Help - Search - Members - Calendar
Full Version: un simplu BMW 518 E28
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2
bartro
Ce canale?
Nu cred ca are nimic in plus. Are in minus prinderea si gaura pentru pompa de benzina de mechanica.
Primele m30 pe injectie de exemplu chiar aveau inca prinderea aia pe chiulasa.
Stiu ca m-am interesat destul de mult pe vremuri 2002-ului. Daca gresesc ceva, sa ma ilumineaza cineva.
Iti trebuie admisie cu injectiare, clapeta, calc, cablajul, senzori si delcou cu aprindere.

L-jet e un mixed blessing cred. Nu am avut niciodata, dar principiu e electromechanic si are destule componente, furtunase, reglaje, ca sa fie o bataie de cap.
haifisch
OFFtopic: L-jet e blessing pt oameni ca Til....iar pt altii e tot o blessing....ca vai....pe langa motronic poti sa te joci la avans sa fuga mai tare....da....fuge mai tare si dupa aia iti faci bratara din cuzineti si dai dauna un motor

ONtopic: in cazul acesta....M10 cu carb de dacie sau indiferent de care....conversia la L-jet e chiar o investitie f buna si merita....a si nu exista diferente la chiulase....deci....daca poti.....fa-ti rost de tot ce iti trebuie
eugene12
Daca a fost pe carburator inainte s-ar putea sa difere axa cu came si sa vina pinionul de la delco pe invers.Daca e asa si vrei sa schimbi chiulasa s-ar putea sa te trezesti ca fantele pistoanelor sunt invers asezate fata de fantele chiulasei.Problemele astea au fost la rechini...acum nu stiu cum e la tine.Eu asa am patit cel putin.Poti sa schimbi doar axa cu came daca pistoanele sunt ok la fante.Bafta!
bartro
Numai motoare foarte vechi au pinione inversate la delcou, are legatura cu vechimea si nu cu sistemul de amestec. Chiar nici nu stiam ca si la E12 mai a fost folosit stil veche de pinion la distribuitor. La E28 nu cred ca mai ai ghinionul asta.
1502 si 2002 asa aveau, invers. Parca si rotorul se invarte invers.
Pistoane si camere de ardere au fost si ei cu variante dieferite la M10. Au fost optimizate pentru compresie corecta, pentru carburatie, injectie. Ca sa faci conversie ca la carte probabil te obliga sa schimbi juma' de motor, dar cred ca un L-jet in stare buna pe care o pui pe un M10 in rest neschimabt va merge satisfacator.

Eu nu as pune l-jet in loc de carburatie simpla. Mi se pare mai fragila, nu e ca motronic. Cred ca as pune un L-jet bun in loc de Solex 4a1 sau Zenith inat 35/40, care sunt carburatoare mai pretentioase. Dar nu si in loc de Solex 36-40 pdsi, pentru ca e un carburator foarte simpist si usor de intretinut, si cu performante rezonabile.
mc_crbl
Nu prea imi pare mare smecherie acest gen de conversie... pana la urma daca vreau altceva ma risc si pun un M43 sau chiar M44 ca am vazut la preturi accesibile...

Momentan sunt multumit de motorasul meu smile.gif mai ales acum dupa ce am pus cutia in 5 trepte biggrin.gif

Ma enerveaza indicatorul temperaturii lichidului de racire... de cand am masina niciodata nu a ajuns acul la jumate... nici dupa ce am schimbat termostatul... cel mai mult a ajuns pe la 50-60grade dupa cum indica pe ceasuri... Motorul este ft cald... carcasa termostatului este incinsa...furtunele sunt tari (este presiune in sistem)... furtunul de sus este cald...cel de jos care comunica cu termostatul este rece... radiatorul este cald doar in partea de sus... in interior baga caldura destul de bine ...
Ce parere aveti? Este vreo problema? sau e normal asa?
bartro
Probabil nu ai sonda care trebuie pe bloc sau un ceas defect. Sonda e pe distrbuitor ala de apa, in fata sus unde ai mai multe furtune de racire din care 1 spre partea sus de radiator.
mc_crbl
Am 2 sonde...
Una cu un pin (care e in legatura cu ceasul indicator) si una cu 2 pini (o termocupla cum e cea de pe radiator la modelele care au electroventilator)
...am mai vazut o sonda/senzor lang distribuitor/delco dar nu stiu ce e cu ea...maine am sa fac poze.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.