Help - Search - Members - Calendar
Full Version: camber negativ la e28 pe o roata
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
lucian
am camber negativ la roata fata pe partea soferului. articulatia e in stare buna. care poate fi cauza? roata sta inclinata cam ca cea de pe spate. poatee fi de vina arcul si flansa amortizorului?
TiL
Ai cumva brate cu pivoti rectificati?
lucian
ce stiu sigur e ca am inlocuit acu un an brat inferior cu unul nou si un capat de bara, tot nou. bratul mare nu stiu cum e. e cel original.
io'sŪ
oala unde se prinde flansa amortizorului fugita.
lucian
oala e ok. nu am rugina acolo, nu a fost lovita
TiL
sunt curios sa arunc si eu o privire
bartro
E ceva recent, sau asa e de cand ai masina?
lucian
de cand am masina. bratul inferior era varza. l-am mschimbat dar tot nu si-a revenit 100%. aia pe dreapta sta perfect
TiL
urme de lovituri la punte, in urechile care tin bucsa bratului inferior?
io'sŪ
CITAT(lucian @ Sep 15 2013, 06:10 PM) *
oala e ok. nu am rugina acolo, nu a fost lovita

nu trebuie neaparat sa fie rugina sau lovitura sa se deplaseze usor, pur si simplu de la șocuri. ar mai putea fi amortizorul stramb.
Mihai_AMD
ce e ala camber?biggrin.gif:D:D smile.gif))
lucian
ma bag zilele aste pe sub ea smile.gif sa schimb bieletele antiruliu si o sa ma uit mai bine.
pt. Mihai: unghiul sub carre cade roata pe asfalt sau fata de verticala...ceva de genul
io'sŪ
CITAT(Mihai_AMD @ Sep 17 2013, 12:11 PM) *
ce e ala camber?biggrin.gif:D:D smile.gif))




bartro
Un pic camber negativ poate e normal tongue.gif Problema nu e la celalta roata? biggrin.gif
haifisch
QUOTE (io'sŪ @ Sep 16 2013, 04:36 PM) *
QUOTE (lucian @ Sep 15 2013, 06:10 PM) *
oala e ok. nu am rugina acolo, nu a fost lovita

nu trebuie neaparat sa fie rugina sau lovitura sa se deplaseze usor, pur si simplu de la șocuri. ar mai putea fi amortizorul stramb.


snf (45).gif

ar fi mai ok sa fie doar jamba stramba....am intalnit....
TiL
Oricat de ruginite ar fi E28-urile pe care le-am vazut, modificarile de structura au aparut doar in urma loviturilor serioase: luat canal fara capac, respectiv luat pietroi (mare cat o roata de dacie) in plin. In ambele cazuri s-a lasat si cu roata sparta, pe langa deformari la caroserie vizibile doar pentru ochiul antrenat.
Deformari pe care le-am fazut si la GTO de exemplu, si bag mana in foc ca daca n-a avut un eveniment urat cum e aratat mai sus, atunci oalele bombate se datoreaza unei suspensii sport cu care o fi luat vre-odata un prag de asfalt nou turnat pe sosea (stiti senzatia).
Dar Lucian are un amarat de 518 cu suspensie stock, aparent fara urme de lovituri in fata, nu? Caz in care trebuie sa fie ceva la jambe/brate/amortizor.
FiveThreeFive
QUOTE (lucian @ Sep 15 2013, 08:28 AM) *
am camber negativ la roata fata pe partea soferului. articulatia e in stare buna. care poate fi cauza? roata sta inclinata cam ca cea de pe spate. poatee fi de vina arcul si flansa amortizorului?

Lucian, investeste 80-100 lei (sau cat mai costa) intr-o verificare de geometrie roti fata-spate la un service dotat cu un echipament si mecanici in care ai incredere. Lasa-i sa-ti regleze convergenta fata (altceva nici nu se poate regla), apoi posteaza aici foaia cu rezultatele.
Si discutam ce este de facut.
Obs: plec de la ideea ca toate articulatiile (pivoti / bucse) sunt OK.
xander
Si a mea avea problema asta dar pe partea stanga
La mine era din jamba, era stramba sus unde vine sudat suportul arcului... Acolo a ruginit si s a subtiat metalul iar la o groapa mai serioasa s a indoit si aveam camber negativ 1.7 grade sau ceva de genu
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.