Dricul afumat, ..si turbat.. |
Dricul afumat, ..si turbat.. |
Mar 20 2009, 11:12 AM
Post
#1
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat |
Dupa cum scriam mai devreme si s-a inchis drăcia asta de fereastra, reiau pe scurt:
- mi s-a luat de 7 - voiam un 5'ar de 2.5l 192 cp, cu trapa si aer - am gasit un 5'ar cu aer, altul cu trapa - am luat un diesel in tara sunt foarte multe dieseluri dotate interesant Imi regret un pic motorizarea dar niste ganduri duioase cum ca as putea monta in conditii ~stress-free un 3.0d (+step ) sau un 2.5i mi-au dat ceva nadejde. Docamdata orăcătania rămāne aşa, se mişcă si motorul e bun. Cum nu exista masina sh fara necesar de investitii, enumar problemele: 1 parbriz crapat 2 lichid servo = pis_tul boului , cauza din care cred ca scuipa lichidul 3 pierde ceva lichid racire 4 amortizoare moi 5 necesar de discuri si placute 6 amortizoarele de la geam la haion 7 alt brat stergator si ceva mecanism prin interior (el merge, dar a fost vandalizat) 8 un brat pt. prinderea plasei de bagaje 9 un geam la un proiector 10 tinichiderie...a ajuns-o vārsta.... Ca sa enumar si partile interesante: fabricatie 11.1994 geamuri cu tentă verzuie luneta ionizată de bun simţ ceva cabluri tv trase prin interior trapa functionala interior in ~mint condition, cu lemn piano black (cred) si piele neagra in stare buna scaune incalzite (pana acum am vazut butoane ce se apasa si raman pe pozitie on/off, aici e pe sistem click, la fel ca la comenzile de aer) faruri reglabile shadowline oglinda retrovizoare electrocrom one touch la tot plasa bagaje retractabila in 2 zone 2 X airbag "bixenon" "OEM look angel eyes" cu sticla clara proiectoare functionale semnalizatoare "OEM smoked" pe fata semnalizatoare "owner smoked" in rest scut plastic sa nu uit...facelift turbina arata bine are un dvd in bord pe care-l voi schimba are un woofer Blaupunkt km 320.000. Pana in acest moment masina a primit jantele de 8'ar cu cauciucuri Dunlop. Mai are de primit (de montat): - inele cromate - HU Pioneer si boxele+tweeterele aferente, - un alt woofer (cred) - o toba cu tips dublu (multumesc Interceptoru' ) ca sa sufle fumul in ochii celor din spate (glumesc.....) - volanul Alpina - măciulia de schimbator de la acelaşi "furnizor" ca mai sus - suspensie sport (cel putin pe fata) Undeva inainte de astea se vor rezolva punctele 2-7 cu prima ocazie de vreme buna si timp liber. Voi pune si poze; nu am facut personal deloc pana acum. |
|
|
Mar 20 2009, 11:18 AM
Post
#2
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat |
|
|
|
Mar 20 2009, 11:49 AM
Post
#3
|
|
100% BMW corupt Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
Felicitari pentru achizitie -------------------- 2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP) |
|
|
Mar 20 2009, 12:17 PM
Post
#4
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
Sa o stapanesti sanatos!
Poze cu interiorul nu pui? Cu 7-arul ce ai facut? |
|
|
Mar 20 2009, 12:25 PM
Post
#5
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
frumos !
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Mar 20 2009, 01:27 PM
Post
#6
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP |
bravo....sa o stapanesti sanatos si fara incidente... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
Mar 20 2009, 06:05 PM
Post
#7
|
|
Roadrunner Group: Members Posts: 2,378 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 |
hehe, a primit si topic Bavareza. sa o stapanesti sanatos, inca o data-ti zic, nu e o alegere deloc rea, chiar daca te necajim noi cate putin. o facem prieteneste, nu sa te suparam. iar faptul ca e break, o face sexoasa, din punctul meu de vedere. plus ca poti dormi in ea la intalnirea de la munte, iar suspensia dhidraulica de pe spate o face sa nu...scartaie cand se misca sus-jos pe loc (hatza-hatza ).
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
Mar 20 2009, 06:24 PM
Post
#8
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat |
va multumesc pt. aprecieri; o iubesc
am cautat tourer in mod deosebit, as fi vrut benzina, dar pana la urma......asta e.... mor cand merg pe strazi inguse cu geamurile deschise si aud cronc-cronc . O iubesc atunci cand merg cu geamurile inchise si o urc in 4500...parca e v8 turbo Nu mai are instalatia hidraulica la suspensia spate; n-am vrut-o, nu am vrut masina cu asa ceva montat. Ma sperie intretinerea sistemului am sa pun si poze din interior...candva 7-arul e trist rau; asteapta stapan sau coasa deasupra trapei mi se rupe inima cand ma gandesc. Chiar nu pricep de ce fuge lumea de e32 ca de drac, e un e34 mai spatios cu motor onorabil si cu un + la stabilitate. Cer mult 1800 pe el? in fine... |
|
|
Mar 20 2009, 07:35 PM
Post
#9
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
E32 cu motor peste 3000cmc e ca o femeie frumoasa dar cu un standard de viata care putini isi permite sa intretine.
Sa stapanesti fara incidente masina cea noua, eu zic ca nu e caz sa modifici prea mult. E diesel dar e diesel cu 6 cilindrii. Las-o asa, mai ales daca motor e bun. ps. daca pui chestii alpina pe ea o sa mai fac un pic de misto -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Mar 20 2009, 10:23 PM
Post
#10
|
|
jah soldier Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
e clar trebe sa te tragi cu fratimiu .....pe 400 metrii ...mult fum mult ulei ars.... feeling de "pe camp la plug" dinastea.... ON: ce fel de interior arE ?daca doresti scaune recaro de e34 sa mi zici .! LE : stii ca merge si pe ulei vegetal nu ? pute ca dracu din cate am inteles dar cica functioneaza chiar mai bine ca motorina! mai demult m-a fascinat treaba asta,si cautand pe net am dat de acest mercedes cobra din SUA care m-a amuzat teribil http://www.hempcar.org/ This post has been edited by ionusunt: Mar 20 2009, 10:27 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
Mar 20 2009, 10:56 PM
Post
#11
|
|
Mensch Maschine Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 |
Ce misto sunt farurile cu lupa, fara smiley
S-o stapanesti sanatos, eu stiu cat te-a framantat aceasta "noua" masina, si sper sa te bucuri din plin de ea. Drumuri bune sa ai! This post has been edited by Sportivu: Mar 20 2009, 10:58 PM |
|
|
Mar 23 2009, 03:44 PM
Post
#12
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat |
@ionusunt ..m-ar interesa scaunele dar fix alata-ieri am intrat intr-o etapa macabra :| interesant in rest ceea ce spui
@bart ok..pun volanul, scot sigla @sportivu multumesc de urari, oricum de ce imi era frica nu am scapat (bani de investit), asa ca... dupa ceva alergatura in afara orasului week-endul asta constat urmatoarele: pro 210km/h [check] v. de croaziera 140km/h [check] feeling general ok [check] contra directie imprecisa, un amortizor impuscat (cade aiurea spre stanga frata din balans sus-jos pe valurile de pe A1) s-a aprins checkul de placute (cred ca pt. spate) s-a udat RAU...acum da pe afara la imbinarea dintre bara si ... bara...deasupra proiectorului; picura ceva, de undeva pe lonjeron si pe ce mai e pe acolo. Suspectez ceva furtune imbatranite (SPER). Apa e la nivel, uleiul tot pe acolo. Trebuie sa-mi fac timp s-o bag undeva la o verificare. Directie nesimtit de tare/dură ...apa...paie si bataie |
|
|
Mar 30 2009, 08:54 AM
Post
#13
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat |
@ilie - multumesc pt. stopuri ieri, in loc sa apar la intalnire am stat in casa sa frec la semnalizatoare cu smirghel fin, ca apoi sa aplic aproximativ 5 straturi de vopsea rosie pentru stopuri, desigur, procedura efectuata profesional, caci la final am aplicat 3 straturi de lac
Probabil ca daca faceam sambata sau azi miscarea, nici nu "plangea" vopseaua..m-am cam grabit si de principiu nu lucrez duminica Altfel...arata binisor, am sa pun si o poza In continuare masina se uda lichidul servo trebuie schimbat urgent, si de asemenea ceva furtune si coliere. Sper sa-i treaca l.e. am uitat sa va povestesc din ciclul "īntāmplări cu gherghina" cum a evoluat prima ei spalare la perii (si trebuia sa-mi dea prin cap): m-am umplut de apa.... din 4 guri de evacuare a apei de la trapa, 3 sunt infundate am incercat cu 1.5m de sarma otelita sa fac loc, dar se pare ca am nevoie de un cablu mai lung, poate si un pic mai gros This post has been edited by CRM112: Mar 30 2009, 08:58 AM |
|
|
Mar 30 2009, 01:52 PM
Post
#14
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD |
sau jet de apa... -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
Mar 30 2009, 02:52 PM
Post
#15
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
jet de aer? la o vulcanizare sa ai rogi,altfel sarma + rabdare sau Mr Muscolo
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Apr 12 2009, 12:34 PM
Post
#16
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat |
mai studiez problema cu trapa. in rest, am terminat lucrarile de pregatire a terenului pentru culturile de priavara
ma cam enerveaza ca-i lenesa de la 130 km/h in sus pe şosea, numai depasiri lansate l.e.: se pot observa noile stopuri This post has been edited by CRM112: Apr 12 2009, 12:38 PM |
|
|
Apr 13 2009, 12:23 AM
Post
#17
|
|
jah soldier Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
mai studiez problema cu trapa. in rest, am terminat lucrarile de pregatire a terenului pentru culturile de priavara ma cam enerveaza ca-i lenesa de la 130 km/h in sus pe şosea, numai depasiri lansate l.e.: se pot observa noile stopuri vrei sa spui ...pe camp la aratura am vazut stopurile live arata bine deci se confirma misto de tot trapa aia imensa -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
Apr 14 2009, 11:00 AM
Post
#18
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat |
in continuare ma deranjeaza lenea masinii...trebuie sa traaaaaag in draci de ea. Alta chestie pe care nu o pricep: uneori ajung la 190 km/h si stop, alteori ajung la 210 km/h si tot asa....se limiteaza destul de dubios... 'o fi in functie de directia si viteza vantului? se manifesta pana acum 2 probleme: cu motorul rece porneste ideal, cu motorul cald porneste mai greu + se uda cu motorina pe la pompa si injectoare... am vazut pe aici un topic, o sa ma apuc de problema...sper eu anul acesta altfel...multumit de utilaj, mai ales cu geamurile inchise, cand nu-l aud cum croncane Am achizitionat vopsele (negru mat pt. praguri si şinele de pe acoperiş + "grena'" pt. caroserie) si toate cele necesare (banda adeziva hartie, diluant, lac) sa ma ocup de problemele specifice varstei ale masinii sper sa decurga bine, dar prevad ca va trebui sa scot bandourile si posibil sa ma impotmolesc acolo urasc "in depth ... engeneering" |
|
|
Apr 14 2009, 02:50 PM
Post
#19
|
|
jah soldier Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
in continuare ma deranjeaza lenea masinii...trebuie sa traaaaaag in draci de ea. Alta chestie pe care nu o pricep: uneori ajung la 190 km/h si stop, alteori ajung la 210 km/h si tot asa....se limiteaza destul de dubios... 'o fi in functie de directia si viteza vantului? se manifesta pana acum 2 probleme: cu motorul rece porneste ideal, cu motorul cald porneste mai greu + se uda cu motorina pe la pompa si injectoare... am vazut pe aici un topic, o sa ma apuc de problema...sper eu anul acesta altfel...multumit de utilaj, mai ales cu geamurile inchise, cand nu-l aud cum croncane Am achizitionat vopsele (negru mat pt. praguri si şinele de pe acoperiş + "grena'" pt. caroserie) si toate cele necesare (banda adeziva hartie, diluant, lac) sa ma ocup de problemele specifice varstei ale masinii sper sa decurga bine, dar prevad ca va trebui sa scot bandourile si posibil sa ma impotmolesc acolo urasc "in depth ... engeneering" sper ca nu carpesti zgarieturi cu vopsea visinie..... -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
Apr 14 2009, 03:38 PM
Post
#20
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat |
carpesc rugina pana o vopsesc integral in ceva gen impala brown
azi am gasit o zgarietura alba pe ea |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th June 2024 - 12:05 AM |