IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Alt galben la ulei.
xox
post Mar 19 2010, 04:52 PM
Post #1


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



I-am schimbat uleiul si filtrele. Ok, mi-a disparut acel galben la ulei care aparea in timpul mersului sau cand opream motorul. Total aleator.

Dupa 2 luni +, apare iar. Acompaniat de un miros de incins, dar subtil. Nu intra in masina, tre' sa ies eu din ea sa-mi dau seama. Si mi-am bagat nasul sub capota si in parcare, nu doar in trafic. E acolo.

Intrebarea e: pierd ulei? Ori se intampla alt fenomen parapsihopupu? Si daca da, pe unde pleaca oare ca sa curga pe ceva incins? Ca ochiometric asa pare curat. Cel mult capacul de la filtru pare umezit. Si nici balta nu am sub masina.

Si daca pierd, de ce spune ca n-are presiune? Asa, la intamplare? Pierd ulei si moare si senzorul? Ori pompa? Ori ce? sad.gif


PS: Nu cred ca-i specific pentru M43 poate se intampla si la M42 sau M40, d'asta m-am decis sa postez aici.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Mar 19 2010, 05:20 PM
Post #2


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Daca nu ai presiune cred ca ar fi rosu becul. Galben poate sa fie nivel. Banuiesc ca ai verifica nivel pe joja?
Daca miroasa incins, poate picura pe galerie de evacuare. La motoare bantrani asta sa intampla de obicei de la garnitura de capac de culbutori.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Mar 19 2010, 06:14 PM
Post #3


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16





Ai dreptate, se aprinde doar cand sunt aproape de minim pe joja.

Dar de ce mi se aprinde in mers? N-am citit eu manualul? Sa ma anunte atat de devreme ca sunt low on oil? wacko.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post Mar 19 2010, 08:21 PM
Post #4


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



in ture soarbe mai mult ulei din baie si scade nivelul de ulei fata de cand e motorul oprit, oricum tu ai o pierdere mare pe undeva, semeringi, garnitura de chiulasa, garnitura culbutori, garnitura baie...vezi pe unde se vede curs proaspat

This post has been edited by Adrian Pintea: Mar 19 2010, 08:25 PM


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Mar 19 2010, 08:55 PM
Post #5


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Da, de acord.

Chestia interesanta e ca se aprinde cand merg normal. Adica nu conteaza daca schimb in ture ori ba. Dupa ce se incalzeste, daca vrea, se aprinde.

Si nu e ud pe nicaieri vizibil asta ma pune pe ganduri. E ud putin capacul de la filtru si atat. Si nici nu las ulei dupa mine.

Mystère et Boules de Gomme? flm (7).gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 19 2010, 09:07 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





Urcă maşina pe elevator dacă vrei să aflii exact dacă pierde ulei.
E foarte greu să vezi altfel.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Mar 19 2010, 11:19 PM
Post #7


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



QUOTE (xox @ Mar 19 2010, 08:55 PM) *
Da, de acord.

Chestia interesanta e ca se aprinde cand merg normal. Adica nu conteaza daca schimb in ture ori ba. Dupa ce se incalzeste, daca vrea, se aprinde.

Si nu e ud pe nicaieri vizibil asta ma pune pe ganduri. E ud putin capacul de la filtru si atat. Si nici nu las ulei dupa mine.

Mystère et Boules de Gomme? flm (7).gif



la m43 am remarcat ca se pierde ulei pe la carcasa de la filtrul de ulei...e o garnitura intre carcasa si bloc...aia cedeaza de regula...am vazut problema asta la mai multe masini care mi-au trecut prin mana...ar trebui sa fii atent acolo...nu se pierde mult ulei si avand in vedere ca e un loc din care uleiul nu prea se poate scurge in jos s-ar putea sa nu vezi pete sub masina....garnitura si ce mai e pe acolo sunt ieftine iar schimbatul poti sa il faci si tu cu putina atentie
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=30
piesele 4,5 si 6


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Mar 20 2010, 09:41 AM
Post #8


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Ma duc sa-mi caut garnitura aia de la filtru, sper sa gasesc pe undeva pe stoc. Revin cu detalii dupa ce fac operatiunea. Multumesc elvis smile.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Mar 20 2010, 09:49 AM
Post #9


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



e doar oem...dar e ieftina...sa iei si celelalte 2 piese...cam 30 lei totul...dar sa verfici inainte daca pe acolo pierzi...eu ti-am zis pt ca stiu ca e o buba a lor...dar s-ar putea sa ai altceva...bafta


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
81DMC77
post Mar 20 2010, 09:55 AM
Post #10


Marcel D.
****

Group: Members
Posts: 688
Joined: 25-July 07
From: Corusu
Member No.: 1,035
Car: E39 + E46
Engine: M52 2.0 150CP + M43





Pe acolo au fost scurgeri si la cel al Mihaelei si s-a rezolvat schimband garniturile de la carcasa filtrului de ulei.


--------------------
Marcel D.


BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction
----------------------------------------
ex E30 318i, ex E30 324d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
little six bmw
post Mar 20 2010, 11:30 AM
Post #11


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-November 08
Member No.: 2,316
Car: ex e30_e46_e36
Engine: m20b25 - 170cp



poate nu mai functioneaza valva pcv?


--------------------
1999 e36 320i convertible
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th June 2025 - 01:01 PM