bartro
Sep 23 2014, 11:25 AM
sharp
bartro
Sep 10 2015, 12:18 PM
Azi am inlocuit baterie, cel original din 2010 a cedat brusc ieri seara. Am montat un Rombat, 3 ani garantie.
bartro
Jul 4 2017, 08:57 AM
Dupa ploaia de ieri nu a mai pornit, a balbait ceva si ata. Poate a intrat apa la ceva ecu, dar nici nu imi place cum suna motorul. Sa nu fie sarit distributie. Nu am deloc incredere ca e proiectat ceva la masina aia.
Saptamaniile trecute ne a dus pana in corfu si inapoi, a consumat ceva ulei, cam 1L cred. Sa traiasca VW.
coman cosmin
Jul 4 2017, 06:42 PM
nici la mine nu a pornit e34 dupa ploaia de ieri.calculatorul plutea in apa
.
crezi ca a luat apa pe admisie de zici ca nu iti place cum merge motorul?
daca nu ma insel ecu e la stergatoare sub plastic.posibil sa ai gaurile de scurgere infundate.david a patit asa la audi.eu am intalnit asta la multe masini.
sunt curios ce are
bartro
Jul 5 2017, 09:53 AM
Pana la urma pare fara legatura cu ploaie.
Se merge pe idea ca a sarit distributia la pornire.
bartro
Jul 5 2017, 12:15 PM
Interesant este ca la vw lipsesc in sistemul informatic intrariile in service in 2013, 2015 si 2016. M-au facut morala ca nu am intretinut masina si ca din cauza asta s-a stricat.
Ce tupeu.
Tocmai am dus-o mereu la reprezentata si autorizat ca sa evit astfel de discutii.
Sap pe net si:
http://vwforum.ro/topic/114566-golf-6-prob...ant-distributiehttp://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=47128http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=47082http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=102001Aparent exista o problema des intalnita la intinzator de lant. Mai toate lumea recunoaste, mai putin VW. Si eu, pana ieri. Cel putin nu stiam ca si la motor de 2.0 sunt probleme, cand am cautat info mai de mult nu mi-a sarit in ochi nimic.
What is known:
1. Unpredictable failure mileage could be as early as 10k and latest one so far happened at 60k.
2. Full engine replacement is recommended because jumped timing ruins both the head/valves and the bottom end.
3. VW seems to be picking up the tab while car is under the 5 yr 60k powertrain warranty.
4. Happens to tuned and untuned cars.
5. 2008-13 all Years seem to be affected
6. It seems that after 9/12 motor build dates updated tensioners were used
7. There is a TSB currently out on the issue:
si in SUA exista class action pe tema asta:
https://defectiveconsumerproducts.wordpress...hain-tensioner/
coman cosmin
Jul 6 2017, 02:00 PM
hai ca te-ai linistit de tot.sunt curios de costuri
bartro
Jul 6 2017, 04:53 PM
Presupun tot ce tine de distributie ca sa fie facut upgrade la un intinzator model actualizat (desi VW nu recunoaste vina au scos un model mai bun de intinzator), kit garnituri chiulasa, cate valve s-o fi strambat.
Apoi pistoane daca sunt afectate, si aparent si eventual bielele sunt cam fragile si se pot indoi, dar in cazul asta cred ca mai bine caut alt motor.
Adaugam manopera.
E ghinion dar pe de alte parte am avut si noroc ca nu s-a stricat in concediu.
bartro
Jul 18 2017, 04:04 PM
S-a reparat, merge ok, mai bine de fapt ca inainte, poate am mai scapat de ceva contaminare de ulei in admisie.
Damage-ul: 8 valve, ceva tacheti, inloctuit toate distributie. Vinovatul era intradevar intinzator. S-a montat un model actualizat scos de VW, desi nu recunosc ca cel vechi ar avea vreo problema.
Poze:
eugene12
Jul 18 2017, 07:01 PM
QUOTE (bartro @ Jul 18 2017, 05:04 PM)
S-a reparat, merge ok]
Am un prieten care repara numai vw.Mai e problema cu clapetele la admisie,pana pompa de ulei,pompa de inalte care face span.La 2.0 140 cp.Nu stiu ce model ai tu dar ai grija!
bartro
Jul 18 2017, 10:45 PM
Asta e un 2.0 200cp pe benzina si manaca doar ulei si distributii.
eugene12
Jul 19 2017, 07:23 PM
QUOTE (bartro @ Jul 18 2017, 11:45 PM)
Asta e un 2.0 200cp pe benzina si manaca doar ulei si distributii.
Uleiul ca uleiul ca l bagi usor in motor,cu distributia e mai nasol.
P.s scuze nu m am uitat ce motor ai pe el inainte sa postez.
bartro
Aug 20 2018, 10:00 AM
A mai trecut un an, si ieri seara iar a bubuit motorul. De data asta in mers. Veneam pe drumul vechi de la mare, la iesirea din urziceni am facut stanga pe DN2 / E85, si am accelerat ceva mai tare ca sa ma inscriu in coloana de masini care vin la orele astea de duminica seara din Moldova. Rezultat, check engine aprins, mers tremurat, fum cat cuprinde din toba, oprit in mers. Am tras masina la benzinarie, am mai incercat asa de curiozitate sa o pornesc, motorul nici nu mai invarta, e blocat.
85.000km pe odo.
TiL
Aug 21 2018, 08:05 AM
WTF?
Si ce-ai facut?
La ce ora se intampla beleaua?
Pe la 11:40 noaptea am trecut cu vaporabla pe acelasi traseu.
Edit: A, acum vad pe ce topic suntem. Passat-ul deci. E ok, m-am linistit.
Cum ati ajuns acasa?
bartro
Aug 21 2018, 12:18 PM
Pe la 11 seara am plecat de acolo, langa Urziceni, passat pe platforma. Eu in masina, fetele in cabina.
bartro
Aug 26 2018, 01:11 PM
N-a fost asa de rau pana urma. Ieri am surubarit cam toate ziua la masina, am gasit injectoru de la cilindru 4 blocat pe deschis (film).
Curgea benzina si din toba..
Dupa ce am oprit alimentare cu benzina, am masurat compresie pe cilindru respectiv, era 10 si un pic, restul cam 11,5. Dupa ce am adaugat un pic de ulei a mai crescut.
Am gasit repede pe OLX niste injectoare SH, le am schimbat pe toate 4, si gata troaca, merge bine. Mai a ramas becul de check engine aprins, sa vad si ce cu asta, maine cumpar diagnoza OBD2. Poate a ramas o eroare stochata, pate am uitat o mufa undeva.
Am observat si destul de mult ulei in admisie, plus depuneriile specificele, am studiat problema si aparent are un recuperator de ulei care se foloseste de vacuum in admisie si apoi si de vacuum inainte de turbo cand e in boost pentru separare de ulei prin vortex. Doar ca nu e destul la blow-by specific al TSI-ului. O sugestie interesanta este adaugare de un filtru folosit in sisteme de aer comprimat in traseu spre admisie, asa s-ar reduce cu mult uleiul care mai ajunge in admisie.
bartro
Aug 27 2018, 10:58 PM
S-a stins singur bec de check engine
Dar deja am cumpărat un elm327, torque îmi zice de cylinder 1 missfire.
De urmarit, nu ar fi prima bobina stricată.
bartro
Oct 8 2018, 10:41 AM
Motorul inca merge, s-a stricat alceva - spira volanului. Nu mai merg airbag, claxonul, comenziile.
bartro
Nov 26 2018, 10:50 AM
Inlocuit si baterie, 3 ani garantie avea, 3 ani si 3 luni a mers
bartro
Dec 6 2019, 12:09 PM
Schimbat ventilator clima in interior, nu mai sufla deloc. Easy fix, am demontat doar torpedou si ceva suruburi din bord.
Legat de povestea cu erorile, mi s-a părut mult mai bun Car Scanner decât Torque.
https://play.google.com/store/apps/details?....ovz.carscanner
bartro
Mar 7 2020, 10:38 PM
azi - ce e aia acolo, sub vopseaua, la cheder? Rugina? Ia sa vad ce e acolo:
elvislorin
Mar 8 2020, 05:48 PM
Mda...12 ani garantati fara rugina
bartro
Mar 8 2020, 07:34 PM
Nu știu cât e garanție teoretic, practic sunt sigur că se găsesc motive de substragere. Dar cauza e o problema de proces de fabricație.
elvislorin
Mar 8 2020, 08:21 PM
Calitatea materialelor e din ce in ce mai proasta, procesul de fabricatie la fel...vad asta la masinile pe care le repar...zilele trecute am lucrat la un cadillac cu lufturi de 2 cm intre bara fata si faruri...samd
bartro
Mar 9 2020, 12:01 PM
Da, uite pozele cum incepe. Se pot observa resuturi de sudura (material ramas, lipit) cat si gaurele mici de la care a plecat totul.
Funny - am postat si pe vwforum dar topic a disparut fara urma
bartro
May 6 2020, 01:09 PM
Am incercat sa repar spirala volanului. Intai am incercat sa gasesc un inlocuitor, dar nu prea se stie codul de piese la VW, sunt foarte multe variante. Conform echivalent realoem vw-ista codul s-ar termina cu un T sau un S, doar ca se poate afla cu diagnoza sau eticheta de pe piesa. Pe masina am gasit cu cod AB insa. Weird.
Din pacate in aceea piesa nu e doar spirala, sunt si niste module pentru tempomat, controlul de tractiune (pozitia volanului), in total intre vreo 5 mufe, si conform VW trebuie inlocuit totul daca se strica spirala asta. Si este scumpa.
Daca tot am ajuns la piese, am defacut-o si am vazut ca s-a rupt la un capat, si ca erau amestecate aiura piesele de ghidaj inauntru. Am reusit sa repar, vedem cat tine. Nu stiu daca e asamblata corect. Daca nu rezista, urmatoare varianta va fi sa cumpar un modul pentru masini mai simple si sa mut doar sprirala.
Si bonus, am gasit si cheia de rezerva pe care am ratacit acum vreo 3 luni
Foarte tare asta cu cheia
bartro
Jun 18 2020, 09:01 AM
Am reparat daune in urma unui accident usor. Au fost avariate doua usi, si impins stalp B inauntru, S-a tras stalp la los, au montat doua usi SH, revopsit o laterala intreaga. Ocazie cu care am inlocuit si oglinda rupta de acum 4 ani, si am cusut piele desprinsa pe scaunul de sofer. ODO 100004km. Costul reparatei a fost mai mare decat pretul de achitizie de 525i.
TiL
Jun 18 2020, 04:40 PM
Fitza
bartro
Jan 5 2021, 11:42 AM
Odo 104k km, cred.
Bara torsiune fata freaca pe aparatoare de noroi, pare mutata tintr-o parte.
Pocneste ceva pe fata cand se invarta volanul, poate rulment flansa.
Motor tremura ceva la ralanti, dar merge decent in rest.
Nu am mai fost nevoit sa completez ulei, nu mai curge si s-a mers mai putin cu masina in anul pandemiei.
QUOTE (bartro @ Aug 26 2018, 01:11 PM)
Am observat si destul de mult ulei in admisie, plus depuneriile specificele, am studiat problema si aparent are un recuperator de ulei care se foloseste de vacuum in admisie si apoi si de vacuum inainte de turbo cand e in boost pentru separare de ulei prin vortex. Doar ca nu e destul la blow-by specific al TSI-ului. O sugestie interesanta este adaugare de un filtru folosit in sisteme de aer comprimat in traseu spre admisie, asa s-ar reduce cu mult uleiul care mai ajunge in admisie.
Ia, ia.... ca mi-a scapat asta.
Poti sa dai mai multe detalii ?
bartro
Jan 6 2021, 09:09 AM
Catch can, dar industrial
bartro
Jun 14 2021, 10:26 AM
A mers cu masina prima data de demult, sa vad ce mai e stricat (feedback-ul sotiei cand intreb ce bucuri mai are aprins prin bord e 'cele care stau mereu aprins').
De fapt bord doar avea ceva legat de presiune cauciuc, si un bec ars.
Dar in mers intrerupe, mai ales cand accelerez mai tare. Scanare zice asa:
DTC P130A “Hide Cylinder” indicates that excessive misfiring has occurred. As a result, the ECM has turned off a fuel injector to prevent catalyst damage. To address this fault, diagnose and repair all misfire concerns that are present.
Asa ca mai bagam un rand de bobine noi.
Se mai aude un trosnet de la arc stanga fata, care s-a rupt misterios. Sigur nu de la limitatoare de viteza luate cu viteza mare. Asa punem si 2 arcuri fata pe lista. Si posibil flansa amortizor, ca arcul e rupt sus si ceva arata dubios.
Daca doar stiam de fel de suspensie are masina, era usor de facut comanda.
edit - aha, PR-L23 asa ca 3C0411105
BBo
Jun 15 2021, 11:29 AM
QUOTE (bartro @ Jan 6 2021, 10:09 AM)
Catch can, dar industrial
Cu asta ai mai facut ceva? Ai instalat filtrul ala ?
bartro
Jun 16 2021, 07:49 AM
Nu am facut absolut nimic.
bartro
Jul 1 2021, 10:35 AM
Progres lent, era distrus si rulment.
Avansez lent si pentru ca mereu apar surprize, nu aveam un bit xzn 14, apoi mi-am dat seama ca trebuie scos si planetara, si asa mai departe. La BMW pe fata se lucreaza mai usor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.