Help - Search - Members - Calendar
Full Version: VW Passat CC
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Alte marci
Pages: 1, 2
bartro
Incep un topic si pentru masina de familia. E un WV Passat CC din 2010, pozele va urma dupa ce o primim.
Inca nu stiu daca o sa-mi place, cert este ca a fost cea mai avantajoasa oferta, si noi aveam nevoie de inca o masina langa E12, dupa ce am vandut Yaris care a suferit o cosmetizare nesolicitata.

Pentru cei care nu stiu; cc e un fel de passat mai lunga, mai lata, wannabe-coupe cum au si audi si mercedes in oferta (si am vazut ca si BMW va lansa astfel de masina, deci se poarte), doar ca passat cc e mai ieftin. Ca fitze-factor ar fi incadrat undeva intre passat si phaeton.

Am incercat sa caut pe baza vin din documentele masinii optiunile, dar imi da o eroare de checksum. oops. In fine, lista de optiuni e asa (sunt absolut incantat ca are frane pe disc si suspensie pe fata):

CODE
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
CA6 = Alloy wheels 8J x 17
G0K = 6-speed manual transmission
H01 = Tires 235/45 R 17 94W (polymer coating)
J1L = Battery 280 A (60 Ah)
D2L = 4-cyl. SI engine 2.0 l/147 kW (16V) turbo FSI, homogeneous base engine: T59/T61/TQ2/TU2/TD6/TN6/TT8
1AT = Electronic stabilization program (ESP)
1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
2PP = Leather multi-function steering wheel
5RQ = Right exterior mirror: convex
5SL = Left exterior mirror: aspherical
TD6 = 4-cylinder gasoline engine 2.0 l unit 06J.D
3S0 = Without roof rails/roof load rack
8TC = Rear fog light for driving on the right
QG1 = Service interval prolongation
8AI = Radio "RCD510 MP3"
8GU = Alternator 140 A
8RM = 8 speakers (passive)
1ZM = Disc brakes, front (Geomet D)
L23 = Suspension range 23 installation control only, no requirement forecast
0BY = code not found :-(
G61 = Front shock absorption
7MG = Emission standard EU5


Asta e un sticker cu ceva informatie:

Halogen
Sa o stapanesti sanatos si la cat mai putine evenimente neplacute alaturi de masina. Asteptam pozele cu titiu sa o uzi biggrin.gif
alex230ro
pozeee smile.gif
unde ai gasit decoder pt VW ca am si eu ceva de decodat tongue.gif
bartro
Cauti pe google 'VW vin decoder' si apar mai multe.
Pentru optiuni, am folosit http://igorweb.org/equidec/
bartro
Azi am luat in primire VW-ul.

M-am pregatit modernist cu un SD-card cu muzica si niste telefoane.

Cardul a mers dupa a 4-a incercare, dar incarcarea e cam lenta. O fi flash lent, dar cred ca nici cu un card cu clasa de viteza mai buna nu o sa zboare. Interesant, radioul. Se aude binisor dar in continuare imi pare rau ca masina nu are echipament dynaudio. Am vazut ca are un line in cu jack, are si un dock pentru ceva, o fi ipod, dar nu detin eu asa ceva. Incap si 6 CD-uri.

Nokia al meu N900 nu e compatibil cu masina.
Samsung galaxy a sotiei nu e compatibil cu masina (nu stiu ce model exact, are vreo 2 ani telefonul)
Blackberry curve e compatibil cu masina.

Trebuie SAP. Am sa aflu ce e si daca pot sa instalez ceva pe telefoanele care nu merg.

Cu e12 nu am avut niciodata probleme de natura asta.

Pozele nu am facut decat niste poze cu bord, radio cu dial pad pentru telefon si schimbator cu niste butoane. Afara ploua si e intuneric.
xander
cu jumate de rezervor doar 200km?
bartro
Am zis ca nu e diesel biggrin.gif
Nici nu stiu capacitatea rezervorului. Consumul pe drum de proba in bucuresti era 10.8% (afisat in bord) si am prins ceva coada.
georgem
Sa-l stapaniti sanatosi!
Daca e 10.8 in Bucuresti, e super, iti dai seama.
Asteptam si poze pe lumina smile.gif
bartro
Mersi!
QUOTE (georgem @ Apr 4 2013, 07:11 AM) *
10.8

Da, dar cred ca o sa fie mai mult. Tine mult de cum e condusa. Primele impresii sunt ca sotia consuma cam 2% mai mult.

Pe lumina de dimineata:


io'sŪ
ft frumoasa masina. sa o stapaniti sanatosi!
mc_crbl
Sa te poarte multi km fara incidente wink.gif Numai bine!
bartro
Deja am mers vreo 8km cu masina, adica, am fost la rar pentru certificat de autentificare. Se tine bine tongue.gif
Frana de mana electrica e dubios, si nu stiu cum sa schimb CD (are schimbator cu 6) insa are vreo 3 variante de butoane ppentru schimbare de track pe un cd. Dubios.
io'sŪ
citeste cartea biggrin.gif

dar vai... ce mult ai mers! laugh.gif
bartro
Daca pentru un CDplayer trebuie consultat manualul de folosire, consider ca nu e user friendly biggrin.gif
bartro
QUOTE (bartro @ Apr 15 2013, 03:35 PM) *
nu stiu cum sa schimb CD

Hai ca am gasit, pe ecranul de la radio trebuie apasat pe 'selection', o sa apara track list de la cd actual, apoi trebuie apasat pe un buton mic semanator cu cel din windows pentru a naviga un nivel mai sus in ierarhie de directoare. Apoi iti arata toate 6 cd-uri si poti alege ce vrei. Makes sense.
bartro
B xx GUZ ne a picat la rand la inmatriculari. A fost o mica incurcatura cu taxa de mediu - masina a fost scutita in 2010 si am fost buni de plata acumam vreo 370Euro. Dar nici ANAF nu stia, stai, mai mergi, mai revii, plimbari. Consum e cam 12% in Bucuresti (cand conduce sotia, ue merg mai economic un pic). Alte noutati nu sunt. Luna asta trebuie si rezivie anuala la VW.
io'sŪ
deci cele scutite de taxa atunci , acum nu mai sunt. interesant, eu am scapat ca prin urechile acului (cu nissan) in ianuarie smile.gif
bartro
Da, doar daca nissan nu pica in alta categorie de scutirea (masina de teren?). In 2010 masini banale Euro5 erau exceptate, din 2011 undeva nu mai sunt. Culmea este ca cei de la ANAF nu stiau si au cautat 2 saptamani o dovada de plata care nu a existat niciodata smile.gif
io'sŪ
CITAT(bartro @ May 8 2013, 08:00 AM) *
Da, doar daca nissan nu pica in alta categorie de scutirea (masina de teren?).

autoutilitara N1

nu mai are importanta, e pe numele meu si nu vreau sa o vand, pana atunci poate se mai modifica de cateva ori taxa asta (sau timbru.. ce c@c@t e..)



ON: poze mai vedem vreodata? cool.gif
bartro
Sunt 3-4 poze mai sus, cred ca spun totul?
georgem
Asigurare Casco faci (sau ai facut deja)?
bartro
Da, o sa aibe casco. Au evaluat masina la 16mii.
bartro
QUOTE (bartro @ May 9 2013, 10:05 AM) *
Da, o sa aibe casco. Au evaluat masina la 1619mii.

Ceva date despre consum:
Bucuresti: 12,2% pe bord, condus de sotia la munca pe ceva saptamani.
Bucuresti - Busteni: 7,5% DN1 mers legal in localitatea si in afar pana 120km/ora.
Predeal - Bucuresti: 5,6% DN1 mers idem.
io'sŪ
interesant.
bartro
Cam atat e de spus smile.gif
bartro
Cred ca o vand, ne trebuie ceva mai mult de familia.
Doritori?
Halogen
QUOTE (bartro @ Mar 28 2014, 11:56 PM) *
Cred ca o vand, ne trebuie ceva mai mult de familia.
Doritori?



730i ? laugh.gif
bartro
Plus diferenta? tongue.gif
Daca era asa usor.. trebuie sa fie un inlocuitor care e agreata si de catre sotia mea.
xox
Saptamana trecuta si-a mai cumparat o cunostinta CC. Doar ca el a cautat neagra. Daca stiam, ii aratam si pe a ta sad.gif
bartro
A mea e neagra. Multe sunt.
Halogen
QUOTE (bartro @ Mar 29 2014, 11:37 PM) *
A mea e neagra. Multe sunt.


eu ma gandeam sa-mi dai tu bart niste diferenta laugh.gif
bartro
tongue.gif
xox
Da, stiu ca-i neagra, m-am exprimat eu gresit. Vroiam sa spun ca el cauta fix un neagra.

Var-miu si-a luat ceva nuanta de maro, pentru ca e singura care avea optiunile care le vroia el. N-am priceput asta cu dotari si culori la cc, but that's just me.
CRM112
e61? smile.gif
bartro
As vrea eu smile.gif
bartro
Am dus masina la revizie la VW, a facut 4 anisori. 41747km. Intr-un an am facut cam 8000km.
TiL
aproape cat ai facut cu bicla biggrin.gif
bartro
Nu am mers decat foarte putin cu bicla.
Chiar ma gandeam, 8mii de km. Masina a pierdut vreo 3 mii in valoare, consum mediu e 12%, pretul benzinei 6ron. Bani zburati asadar sunt 3000E + (12 x 80 x 6)/4,5 = 3000 + 1280 = 4280Euro. platim si casco, dar nu stiu cat. Per km vine deci 4280 / 8000 = 0,54Euro, adica 2,4Lei per km. Taxi ar fi costat 1,4 Lei/km.
xox
Din pacate, nu costa 1.4 lei/km taxi in afara orasului.

Ce-i drept, n-ai doar 2.4lei/km, e ceva mai scump, probabil in jur de 3lei/km. Avantejele exista: te simti mai comod, ai mult mai mult control, n-asculti glume dubioase... Mai continui? tongue.gif
xander
nu ai calculat uzura masinii, cauciucuri, revizii, impozite etc

nu vom iesi niciodata in castig cu masini din astea ........poate daca era un Tico smile.gif
bartro
Revizie 870RON, ieri, la VeWe.
Impozit e insignificant. Casco ceva sute de Euro anual.

As fi vrut sa ies in pierdere mai putin, desi nu ma surprinda cifrele, exact pentru asta am evitat mereu categorie asta de masini.

TiL
QUOTE (xander @ Jun 26 2014, 02:22 PM) *
........poate daca era un Tico smile.gif

snf (45).gif
Desi nici la ala nu-i vorba de castig, ci de minimizarea pierderilor biggrin.gif
bartro
Mai mult decat atat nu poti sa faci.
bartro
Poate facem conversie la 5 locuri. Vedem, am gasit cineva care isi doreste doar 2 locuri in spate.
bartro
Sambata dimineata am plecat cu noapte in cap spre Pitesti, unde m-am intalnit cu un baiat din Craiova. Scopul intalnirii: schimb de banchete. Acuma CC-ul are 3 locuri in spate. E mai bine asa.
TiL
Si v-ati platit diferenta unul altuia?
bartro
A fost troc cu portofele inchise (!pleonasm alert!).
Bancheta mea era mai buna (in sensul mai putini km stat pe ea), dar nu prea gasesti omul sa renunta la un loc in spate, deci cred ca e ok asa. Am spalat ce am primit, e ok, intreg, bun pentru copii. Singura difefenta la nivel de material ar fi ca CC-ul are piele cusut cu ata alba, iar celalta masina are ata neagra, dar nu ced ca va observa nimeni niciodata acest lucru in familia.
Observati paradoxuri, el are un break diesel, si o face masina de agatat (jante mari, suspensie joasa) si de fapt voia berlina. Eu voiam break, am CC, masina de agatat, si o fac masina de familia.
TiL
V-ati chinuit aiurea, mai bine faceati schimb de chei.
bartro
Nu cred, era prea modificat break-ul.
xox
QUOTE (TiL @ Sep 22 2014, 03:46 PM) *
V-ati chinuit aiurea, mai bine faceati schimb de chei.


Prea cusuta cu ata alba varianta asta... lgh (24).gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.