![]() ![]()  | 
	
			
			  Mar 20 2009, 11:12 AM
			
				 Post
					#1
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat  | 
       
			
			 
				Dupa cum scriam mai devreme si s-a inchis drăcia asta de fereastra, reiau pe scurt: 
			
			
					
		- mi s-a luat de 7 - voiam un 5'ar de 2.5l 192 cp, cu trapa si aer - am gasit un 5'ar cu aer, altul cu trapa - am luat un diesel Imi regret un pic motorizarea dar niste ganduri duioase cum ca as putea monta in conditii ~stress-free un 3.0d (+step Cum nu exista masina sh fara necesar de investitii, enumar problemele: 1 parbriz crapat 2 lichid servo = pis_tul boului , cauza din care cred ca scuipa lichidul 3 pierde ceva lichid racire 4 amortizoare moi 5 necesar de discuri si placute 6 amortizoarele de la geam la haion 7 alt brat stergator si ceva mecanism prin interior (el merge, dar a fost vandalizat) 8 un brat pt. prinderea plasei de bagaje 9 un geam la un proiector 10 tinichiderie...a ajuns-o vārsta.... Ca sa enumar si partile interesante: fabricatie 11.1994 geamuri cu tentă verzuie luneta ionizată de bun simţ ceva cabluri tv trase prin interior trapa functionala interior in ~mint condition, cu lemn piano black (cred) si piele neagra in stare buna scaune incalzite (pana acum am vazut butoane ce se apasa si raman pe pozitie on/off, aici e pe sistem click, la fel ca la comenzile de aer) faruri reglabile shadowline oglinda retrovizoare electrocrom one touch la tot plasa bagaje retractabila in 2 zone 2 X airbag "bixenon" "OEM look angel eyes" proiectoare functionale semnalizatoare "OEM smoked" semnalizatoare "owner smoked" scut plastic sa nu uit...facelift turbina arata bine are un dvd in bord pe care-l voi schimba are un woofer Blaupunkt km 320.000. Pana in acest moment masina a primit jantele de 8'ar cu cauciucuri Dunlop. Mai are de primit (de montat): - inele cromate - HU Pioneer si boxele+tweeterele aferente, - un alt woofer (cred) - o toba cu tips dublu (multumesc Interceptoru' - volanul Alpina - măciulia de schimbator de la acelaşi "furnizor" ca mai sus - suspensie sport (cel putin pe fata) Undeva inainte de astea se vor rezolva punctele 2-7 cu prima ocazie de vreme buna si timp liber. Voi pune si poze; nu am facut personal deloc pana acum.  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Mar 20 2009, 11:18 AM
			
				 Post
					#2
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat  | 
       |
| 
			
			 | 
	|
			
			  Mar 20 2009, 11:49 AM
			
				 Post
					#3
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP  | 
       
			
			 Felicitari pentru achizitie --------------------  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Mar 20 2009, 12:17 PM
			
				 Post
					#4
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP  | 
       
			
			 
				Sa o stapanesti sanatos! 
			
			
					
		Poze cu interiorul nu pui? Cu 7-arul ce ai facut?  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Mar 20 2009, 12:25 PM
			
				 Post
					#5
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: .  | 
       
			
			 
				frumos !
				
				
				
			 
			
			-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"  
					
		"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Mar 20 2009, 01:27 PM
			
				 Post
					#6
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP  | 
       
			
			 bravo....sa o stapanesti sanatos si fara incidente... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Mar 20 2009, 06:05 PM
			
				 Post
					#7
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30  | 
       
			
			 
				hehe, a primit si topic Bavareza. sa o stapanesti sanatos, inca o data-ti zic, nu e o alegere deloc rea, chiar daca te necajim noi cate putin. o facem prieteneste, nu sa te suparam. iar faptul ca e break, o face sexoasa, din punctul meu de vedere. plus ca poti dormi in ea la intalnirea de la munte, iar suspensia dhidraulica de pe spate o face sa nu...scartaie cand se misca sus-jos pe loc (hatza-hatza  
			
			-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one  
					
		 | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Mar 20 2009, 06:24 PM
			
				 Post
					#8
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat  | 
       
			
			 
				va multumesc pt. aprecieri; o iubesc  
			
			
					
		am cautat tourer in mod deosebit, as fi vrut benzina, dar pana la urma......asta e.... mor cand merg pe strazi inguse cu geamurile deschise si aud cronc-cronc Nu mai are instalatia hidraulica la suspensia spate; n-am vrut-o, nu am vrut masina cu asa ceva montat. Ma sperie intretinerea sistemului am sa pun si poze din interior...candva 7-arul e trist rau; asteapta stapan sau coasa deasupra trapei  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Mar 20 2009, 07:35 PM
			
				 Post
					#9
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp  | 
       
			
			 
				E32 cu motor peste 3000cmc e ca o femeie frumoasa dar cu un standard de viata care putini isi permite sa intretine.  
			
			Sa stapanesti fara incidente masina cea noua, eu zic ca nu e caz sa modifici prea mult. E diesel dar e diesel cu 6 cilindrii. Las-o asa, mai ales daca motor e bun. ps. daca pui chestii alpina pe ea o sa mai fac un pic de misto -------------------- Black heart scarring darker still 
					
		To keep up with me You've got to walk like a panther tonight  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Mar 20 2009, 10:23 PM
			
				 Post
					#10
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP  | 
       
			
			 e clar trebe sa te tragi cu fratimiu .....pe 400 metrii ...mult fum mult ulei ars.... feeling de "pe camp la plug" dinastea.... ON: ce fel de interior arE ?daca doresti scaune recaro de e34 sa mi zici .! LE : stii ca merge si pe ulei vegetal nu ? http://www.hempcar.org/ This post has been edited by ionusunt: Mar 20 2009, 10:27 PM -------------------- Bob                      
					
		Marley and the Wailers OO=[][]=OO  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Mar 20 2009, 10:56 PM
			
				 Post
					#11
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30  | 
       
			
			 
				Ce misto sunt farurile cu lupa, fara smiley  
			
			
					
		S-o stapanesti sanatos, eu stiu cat te-a framantat aceasta "noua" masina, si sper sa te bucuri din plin de ea. Drumuri bune sa ai! This post has been edited by Sportivu: Mar 20 2009, 10:58 PM  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Mar 23 2009, 03:44 PM
			
				 Post
					#12
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat  | 
       
			
			 
				@ionusunt ..m-ar interesa scaunele dar fix alata-ieri am intrat intr-o etapa macabra :| interesant in rest ceea ce spui  
			
			
					
		@bart ok..pun volanul, scot sigla @sportivu multumesc de urari, oricum de ce imi era frica nu am scapat (bani de investit), asa ca... dupa ceva alergatura in afara orasului week-endul asta constat urmatoarele: pro 210km/h [check] v. de croaziera 140km/h [check] feeling general ok [check] contra directie imprecisa, un amortizor impuscat (cade aiurea spre stanga frata din balans sus-jos pe valurile de pe A1) s-a aprins checkul de placute (cred ca pt. spate) s-a udat RAU...acum da pe afara la imbinarea dintre bara si ... bara...deasupra proiectorului; picura ceva, de undeva pe lonjeron si pe ce mai e pe acolo. Suspectez ceva furtune imbatranite (SPER). Apa e la nivel, uleiul tot pe acolo. Trebuie sa-mi fac timp s-o bag undeva la o verificare. Directie nesimtit de tare/dură ...apa...paie si bataie  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Mar 30 2009, 08:54 AM
			
				 Post
					#13
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat  | 
       
			
			 
				@ilie - multumesc pt. stopuri  
			
			
					
		Probabil ca daca faceam sambata sau azi miscarea, nici nu "plangea" vopseaua..m-am cam grabit si de principiu nu lucrez duminica In continuare masina se uda l.e. am uitat sa va povestesc din ciclul "īntāmplări cu gherghina" cum a evoluat prima ei spalare la perii (si trebuia sa-mi dea prin cap): m-am umplut de apa.... din 4 guri de evacuare a apei de la trapa, 3 sunt infundate This post has been edited by CRM112: Mar 30 2009, 08:58 AM  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Mar 30 2009, 01:52 PM
			
				 Post
					#14
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD  | 
       
			
			 sau jet de apa... -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more 
					
		 | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Mar 30 2009, 02:52 PM
			
				 Post
					#15
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42  | 
       
			
			 
				jet de aer? 
			
			-------------------- cotetz 1,8is 
					
		 | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Apr 12 2009, 12:34 PM
			
				 Post
					#16
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat  | 
       
			
			 
				mai studiez problema cu trapa. in rest, am terminat lucrarile de pregatire a terenului pentru culturile de priavara  
			
			
					
		ma cam enerveaza ca-i lenesa de la 130 km/h in sus pe şosea, numai depasiri lansate l.e.: se pot observa noile stopuri This post has been edited by CRM112: Apr 12 2009, 12:38 PM  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Apr 13 2009, 12:23 AM
			
				 Post
					#17
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP  | 
       
			
			 mai studiez problema cu trapa. in rest, am terminat lucrarile de pregatire a terenului pentru culturile de priavara  ma cam enerveaza ca-i lenesa de la 130 km/h in sus pe şosea, numai depasiri lansate l.e.: se pot observa noile stopuri vrei sa spui ...pe camp la aratura am vazut stopurile live arata bine deci se confirma -------------------- Bob                      
					
		Marley and the Wailers OO=[][]=OO  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Apr 14 2009, 11:00 AM
			
				 Post
					#18
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat  | 
       
			
			 in continuare ma deranjeaza lenea masinii...trebuie sa traaaaaag in draci de ea. Alta chestie pe care nu o pricep: uneori ajung la 190 km/h si stop, alteori ajung la 210 km/h si tot asa....se limiteaza destul de dubios... 'o fi in functie de directia si viteza vantului? se manifesta pana acum 2 probleme: cu motorul rece porneste ideal, cu motorul cald porneste mai greu + se uda cu motorina pe la pompa si injectoare... am vazut pe aici un topic, o sa ma apuc de problema...sper eu anul acesta altfel...multumit de utilaj, mai ales cu geamurile inchise, cand nu-l aud cum croncane Am achizitionat vopsele (negru mat pt. praguri si şinele de pe acoperiş + "grena'" pt. caroserie) si toate cele necesare (banda adeziva hartie, diluant, lac) sa ma ocup de problemele specifice varstei ale masinii  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Apr 14 2009, 02:50 PM
			
				 Post
					#19
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP  | 
       
			
			 in continuare ma deranjeaza lenea masinii...trebuie sa traaaaaag in draci de ea.  Alta chestie pe care nu o pricep: uneori ajung la 190 km/h si stop, alteori ajung la 210 km/h si tot asa....se limiteaza destul de dubios... 'o fi in functie de directia si viteza vantului? se manifesta pana acum 2 probleme: cu motorul rece porneste ideal, cu motorul cald porneste mai greu + se uda cu motorina pe la pompa si injectoare... am vazut pe aici un topic, o sa ma apuc de problema...sper eu anul acesta altfel...multumit de utilaj, mai ales cu geamurile inchise, cand nu-l aud cum croncane Am achizitionat vopsele (negru mat pt. praguri si şinele de pe acoperiş + "grena'" pt. caroserie) si toate cele necesare (banda adeziva hartie, diluant, lac) sa ma ocup de problemele specifice varstei ale masinii sper ca nu carpesti zgarieturi cu vopsea visinie..... -------------------- Bob                      
					
		Marley and the Wailers OO=[][]=OO  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Apr 14 2009, 03:38 PM
			
				 Post
					#20
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat  | 
       
			
			 
				carpesc rugina pana o vopsesc integral in ceva gen impala brown 
			
			
					
		azi am gasit o zgarietura alba pe ea  | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]() ![]()  | 
	
 
  | 
		Lo-Fi Version | Time is now: 4th November 2025 - 02:27 PM |