IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> Vand BMW E28 535i, Fabricatie iunie 1986
FiveThreeFive
post Aug 3 2010, 08:59 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 61
Joined: 4-December 06
Member No.: 485
Car: ex- E28
Engine: M30 3.5



Am de vanzare un BMW 535i E28, fabricat in iunie 1986.
In general, masina este bine cunoscuta aici pe forum, deci unii membri ar putea oferi referinte despre ea.
A fost achizitionata de mine in mai 2000. Anterior, a mai avut si alti proprietari in Romania.
In fiecare an, a fost utilizata numai in perioada primavara - vara - toamna. Practic nu a vazut zapada de cand am cumparat-o. Rulajul total pe care l-am facut, din mai 2000 pana in prezent: cca. 95.000 Km.
Pret de vanzare: 1200 EUR.

1. Principalele caracteristici si istoric intretinere:
- motor M30B34 3430 cmc 10:1 compresie, 218 CP, 310 Nm. Motorul este intr-o stare tehnica si de functionare ireprosabila. Pentru detalii: http://www.cardomain.com/ride/2418587;
- headers (extractoare / serpisori) Hartge;
- culoare neagra. Masina a fost in mod evident vopsita de catre proprietarul anterior (deci inainte de 1999);
- scaune sport din piele, culoare beige. Pielea de pe scaunele din fata este intr-o stare avansata de degradare si va trebui inlocuita. Pielea de pe bancheta din spate este in stare foarte buna. In rest, starea interiorului (bord, fete usi, plafon, etc.) este buna;
- suspensie H&R si amotizoare Bilstein;
- nu are aer conditionat;
- oglinzi electrice;
- trapa electrica;
- ABS;
- diferential LSD 3.25:1;
- geamuri electrice in fata, manuale in spate;
- kit M-Tech complet (spoilere, praguri, eleron si ornamente aripi);
- frane fata de E32 735i, cu discuri ventilate 302x28mm;
- frane spate de E34 M5, cu discuri ventilate 300x20mm;
- pompa centrala de frana de E32 750i, cilindru de 25mm;
- volan M-Tech 1 cu trei spite, imbracat in piele neagra;
- punte spate cu reglare independenta a convergentei (toe) si caderii (camber);
- caroseria este intr-o stare tehnica buna.
IMPORTANT: Am atasat un fisier .pdf cu lista principalelor operatii de intretinere pe care le-am efectuat la masina incepand cu 2003. Lista completa si detaliata este in caietul de bord al masinii. Rog cititi si observatiile din fisier.

2. Probleme cunoscute:
- pierde ulei din cutia de viteze pe la simeringul mic din spate, intr-un ritm de cca. 100ml / 1000 Km. Trebuie inlocuit simeringul respectiv;
- lacul vopselei este sarit pe alocuri, iar pe partea drapta a masinii sunt urme de la doua zgarieturi facute cu cheia de catre niste concetateni amabil;
- trapa si aripa fata dreapta prezinta mici deformari;
- pielea de pe scaunele din fata (in special scaunul soferului) este foarte degradata.

3. Rulajul total al masinii este necunoscut. In prezent, la bord sunt 159.000 Km, dar cu siguranta nu sunt reali, intrucat tabloul de bord a fost schimbat cel putin o data in istoria masinii.

4. Masina are ITP valabil pana la 13 apr. 2011.

5. Toate seriile (caroserie si motor) sunt OK si conform actelor. Masina este 100% corecta din punct de vedere legal.
Rog pe orice potential cumparator sa ia in considerare impozitul anual (cca. 1200 EUR) aferent unui motor de 3.5 litri, inainte de a lansa orice discutii privind o posibila vanzare - cumparare.

6. Setul de roti care este montat in prezent (roti 16" E31 si pneuri Hankook Ventus V12 225/50x16) nu face parte din deal. Masina se vinde cu un set de roti format din jante 16" bottlecaps serie 7 E38 si pneuri 2x Michelin Pilot Exalto PE2 225/50x16 DOT 0207 rulaj 30.000 Km + 2x Toyo Proxes T1R DOT 0306 rulaj 36.000 Km. Detalii despre pneuri la acest link: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=9260

7. Sistemul audio este format dintr-un radio CD MP3 player Sony CDX-GT212 si boxe fata + spate Kenwood. Este un sistem audio simplu si decent, fara nici o pretentie high-tech. Se aude OK si atat.

8. Masina se vinde impreuna cu urmatoarele piese de schimb si accesorii:
- 1x Manual BMW E28 Bentley, cumparat in sep. 2000. Vedeti link-ul:
http://www.robertbentley.com/bmw/5-series/...air-Manual.html
- 1x caiet de bord cu istoricul intretinerii si reparatiilor, completat de mine incepand cu 25 iunie 2000 si pana in prezent;
- 1x cutie de viteze Getrag 260/6 in stare foarte buna (ruleaza fara zgomot si schimba fara probleme);
- 1x diferential LSD raport 3.07:1 in stare buna (cel de pe masina este LSD 3.25:1);
- 1x set complet arcuri fata + spate stock;
- 1x set 2 amortizoare spate Bilstein HD rulaj 52.500 Km (acum masina are pe spate Bilstein Sport);
- 1x demaror motor (cvasi nou), nu este de origine BMW ci de la un producator "alternativ";
- 1x tablou de bord (partial functional, utilizabil ca piese de rezerve pentru bordul de pe masina);
- 1x chiulasa completa (folosita, in stare buna);
- 1x caseta de directie (folosita, functioneaza la fel ca si cea de pe masina);
- 1x geam (luneta) spate;
- 1x volanta stock, stare f. buna (cea de pe masina mai usoara, de BMW M5 E28, luata de noua - vezi fisa de intretinere);
- 1x set galerii de evacuare stock (masina are acum headers Hartge);
- 1x AFM (debimetru) folosit, functioneaza OK;
- 1x ICV (idle control valve) folosit, functioneaza OK;
- 2x seturi (= 4 buc. in total) faruri de intalnire noi-noute (cele din exterior, cu diam. mai mare);
- 1x baie ulei folosita, dar in stare perfecta (fara fisura / sudura);
- 1x set pistoane si biele low compression 8:1 (pe masina sunt acum pistoane 10:1, vedeti http://www.cardomain.com/ride/2418587 )
- 1x subframe spate si trailing arms (brate) spate, stare OK;
- 1x set discuri + placute frana fata E32 735i 28x302 mm (uzura cca. 25%);
- 1x brake booster (servo hidraulica) folosita, stare OK;
- 1x set complet brate suspensie fata (sup. + inf., stg. + dr.), rulate 28.800 Km, in stare foarte buna;
- 1x set covorase interior noi-noute, Ebay, nu au fost niciodata folosite;
- 1x capac si rotor distribuitor (folosite, dar pot fi utilizate inca min. 25.000 Km);
- diverse alte maruntisuri de prin garaj.
Obs: toate piesele sunt in Vrancea in garaj. Luati in considerare faptul ca volumul lor este semnificativ.

9. Daca masina se vinde, vreau sa pastrez ca amintire o placuta de inmatriculare.

10. Pretul pentru masina (incl. piesele de schimb) conform descrierii de mai sus este de 1.200 EUR.
Plata o solicit in EUR, cash sau transfer bancar.
Este cel mai mic pret pe care pot sa-l iau in considerare, pastrand un minim de respect fata de istoria de peste 10 ani pe care am avut-o cu acest E28. Cred ca pretul propus este unul cel putin excelent, tinand cont de starea masinii. Fara falsa modestie, cred ca este unul dintre cele mai bune E28-uri care exista in prezent in tara. Avand in vedere starea tehnica curenta, este foarte probabil ca in urmatorii 3-4 ani sa nu aibe nevoie decat de consumabile.

11. Asa cum am precizat mai sus, setul de roti care se afla in prezent pe masina (jante E31 + pneuri Hankook V12) nu face parte din deal. In principiu nu vreau sa-l vand. Jantele respective sunt cele mai usoare jante originale BMW pe 16", forjate. Cauciucurile sunt practic noi (cumparate in aprilie 2010 si rulate 5.700 Km). Daca totusi sunteti interesati de acest set, pretul este de 500 EUR.

12. Masina se afla in Panciu, Vrancea.
Date de contact:
- email: robert.ene.ro@gmail.com
- tel: 0744 624.426

Am atasat si cateva poze din istoria masinii. Urmeaza sa mai adaug poze, cand ajung la un alt calculator in care le am stocate.

Multumesc pentru timpul acordat.
Robert
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 

Attached File(s)
Attached File  Istoric_Intretinere_E28_WBADC110401255769.pdf ( 63.11K ) Number of downloads: 194
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Aug 3 2010, 09:34 AM
Post #2


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,471
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



spor la vanzare
de cate ori trecem pe grivitei imi sarea in ochi,e foarte misto masina


--------------------
BMW E34 520i 24v since july 1995
UNDER CONSTRUCTION BMW E12,520i,since april 1977,M20B20 Motronic 1.3,BBS body-style kit + BBS RC 17’’ 8J front & 9J rear+BBS Style5 15’’ winter wheels,LSD 3.91,Cruise Control,powersteering,ventilated front brake discs,sport front shock absorbers,wood wheel,illuminated knob+interior mirror M-Tech,4 electric windows,electric&heated exterior mirrors,heated spraying nozzle,headlight cleaning system,illuminated cassette box,illuminated sun visors,ambient lights,wood trim,leather interior+armrests front/rear,headlights with clear lens+ 4 reflectors+CCFL+6000k xenon,OEM central locking,alarm,chrome instruments rings,BMW business RDS+6cd changer.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 3 2010, 11:37 AM
Post #3


勇 者 無 畏
*****

Group: Members
Posts: 2,882
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: E39 535i
Engine: M62TUB35





Superbă maşină!

Te-am mai văzut cu ea prin oraş de câteva ori, am fost impresionat de cât de bine arată.

Baftă la vânzare!
Sau chiar mai bine, sper să-ţi meargă un pic mai bine încât să-ti permiţi să o păstrezi chiar dacă a crescut impozitul atât de mult.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Aug 3 2010, 12:07 PM
Post #4


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



salut, ai luat in calcul omologarea unui motor mai mic si mers la fisc sa iti recalculeze valoarea impozitului?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Aug 3 2010, 12:24 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 3,656
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42



salut Robert poate vorbim odata cand ajungi in Bucuresti,eu stau tot in zona Chibrit smile.gif


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Aug 3 2010, 12:31 PM
Post #6


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





QUOTE (alex230ro @ Aug 3 2010, 01:24 PM) *
salut Robert poate vorbim odata cand ajungi in Bucuresti,eu stau tot in zona Chibrit smile.gif

tot iti fac cu ochiu astea vechi....este ? biggrin.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Aug 3 2010, 12:32 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 3,656
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42



smile.gif
nu am zis niciodata ca nu imi plac E30,E28 ,E12 sau E21 mai ales cand se afla intr-o stare foarte buna de functionare,pe de alta parte nici E46 nu pot sa zic ca imi displace acum dupa ce m-am obisnuit cu el .


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FiveThreeFive
post Aug 3 2010, 12:49 PM
Post #8


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 61
Joined: 4-December 06
Member No.: 485
Car: ex- E28
Engine: M30 3.5



Multumesc pentru raspunsuri si incurajari. smile.gif

QUOTE
sper să-ţi meargă un pic mai bine încât să-ti permiţi să o păstrezi chiar dacă a crescut impozitul atât de mult
Impozitul anual este intr-adevar exagerat, dar nu atat din perspectiva posibilitatii de a-l plati, cat din cauza perceptiei mele (posibil gresite) ca sunt practic furat de Stat. Un E28 din 1986 este considerat autoturism de lux - in aceeasi masura ca si un Porsche 911 nou. Un abuz idiot. Iar in schimbul banilor platiti ma "bucur" de infrastructura rutiera pe care o stim cu totii.
Ca urmare, e mai mult o chestiune de principiu decat de posibilitate financiara.

QUOTE
ai luat in calcul omologarea unui motor mai mic si mers la fisc sa iti recalculeze valoarea impozitului
In urma cu cativa ani as fi mers probabil pe acest drum. Acum insa ma apropii de 37 de ani, am o familie, si nu mai pot sa aloc timp pentru astfel de tertipuri stupide. I'm too old for this shit. Vreau sa fiu full legal si sa merg linistit pe drum.

QUOTE
poate vorbim odata cand ajungi in Bucuresti
Eu sunt mereu in Bucuresti. Am mutat masina in garaj la tara din 30 iulie, intrucat sunt ocupat cu ceva activitati personale in perioada imediat urmatoare, si nu avea sens sa las masina la "fermentat" pe strazile din Bucuresti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 3 2010, 01:00 PM
Post #9


勇 者 無 畏
*****

Group: Members
Posts: 2,882
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: E39 535i
Engine: M62TUB35



Te înţeleg foarte bine.

Problema nu e nici la mine de bani, pot plăti impozitul şi în varianta actuală, însă este o hoţie la drumul mare, o japcă ordinară.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Aug 3 2010, 02:42 PM
Post #10


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,335
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30





un singur lucru am de spus: INOROG. ( nu mai conteaza nimic altceva, o asemenea masina merita "linsa" de praf pe tobe laugh.gif )

This post has been edited by Sportivu: Aug 3 2010, 02:47 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Aug 3 2010, 02:45 PM
Post #11


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,073
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



doamne de ce nu am banii astia sa iau masina wallbash.gif sad.gif sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Aug 3 2010, 03:40 PM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 3,656
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42



nu cred ca e problema de achizitie,problema e cu impozitul mai mult
degeaba ai banii sa o iei daca nu poti sa platesti mai departe


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Aug 3 2010, 03:55 PM
Post #13


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,335
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



QUOTE (alex230ro @ Aug 3 2010, 04:40 PM) *
nu cred ca e problema de achizitie,problema e cu impozitul mai mult
degeaba ai banii sa o iei daca nu poti sa platesti mai departe



exista mai multe solutii legale de a scapa de impozit. cine vrea cu adevarat rezolva si problema asta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Aug 3 2010, 04:55 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 3,656
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42





schimbare motor sau inscriere masina pe numele unei rude care este veteran sau erou al Revolutiei alte metode personal nu stiu.Daca stii tu poate ne spui si noua


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Aug 3 2010, 05:11 PM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,820
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6



Chiar daca ar mai fi si altele, sunt destule si astea mentionate mai sus.


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Aug 3 2010, 08:39 PM
Post #16


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,864
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



dar parca s-a spus ca impozitul nu mai creste, cel putin in 2010-2011 huh.gif


http://www.ziuadecj.ro/politica/guvernul-p...bul--47946.html



--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Aug 3 2010, 10:35 PM
Post #17


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,335
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



QUOTE (io's® @ Aug 3 2010, 09:39 PM) *
dar parca s-a spus ca impozitul nu mai creste, cel putin in 2010-2011 huh.gif


http://www.ziuadecj.ro/politica/guvernul-p...bul--47946.html



se refera la faptul ca nu vor mai creste fata de cum s-a convenit DEJA. am urmarit azi la tv si eu cel putin asta am inteles...poate gresesc. rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 3 2010, 11:13 PM
Post #18


勇 者 無 畏
*****

Group: Members
Posts: 2,882
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: E39 535i
Engine: M62TUB35





Eu aş cumpăra-o dacă mi-aş permite încă o maşină, chiar arată foarte bine.

This post has been edited by Ciupanezu: Aug 3 2010, 11:13 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Aug 3 2010, 11:54 PM
Post #19


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,864
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(Sportivu @ Aug 3 2010, 11:35 PM) *
se refera la faptul ca nu vor mai creste fata de cum s-a convenit DEJA. am urmarit azi la tv si eu cel putin asta am inteles...poate gresesc. rolleyes.gif

niste nenorociti.. ce sa mai zic sad.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FiveThreeFive
post Aug 4 2010, 06:06 AM
Post #20


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 61
Joined: 4-December 06
Member No.: 485
Car: ex- E28
Engine: M30 3.5



Inca trei poze.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd October 2014 - 05:05 AM