014, 02:25 PM
Presupun ca esti constient de faptul ca ceea ce faci tu este un mare esec in conditiile in care nu schimbi ECU, in conditiile in care nu calculezi inainte raportul combustibil aer si cat este capabil motorul sa duca cu internele stock.
Modificatul unui motor nu este asa de usor cum pare: schimbi injectoarele si turbina si faci avion din caine mort. Esti sigur ca injectoarele iti pot oferi debitul suficient de motorina pt aerul bagat de turbina? Sau ca turbina are debitul de aer suficient pt cata motorina baga injectoarele?
Din ce stiu eu, la injectia de pe e39 calculatorul comanda cand si cat timp sa tina inectoarele deschise pe cand la cel de pe e28/e34 nu comanda injecoarele, acestea depinzand direct de pompa de motorina care este pe distributie.
TiL
Sep 20 2014, 09:17 PM
hmmm, nu cred ca injectia de E39 e atat de "avansata". Oricum, imi pare cam nehotarat omul, prea usor a renuntat la turbina nesimtita pe M21.
Ai turbina, si o tii in portbagaj... pacat de ea. Macar incerci sa vezi ce iese.
MeHigh
Sep 21 2014, 08:44 AM
Poate ies pistoanele TiL

)
bartro
Sep 22 2014, 10:12 AM
Il a speriat Halogen ca M21 ar fi petarda

Eu cred ca sunt destui care au scos performantele mai mari decat stock din rasnitele alea fara probleme.
TiL
Sep 22 2014, 10:48 AM
O fi petarda in comparatie cu un motor de Gion Dir , dar sigur te poti juca cu el nitel. Pana-i sar pistoanele

Macar te distrezi putin.
xox
Sep 22 2014, 11:14 PM
Tashi bre, ca e prin netu' de exemple de imbunatatiri la M21

De acord, unele au si o viata mai scurta dup'aia

(da unele o duc bine si la ~500k km)
shapte
Sep 24 2014, 11:00 AM
CITAT(TiL @ Sep 20 2014, 10:17 PM)

hmmm, nu cred ca injectia de E39 e atat de "avansata". Oricum, imi pare cam nehotarat omul, prea usor a renuntat la turbina nesimtita pe M21.
Ai turbina, si o tii in portbagaj... pacat de ea. Macar incerci sa vezi ce iese.
Ai sa fii uimit TiL dar injectia de pe e39 chiar este mai avansata. M54(cred ca zic bine codul motorului) are injectia mult mai avansata fata de batranul M21 de pe e34 care are tehnologia de pe e28 si nimic mai mult.....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.