QUOTE (brown.shark @ Feb 24 2011, 09:42 AM)

daca tot umblii acolo, avand in vedere ca masina are totusi niste ani... ar fi mai ok intai sa cureti bine la exterior grupul cu o perie de sarma, daca are depozite aiurea pe el schimbul e caldura se face greu si asta nu-i prea place, scurgi uleiul intr-un vas curat de plastic (galeata de masline), vezi ce si cum cu mizeria, eventulal lasi la sedimentat o noapte, daca ai si cu un magnet pe fundul galetii, dai capacul jos si speli daca sunt ceva depozite prin interior, vezi si starea pinioanelor...daca nu se desfac busoanele usor (ATENTIE, BATI USOR IN BUSON INAINTE SA-L DESFACI, FOLOSESTI DOAR CHEIE INELARA SAU TUBULARA, FIXA NU) mai simplu desfaci capacul decat sa mutilezi ceva pe acolo. vezi ca ai sa gasesti o tablita cu raportul prinsa pe un surub de capac, SA NU O ARUNCI !!!
ms mult o sa fac treaba asta cum trece zapada asta

ca sa gasit sa vina si ea chiar acu cand tre sa fac eu masina

))