Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda CBF1000A SC58
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Alte marci
Pages: 1, 2
georgem
Am sosit aseara cu motocicleta. Nu cea despre care vorbeam mai devreme pe topicul de echipamente moto, aceea s-a vandut sambata, dar una aproximativ la fel, gri, 20k km, 1 proprietar, extraordinar de bine ingrijita si merge extraordinar (a testat-o un baiat cu care am fost, cel care si-a luat Suzuki Intruder 1800C). Arata atat de bine incat nu am mai considerat necesar sa merg sa vad altele, am luat-o pe prima pe care am vazut-o. Am vazut-o seara la 20:30 la lumina unui neon portabil, vroiam sa mai vad una vcare era la 275 Km distanta dimineata urmatoare, dar dupa ce-am plecat si am vorbit cu ceilalti 2 baieti m-am hotarat sa o iau pe asta, si dimineata la prima ora eram inapoi. Ploua, motocicleta era perfect curata, si cand i-am zis de drive test, proprietarul a zis ca cine o conduce o curata dupa aceea smile.gif
Asta e ultima ei poza la fostul proprietar, inainte sa o urcam in duba. Am facut poze cu telefonul, 2 mega pixeli, altceva n-am avut.
Click to view attachment
Astea sunt primele 2 poze dupa ce-am dat-o jos la Brasov, sa-si dea jos Intruderul celalalt fericit nou proprietar de motocicleta.
Click to view attachmentClick to view attachment
La negociere mi-a zis fostul proprietar da imi lasa 50 de Euro pentru ca bateria trebuie schimbata. Si a avut dreptate, dupa ce-am dat-o jos am incercat mai intai sa-i reglez ora din bord, mi-a luat cateva minute, timp in care era pornita faza lunga (n-am observat ca e pusa pe faza lunga), si cand am incercat s-o pornesc n-a mai luat-o, bateria era moarta (a invartit de cateva ori si apoi gata).
Aici o urcasem in duba si ne pregateam sa pornim spre Bucuresti.
Click to view attachment
Am lasat-o direct la serviciu in curtea firmei, unde se parcheaza motocicletele angajatilor, am mai incercat odata, n-a vrut nici acolo, si am demontat-o sa o pun pe redresor peste noapte.
Asta e inculpata:
Click to view attachment
Era descarcata complet (3 becuri din 6 aprinse la redresor, ceea ce la bateria de la masina inseamna ca nici macar nu mai poate invarti motorul) si s-a incarcat cam intr-o ora, ceea ce nu cred ca e bine. Dar oricum, ii dau o sansa, sper sa porneasca totusi. Daca nu, cumpar una noua.

Am luat-o cu pretul de 5150, initial era la 5250 pusa pe mobile.de. Are si carnetul de service, mi-a dat si ultima factura de la service de acum aproape 3000 de Km, din toamna lui 2010. Am zis ca ii schimb si uleiul, din cauza ca e destul de vechi, chiar daca are numai 3000 de Km.
Anvelopele sunt foarte bune, Michelin Pilot Road 3 pe fata si Pilot Road 2 pe spate, sunt 2011 si 2010 ca fabricatie si sunt moi si foarte putin uzate.
Imi pare rau ca nu are topcase si sidecase-uri, dar o sa ii cumpar eu de pe Ebay sau daca nu de unde le gasesc. Momenta are un suport de topcase Hepco&Becker (parca), care arata ca un portbagaj care se pune pe masina (se vede in poze) si pe care pot lega bagajul pana imi iau topcase.
Proprietarul tocmai implinise 50 de ani, era la a 4-a motocicleta, si singura care niciodata nu a cazut (pentru ca nu a condus-o si sotia, dupa cum ne-a spus, de fata si cu ea, care a confirmat). A mai avut Yamaha Tenere (cred ca asta era, mi-a aratat tablourile din casa cu ei 2 in calatorii), o Honda Africa Twin (favorita numarul 1 a lui din ce a avut), o Honda Transalp (favorita sotiei lui, ea a condus-o probabil cel mai mult), si apoi si-a luat Honda CBF 1000, favorita nr. 2 (din cauza ca nu poate intra pe teren accidentat cu ea, altfel probabil era favorita nr. 1).

Pe drumul inapoi am oprit la magazinele Louis din Passau si Linz. Mi-am luat pantaloni moto (cu mesada detasabila, par ok si de vreme buna si de vreme rea din cauza asta, 120 Euro, nu mai stiu marca) si manusi de piele touring marca Probiker, par ok, 40 euro. Mi-am mai luat si un antifurt care se monteaza pe discul de frana, Abus, la un pic peste 50 Euro.

Acum astept sa deschida la CEC sa platesc ce taxe or trebui platite pentru numere rosii, sa iau numere rosii si apoi merg sa-i montez bateria si sa-i pun niste benzina.

bartro
Foarte frumoasa!
Baterie probabil a suferit din cauza ca nu a fost folosita motocicleta. Una noua nu e greu de gasit, daca stai prost buget poti incerca de aici:
http://depozituldebaterii.ro/
Au baterii la un pret decent.

Spor la inmatricualari, sa incepi treptat cu mersul in trafic, si.. asfalt uscat smile.gif
Poate reusim sa facem niste plimbari impreuna.
georgem
Ar fi frumos sa facem plimbari impreuna.
Am luat numar rosu deja, am montat bateria si a pornit motorul imediat. Ma pregatesc sa plec la primul drum, cateva sute de metri pana la benzinarie, ca mi-a dat-o neamtul cu vapori de benzina in rezervor.
georgem
Am facut si primul drum cu ea, cateva sute de metri pana la benzinarie si inapoi la birou. Ce pot sa spun, se conduce minunat, pozitia e foarte comfortabila, pleaca numai din ambreiaj, nu e nevoie de acceleratie. Am apucat sa-i dau si treapta a doua pentru vreo 200 de metri, in rest am mers numai in treapta intai, pana la putin peste 3000 de ture.
Abia astept prima iesire din Bucuresti, nu stiu cand va fi. Marti merg la RAR sa fac identificarea (certificatul de autenticitate), ITP-ul sicartea de identitate, sa o pot inmatricula definitiv.
bartro
Cuplu trebuie sa fie foarte bun la motor asta, mai ales ca e si pe injectie. La a mea, desi e de 908cmc, nu poti pleca chiar asa pe ambreiaj, decat foarte incet. La ce turatie sta ralantiu la motorul asta?
Rezervorul cati litrii are? Vezi ca la inceput o sa simti diferente la ciclistica cu rezervor gol fata de rezervor plin, daca e mare si pozitioant mai sus. Cel putin la a mea se simte. Sunt totusi 22 de litrii de benzina la un punct foarte sus.
Gimi
Frumoasa achizitia.
Sa o stapanesti sanatos si sa va plimbati fara probleme thumbup.gif
TiL
Misto, sa o stapanesti pe sosele! wink.gif
georgem
E un motor ce cuplu, citisem si mi-a zis si fostul proprietar ca e motorul de 172 CP de pe Honda CBR 1000RR (998 cc), dar modificat pentru touring. Are redline la 10.000 RPM, fata de CBR 1000RR care are redline mult mai sus. Ma astept din cauza asta sa tina multi Km, mai multi decat o sa apuc eu sa fac cu el.
Relanti-ul e la 1200 rpm. Rezervorul are 19.7 litri, am pus aproape 16 in el, ca se facuse suma rotunda (90 ron) si se vedea ca e aproape plin (si nu plec nicaieri, sa am nevoie sa fie plinul facut). Interiorul rezervorului se vede foarte frumos cand e gol, are o culoare alb-beige, zici ca e de plastic.
Si sunetul motorului imi place foarte mult, desi e cu 4 cilindri in linie.

Multumesc pentru urari! Sper sa o folosim cu placere si fara incidente.
bartro
S-ar putea sa fie de plastic, rezervorul. Ai pus un magnet pe el, sa testezi? smile.gif
Sau poate e tratat cu ceva anti-rugina.
georgem
Am pus acum, e metalic. Probabil e tratat antirugina.
florin83
Frumoasa!
Sa o stapanesti sanatos! smile.gif
georgem
QUOTE (florin83 @ Apr 5 2012, 09:49 PM) *
Frumoasa!
Sa o stapanesti sanatos! smile.gif

Multumesc!
xander
frumoasa
sa o calaresti cu placere!
motorul e destul de sus pozitionat sau mi se pare din poze?
georgem
Multumesc! Da, motorul e destul de sus.
Am facut primul drum un pic mai serios putin mai devreme, putin peste 20 Km prin oras. Am fost pana la poligonul Ilioara sa ii vad pe instructorii de la scoala moto. Am facut si cateva ture pe poligon, sa vad cum trece printre jaloane si cum accelereaza si franeaza. Concluzia e ca e foarte manevrabila, mult mai manevrabila decat ma asteptam, si franeaza foarte foarte bine. N-am avut evenimente, dar am mers ca o masina, pe banda mea, fara intrat printre masini. Doar odata sau de 2 ori am trecut pe langa cateva masini oprite la semafor, pentru ca mi-au facut loc.
georgem
Azi am fost la RAR, am facut ITP-ul, cartea de identitate si certificatul de autenticitate. Ca sa gaseasca seria motorului a fost nevoie sa munceasca timp de 10 minute 2 ingineri, dar au reusit pana la urma.
Cred ca a beneficiat si un CBR 1000RR Fireblade de un test de la ITP de la motocicleta mea, pentru ca la un moment dat m-au dat afara ("nu aveti voie sa stati aici"), in timp ce posesorul fireblade-ului statea de vorba cu un tip ce parea de la RAR (si care fuma inauntru, desi scrie "FUMATUL INTERZIS" mare pe perete), si era si motocicleta lui inauntru, si urmatorii cupa mine cu motociclete au putut sta inauntru in timp ce le facea ITP-ul. Si proprietarul fireblade-ului si-a luat actele in 15 minute, fara sa fie strigat la ghiseu, in timp ce ceilalti asteptau 1-2 ore, in functie de ce aveau de facut. Eu am asteptat 2 ore, ca trebuiau sa-mi faca si cartea de identitate.

Am facut apoi si un drum prin oras cu pasager un coleg care are undeva pe la 90 Kg. A fost ok, desi cand se urca pe motocicleta se cam lasa si abia o tineam pe roti. Dar in timp ce mergeam era in regula.

Maine pe seara planuiesc sa fac cu sotia un drum de cateva zeci de Km pana la manastirea Caldarusani. Se pare ca va fi vreme si mai buna decat astazi, cand a fost chiar placut dupa pranz.

Pentru inmatriculare trebuie facut un adevarat dosar, observ ca trebuie si numarul de inmatriculare din Germania, pe care eu nu il am... Sper ca e vorba de numarul temporar pe care l-as fi avut daca as fi adus-o pe roti, nu de numarul definitiv cu care a fost inmatriculata in Germania, ca acela a ramas la proprietar (era si frumos, "MÜ IE 4").

Click to view attachment


Halogen
da asa am patit si eu la rar la schimbarea de propietar am asteptat o groaza pentru indentificare se mirau cum de-mi corespund seriile la masina si in dreapta mea era un baiat cu un e46 alb si statea de 20 de minute acolo si se "chinuiau" sa-i gaseasca seriile ,cand era cu mine in sala de asteptare el statea pe telefoane si a luat actele imediat smile.gif . Si eu eram cacat tot ca am dat bani pe masina si nu se potrivesc seriile...smile.gif . Sa o stapanesti sanatos si drumuri bune sa ai iar in limbaj moto "asfalt uscat ". Si casca ochi la "conservari" tongue.gif
bartro
Numarul iti trebuie doar daca nu a fost radiat in Germania. Daca in acte din Germania apara ca e radiat, nu iti mai cere si numere. La GPz tot eu sunt primul proprietar in Romania, cand am inscris mobra nu era vorba de asa ceva.
Vezi si daca este necesar vreo traducere legalizata dupa acte, pentru sectia financiara in sector 6 am avut nevoie de asa ceva. Dar nu e in fiecare sector la fel, fireste smile.gif
georgem
Multumesc pentru urari, sunt atent la "conservari" pentru ca si cand merg cu masina sunt cu ochii in 6, nu in 4. Claxonul e foarte bine pozitionat la degetul mare al mainii stangi, il folosesc frecvent pe motocicleta (desi abia am facut cateva zeci de Km pana acum).

Motocicleta a fost radiata in Germania, deci sper sa nu am nevoie de numar. L-a pastrat proprietarul ca amintire, desi mi l-ar fi dat daca il vroiam.
Am nevoie si eu de traducere legalizata pentru administratia financiara Sector 1, mi-a spus un tip de la o firma de acte auto de vizavi de inmatriculari. La politie nu e nevoie, am intrebat.
Ce nu inteleg e de ce am nevoie de o adeverinta ca nu sunt platitor de TVA de la ANAF, chiar nu inteleg la ce foloseste... Dar la ANAF Sector 1 merge repede treaba. La Administratia Fiscala din Piata Amzei cred ca o sa pierd cateva ore la coada, mereu e coada mare la plata impozitelor. Sper sa fie alt ghiseu si eventuala taxa care trebuie platita sa o platesc la primaria Sector 1 in Baneasa, unde a trebuit sa merg sa platesc si cei 7 lei pentru inmatricularea pe 30 de zile cu numar rosu... Mai mult m-a costat benzina decat taxa, si stau in cartierul vecin.
bartro
Sa faci si o copie dupa talon de la dubita cu care a intrat mobra in tara (sau orice duba, remorca). O sa-ti cere la politia, ca nu a intrat pe roti in tara. Pe mine m-au si pus sa scriu ceva declaratie pe propria raspundere pe copie asta.
georgem
Da, trebuie copie de pe talonul dubei si declaratie pe proprie raspundere ca am adus-o cu duba aia. Trebuie sa fac rost de copie de pe talon, ca proprietarul e in Brasov, dar ma descurc, pentru ca celalalt care a adus Suzuki-ul Intruder e prieten bun cu proprietarul dubei, si mi-a promis ca-mi trimite scanat talonul pe mail.
georgem
Am facut aseara asta o plimbare pana la Manastirea Caldarusani, cam 85 Km in total. Eu am mers cu sotia ca pasager si Bart ne-a insotit cu Kawasaki-ul lui. A fost o plimbare foarte frumoasa, prima mea iesire din Bucuresti (exceptand drumul pana la RAR Voluntari, dar nu se poate spune acolo ca am iesit din Bucuresti), si primul drum cu sotia ca pasager pe motocicleta. Plimbarea a fost fara probleme (doar vreo 2 soferi care nu prea ne-au vazut si vroiau sa intre in fata noastra de pe drumuri laterale sau de pe marginea drumului, dar asta se intampla si cand esti cu masina).
Cred ca m-am descurcat onorabil pentru primul drum in afara localitatii, si cu pasager. A pus Bart cateva poze aici, nu mai pun si eu, ca telefonul meu face poze mai proaste decat al lui.
Viteza maxima cu care am mers a fost in jur de 120 Km/h, unde permitea drumul. Bate vantul destul de tare la viteza asta, trebuie sa incerc diverse pozitii pe motocicleta, sa stau mai ascuns in spatele parbrizului, sa ma bata mai putin vantul.
bartro
Da, a fost frumos. Nu mai am fost de mult in zona acolo. Pentru un incepator, mergi destul de bine. Si de motorul tau... n-am ce zice de rau. S-o stapanesti sanatos!
Halogen
QUOTE (georgem @ Apr 12 2012, 07:13 AM) *
Am facut aseara asta o plimbare pana la Manastirea Caldarusani, cam 85 Km in total. Eu am mers cu sotia ca pasager si Bart ne-a insotit cu Kawasaki-ul lui. A fost o plimbare foarte frumoasa, prima mea iesire din Bucuresti (exceptand drumul pana la RAR Voluntari, dar nu se poate spune acolo ca am iesit din Bucuresti), si primul drum cu sotia ca pasager pe motocicleta. Plimbarea a fost fara probleme (doar vreo 2 soferi care nu prea ne-au vazut si vroiau sa intre in fata noastra de pe drumuri laterale sau de pe marginea drumului, dar asta se intampla si cand esti cu masina).
Cred ca m-am descurcat onorabil pentru primul drum in afara localitatii, si cu pasager. A pus Bart cateva poze aici, nu mai pun si eu, ca telefonul meu face poze mai proaste decat al lui.
Viteza maxima cu care am mers a fost in jur de 120 Km/h, unde permitea drumul. Bate vantul destul de tare la viteza asta, trebuie sa incerc diverse pozitii pe motocicleta, sa stau mai ascuns in spatele parbrizului, sa ma bata mai putin vantul.



Faina iesirea pe unde se ajunge acolo poate trag si eu cu masina o fuga ?smile.gif acum de pasti,referitor la vant ,incearca un parbriz touring sunt mai mari in general si mi-a bubuit mie acum daca ai cobora un pic motoru si cu un parbriz touring cred ca ai sta mult mai comfortabil si mai ferit de vant asa ca idee...
georgem
QUOTE (bartro @ Apr 12 2012, 11:38 AM) *
Da, a fost frumos. Nu mai am fost de mult in zona acolo. Pentru un incepator, mergi destul de bine. Si de motorul tau... n-am ce zice de rau. S-o stapantesti sanatos!

Multumesc! Sper sa mai avem ocazia sa iesim si altadata.

QUOTE (Halogen @ Apr 12 2012, 03:58 PM) *
Faina iesirea pe unde se ajunge acolo poate trag si eu cu masina o fuga ?smile.gif

Manastirea e aici. Asta a fost drumul nostru de intoarcere, la dus am mers prin Stefanesti - Dascalu - Gagu - Gradistea.


QUOTE (Halogen @ Apr 12 2012, 03:58 PM) *
referitor la vant ,incearca un parbriz touring sunt mai mari in general si mi-a bubuit mie acum daca ai cobora un pic motoru si cu un parbriz touring cred ca ai sta mult mai comfortabil si mai ferit de vant asa ca idee...

Motorul nu vreau sa-l cobor, pentru ca eu sunt destul de inalt. La un parbriz de touring m-am gandit inca dinainte sa o cumpar, probabil imi voi lua un MRA Vario Touring Screen la un moment dat.

Halogen
fain asa biggrin.gif si eu vreau sa fac A-u si sunt pasionat de vegetatie drumeti tot spre touring trag si eu mai exact enduro touring smile.gif inainte sa iau cazanu vreoiam moto dar din necesitate a trebuit 4 roti ... dar sa fac A-u si poate la anu vine si o mobra smile.gif ca idee ce consum ai in oras si in afara ?
georgem
N-am de unde sa stiu consumul, am alimentat o singura data pana acum si n-am facut plinul ca sa pot calcula foarte exact, am pus vreo 16 litri (era gol rezervorul). Momentan cred ca e putin sub jumatate nivelul.
Teoretic, consumul in afara incepe de undeva de la 5 litri, iar in oras ar trebui sa fie vreo 7 si ceva. Mi-am trecut motocicleta pe spritmonitor.de si cand o sa inceapa sa imi calculeze consumul o sa mi-o bag la semnatura (cum e masina, dar pe care n-am mai actualizat-o de foarte mult timp, ma plictisisem sa tot bag bonuri de benzina acolo).
bartro
Consum la motociclete nu e asa optimizat ca la masini. Cred ca depinde foarte mult de cilindree, de sistem de alimentara, si de reglaje.
De exemplu, primele modele (honda, kawa) cu injectie au in general un consum mai mare decat ultimele pe carburatie.
Un motor ca a mea cu 908cmc consuma in mod normal in jur de 7, 8% in oras. Sunt unele de 500cmc care consuma 5%. Un CBR cu 125cmc consuma in jur de 2,5 - 3%.
georgem
Am mai facut vineri dupa-amiaza un drum de aproximativ 120 Km (dus-intors 120) pana undeva in Dambovita, la Potlogi, unde e un palat Brancovenesc. Drumul a fost bun pana aproape de destinatie, apoi a fost groaznic, am mers vreo 10 Km in treapta 1 de viteza. Si mirosea groaznic a animale moarte in ultimele localitati pe unde am trecut, prin urmare am decis sa ne intoarcem pe autostrada.

Cand am oprit acolo, pe pamant denivelat si cu pietre, nu-mi explic exact motivul, n-am mai putut tine motocicleta in picioare si am scapat-o pe partea stanga. Cred ca era un pic inclinata stanga si de aceea s-a dezechilibrat. Am avut noroc si nici sotia nici eu n-am patit absolut nimic, nici macar n-am cazut. Si am constatat ca e adevarat ce scrie in cartea motocicletei, ca are un senzor de inclinare si motorul se opreste cand motocicleta cade.
Evident ca n-am reusit s-a ridic singur, dar m-a ajutat un localnic (erau zeci in zona, si foarte multi copii, pentru ca eram fix langa biserica si era vineri inainte de Paste). Am repornit-o si am parcat-o pe trotuar. N-a patit nimic semnificativ, s-a zgariat un pic plasticul de pe exteriorul oglinzii stanga, nu se vede decat daca te uiti atent. Trebuie sa fiu mult mai atent cand opresc pe teren accidentat, mai ales cu pasager. Sa-mi fie invatatura de minte. Si mi-am comandat seara cand am ajuns acasa topcase si crashbar de pe Ebay (crashbar oricum vroiam sa-mi iau, dar nu gasisem pe stoc la magazinele Louis unde am oprit si ramasese sa comand pe internet).

Palatul e destul de darapanat, vesnic in renovare, si nu ne-au lasat nici macar sa intram in curte (adica am intrat, poarte fiind deschisa, dar ne-au dat afara).
Am parcat apoi motocicleta in fata bisericii, si apoi a inceput "show-ul" cu copiii. M-au inconjurat vreo 10 copii si au inceput sa ma intrebe toate detaliile: ce viteza prinde (n-au asteptat raspuns, au vazut pe bord 260 si concluzia a fost ca 260), cati cai putere are, cat a costat, cat am mers maxim cu ea, daca am mers pe o roata, si nu in ultimul rand daca il cunosc pe Leo, care are o motocicleta care prinde 300 Km/h. De leo m-au intrebat vreo 5-6 dintre ei. Abia ii raspundeam unuia ca nu il cunosc, si apoi urmatorul: "il cunosti pe Leo?". A trebuit sa ma scuz ca nu sunt din zona, sunt din Bucuresti, si ca de aceea nu-o cunosc pe Leo. Apoi m-au intrebat inca de vreo 2-3 persoane daca le cunosc, nici pe acelea nu le cunosteam. Au inceput apoi dezbaterile, daca e mai tare motocicleta lui Leo sau a mea. Parerile au fost impartite, totusi mai multi au fost de acord ca a lui Leo e mai tare, argumentul cel mai important a fost ca mereg cu 300 Km/h.

Drumul spre autostrada a fost promitator pentru primii aproximativ 2-3 Km (asfalt bun, curbe), apoi insa au urmat vreo 10 Km de drum pietruit, unde am mers in viteza 1. Pe autostrada am mers in general cu 120-130 Km/h, am depasit pentru scurt timp si 140 Km/h la un moment dat. Peste 120 Km/h ne-a batut vantul destul de tare, fara diferente intre 120 si 140 Km/h. Ne-au strans putin castile (undeva in partea de sus lateral) si pe mine si pe sotie, cu toate ca la drumul anterior nu ne-au strans absolut deloc. A fost mai cald, si a fost si mirosul ala urat la dus, poate a contat. Nu stiu, ramane sa vedem la urmatoarele drumetii.

Am mai mers si prin Bucuresti de cateva ori, sa rezolv cu actele pentru inmatriculare. Mi se pare foarte manevrabila prin Bucuresti. Am rezolvat aproape tot, mai trebuie sa fac rost de copia de pe talonul dubei cu care am adus-o si sa-mi fac asigurarea, dar asigurarea o fac in momentul in care merg la politie, nu are rost mai devreme. Numerele rosii sunt valabile pana pe 4 mai. Ultimul act a fost o declaratie de la ANAF ca nu trebuie sa platesc TVA pentru motocicleta, se pare ca daca era noua (adica 0 Km la bord) trebuia sa platesc TVA in Romania 24% si apoi sa recuperez 19% din Germania (chiar daca e 2007, daca avea 0 Km sau probabil foarte putini era considerata noua).

bartro
fnd (7).gif
Hai ca ai fost initiat, cu bine si cu rau smile.gif
georgem
QUOTE (bartro @ Apr 18 2012, 11:53 AM) *
fnd (7).gif
Hai ca ai fost initiat, cu bine si cu rau smile.gif

Da fnd (7).gif
florin83
QUOTE (georgem @ Apr 18 2012, 11:11 AM) *
Cand am oprit acolo, pe pamant denivelat si cu pietre, nu-mi explic exact motivul, n-am mai putut tine motocicleta in picioare si am scapat-o pe partea stanga. Cred ca era un pic inclinata stanga si de aceea s-a dezechilibrat. Am avut noroc si nici sotia nici eu n-am patit absolut nimic, nici macar n-am cazut. Si am constatat ca e adevarat ce scrie in cartea motocicletei, ca are un senzor de inclinare si motorul se opreste cand motocicleta cade.
Evident ca n-am reusit s-a ridic singur, dar m-a ajutat un localnic


Banuiesc ca stiai manevra de ridicare smile.gif
http://www.youtube.com/watch?v=OOCTsna2jiI&feature=fvsr

Daca da, cum nu ai reusit sa o ridici? blink.gif
Mie mi-a cazut in poligon un Gs500 (~200kg) si am ridicat-o fara probleme. smile.gif
bartro
Gs-ul e mica fata de asta. Eu nici pe a mea nu am putut ridica cand am scapat-o pe jos. Stiam de teorie, dar nu am gasit de unde sa trag. E carenata.
florin83
Da, e mai usor Gs-ul, dar eu l-am ridicat foarte usor cu manevra aia.

E plin youtube-ul de filme cu femei care ridica Harley-uri de 300kg+ laugh.gif
bartro
As vrea sa vad cum ridici tu GPz-ul cu plin facut smile.gif
georgem
QUOTE (florin83 @ Apr 18 2012, 03:10 PM) *
Banuiesc ca stiai manevra de ridicare smile.gif
http://www.youtube.com/watch?v=OOCTsna2jiI&feature=fvsr

Daca da, cum nu ai reusit sa o ridici? blink.gif
Mie mi-a cazut in poligon un Gs500 (~200kg) si am ridicat-o fara probleme. smile.gif

Da, stiam. Dar am incercat mai intai sa o ridic normal, apoi a aparut langa mine un localnic un pic mai bronzat, dar foarte musculos, si care m-a ajutat sa o ridic: eu de ghidon, el de spate.
Ma gandeam sa aplic metoda asta, dar n-am apucat.
Oricum, e o diferenta de la 200 la 250 Kg, si aveam si plinul facut la plecarea din Bucuresti, deci era si mai grea in partea de sus. Bine ca n-a curs benzina din rezervor, e etansat foarte bine.
Cu prima ocazie (daca se va mai intampla) o sa incerc sa o ridic cu manevra asta. Oricum, daca se mai intampla, sper sa fie dupa ce-i montez crashbar-ul rolleyes.gif
florin83
QUOTE (bartro @ Apr 18 2012, 03:34 PM) *
As vrea sa vad cum ridici tu GPz-ul cu plin facut smile.gif


Eu sunt in stare sa fac pariu ca il ridic biggrin.gif
georgem
Am facut azi niste poze cu un Canon-ul meu vechi, mi-a fost usor sa-l iau dupa mine ca e mic.
Scuzati praful, e de la ploaia de acum 3 zile, si nu s-a spalat bine cu doar 2 litri de apa.

Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment

Azi mi-a sosit primul colet din cele 2, cred ca e vorba de topcase (dupa dimensiunile coletului, descrise prin telefon de catre curier), dar pentru ca eram la serviciu si nu acasa (cum altfel la ora 14), o sa-mi fie livrat acasa abia maine dimineata. Abia astept sa-l vad si apoi sa-l montez pe motocicleta, sa vad cum vine. Apoi merg la SMAEB.
David

S-o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea si asfalt curat! smile.gif
georgem
Multumesc.
Inca n-am primit topcase-ul, sambata n-a venit niciun curier, apoi am dat telefon sa mi-l livreze luni la birou. Acum vreo ora si ceva m-a sunat un curier sa imi spuna ca ajunge in cateva minute sa-mi livreze coletul. Bineinteles, la adresa de acasa, nu de la serviciu... Sper sa fi ajuns, ca era cineva acasa sa-l primeasca.

Am fost la SMAEB sambata, a fost frumos smile.gif Nu atat ce am vazut la expozitie, cat mai ales drumul si parcarea imensa plina de motociclete de acolo. Cred ca erau cateva sute, frumos aliniate.
georgem
A sosit topcase-ul acasa, maine vreau sa-l duc sa-l montez pe motocicleta. Arata foarte bine.
Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachment
florin83
Fain! smile.gif
Incape casca in el?
georgem
2 casti trebuie sa incapa fara probleme.
florin83
wow.. e imens laugh.gif
In primele poze (nemontat) nu parea asa mare smile.gif
georgem
Nu e exagerat de mare, pare asa din cauza pozelor facute cu telefonul. Sper sa fie suficient de incapator pentru majoritatea situatiilor.
Am primit si crashbar-ul astazi. Maine il montez si fac poze. E tot Hepco&Becker.

Gata, l-am montat. Vine foarte bine.
Click to view attachmentClick to view attachment
georgem
Am facut in week-end-ul prelungit de 1 mai 1156 Km pe motocicleta, am fost in Hunedoara la Cheile Butii, si de acolo am vizitat prin imprejurimi ce se putea vizita. Am ajuns si in Hunedoara si Deva, si la intoarcere am vizitat si Pestera Muierilor. Am aflat acolo ca Transalpina e inca inchisa, dar ca se estimeaza ca la 15 mai se va deschide.
Pozele inca nu le-am descarcat, cand am timp sa le descarc si sa le aranjez o sa pun cateva si aici.
bartro
Te ai apucat serios de treaba smile.gif
georgem
In week-end am fost invitat si am participat la o petrecere de inceput de sezon moto organizata de un club Moto din Targoviste (eveniment numai pe baza de invitatie). Au fost cateva zeci de motociclete (in jur de 60), bautura, mancare, concert rock si spectacol. Am stat noaptea la cort.
Pe drumul dus ne-a prins ploaia total nepregatiti, o ploaie cu grindina. N-am gasit nicio benzinarie, dar din fericire am vazut o vulcanizare si ne-am adapostit in ea pentru vreo ora, cat a durat ploaia.

Ultima portiune pana la locul unde s-a desfasurat evenimentul era cu pietris strat gros, si pana la urma de ce mi-a fost teama n-am scapat. La intoarcere, chiar cand sa intru pe sosea (era in coborare, curba stransa la dreapta pe pietris, si soseaua facea o curba la stanga imediat), a aparut in ultimul moment de dupa curba pe sosea o masina. A trebuit sa franez, si evident am franat cu fata si am cazut (la 2-3 Km/h). N-am patit nimic nici sotia nici eu, crashbar-ul si-a facut treaba cum trebuie (s-a luat vopseaua de pe el unde a lovit de pietris), s-a zgariat un pic plasticul oglinzii dreapta si un pic plasticul de pe topcase. Bagajele erau foarte bine legate si au ramas legate (cort, saci de dormit, izoprene). Cea mai mare paguba a fost ca mi-am rupt pantalonii in genunchiul stang, nu-mi explic cum. Cred ca i-am agatat in schimbatorul de viteze, altceva nu era in partea stanga de care sa se poata agata, si nici n-am atins de jos cu genunciul (doar cu palmele, dar aveam manusi de piele, mi-am dat seama ca le-am pus jos pentru ca aveau praf in palme, de amintit nu-mi amintesc). Sotia nu-si aminteste cum a coborat de pe motocicleta, cert e ca nu a cazut, a ramas in picioare.

Trebuie sa-mi intre in reflex ca pe teren accidentat sau cu aderenta scazuta sa franez cu frana de picior.
bartro
E si important sa simti cand pierzi aderenta cu roata fata. Eu o mai blochez intentionat la viteze foarte mici, unde vad ca drum e mai alunecos.
georgem
Prima data am blocat roata fata sambata cand ieseam din Bucuresti, pe la Piata 1 Mai, cand o doamna a vrut sa faca dreapta de pe banda 2 in fata mea (eu pe banda 1). Dar eram pe sosea si sub 10 Km/h (de aceea s-a blocat, ca ABS-ul functioneaza de la 10 Km/h in sus), abia plecasem de pe loc, si eram pregatit pentru asa ceva, am claxonat-o in timp ce franam si a oprit. Oricum puteam si eu sa opresc daca nu oprea ea. Stiu ca s-a blocat roata pentru ca am auzit scartaitul anvelopei pe asfalt, nu m-am dezechilibrat si am deblocat-o imediat.
Pe pietris insa situatia e cu totul alta, doar am atins frana si deja roata fata plecasa lateral cateva zeci de cm, imposibil sa o mai opresc din cadere. De acum o sa fiu cu piciorul pe frana cand sunt in situatii de genul asta.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.