motor 2400td, cum se verifica? |
motor 2400td, cum se verifica? |
Mar 9 2010, 08:37 PM
Post
#41
|
|
Roadrunner Group: Members Posts: 2,378 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 |
cred ca Iorgos a expus cel mai bine problema. daca ai nevoie sa mergi zi de zi cu el, si te deranjeaza sa treci des pe la benzinarie sa alimentezi, ia un diesel verificat bine inainte. daca vrei masina strict pentru plimbari lungi, pentru satisfactia unui raspuns impunator la apasarea pedalei de acceleratie, alege benzinarul.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
Mar 9 2010, 08:59 PM
Post
#42
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Probabil ca le asculti, dar mergi pana in panzele albe cu acelasi lucru, indiferent daca ai dreptate sau nu. Ştiu să-mi susţin punctul de vedere. După părerea mea, este o calitate nu un defect. Ai pus problema gresit. Nimeni nu ia un m30 si un m21 la intamplare si le testeaza pe urma fiabilitatea. Un m21 in stare buna te duce mult si bine fara costuri mari. Paralela intre motoarele aspirate/supraalimentate e total irelevanta aici. Exista si 524d. Nu e mai fiabil decat td-ul. Un diesel modern e mai complicat si mai solicitat, cad tot felul de piese. In cazul lor probabil ca ai avea dreptate., in acest caz nu. Chiar şi dacă este într-adevăr aşa şi M21 este un motor foarte fiabil, comparaţia între aspirate/supraalimentate este foarte relevantă. De ce? Pentru că turbina pică la orice maşină, nu durează o viaţă. Iar când iei o maşină atât de veche, faptul că turbina are deja o uzură şi aruncă ulei este un lucru cert. Când am spus fiabilitate m-am referit la maşină, nu doar la motor. Un motor diesel nu pică atât de uşor, însă dacă ai turbină, turbina poate pica destul de lejer, aici depinde de modul în care a fost exploatată maşina. Adaugi faptul că motorina de la noi este destul de proastă, asta duce la probleme cu pompa şi cu injectoarele. De aici alte cheltuieli. Diesel-ul modern este mai complicat într-adevăr, însă costurile mari apar tot din cauza turbinei şi înjectoarelor. În cazul celor cu common rail, dacă ne referim la E39, E46, X5, E38, de obicei pică pompele de combustibil, injectoarele, turbina, tot felul de senzori. Nu te cunosc, crezi ce vrei, nu ma afecteaza cu nimic. Pur si simplu imi exprim opinia, asa cum faci si tu. Diferenta e ca incerc sa scriu doar despre lucruri pe care le cunosc bine si admit cand gresesc. Diferenţa asta nu există deloc. Eu vorbesc doar despre lucruri pe care le cunosc şi despre care sunt documentat. Dacă nu ştiu ceva, nu mă bag. Stiu asta de la cursul de Marketing Nu era vorba de vreun sondaj aici. Evidentiam faptul ca mai sunt probleme si la benzinare. Pana sa pice cu totul, pot deveni extrem de enervante. Păi atunci nu trebuie ridicată teoria conform căreia M21 e super fiabil la nivel de axiomă doar pentru că pe acest forum există câţiva posesori de maşini cu această motorizare. Da, e foarte adevărat, şi la benzinare apar probleme, însă sunt, în general, mai ieftin de rezolvat. Montajul l-am facut eu, ajutat de cineva. Repet, e un motor foarte simplu. Pentru un montaj in service mi-ar fi luat cel putin 150 euro. Nu merita. Da, cu turbina si fara anexe. Mi-a fost recomandat de cineva. Probabil ca sunt eu mai norocos Dar de ce ai schimbat motorul? Cumva ţi-a picat? Sau aveai altă motorizare? Daca ai un m21 si un m30, ambele in stare buna, iti garantez ca iesi net mai bine cu diesel-ul. Nu am cum sa ies mai scump, nici macar la egalitate. Placerea la volan o simt si cu masina asta. Depinde ce fel de asteptari ai. Daca vrei performante, alegi m30 si suporti costurile, care sunt net superioare, indiferent cat ai sustine tu sau alti contrariul Este adevărat dacă ambele sunt în stare bună. Consider că este greu să găseşti un astfel de motor. Chiar dacă sunt net superioare, tot M30 aş alege. Sunetul unui motor pe benzină merită orice sacrificiu atunci când iei o maşină din pasiune. Adevarat, nu merita sa iei orice piesa second. Depinde si de buget. Nici piesele noi (in special cele uzate datorita infrastructurii rutiere de proasta calitate de aici) nu mi se par foarte scumpe. Chiar dacă nu sunt foarte scumpe, trăim în ţara în care mulţi îşi pun discuri sh... Pentru unii suma aceasta ii poate determina sa aleaga varianta diesel. E vorba de sume pe care le dai constant pe combustibil, fara sa obtii neaparat vreo satisfactie. Corect. Însă, aşa cum am spus anterior, dacă 500 € reprezintă o sumă care te determină să renunţi la o motorizare, eu sunt de părere că e mai bine să iei o maşină ieftină şi cu motor mic pe benzină. BMW-urile nu sunt maşini fiabile şi întreţinerea lor costă mai mult decât în cazul maşinilor mai banale. Se poate discuta si cu mine, accept pareri opuse daca sunt bine argumentate, la obiect si date in cunostiinta de cauza. Daca te-am jignit in vreun fel, imi cer scuze. Incerc sa ilustrez doar ca ai, in acest caz, o parere gresita. In lipsa unor argumente solide, imi pastrez aceasta opinie. Nici o problemă. Sper sa si crezi ce afirmi. Atunci nu e loc de resentimente. Mi-am exprimat doar dezacordul. Nu spun ceea ce nu cred. |
|
|
Mar 9 2010, 10:42 PM
Post
#43
|
|
me,love,ciupacabra Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 |
sunteti obositori ciupanezule glumeam nu mi as strica eu masina doar ca sa ti o sfaram pe a ta era o gluma ma doare in c** de e 39 si de alte masini mai terminati eu am de aproape 2 ani dieselul si nu am facut nimic la motor sau la altceva doar mi am vopsit o ca era uratica in rest nu stiu daca am bagat in 2 ani 20 de mil in ea cred ca am zis mult 20 000 000 si am mers cu ea de am innebunit mai mult ma costa iarna sprayul de pornire:P -------------------- |
|
|
Mar 9 2010, 10:49 PM
Post
#44
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Am văzut-o şi eu, ai mână de vopsitor.
|
|
|
Mar 9 2010, 11:02 PM
Post
#45
|
|
me,love,ciupacabra Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 |
merge
cat de cat nu mi am dat silinta oricum nu am conditii de vopsit da merge m21 e bun m30 e bun si gata sa nu va mai aud -------------------- |
|
|
Mar 9 2010, 11:12 PM
Post
#46
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Mie imi place cum a iesit. |
|
|
Mar 9 2010, 11:44 PM
Post
#47
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
|
|
|
Mar 10 2010, 01:14 PM
Post
#48
|
|
me,love,ciupacabra Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 |
sa stearga cineva toate aberatiile de pana acuma si sa lasa numai ce e pt jante. mersi
-------------------- |
|
|
Mar 10 2010, 02:40 PM
Post
#49
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
Nene, ai gresit topicu' Jantele sunt in partea cealalta.
|
|
|
Mar 10 2010, 03:00 PM
Post
#50
|
|
me,love,ciupacabra Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 |
asa e scuze daca sunt scandaluri peste tot ..tot aia e...sa faca cineva curat -------------------- |
|
|
Mar 10 2010, 07:41 PM
Post
#51
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
o sa facem curat, dar la cererea initiatorului
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Mar 10 2010, 09:25 PM
Post
#52
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz |
|
|
|
Mar 10 2010, 10:45 PM
Post
#53
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Am vazut un singur td care sa merite atentie. Cred ca am pus poze pe-aici pe forum undeva. Omul nu avea de gand sa renunte la el. Era de Buzau, parca.
So, foarte foarte foarte slabe sansele sa gasesti un diesel bun din anii aia. Si foarte foarte slabe sansele sa gasesti un E28 intreg si cu putina rugina, sau fara. Era un 525i de iasi la vanzare, de ce nu-l iei in considerare? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Mar 11 2010, 10:32 AM
Post
#54
|
|
zijdelings geďnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Rust in peace. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Mar 11 2010, 12:21 PM
Post
#55
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz |
Am vazut un singur td care sa merite atentie. Cred ca am pus poze pe-aici pe forum undeva. Omul nu avea de gand sa renunte la el. Era de Buzau, parca. So, foarte foarte foarte slabe sansele sa gasesti un diesel bun din anii aia. Si foarte foarte slabe sansele sa gasesti un E28 intreg si cu putina rugina, sau fara. Era un 525i de iasi la vanzare, de ce nu-l iei in considerare? e prea departe. nu mai am resurse sa ma duc pana acolo. |
|
|
Mar 11 2010, 03:55 PM
Post
#56
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Te duc eu (glumesc, nu stiu cand o sa fac o cursa directa Bucuresti-Iasi-Bucuresti).
Sau da-i bani lui edutxu si ti-o aduce el Pentru o "investitie" cum e masina, merita sa te deplasezi, mai ales dupa ce te convingi ca nu gasesti nimic pe-aproape. Si tu am luat td-ul tocmai de la timisoara, dar la mine a fost teapa. S-ar putea sa ajung la Iasi miercuri. As fi curios sa vad masina aia. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Mar 11 2010, 05:29 PM
Post
#57
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Si eu am fost la Bucuresti sa-mi cumpar primul BMW, toata schema e sa ai prieteni dispusi sa te ajute si sa se plimbe cu tine si sa testesez diselache-uri dubioase vandute de alte etnii pana dai de un benzinar in mintile lui Luciane inca mai am o bere de dat
This post has been edited by xox: Mar 11 2010, 05:30 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Mar 11 2010, 05:54 PM
Post
#58
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
sper sa ne vedem miercuri. Lucian, daca vrei vorbeste cu cel cu 525i si incercam sa stabilim o intalnire, macar sa-mi fac o parere. Vedem apoi daca tii cont de ea -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Mar 12 2010, 02:49 PM
Post
#59
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz |
|
|
|
Mar 12 2010, 05:35 PM
Post
#60
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Nu stiu cat stau, dar miercuri sigur sunt acolo. daca raman mai multe zile, sau daca revin spre WE... ramane de vazut.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd June 2024 - 02:09 AM |