![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Odata cu venirea frigului,de fapt de cateva zile,am observat ca dimineata la prima pornitre,servo face un zgomot,un fel de chitzait,mai ales cand iau stanga dreapta de volan pe loc,cateva minute cat se incalzeste motorul....apoi dispare cand s-a incalzit...lichidu e Mobil1 ATF220,schimbat in vara, e la nivel....de fapt si anu trecut tot lichid din asta aveam,si,au fost zile si mai georase si nu facea nimic...sa fie vreun semn de oboseala al pompei?sau mai naspa,al casetei?...ca exact nu-mi dau seama care din ele face zgomotul...
ps:la o simpla cautare pe google "zgomot servo la rece" am gasit o gramada de posturi,cu aceasi problema chiar si la modele noi,si nu numai la bmw ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Cred ca patineaza doar putin cureaua, e inghetata si ea si fulia (fuliile) si de aia chitaie. Cand se incalzeste putin revine totul la normal.
-------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Patineaza cureaua. In urma variatiilor de temperatura mai slabeste si la rece uleiul e mai vascos iar fuliile inghetate deci e posibil sa chitaie. Nu cred ca va ceda ceva. In schimb, mai intinde-o o idee daca ai posibilitatea. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
dap....
sa speram ca frigul e de vina.. -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Si la mine facea asa dimineata dar era un furtun putin strangulat si din cauza aia facea zgomot pana se incalzea putin uleiul. hmmm...poate si asta fi o cauza...furtunul dintre pompa si caseta e de e34,sau parca cel dintre borcan si caseta,nu mai stiu exact,oricum e un furtun care nu apartine original sistemului de servo m20 pe e12,si automat nu a picat optim acolo,nu am avut cum sa-l pozitionez,si am impresia ca e gatuit putin,,,, daca tot sunt la acest capitol,mentionez ca si vara sau in alta perioada a anului,dimineata la rece ,si in primii km,servo merge incredibil de usor,apoi cand uleiul se incalzeste merge mia greu..asta are explicatie,se stie ca atunci cand uleiul de servo e rece,sistemul funcitoenaza mai bine,d-aia cred ca la e34(si modelele urmatoare) chiar si la e23,una din conducte e asa lunga,la e34 chiar plimbata prin spatele mastii fata,ca lichidul sa aiba o racire mai buna...pe cand la mine,ca la toate e12 cu servo,conductele sunt strict pompa-borcan si caseta,relativ scurte... app,exista la astea mai noi radiator de racire lichid servo? ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
hmmm...poate si asta fi o cauza...furtunul dintre pompa si caseta e de e34,sau parca cel dintre borcan si caseta,nu mai stiu exact,oricum e un furtun care nu apartine original sistemului de servo m20 pe e12,si automat nu a picat optim acolo,nu am avut cum sa-l pozitionez,si am impresia ca e gatuit putin,,,, daca tot sunt la acest capitol,mentionez ca si vara sau in alta perioada a anului,dimineata la rece ,si in primii km,servo merge incredibil de usor,apoi cand uleiul se incalzeste merge mia greu..asta are explicatie,se stie ca atunci cand uleiul de servo e rece,sistemul funcitoenaza mai bine,d-aia cred ca la e34(si modelele urmatoare) chiar si la e23,una din conducte e asa lunga,la e34 chiar plimbata prin spatele mastii fata,ca lichidul sa aiba o racire mai buna...pe cand la mine,ca la toate e12 cu servo,conductele sunt strict pompa-borcan si caseta,relativ scurte... app,exista la astea mai noi radiator de racire lichid servo? ![]() vezi ca si e28 de la 2,8 in sus are o serpentina care trece prin fata radiatorului, si daca mai ai 528-ul ala de dezmembrat poti sa iei de pe el serpentina si sa ti-o pui la e12. eu am renuntat la aia de racire cand am trecut de la pompa de frana hidraulica la vacumatica si nu am simtit nici o diferenta sa stii. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 05:21 PM |