-Inainte de a incepe prezentarea, tin sa multumesc unor buni prieteni de-ai mei, Florin-"INTERCEPTOR" si Bart, fara de care nu as fi avut aceasta masina, acum!

-In cele ce urmeaza va prezint "istoria" acestei masini!
-Este vorba de un BMW-E12, versiune 520, carburator "SOLEX4A1", 115Cp, culoare "POLARIS METALIC", an fabricatie 1981.
-Pret de achizitie, 200Euro!
-A fost adusa acasa pe platforma si a socat toti vecinii, la sosirea ei, in fata casei!

-Pentru ca, era plina de mucegai, in interior si la exterior mizerabila...
-Ma rog...., detalii!
-Optiuni, la momentul achizitionarii: trapa manuala, ceas de bord electronic, cutie cu 5 rapoarte viteza(originala), varianta economic si parbriz, luneta si geamuri laterale, cu tenta verde.
-Prima pornire a fost realizata de INTERCEPTOR, dupa 7 ani de liniste totala, in care masina nu a fost pornita si nici miscata!
-Singura problema..., un furtun de retur infundat, care facea ca motorul sa se inece, la pornire!
-In ciuda a doi culbutori, dinspre parbriz, care se auzeau putin, motorul mergea frumos!
-Toti am fost uimiti ce vlaga are masina, la rulare...
-Am constatat, deabea la R.A.R, ca nu mai avea motorul original, ci un motor de E30, M20/B20, 2300CMC, ce nu fusese omologat.

-La R.A.R, mi s-au cerut, pentru omologare artizanala, 1000Euro, sub pretextul ca, motorul este mai potent decat cel initial.

-Drept pentru care, m-am intors acasa, precum... stiti voi zicala..., "si cu banii luati"!

-Aceasta problema am rezolvat-o mult mai tarziu, cu o taxa de 700Ron si cu acte in regula!

-Dupa aceasta pornire, i-au fost schimbate urmatoarele consumabile: lichid racire, furtune alimentare carburant, filtru carburant, filtru aer, ulei motor cu filtrul aferent, ulei cutie viteze, ulei diferential si un odorizant auto..

-Sa nu credeti ca am asteptat sa o inscriu, pana nu am alergat-o prin cartier.....
-Da.., sunt cam "zapacit"..., dar care proprietar de BMW, nu este?!

-Ce sa mai spun.., imi place la nebunie aceasta masina.
-Din pacate, "zapaceala" mea, i-a adus si mici avarii, pana acum, care m-au costat mult, pentru ca nu sunt "avut"!
-Asta este.., totul, inclusiv prostia se plateste!
-Intr-un alt topic, voi prezenta poze cu masina lovita, pasii cu reparatiile, restaurarea, si micile optiuni care i le-am adus, pana in prezent!
-Sper ca nu v-am plictisit cu acest "roman" si va multumesc pentru rabdare!
-Conduceti cu prudenta si drum bun tuturor!

-Cu respect, " M E N "!