Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Alt galben la ulei.
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
xox
I-am schimbat uleiul si filtrele. Ok, mi-a disparut acel galben la ulei care aparea in timpul mersului sau cand opream motorul. Total aleator.

Dupa 2 luni +, apare iar. Acompaniat de un miros de incins, dar subtil. Nu intra in masina, tre' sa ies eu din ea sa-mi dau seama. Si mi-am bagat nasul sub capota si in parcare, nu doar in trafic. E acolo.

Intrebarea e: pierd ulei? Ori se intampla alt fenomen parapsihopupu? Si daca da, pe unde pleaca oare ca sa curga pe ceva incins? Ca ochiometric asa pare curat. Cel mult capacul de la filtru pare umezit. Si nici balta nu am sub masina.

Si daca pierd, de ce spune ca n-are presiune? Asa, la intamplare? Pierd ulei si moare si senzorul? Ori pompa? Ori ce? sad.gif


PS: Nu cred ca-i specific pentru M43 poate se intampla si la M42 sau M40, d'asta m-am decis sa postez aici.
bartro
Daca nu ai presiune cred ca ar fi rosu becul. Galben poate sa fie nivel. Banuiesc ca ai verifica nivel pe joja?
Daca miroasa incins, poate picura pe galerie de evacuare. La motoare bantrani asta sa intampla de obicei de la garnitura de capac de culbutori.
xox
Ai dreptate, se aprinde doar cand sunt aproape de minim pe joja.

Dar de ce mi se aprinde in mers? N-am citit eu manualul? Sa ma anunte atat de devreme ca sunt low on oil? wacko.gif
Adrian Pintea
in ture soarbe mai mult ulei din baie si scade nivelul de ulei fata de cand e motorul oprit, oricum tu ai o pierdere mare pe undeva, semeringi, garnitura de chiulasa, garnitura culbutori, garnitura baie...vezi pe unde se vede curs proaspat
xox
Da, de acord.

Chestia interesanta e ca se aprinde cand merg normal. Adica nu conteaza daca schimb in ture ori ba. Dupa ce se incalzeste, daca vrea, se aprinde.

Si nu e ud pe nicaieri vizibil asta ma pune pe ganduri. E ud putin capacul de la filtru si atat. Si nici nu las ulei dupa mine.

Mystère et Boules de Gomme? flm (7).gif
Ciupanezu
Urcă maşina pe elevator dacă vrei să aflii exact dacă pierde ulei.
E foarte greu să vezi altfel.
elvislorin
QUOTE (xox @ Mar 19 2010, 08:55 PM) *
Da, de acord.

Chestia interesanta e ca se aprinde cand merg normal. Adica nu conteaza daca schimb in ture ori ba. Dupa ce se incalzeste, daca vrea, se aprinde.

Si nu e ud pe nicaieri vizibil asta ma pune pe ganduri. E ud putin capacul de la filtru si atat. Si nici nu las ulei dupa mine.

Mystère et Boules de Gomme? flm (7).gif



la m43 am remarcat ca se pierde ulei pe la carcasa de la filtrul de ulei...e o garnitura intre carcasa si bloc...aia cedeaza de regula...am vazut problema asta la mai multe masini care mi-au trecut prin mana...ar trebui sa fii atent acolo...nu se pierde mult ulei si avand in vedere ca e un loc din care uleiul nu prea se poate scurge in jos s-ar putea sa nu vezi pete sub masina....garnitura si ce mai e pe acolo sunt ieftine iar schimbatul poti sa il faci si tu cu putina atentie
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=30
piesele 4,5 si 6
xox
Ma duc sa-mi caut garnitura aia de la filtru, sper sa gasesc pe undeva pe stoc. Revin cu detalii dupa ce fac operatiunea. Multumesc elvis smile.gif
elvislorin
e doar oem...dar e ieftina...sa iei si celelalte 2 piese...cam 30 lei totul...dar sa verfici inainte daca pe acolo pierzi...eu ti-am zis pt ca stiu ca e o buba a lor...dar s-ar putea sa ai altceva...bafta
81DMC77
Pe acolo au fost scurgeri si la cel al Mihaelei si s-a rezolvat schimband garniturile de la carcasa filtrului de ulei.
little six bmw
poate nu mai functioneaza valva pcv?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.