IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> motor 2400td, cum se verifica?
MeHigh
post Mar 9 2010, 08:37 PM
Post #41


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,378
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



cred ca Iorgos a expus cel mai bine problema. daca ai nevoie sa mergi zi de zi cu el, si te deranjeaza sa treci des pe la benzinarie sa alimentezi, ia un diesel verificat bine inainte. daca vrei masina strict pentru plimbari lungi, pentru satisfactia unui raspuns impunator la apasarea pedalei de acceleratie, alege benzinarul.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 9 2010, 08:59 PM
Post #42


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 08:27 PM) *
Probabil ca le asculti, dar mergi pana in panzele albe cu acelasi lucru, indiferent daca ai dreptate sau nu.

Ştiu să-mi susţin punctul de vedere.
După părerea mea, este o calitate nu un defect. smile.gif

QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 08:27 PM) *
Ai pus problema gresit. Nimeni nu ia un m30 si un m21 la intamplare si le testeaza pe urma fiabilitatea. Un m21 in stare buna te duce mult si bine fara costuri mari. Paralela intre motoarele aspirate/supraalimentate e total irelevanta aici. Exista si 524d. Nu e mai fiabil decat td-ul. Un diesel modern e mai complicat si mai solicitat, cad tot felul de piese. In cazul lor probabil ca ai avea dreptate., in acest caz nu.

Chiar şi dacă este într-adevăr aşa şi M21 este un motor foarte fiabil, comparaţia între aspirate/supraalimentate este foarte relevantă.
De ce? Pentru că turbina pică la orice maşină, nu durează o viaţă.
Iar când iei o maşină atât de veche, faptul că turbina are deja o uzură şi aruncă ulei este un lucru cert.
Când am spus fiabilitate m-am referit la maşină, nu doar la motor.
Un motor diesel nu pică atât de uşor, însă dacă ai turbină, turbina poate pica destul de lejer, aici depinde de modul în care a fost exploatată maşina.
Adaugi faptul că motorina de la noi este destul de proastă, asta duce la probleme cu pompa şi cu injectoarele. De aici alte cheltuieli.

Diesel-ul modern este mai complicat într-adevăr, însă costurile mari apar tot din cauza turbinei şi înjectoarelor.
În cazul celor cu common rail, dacă ne referim la E39, E46, X5, E38, de obicei pică pompele de combustibil, injectoarele, turbina, tot felul de senzori.

QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 08:27 PM) *
Nu te cunosc, crezi ce vrei, nu ma afecteaza cu nimic. Pur si simplu imi exprim opinia, asa cum faci si tu. Diferenta e ca incerc sa scriu doar despre lucruri pe care le cunosc bine si admit cand gresesc.

Diferenţa asta nu există deloc.
Eu vorbesc doar despre lucruri pe care le cunosc şi despre care sunt documentat.
Dacă nu ştiu ceva, nu mă bag.

QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 08:27 PM) *
Stiu asta de la cursul de Marketing tongue.gif Nu era vorba de vreun sondaj aici. Evidentiam faptul ca mai sunt probleme si la benzinare. Pana sa pice cu totul, pot deveni extrem de enervante.

Păi atunci nu trebuie ridicată teoria conform căreia M21 e super fiabil la nivel de axiomă doar pentru că pe acest forum există câţiva posesori de maşini cu această motorizare.
Da, e foarte adevărat, şi la benzinare apar probleme, însă sunt, în general, mai ieftin de rezolvat.

QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 08:27 PM) *
Montajul l-am facut eu, ajutat de cineva. Repet, e un motor foarte simplu. Pentru un montaj in service mi-ar fi luat cel putin 150 euro. Nu merita.
Da, cu turbina si fara anexe. Mi-a fost recomandat de cineva. Probabil ca sunt eu mai norocos smile.gif

Dar de ce ai schimbat motorul? smile.gif
Cumva ţi-a picat? Sau aveai altă motorizare?

QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 08:27 PM) *
Daca ai un m21 si un m30, ambele in stare buna, iti garantez ca iesi net mai bine cu diesel-ul. Nu am cum sa ies mai scump, nici macar la egalitate.
Placerea la volan o simt si cu masina asta. Depinde ce fel de asteptari ai. Daca vrei performante, alegi m30 si suporti costurile, care sunt net superioare, indiferent cat ai sustine tu sau alti contrariul smile.gif

Este adevărat dacă ambele sunt în stare bună.
Consider că este greu să găseşti un astfel de motor.
Chiar dacă sunt net superioare, tot M30 aş alege.
Sunetul unui motor pe benzină merită orice sacrificiu atunci când iei o maşină din pasiune.


QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 08:27 PM) *
Adevarat, nu merita sa iei orice piesa second. Depinde si de buget. Nici piesele noi (in special cele uzate datorita infrastructurii rutiere de proasta calitate de aici) nu mi se par foarte scumpe.


Chiar dacă nu sunt foarte scumpe, trăim în ţara în care mulţi îşi pun discuri sh...

QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 08:27 PM) *
Pentru unii suma aceasta ii poate determina sa aleaga varianta diesel. E vorba de sume pe care le dai constant pe combustibil, fara sa obtii neaparat vreo satisfactie.

Corect.
Însă, aşa cum am spus anterior, dacă 500 € reprezintă o sumă care te determină să renunţi la o motorizare, eu sunt de părere că e mai bine să iei o maşină ieftină şi cu motor mic pe benzină.
BMW-urile nu sunt maşini fiabile şi întreţinerea lor costă mai mult decât în cazul maşinilor mai banale.

QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 08:27 PM) *
Se poate discuta si cu mine, accept pareri opuse daca sunt bine argumentate, la obiect si date in cunostiinta de cauza.
Daca te-am jignit in vreun fel, imi cer scuze. Incerc sa ilustrez doar ca ai, in acest caz, o parere gresita. In lipsa unor argumente solide, imi pastrez aceasta opinie.

Nici o problemă.

QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 08:27 PM) *
Sper sa si crezi ce afirmi. Atunci nu e loc de resentimente. Mi-am exprimat doar dezacordul.

Nu spun ceea ce nu cred.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Mar 9 2010, 10:42 PM
Post #43


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





sunteti obositori
ciupanezule glumeam
nu mi as strica eu masina doar ca sa ti o sfaram pe a ta
era o gluma
ma doare in c** de e 39 si de alte masini
mai terminati

eu am de aproape 2 ani dieselul
si nu am facut nimic la motor sau la altceva
doar mi am vopsit o ca era uratica
in rest nu stiu daca am bagat in 2 ani 20 de mil in ea
cred ca am zis mult 20 000 000 si am mers cu ea de am innebunit
mai mult ma costa iarna sprayul de pornire:P


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 9 2010, 10:49 PM
Post #44


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Am văzut-o şi eu, ai mână de vopsitor. tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Mar 9 2010, 11:02 PM
Post #45


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



merge
cat de cat
nu mi am dat silinta
oricum nu am conditii de vopsit da merge m21 e bun m30 e bun si gata sa nu va mai aud


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 9 2010, 11:12 PM
Post #46


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





Mie imi place cum a iesit. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Mar 9 2010, 11:44 PM
Post #47


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



help.gif offtopic.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Mar 10 2010, 01:14 PM
Post #48


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



sa stearga cineva toate aberatiile de pana acuma si sa lasa numai ce e pt jante. mersi


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Mar 10 2010, 02:40 PM
Post #49


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Nene, ai gresit topicu' tongue.gif Jantele sunt in partea cealalta. laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Mar 10 2010, 03:00 PM
Post #50


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





asa e scuze
daca sunt scandaluri peste tot ..tot aia e...sa faca cineva curat


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Mar 10 2010, 07:41 PM
Post #51


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,477
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



o sa facem curat, dar la cererea initiatorului


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Mar 10 2010, 09:25 PM
Post #52


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



524 td a picat din cauze mai jos vizibile.
mai ramane 528
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Mar 10 2010, 10:45 PM
Post #53


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,477
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Am vazut un singur td care sa merite atentie. Cred ca am pus poze pe-aici pe forum undeva. Omul nu avea de gand sa renunte la el. Era de Buzau, parca.

So, foarte foarte foarte slabe sansele sa gasesti un diesel bun din anii aia.
Si foarte foarte slabe sansele sa gasesti un E28 intreg si cu putina rugina, sau fara.
Era un 525i de iasi la vanzare, de ce nu-l iei in considerare?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Mar 11 2010, 10:32 AM
Post #54


zijdelings geďnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Rust in peace.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Mar 11 2010, 12:21 PM
Post #55


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



QUOTE (TiL @ Mar 10 2010, 10:45 PM) *
Am vazut un singur td care sa merite atentie. Cred ca am pus poze pe-aici pe forum undeva. Omul nu avea de gand sa renunte la el. Era de Buzau, parca.

So, foarte foarte foarte slabe sansele sa gasesti un diesel bun din anii aia.
Si foarte foarte slabe sansele sa gasesti un E28 intreg si cu putina rugina, sau fara.
Era un 525i de iasi la vanzare, de ce nu-l iei in considerare?

e prea departe. nu mai am resurse sa ma duc pana acolo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Mar 11 2010, 03:55 PM
Post #56


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,477
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Te duc eu biggrin.gif (glumesc, nu stiu cand o sa fac o cursa directa Bucuresti-Iasi-Bucuresti).
Sau da-i bani lui edutxu si ti-o aduce el biggrin.gif

Pentru o "investitie" cum e masina, merita sa te deplasezi, mai ales dupa ce te convingi ca nu gasesti nimic pe-aproape. Si tu am luat td-ul tocmai de la timisoara, dar la mine a fost teapa.

S-ar putea sa ajung la Iasi miercuri. As fi curios sa vad masina aia.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Mar 11 2010, 05:29 PM
Post #57


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Si eu am fost la Bucuresti sa-mi cumpar primul BMW, toata schema e sa ai prieteni dispusi sa te ajute si sa se plimbe cu tine si sa testesez diselache-uri dubioase vandute de alte etnii tongue.gif pana dai de un benzinar in mintile lui tongue.gif Luciane inca mai am o bere de dat laugh.gif

This post has been edited by xox: Mar 11 2010, 05:30 PM


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Mar 11 2010, 05:54 PM
Post #58


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,477
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





wink.gif sper sa ne vedem miercuri.

Lucian, daca vrei vorbeste cu cel cu 525i si incercam sa stabilim o intalnire, macar sa-mi fac o parere. Vedem apoi daca tii cont de ea biggrin.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Mar 12 2010, 02:49 PM
Post #59


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



QUOTE (TiL @ Mar 11 2010, 05:54 PM) *
wink.gif sper sa ne vedem miercuri.

Lucian, daca vrei vorbeste cu cel cu 525i si incercam sa stabilim o intalnire, macar sa-mi fac o parere. Vedem apoi daca tii cont de ea biggrin.gif

e o idee buna.
tu stai putin acolo, deci trebuie sincronizata treba?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Mar 12 2010, 05:35 PM
Post #60


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,477
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Nu stiu cat stau, dar miercuri sigur sunt acolo. daca raman mai multe zile, sau daca revin spre WE... ramane de vazut.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 3rd June 2024 - 02:09 AM