elvislorin
Nov 11 2012, 12:22 PM
nu poti sa faci itp decat la rar?ai certificatul retinut?
xox
Nov 11 2012, 12:40 PM
Da, certificat retinut si n-am cum sa fac decat la rar.
elvislorin
Nov 11 2012, 12:41 PM
da...nasol...am fost in aceeasi situatie
xox
Nov 11 2012, 05:20 PM
D'asta cautai M20B20 atunci?

Oricum, intamplarea mea s-a intamplat intamplator dupa ce din intamplare cautai motorul asta. Daca eram destept, ti-l trimiteam atunci pe-al meu si scapam si eu de-un necaz (desi atunci stiam ca trec de itp cu el).
In fine, ce-a fost a fost. Mai ai M20-ul sau l-ai dat? Intreb pentru ca-s tare curios ce bani as putea sa iau pe al meu.
elvislorin
Nov 11 2012, 07:39 PM
e la fier vechi

))...am dat 600 lei pe el
xox
Nov 12 2012, 10:35 AM
Deci m-am lamurit. Sanse ca sa gasesc un M10 oare mai am? Afara de adus una din .de.
05aBi
Nov 12 2012, 11:08 AM
Se mai gasesc m10 de e30, pe 4t ai sanse sa gasesti
xox
Nov 12 2012, 11:37 AM
Am cautat pe 4t pana acum, nici un rezultat. Am gasit aici in Iasi la dez un M40, ma duc sa iau seriile si codul si ma duc apoi direct la rar sa-mi fac o cerere, sa vad poate merge asta. 1500 ron au cerut complet, 1200 fara radiator... oare pot pastra ceva de la M20 sa-mi mai scada pretul la ala daca mi-l accepta?
bartro
Nov 12 2012, 11:46 AM
QUOTE (xox @ Nov 12 2012, 11:37 AM)

oare pot pastra ceva de la M20 sa-mi mai scada pretul la ala daca mi-l accepta?
Vezi cum vin furtunele pe radiator (stanga/dreapta/sus/jos/diametru). Daca sunt foarte altfel, o sa-ti trebuie adaptari. Daca sunt la fel.. esti norocos.
elvislorin
Nov 12 2012, 11:52 AM
incredibil ce preturi sunt la m40...cu maxim 200 euro cumperi un m50 complet
bartro
Nov 12 2012, 11:59 AM
QUOTE (elvislorin @ Nov 12 2012, 11:52 AM)

cu maxim 200 euro cumperi un m50 complet
Da? wow. Inseamna ca acuma e perioada aia de varf de dezmembrari de masini cu M50. Nu demult erau M10 la oferta peste tot. Era chiar una aruncata (completa!) pe trotuar la un moment dat in Bucuresti.
05aBi
Nov 12 2012, 12:03 PM
este mult 1200, acum ceva timp a vandut mouse un m40 complet cu 100e
pune totusi un anunt pe 4t, ai sanse mai mari sa gasesti in felul acesta, decat sa cauti
alex230ro
Nov 12 2012, 12:03 PM
@Bart deja iintra pe piata tare si M54/M52 E46 gasesti garla la dezmembrari...
xox
Nov 12 2012, 12:35 PM
Am pus anunt pentru M10, nici un raspuns. M40 asta l-am gasit in iasi, in dezmembrari, deci m-ar scuti oarecum de ceva bataie de cap.
M10 am vazut pe bmwclub parca 2 bucati la 100 ron, parca tot la mouse.
Da' in concordanta cu legea lui murphy, cand n-ai nevoie de ceva-i moca, cand ai nevoie de ceva-i scump. Mai caut, cine stie, poate vrea cineva totusi sa-si schimbe un M10 cu M20 si-o rezolv mai usor asa.
Chiar pe aici nu mai are nimeni M10?
bartro
Nov 12 2012, 01:32 PM
QUOTE (alex230ro @ Nov 12 2012, 12:03 PM)

@Bart deja iintra pe piata tare si M54/M52 E46 gasesti garla la dezmembrari...
Zboare timpul..
QUOTE (xox @ Nov 12 2012, 12:35 PM)

Da' in concordanta cu legea lui murphy, cand n-ai nevoie de ceva-i moca, cand ai nevoie de ceva-i scump.
Da, cunosc prea bine situatie asta. Sau cel mai rau e "aveam exact ce iti trebuie tie, dar am aruncat totul la fier vechi acuma o saptamana".
xox
Nov 12 2012, 03:25 PM
Pretul de 1200 ron e pentru motor fara radiator - adica minus 300 ron, si fara instalatie electrica implicit fara calculatoare. Si fara cutie - e automata, dar sunt dispusi sa mi-o vanda.
In concluzie, pica si varianta asta. Daca vedeti pe undeva un M10, ori doar auziti ca s-ar putea pe undeva vinde, schimba, orice, da-ti-mi de stire va rog.
Ori varianta 2: daca vrea cineva un e30 cu tabla ok, il schimb pe ceva mai vechi, chiar diesel, dar sa fie ok la acte. Chiar si e28, nu doar e21. Poate fi si mancat de rugina, nu ma deranjeaza.
TiL
Nov 12 2012, 03:27 PM
Ia M30 de la Tr Severin si taie doi cilindri.
elvislorin
Nov 12 2012, 03:32 PM
sa stii ca m-am gandit sa ii propun varianta asta...am flexul pregatit
haz de necaz xox...nu te supara si nu dispera...o sa se rezove cumva pana la urma
alex230ro
Nov 12 2012, 04:36 PM
QUOTE (xox @ Nov 12 2012, 03:25 PM)

Pretul de 1200 ron e pentru motor fara radiator - adica minus 300 ron, si fara instalatie electrica implicit fara calculatoare. Si fara cutie - e automata, dar sunt dispusi sa mi-o vanda.
In concluzie, pica si varianta asta. Daca vedeti pe undeva un M10, ori doar auziti ca s-ar putea pe undeva vinde, schimba, orice, da-ti-mi de stire va rog.
Ori varianta 2: daca vrea cineva un e30 cu tabla ok, il schimb pe ceva mai vechi, chiar diesel, dar sa fie ok la acte. Chiar si e28, nu doar e21. Poate fi si mancat de rugina, nu ma deranjeaza.
daca il dai in rate il iau eu
acum serios se mai gaseste un M10 ,doar trebuie sa ai rabdare
bartro
Nov 12 2012, 05:03 PM
Eu (cred ca) mai am niste bucati de M10 undeva la un prieten, dar e cu numar pansat Romanesc pe bloc, si chiulasa desfacuta, etc. Nici nu stiu de pe ce masina e.
lucian
Nov 13 2012, 08:25 AM
CITAT(xox @ Nov 12 2012, 12:35 PM)

Am pus anunt pentru M10, nici un raspuns. M40 asta l-am gasit in iasi, in dezmembrari, deci m-ar scuti oarecum de ceva bataie de cap.
M10 am vazut pe bmwclub parca 2 bucati la 100 ron, parca tot la mouse.
Da' in concordanta cu legea lui murphy, cand n-ai nevoie de ceva-i moca, cand ai nevoie de ceva-i scump. Mai caut, cine stie, poate vrea cineva totusi sa-si schimbe un M10 cu M20 si-o rezolv mai usor asa.
Chiar pe aici nu mai are nimeni M10?
daca nu te grabesti, iti dau eu m10-le de pe masina mea. vreau sa-l schimb dar nu sunt hotarat cu ce.
TiL
Nov 13 2012, 10:05 AM
Nu vrei un 2.5?

Cam glumesc, parca n-as renunta nici la el ca merge bine.
xox
Nov 13 2012, 10:21 AM
Nici asta 164E2 nu vor sa-l omologheze

trebuie
neaparat non-euro...
Lucian, M10-le tau e carburatie ori injectie?
TiL
Nov 13 2012, 10:25 AM
Cred ca orice M10 de E28 a existat si pe urs.
Al lui e cu carburator, parca.
lucian
Nov 13 2012, 01:47 PM
a fost carburatie, acum e jeg-tronik. tremura la relanti pana se incalzeste (ca si m20-ul j-tronik) dupa care merge ceas. bate un tachet ca nebunu, consuma 7.5 mers constant 100-110km/h
CITAT(TiL @ Nov 13 2012, 10:05 AM)

Nu vrei un 2.5?

Cam glumesc, parca n-as renunta nici la el ca merge bine.
nu ma bag, ca are probleme cu avansul
bartro
Nov 13 2012, 04:49 PM
Lucian, poate M20 a lui xox merge omologat pe masina ta?
lucian
Nov 13 2012, 08:01 PM
CITAT(bartro @ Nov 13 2012, 04:49 PM)

Lucian, poate M20 a lui xox merge omologat pe masina ta?
teoretic pot sa am aceleasi probleme. am fosti colegi de liceu la rar slatina, dar asta nu garanteaza reusita.
bartro
Nov 13 2012, 09:12 PM
Daca te coafeaza un M20B20 poate investigezi, si sunteti amandoi happy.
xox
Nov 15 2012, 03:03 PM
QUOTE (alex230ro @ Nov 12 2012, 05:36 PM)

daca il dai in rate il iau eu

Oficial, de azi am ramas fara bani

Am dat avans pentru termopane, ca nu mai rezist in curent si frig si nici nu vad sensul sa tin centrala pornita 24/7. Trebuia facut si pasul asta candva, ca nu dorm in masina.
Daca o vrei, no problem. Eu pana la primavara nu prea mai am ce-i face, poate sa iau motorul de la Lucian daca se hotaraste la un schimb...
@bart: da, Registrul Auto Roman nu accepta sa pui pe o masina veche motor mai nou, nu stiu din ce cauza. Nu mi-au acceptat nici E1 nici E2. Niste oameni deosebiti, cu niste legi deosebite.
PS: Oare nu s-ar putea rezolva in Bucuresti omologarea M20-ului? Are idee cineva? Decat sa ma chinui cu schimbat motoare mai bine strang bani si-o duc in capitala pe platforma
Halogen
Nov 15 2012, 03:49 PM
ce schimb ca nu prea inteleg vrei un m10 ? si dai la schimb un m20 ?
bartro
Nov 15 2012, 03:58 PM
QUOTE (Halogen @ Nov 15 2012, 03:49 PM)

ce schimb ca nu prea inteleg vrei un m10 ? si dai la schimb un m20 ?

Da, asta ar fi o solutie.
xox, probabil nu poate garanta nimeni rezultat daca vii in Bucuresti. Probabil ai nevoie de un insider care stie sa te ghideaza in birocratie. Maresti sansele cel putin.
Adrian Pintea
Nov 15 2012, 08:34 PM
E ciudat eu am intrebat in vara daca pot pune m50b20 in loc la m20b20 si mi-au zis ca pot pune numai sa nu depaseasca 40% din putere, iar daca motorul nu s-a pus pe caroseria asta costa mai mult taxa pt ca intra la omologare artizanala. Am multe cunostinte care pe golf 1 au motoare omologate de golf2 16V, poate aici la cluj Rarul e mai realist...
Plus eu stiu pe cine a omologat acum 2 ani m50b20 in loc la m10b18 cu putina spaga...
bartro
Nov 15 2012, 09:15 PM
Da, chestii de astea trebuie solicitat in scris daca vrei sa reusesti fara spagi.
fistaccio
Nov 18 2012, 05:03 PM
am eu motor m10 carburatie si am chiar si acte la el.
eugene12
Nov 26 2012, 08:54 PM
Vreau sa omologhez un m20 b20 motronic.Masina e 2.0 carburatie tot m20b20.Se poate sau nu?
elvislorin
Nov 26 2012, 08:55 PM
in mod normal ar trebui, dar cu astia de la omologari rar bucuresti nu stii niciodata...s-a pus motronic pe rechin?
Adrian Pintea
Nov 27 2012, 09:48 AM
S-a pus pe E28 in '87
alex230ro
Nov 27 2012, 10:43 AM
pe E21 niciodata nu a fost Motronic
elvislorin
Nov 27 2012, 10:46 AM
pastrezi blocul tau si pui motronic? pana la urma conteaza seria de pe bloc nu tipul de injectie sau carburatie...iar daca iti iese faza cu omologare fara serie te-ai scos
eugene12
Nov 27 2012, 03:44 PM
QUOTE (elvislorin @ Nov 27 2012, 11:46 AM)

pastrezi blocul tau si pui motronic? pana la urma conteaza seria de pe bloc nu tipul de injectie sau carburatie...iar daca iti iese faza cu omologare fara serie te-ai scos
Vreau sa l schimb cu totul si declar la inscrierea masinii (identificarea) de la RAR ca asa am cumparat-o.
xox
Nov 27 2012, 06:25 PM
Merge oricare din variante, ori pastrezi doar blocul ori schimbi motorul. Daca schimbi tot te costa 60ron in plus, atat. Nu te intreaba nimeni de motronic.
Nu depaseste 40% cresterea de putere de la carburator la motronic, asa ca e ok.
coman cosmin
Nov 28 2012, 11:13 PM
QUOTE (elvislorin @ Nov 27 2012, 10:46 AM)

pastrezi blocul tau si pui motronic? pana la urma conteaza seria de pe bloc nu tipul de injectie sau carburatie...iar daca iti iese faza cu omologare fara serie te-ai scos
ba conteaza foarte mult.cand te duci la ei se uita la orice mai ales daca e vorba de schimbare de motor.
eu de ce m-am dat cu capul de pereti pana am rezolvat problema.aveam bloc de 2.0 de carburatie cu injectie de 2.3.si cu toate relatiile din lume tot nu a fost usor.am pierdut ceva zile pe la domnii de acolo.
@eugen:nu merge faza cu asa l-am luat.daca nu cunosti pe cineva pe acolo incep sa te intrebe de facturi si alte cacaturi.daca ai serie pe motor te intreaba unde l-ai montat si te pun sa aduci factura de montaj ptr motor in service agreat bmw.daca nu ai serie iar e belita.te duci la notar si dai declaratie pe proprie raspundere ca asa ai luat masina si ca seria motorului e corodata si ilizibila.dupa ce te duci cu hartia asta incepe circul de pe lume.daca nu e acelasi cod de motor intri la omologari artizanale unde costa 800 ron taxa de rar(atat am platit eu la e12 ca nu aveam incotro).daca e acelasi cod de motor numai iti modifica pe carte si iti trec la mentiuni "motor fara serie".daca ai un motor facut din bucati si incrucisari(cum e cazul meu:bloc de 2.0 si interne cu injectie de 2.3)nu e asa usor de omologat sau trecut fara serie.
xox
Nov 29 2012, 12:56 AM
Crede-ma dupa toata nebuneala mea cu rar-ul asta e concluzia: conteaza doar seria si tipul de motor la ei... daca ai carburatie original si-i pui injectie, nu te intreaba de nimic, cata vreme toate seriile ies ok.
Asta-i tot ce-i intereseaza, numerele de pe bloc sa fie ok. Doar daca nu-s aceleasi incepe tot circul.
05aBi
Dec 12 2012, 05:13 PM
Ceva noutati ? Totusi cum ai ajuns sa ai pe masina un motor fara serie ?
eugene12
Dec 12 2012, 08:13 PM
QUOTE (05aBi @ Dec 12 2012, 05:13 PM)

Ceva noutati ? Totusi cum ai ajuns sa ai pe masina un motor fara serie ?
"Pai sa vedeti domnule...asa am luat masina".Am patit asa cu un prieten.Si a luat o nubira si cand am ajuns la itp nu avea serie pe motor,era stearsa,Ne a indrumat catre cineva si am vorbit ne a pus sa facem o declaratie notariala ca asa am luat masina si au trecut in carte motor fara serie.
Asa am patit eu....
xox
Dec 13 2012, 05:18 PM
Nu-i motor fara serie, e cu serie. Doar ca nu e tipul de motor care-l omologheaza rarul pe masina. Eu aveam 184VD si asta-i 206xx. Asta-i tot.
Si am ajuns sa-l am pe masina dupa ce-am vandut-o mai demult dar n-a fost la politie scoasa de pe numele meu, asa ca mi-am recuperat-o. E masina care am luat-o cu TiL in 2006, din Bucuresti. Am luat-o si dat-o cu 1.8 si-am recuperat-o cu ~2.0.
@eugene, nici o sansa cu service-ul in Iasi, suntem sub zapada aici. Sunt plini de accidente minore, probabil ca o sa tot aiba treaba cat mai tine vremea asta. Se duc astia ca popicile.
bartro
Dec 13 2012, 08:37 PM
Asa as putea sa ma duc dupa E32 la AMD, ca tot pe numele meu e la politia

e cam haos in tara asta cu actele.
Si ai grija cu accidente cu minore..
eugene12
Dec 13 2012, 10:21 PM
@eugene, nici o sansa cu service-ul in Iasi, suntem sub zapada aici. Sunt plini de accidente minore, probabil ca o sa tot aiba treaba cat mai tine vremea asta. Se duc astia ca popicile.
[/quote]
Pai atunci eu il iau sigur numai sa mi spui cand vrei sa vin.Si asa vroiam sa ma duc la bunica mea la Iasi ca e saraca inzapezita si are 80 ani,varu meu de acolo e un pierde vara si n ar ajuta o si el(asta e de probleme personale......ea saraca ne a crescut pe toti si acum nimeni de acolo n-o ajuta ,trebuie sa merg eu din Bucuresti sa o ajut).Vin sa i fac partie prin "ograda"cum se zice la Moldova.Te sun maine.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.