HELP...sfaturi pt un motor de 1.8i de ursulet! |
HELP...sfaturi pt un motor de 1.8i de ursulet! |
Feb 16 2006, 02:32 AM
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 50 Joined: 15-February 06 From: Cluj-Napoca Member No.: 192 |
Cum pot scoate mai mult dintr-un motor de 1.8 injectie de ursulet din '84?
Ce modificari pot face la motor ca sa-i pot creste puterea? :-k De fapt are rost sa modific ceva sa sa-mi iau unul mai puternic? Astept sfaturi/sugestii!! Mersi! :yawinkle: -------------------- |
|
|
Feb 16 2006, 02:40 AM
Post
#2
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
QUOTE (gangsta1) Cum pot scoate mai mult dintr-un motor de 1.8 injectie de ursulet din '84?
Ce modificari pot face la motor ca sa-i pot creste puterea? :-k De fapt are rost sa modific ceva sa sa-mi iau unul mai puternic? Astept sfaturi/sugestii!! Mersi! :yawinkle: nu prea ai alternative in modificarea motorului cu bani putini... parerea mea -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Feb 16 2006, 03:02 AM
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 50 Joined: 15-February 06 From: Cluj-Napoca Member No.: 192 |
Bani am la dispozitie...cat de cat...acuma eu vreau sa-mi fac o parere daca se poate sau nu scoate mai mult din motor! -------------------- |
|
|
Feb 16 2006, 07:48 AM
Post
#4
|
|
36% BMW corupt Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 |
vezi la sectiunea "tunig BMW, motor si transmisie" - la "Boost calculator" ce poti face cu un compresor mecanic ..
btw: ce motor ai pe masina ? daca e M10 - poti sa-l ridici foarte mult ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
Feb 16 2006, 09:17 AM
Post
#5
|
|
Road Runner Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
Clubul tunerilor paranoici iti recomanda sa schimbi motorul.
Intre 500-1000 gasesti 2.0 M50 150hp (de ex.). Intre 300-400 de euro gasesti 2.0 M20 130hp si ~400 2.5 M20 172hp. Tu ai M10 pe injectie sau carburatie? La tine mai poti sa te joci din avans si masina va fi mai sprintena dar iti va consuma mai mult. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
Feb 16 2006, 11:02 AM
Post
#6
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Da, poti umbla la avans si debitmetru. O sa castigi putina putere, dar o sa creasca si consumul. 318 poate fi destul de sprintenel, dar nu se compara cu un motor in 6 cilindri. Daca vrei sa-l schimbi cu un M20 gandeste-te ca M10 e mai fiabil decat M20, plus ca are distributie pe lant si nu stai cu morcovu-n fund daca faci o frana de motor mai zdravana, sau il bruschezi in alte feluri. Cu un compresor/turbo pus pe M10 poti castiga MULT (vezi BMW F1 la inceputul anilor '80), pentru ca motoru-i rezistent si face fata solicitarilor. Dar nu ma pricep la tuning din-asta complicat Deci daca vrei o bruta, scoate tot ce poti din motorul actual, daca vrei performante mai bune dar si rafinament, ia cel mai bun motor in 6 cil pe care ti-l permiti. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Feb 16 2006, 12:22 PM
Post
#7
|
|
CristiC Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 |
M10 este un motoras sprintenel, ar fi chiar interesant sa vdem un 318 turbo
-------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
Feb 16 2006, 02:02 PM
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 50 Joined: 15-February 06 From: Cluj-Napoca Member No.: 192 |
Mersi baieti pt. sfaturi!
Am fost la mecanit,avansu ii marit dar la debitmetu nu a umblat(nu stiti careva cum sa maresc "luftu"?)treage mai bine masina...dar nu-i destul... Filtru de aer lam scos si cam atat... are un prieten tot un urs ca al meu dar e din '89 dar ala zboara pe langa a mea!el a zis ca ii reglat motoru(si al meu ii reglat la acelasi mecanic)si atat...a da are filtru sport! :paranoid: La mine in oras nu gasesc motor mare care sa nu fie forjat si tras de pe el singura sansa ar fi sa-mi aduc de dincolo...nu? Imi place cum suna 318 turbo.... -------------------- |
|
|
Feb 16 2006, 02:36 PM
Post
#9
|
|
82% BMW corupt Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 |
QUOTE (gangsta1) Filtru de aer lam scos si cam atat... Pune te rog inapoi filtrul de aer. Si cat mai repede. :nod:
|
|
|
Feb 16 2006, 02:37 PM
Post
#10
|
|
Was ist Zeit? Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP |
e M10.... ai aflat acum de la noi |
|
|
Feb 16 2006, 03:02 PM
Post
#11
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
318 din '89 are motor M40, normal ca merge altfel, are si putere mai mare, putin mai mare e adevarat
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Feb 16 2006, 03:25 PM
Post
#12
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 50 Joined: 15-February 06 From: Cluj-Napoca Member No.: 192 |
QUOTE (Robert) Pune te rog inapoi filtrul de aer. Si cat mai repede. :nod:
Am sa-l pun cat mai repede...filtru sport is merita banii????simota conic la 1.500.000??? -------------------- |
|
|
Feb 16 2006, 03:38 PM
Post
#13
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
QUOTE (gangsta1) QUOTE (Robert) Pune te rog inapoi filtrul de aer. Si cat mai repede. :nod:
Am sa-l pun cat mai repede...filtru sport is merita banii????simota conic la 1.500.000??? noi, cei de pe forumul asta nu te sfatuim sa pui filtru sport de aer daca tii la motor -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Feb 16 2006, 03:50 PM
Post
#14
|
|
Was ist Zeit? Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP |
:nod: |
|
|
Feb 16 2006, 04:07 PM
Post
#15
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Pana la filtre "smechere" trebuie sa te asiguri ca aprinderea e in regula (fise, bujii, capac delcou, lulea) si ca furtunele de aer nu sunt fisurate.
Oricum, cu filtru "sport" nu castigi mare lucru fata de un filtru stock bun. Motrul cum e? Papa ulei? Intra benzina in ulei? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Feb 16 2006, 10:22 PM
Post
#16
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp |
mai bine iti pui un m40
cica are unu de pe forum un m40 de vanzare ieftin si bun -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
Feb 17 2006, 08:03 AM
Post
#17
|
|
82% BMW corupt Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP |
QUOTE (butcky) mai bine iti pui un m40
cica are unu de pe forum un m40 de vanzare ieftin si bun are dreptate si eu mi-as pune m40, in afara de problema cu axa cu came sunt foarte reusite -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
Feb 17 2006, 10:58 AM
Post
#18
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
sa fim seriosi, n-o sa bata drumul de la Cluj la Bucuresti si inapoi pentru un M40 care i-ar oferi cativa caluti in plus... decat daca motorul lui e varza. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Feb 17 2006, 11:33 AM
Post
#19
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 50 Joined: 15-February 06 From: Cluj-Napoca Member No.: 192 |
QUOTE (TiL) Pana la filtre "smechere" trebuie sa te asiguri ca aprinderea e in regula (fise, bujii, capac delcou, lulea) si ca furtunele de aer nu sunt fisurate.
Oricum, cu filtru "sport" nu castigi mare lucru fata de un filtru stock bun. Motrul cum e? Papa ulei? Intra benzina in ulei? Ulei nu papa deloc!!Aia stiu sigur ca ma uit tot timpul!benzina in ulei??no way!!bun...am aflat cate ceva! Cum vad daca furtunele de aer is fisurate??? P.s:nu va suparati pe mine ca pun multe intrebari dar inca nu stiu multe si trebuie sa invat! :tear: ms!! -------------------- |
|
|
Feb 17 2006, 12:00 PM
Post
#20
|
|
CristiC Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 |
din cate tin eu minte parca orice motor bmw consuma un picut de ulei
poate al tau e mai special, sau poate ma inseala pe mine memoria -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2024 - 12:30 PM |