IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Galben la ulei
Dumi
post Aug 20 2009, 11:41 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 33
Joined: 5-August 09
From: Iasi
Member No.: 2,896
Car: E46
Engine: 320i 2.0 150 CP



Salutare! La al meu e46 pre-facelift, dupa ce se sting toate din bord si pornesc motorul, se aprinde indicatorul la ulei, cu galben. Sta cateva clipe, dupa care dispare, si totul e ok din nou. Intrebarea mea este, de ce? Adica, daca nivelul la ulei ar fi mic, ar trebui sa ramana aprins nu? Si daca tot sunt aici, inca o intrebare pt cultura mea generala (va rog iertati-mi nestiinta): de ce trebuie sa astepti sa se stinga toate luminile din bord inainte de a o porni, si ce se intampla daca nu faci asta, si o pornesti imediat? Nu fac asa, dar sunt f. curios totusi de ce. Va multumesc


Scuze, am gresit categoria, am intrat rapid si am crezut ca sunt la e46 tehnic.

This post has been edited by Dumi: Aug 20 2009, 11:46 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 20 2009, 12:16 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



S-ar putea sa fie stricat senzorul de nivel din baie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumi
post Aug 20 2009, 12:35 PM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 33
Joined: 5-August 09
From: Iasi
Member No.: 2,896
Car: E46
Engine: 320i 2.0 150 CP





QUOTE (Ciupanezu @ Aug 20 2009, 01:16 PM) *
S-ar putea sa fie stricat senzorul de nivel din baie.


Si, e grav?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulis
post Aug 20 2009, 01:19 PM
Post #4


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 25-October 08
From: ploiesti
Member No.: 2,279
Car: e36
Engine: 1.6 102CP



QUOTE (Dumi @ Aug 20 2009, 01:35 PM) *
Si, e grav?

daca e stricat senzorul e oarecum grav pt ca in timpul mersului dak iti scade presiunea si nu ai suficient ulei risti sa calezi motorul! oricum pana afli dak e stricat sau pana il schimbi inainte de a porni motorul verifica nivelu uleiului cu joja! sper ca stii ce este ''joja''. blink.gif


--------------------
SAL FOR ALL!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Aug 20 2009, 03:33 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



cand se aprinde becul galben nu este ulei suficient la pornire de obicei. verifica nivelul, acesta apare la pornire cand uleiul este in baie si nu prin motor si de asta nu sta aprins.
Asteptatul nu stiu daca are treaba, iar daca e sa se aprinda ceva se aprinde. Singura treaba ca din momentul in care pui contactul pompa de benzina trebuie sa acumuleze un pic de presiune , dar nu influenteaza cu nimic pornirea.


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumi
post Aug 20 2009, 05:19 PM
Post #6


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 33
Joined: 5-August 09
From: Iasi
Member No.: 2,896
Car: E46
Engine: 320i 2.0 150 CP





Multumesc mult Sorine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 20 2009, 05:37 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Exact, verifică din cānd īn cānd nivelul uleiului.
Dacă nivelul este ok, schimbă senzorul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Aug 20 2009, 06:45 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



QUOTE (iulis @ Aug 20 2009, 02:19 PM) *
daca e stricat senzorul e oarecum grav pt ca in timpul mersului dak iti scade presiunea si nu ai suficient ulei risti sa calezi motorul! oricum pana afli dak e stricat sau pana il schimbi inainte de a porni motorul verifica nivelu uleiului cu joja! sper ca stii ce este ''joja''. blink.gif


Senzorul de presiune este pe blocul filtrului de ulei , nu are treaba cu senzorul de nivel din baie ..


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PH63AAD
post Aug 20 2009, 07:41 PM
Post #9


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 10
Joined: 7-December 08
From: Romania/ USA
Member No.: 2,381
Car: E46, E92, VW Passat
Engine: 1.9, 3.9, 2.0



Daca uleiul este la nivel atunci este o problema la senzor.
Posibil totusi sa nu ai nivelul recomandat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Aug 27 2009, 03:33 PM
Post #10


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,696
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16





Mie uneori imi ramane aprins galben dupa ce opresc motorul si scot contactul. Ramane aprins si dupa ce incui masina.

Foarte rar se intampla, cred ca l-am vazut asa de 2-3 ori de cand am masina. Nivelul e ok la ulei, galben la pornire sau in mers nu l-am vazut.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumi
post Sep 11 2009, 12:02 AM
Post #11


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 33
Joined: 5-August 09
From: Iasi
Member No.: 2,896
Car: E46
Engine: 320i 2.0 150 CP



Deci am verificat, si nivelul uleiului este ok. Inca un prieten care are tot un e46 mi-a spus ca inca e nitel mai mult (asa era de cand am cumparat masina). Stiu ca asta nu e tocmai bine, si poate o fi asta explicatia pentru care mi se face galben la ulei aproape de fiecare data cand pornesc motorul, pret de cateva secunde? Se stinge de fiecare data, si nici pe masina nu simt sa aiba vreun efect sau mai stiu eu ce grozavie... Este problema totusi daca se intampla asta...?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Sep 11 2009, 03:29 AM
Post #12


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,696
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Eu am inteles ca e problema la senzor. Acu a inceput la mine sa se faca galben din ce in ce mai des, in mers si cand opresc. Mai ales daca merg mai tare si schimb 1-2 in 4000-5000 ture.

Totusi am sa-i fac si un schimb de oloi inainte, sa vad ce zice. Daca nu se mai galbejeste e clara treaba. Daca face la fel, new sensor.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumi
post Sep 11 2009, 03:50 PM
Post #13


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 33
Joined: 5-August 09
From: Iasi
Member No.: 2,896
Car: E46
Engine: 320i 2.0 150 CP



In mers nu mi se intampla niciodata, doar la prima cheie. Daca e de schimbat senzorul insa, cam la cat ar ajunge asta oare? Stie cineva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batz
post Oct 7 2009, 01:17 PM
Post #14


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 629
Joined: 20-February 07
Member No.: 668
Car: E46 330i coupe
Engine: m54b30 231cp





e senzorul de presiune.mie imi face mereu cand pornesc masina sta 5 sec se stinge.mi-a facut si in mers.uleiu este mereu la linie ca sunt putin paranoic smile.gif) si mereu completez tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumi
post Oct 9 2009, 05:49 PM
Post #15


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 33
Joined: 5-August 09
From: Iasi
Member No.: 2,896
Car: E46
Engine: 320i 2.0 150 CP



QUOTE (batz @ Oct 7 2009, 02:17 PM) *
e senzorul de presiune.mie imi face mereu cand pornesc masina sta 5 sec se stinge.mi-a facut si in mers.uleiu este mereu la linie ca sunt putin paranoic smile.gif) si mereu completez tongue.gif


si este vreo problema? la altii cum de nu se iveste lucrul asta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batz
post Oct 12 2009, 03:26 AM
Post #16


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 629
Joined: 20-February 07
Member No.: 668
Car: E46 330i coupe
Engine: m54b30 231cp



bai da trebuie schimbat smile.gif nu e ok sa il lasi asa...ca nu isi face presiune cum trebuie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumi
post Oct 19 2009, 05:55 PM
Post #17


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 33
Joined: 5-August 09
From: Iasi
Member No.: 2,896
Car: E46
Engine: 320i 2.0 150 CP



QUOTE (batz @ Oct 12 2009, 04:26 AM) *
bai da trebuie schimbat smile.gif nu e ok sa il lasi asa...ca nu isi face presiune cum trebuie


si tu l-ai schimbat? imi dai si mie mai multe detalii te rog despre asta? multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batz
post Oct 26 2009, 03:20 PM
Post #18


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 629
Joined: 20-February 07
Member No.: 668
Car: E46 330i coupe
Engine: m54b30 231cp





din pacate nu l-am schimbat.masina e pe caramizi de ceva timp.inca nu am apucat sa intru in ea.dar cum o fac te anunt!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bita
post Mar 13 2010, 11:54 PM
Post #19


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 10
Joined: 27-October 09
Member No.: 3,026
Car: e46
Engine: N42,1995cmc,143cp,16v.



Salut de o saptamana imi face si mie la fel,i-am schimbat uleiul,si tot asa face se aprinde vreo 5 sec si dispare am sunat la bmw si mi-au zis ca e senzorul.......costa 200 eur ,318i 2002-143cp,asta e... blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Mar 15 2010, 09:25 PM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,070
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42



ia senzor pe producator e pana in 100 euro


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th September 2018 - 05:48 AM