IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> salut la toata lumea!!!
motanellu
post Sep 2 2010, 01:10 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2-September 10
Member No.: 3,523
Car: e30
Engine: m20



eu ma numesc Valentin si sunt din cj....de cateva luni mi-am luat si eu un e30 din 84(visul meu de o viata)masina a stat ceva vreme prin garaj...eu i-am curatat panza de paianjen......am pornit-o, am umblat cu ea cca 2000km fara probleme...binenteles i-am facut schimbul de ulei(castrol..nu mai stiu ce caracteristici erau dar i-am spus vanzatorului sa-mi dea care este mai bun.....nu am cerut neaparat castrol , el mi la recomandat)..pana aici totul e ok.....din ce am citit pe forum am observat ca exista ulei pt. diferential si ulei pt. cutie de viteze...ei el mi-a dat ulei pt. cutie sa-mi bag la diferential....oare este bine?...de cateva zile s-a aprins becul de la "motorol"si nu suna bine motorul....am verificat nivelul la ulei si este destul de scazut.....in debitmetru am observat o clapeta care nu inchide bine....apropo consuma cca 13-15l/100km in oras asta daca ma duc ca pensionarii...ce sfaturi imi dati sa-mi pun motorul la punct.....si piese noi se mai gaseste pt. modelul asta?!!!!

This post has been edited by motanellu: Sep 2 2010, 01:17 AM


--------------------
vand ursulet din 84' 320 4 usi imatriculat cu acte in regula stare perfectade functionare si multe piese pt. schimb....pret 1100 euro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 5)
io'sŪ
post Sep 2 2010, 01:31 AM
Post #2


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



vorba multa dar nimic concret..

ce model e e30-ul tau?

uleiul de cutie e bun la diff in cazul in care nu e LSD

la cutia de viteze BMW a mai bagat ulei rosu pt automata sau servo directie, ar trebui sa fie o eticheta pe cv unde scrie ce ulei e recomandat

clapeta aia de la debitmetru asa trebuie sa stea,, putin deschisa (cand merge motorul) - nu umbla acolo


13-15 in oras nu e un consum ft mare pt un BMW, daca are si motor in 6 si ii dai si putina talpa e chiar modest..

becul s-a aprins pt ca ori nu ai pus ulei suficient cand ai facut schimbul, ori ai pierderi ori ce e cel mai nasol... consuma sad.gif

asteptam si alte detalii biggrin.gif


PS: bine ai venit!


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
motanellu
post Sep 2 2010, 03:17 AM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2-September 10
Member No.: 3,523
Car: e30
Engine: m20





QUOTE (io'sŪ @ Sep 2 2010, 02:31 AM) *
vorba multa dar nimic concret..

ce model e e30-ul tau?

uleiul de cutie e bun la diff in cazul in care nu e LSD

la cutia de viteze BMW a mai bagat ulei rosu pt automata sau servo directie, ar trebui sa fie o eticheta pe cv unde scrie ce ulei e recomandat

clapeta aia de la debitmetru asa trebuie sa stea,, putin deschisa (cand merge motorul) - nu umbla acolo


13-15 in oras nu e un consum ft mare pt un BMW, daca are si motor in 6 si ii dai si putina talpa e chiar modest..

becul s-a aprins pt ca ori nu ai pus ulei suficient cand ai facut schimbul, ori ai pierderi ori ce e cel mai nasol... consuma sad.gif

asteptam si alte detalii biggrin.gif


PS: bine ai venit!


e30 20i 6 in linie 4 usi din '84.......sincer bag 60ron/100 km si este cand mai fug dupa cate un semafor sau cand ies din cate-o intersectie imi place sa vad cum imi fuge spatele......zilele trecute cand turam motorul undeva la 3000-3500 tr/m avea motorul o bataie asemanator unu-i diesel...dar nu se auzea foarte tare...am fost la mecanic si i-am aratat iar el mi-a spus sa-i dau pace ca mai merge.....n-as vrea s-o las pana behaie......ca mi' draga....koty lu' tata'...smile.gif)...apropo....am auzit ca se potriveste diferential sau cardan de 25 sau 27 fara alte batai de cap, care-i ala dintre rotile din spate unde sunt sincroanele alea minune.......si e bine sa pun altul sau sa-l las asta pt. ca ma mai duc la drift cateodata si sa nu ma trezesc intr-o zi cu diferentialu in portbagaj:D

This post has been edited by motanellu: Sep 2 2010, 03:19 AM


--------------------
vand ursulet din 84' 320 4 usi imatriculat cu acte in regula stare perfectade functionare si multe piese pt. schimb....pret 1100 euro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Sep 2 2010, 08:14 AM
Post #4


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



fum scoate ?in spate?ca daca l papa...........tre sa l si dea afara.ca doar nu este ecologica.daca vrei sa te duci la drift
pune si tu un motor de 2500.diferential .autoblocant poti gasi pe la rubrica vanzari.sunt ceva colegi care au piese.daca scoate fum albastru pe esapament.inseamna ca ti consuma ulei
pe forum nu prea pot auzi bataia ta de motor.sa ti spun daca este de tacheti si o poti lasa in pace.sau este ceva de la cuzineti si trebe refacut.varianta mai buna iei motor de 2500 sh
in cj mai sunt cativa colegi care au urs.sunt ceva mai experimentati ,asa ca i a legatura cu ei..sunt si aici pe forum.


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post Sep 7 2010, 09:39 PM
Post #5


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



si ursu meu de 2.0 tot asa consuma in cluj 12-15, mers semi-grabit ca n-am rabdare sa ma plimb in oras sa schimb ca pensionarii, dar in afara 8-9...motorol se aprinde cand ai jumate nivelul pe joja, deci trebuie sa completezi cu 500grame de ulei, castrol nu mai e ce a fost, poate ai luat prea subtire, trebuie 10w40 sau 15w40, eu merg pe motul...ce nr ai la masina si ce culoare? poate te-am vazut prin trafic??
apropo nu pune diferential de motor mai mare ca pierzi la demaraj, ce ii drept o sa ai consum mai mic in afara

This post has been edited by Adrian Pintea: Sep 7 2010, 09:41 PM


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
motanellu
post Sep 13 2010, 03:25 AM
Post #6


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2-September 10
Member No.: 3,523
Car: e30
Engine: m20





QUOTE (Adrian Pintea @ Sep 7 2010, 10:39 PM) *
si ursu meu de 2.0 tot asa consuma in cluj 12-15, mers semi-grabit ca n-am rabdare sa ma plimb in oras sa schimb ca pensionarii, dar in afara 8-9...motorol se aprinde cand ai jumate nivelul pe joja, deci trebuie sa completezi cu 500grame de ulei, castrol nu mai e ce a fost, poate ai luat prea subtire, trebuie 10w40 sau 15w40, eu merg pe motul...ce nr ai la masina si ce culoare? poate te-am vazut prin trafic??
apropo nu pune diferential de motor mai mare ca pierzi la demaraj, ce ii drept o sa ai consum mai mic in afara



cj-70-san......poate sti pe cineva cu supensii sport de vanzare la un pretz pt oameni saraci......sau jenti cu buza lata...!
sti tu ceva legat de diferentialul de 2.5?.....eu atata stiu ca poti sa faci drifturi linistit......plus ca eu am putin joc de cand i-am schimbat uleiul....si de aceea mai vreu sa-l schimb...!


--------------------
vand ursulet din 84' 320 4 usi imatriculat cu acte in regula stare perfectade functionare si multe piese pt. schimb....pret 1100 euro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd June 2025 - 09:58 PM