lucian
Sep 15 2013, 08:28 AM
am camber negativ la roata fata pe partea soferului. articulatia e in stare buna. care poate fi cauza? roata sta inclinata cam ca cea de pe spate. poatee fi de vina arcul si flansa amortizorului?
TiL
Sep 15 2013, 11:28 AM
Ai cumva brate cu pivoti rectificati?
lucian
Sep 15 2013, 12:39 PM
ce stiu sigur e ca am inlocuit acu un an brat inferior cu unul nou si un capat de bara, tot nou. bratul mare nu stiu cum e. e cel original.
io'sŪ
Sep 15 2013, 01:13 PM
oala unde se prinde flansa amortizorului fugita.
lucian
Sep 15 2013, 05:10 PM
oala e ok. nu am rugina acolo, nu a fost lovita
TiL
Sep 16 2013, 08:05 AM
sunt curios sa arunc si eu o privire
bartro
Sep 16 2013, 10:03 AM
E ceva recent, sau asa e de cand ai masina?
lucian
Sep 16 2013, 12:33 PM
de cand am masina. bratul inferior era varza. l-am mschimbat dar tot nu si-a revenit 100%. aia pe dreapta sta perfect
TiL
Sep 16 2013, 02:37 PM
urme de lovituri la punte, in urechile care tin bucsa bratului inferior?
io'sŪ
Sep 16 2013, 03:36 PM
CITAT(lucian @ Sep 15 2013, 06:10 PM)

oala e ok. nu am rugina acolo, nu a fost lovita
nu trebuie neaparat sa fie rugina sau lovitura sa se deplaseze usor, pur si simplu de la șocuri. ar mai putea fi amortizorul stramb.
Mihai_AMD
Sep 17 2013, 11:11 AM
ce e ala camber?

:D:D

))
lucian
Sep 17 2013, 12:03 PM
ma bag zilele aste pe sub ea

sa schimb bieletele antiruliu si o sa ma uit mai bine.
pt. Mihai: unghiul sub carre cade roata pe asfalt sau fata de verticala...ceva de genul
io'sŪ
Sep 17 2013, 03:42 PM
CITAT(Mihai_AMD @ Sep 17 2013, 12:11 PM)

ce e ala camber?

:D:D

))
bartro
Sep 17 2013, 04:36 PM
Un pic camber negativ poate e normal

Problema nu e la celalta roata?
haifisch
Sep 18 2013, 04:33 AM
QUOTE (io'sŪ @ Sep 16 2013, 04:36 PM)

QUOTE (lucian @ Sep 15 2013, 06:10 PM)

oala e ok. nu am rugina acolo, nu a fost lovita
nu trebuie neaparat sa fie rugina sau lovitura sa se deplaseze usor, pur si simplu de la șocuri. ar mai putea fi amortizorul stramb.
ar fi mai ok sa fie doar jamba stramba....am intalnit....
TiL
Sep 18 2013, 10:17 AM
Oricat de ruginite ar fi E28-urile pe care le-am vazut, modificarile de structura au aparut doar in urma loviturilor serioase: luat canal fara capac, respectiv luat pietroi (mare cat o roata de dacie) in plin. In ambele cazuri s-a lasat si cu roata sparta, pe langa deformari la caroserie vizibile doar pentru ochiul antrenat.
Deformari pe care le-am fazut si la GTO de exemplu, si bag mana in foc ca daca n-a avut un eveniment urat cum e aratat mai sus, atunci oalele bombate se datoreaza unei suspensii sport cu care o fi luat vre-odata un prag de asfalt nou turnat pe sosea (stiti senzatia).
Dar Lucian are un amarat de 518 cu suspensie stock, aparent fara urme de lovituri in fata, nu? Caz in care trebuie sa fie ceva la jambe/brate/amortizor.
FiveThreeFive
Sep 18 2013, 03:40 PM
QUOTE (lucian @ Sep 15 2013, 08:28 AM)

am camber negativ la roata fata pe partea soferului. articulatia e in stare buna. care poate fi cauza? roata sta inclinata cam ca cea de pe spate. poatee fi de vina arcul si flansa amortizorului?
Lucian, investeste 80-100 lei (sau cat mai costa) intr-o verificare de geometrie roti fata-spate la un service dotat cu un echipament si mecanici in care ai incredere. Lasa-i sa-ti regleze convergenta fata (altceva nici nu se poate regla), apoi posteaza aici foaia cu rezultatele.
Si discutam ce este de facut.
Obs: plec de la ideea ca toate articulatiile (pivoti / bucse) sunt OK.
xander
Sep 21 2013, 10:00 PM
Si a mea avea problema asta dar pe partea stanga
La mine era din jamba, era stramba sus unde vine sudat suportul arcului... Acolo a ruginit si s a subtiat metalul iar la o groapa mai serioasa s a indoit si aveam camber negativ 1.7 grade sau ceva de genu
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.