IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Ce masina noua in 15000E cip
TiL
post Jun 1 2009, 01:52 PM
Post #41


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,843
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



M-a dus alex la un drive test cu Toyota. Ramane Avensis, incomparabila cu restul la confort.
Motorizarile sunt inca discutabile, pentru 1.8i sau 2.0d nu trebuie sa pun nici un ban in plus.
Daca vreau 2.0i ar trebui sa pun 1537E , si primesc 18cp , cruise control, roti pe 17. Oare merita?


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 1 2009, 03:23 PM
Post #42


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Merita.
Daca vei pastra masina dupa cei 4 ani deci dupa terminarea garantiei, fiabilitatea benzinei va face toti banii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Jun 1 2009, 10:15 PM
Post #43


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros





baga-te la toyota parerea mea avensisul este o masina reusita fara prea multe pretentii de design si motorizari dar cu calitate ireprosabila ... am mers si cu benzina si cu diesel.

grupul VAG sucks mai putin Golf 2, broasca si RS2


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 1 2009, 10:19 PM
Post #44


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,843
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



QUOTE (xox @ Jun 1 2009, 03:55 AM) *
apoi imparte si cu noi cum e.


Dupa drivetest, intr-adevar e o masina foarte bine inchegata si comfortabila. Ne-a bagat pe un drum gen drum forestier, cu piatra, gropi. Nu simteai nimic. Si asta cu roti de 17". Mi-a mai linistit teama ca atinge, dar totusi, toate avensis pe care le-am vazut, inclusiv cel din test aveau buza de sub spoiler cam muci.

Am mers cu 2.2 D-4D. 150cp. Apuci sa ii simti la peste 80km/h, cand se lanseaza si turbina e in boost constant. Altfel, se simte greoaie, cum simteam si E28-ul cand era td. La viraje parca nici nu ma lasa sa trag de volan. Asta m-a enervat. II place sa mearga drept biggrin.gif Are directie asistata, nu stiu exact ce inseamna asta, cert e ca atunci cand am tras mai tare de volan intr-o intersectie, el nu vroia sa se invarta... sad.gif

Interiorul e fix cum trebuie, toate la locul lor, placute la atingere. Fondul metalic pe care e "consola cu multe butoate" (ac, radio etc) imi place. Portbagajul e intradevar mai greu de folosit la intreaga capacitate. Are o traversa groasa sub luneta care obtureaza gura. De fapt toata masina e mai grosolana, stalpii din fata sunt foarte grosi.


Foarte misto masina dar ar putea fi cam mult pentru ce-mi trebuie mie, totodata prea putin din ce trebuie - practica, sa nu strang din b#ci la borduri, sau alte surprize de pe sosea.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 1 2009, 10:48 PM
Post #45


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,527
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Lasa, chiar daca patesti ceva, nu o sa repari tu masina asta pe trotuar la Interceptor. Felicitari pentru alegere si s-o stapanesti sanatos smile.gif
Acuma ai vandut suflet la sefi smile.gif , e un pas mare.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's«
post Jun 2 2009, 01:05 AM
Post #46


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,954
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





nu am stat sa citesc decat prima pagina din topic

eu personal intre marcile enumerate de tine as alege toyota (avensis), are cumnatul meu (2.0 D4D) si e chiar multumit de ea , chiar si mie imi place masina (probabil a ascultat sfatul meu cand a cumparat-o) si mi-ar fi placut mai mult daca avea o suspensie mai ferma chiar daca era ceva mai rigida (poate exista, nu stiu), masina este ft incapatoare (nu se sta ca in BMW biggrin.gif ) si comoda, serviceul e destul de decent si piesele nu mi s-au parut mari (far OEM 1250 ron [a avut un incident]) si ca sa fac o comparatie intre G5 si avensis la revizie (G5 1.6 benzina vs avensis 2.0 D4D) amandoua in jur de 7-800 ron numai ca G5ul e pe benzina(are o prietena)
am inteles ca nici consumul la motoarele pe banzina nu este stresant si performantele sunt bunicele, cel mai bine poate ne spune @pole ca el are (a avut) avensis 1.8 benzina

de G6 nu spun nimic, nu cunosc deci nu ma bag

skoda, NU se compara cu toyota wink.gif e mult sub


PS: deci ia avensis! biggrin.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 2 2009, 06:39 AM
Post #47


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,843
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



QUOTE (bartro @ Jun 1 2009, 11:48 PM) *
Acuma ai vandut suflet la sefi smile.gif , e un pas mare.

O fi de ras sau de plans? Depinde cum privesti lucrurile...

Multumesc io's, mi-ai mai calmat remuscarile ca as fi cerut o masina inutila pentru mine smile.gif Sunt curios de comportamentul 1.8 benzina. Cel de la vanzari spunea ca 95% din benzinarele vandute au fost 1.8. La 130cp ar trebui sa fie ok pe o masina fara pretrentii sportive. Chiar daca-i la fel de grea ca E28-ul, 1.8-ul e totusi cu vreo 100kg mai usoara decat 2.0d.
Skoda intr-adevar nu se compara, dar e o masina numai buna de calarit. Numai sa ai grija sa nu ajungi cu turbo-ul in balarii, poate se ascunde un copac dupa...

Azi discut cu seful sa vedem daca are rost sa arunc cu banii pentru 2.0i.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's«
post Jun 2 2009, 01:12 PM
Post #48


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,954
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



a cumnatului meu e 2.0 D4D cu 120hp si se misca chiar bine, cv e in 6 tr (bine.. i-a spus fii-su de 12 ani treaba asta laugh.gif primul drum l-a facut doar in 5), nu cred sa fie mai prejos la performante 1.8 benzina la cei 130hp


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 2 2009, 05:46 PM
Post #49


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,843
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Am cerut 2.0i rolleyes.gif Sper sa nu fie probleme mai departe, am vorbit deja cu agentul sa mai scada 37E cip , sa iasa fix 16500. Altfel mi-ar fi trebuit aprobari in plus pe aici, bataie de cap.
Asa sper ca trece.

Cred ca l-am facut invidios pe sefu', ca el n-are oglinzi retractabile electric biggrin.gif. Ce sa zic, multumesc mult pentru sfaturi, Sorin, pentru ca m-ai trimis sa le incerc (chiar daca n-am mai ajuns la Skoda...) Alex pentru drive test, Cristina pentru gandurile bune si tuturor celorlalti. Bart, era sa inclini balanta decisiv spre skoda, poate daca ajungeam la drivetest o luam. Asa, o sa am balena, daca tot n-a fost sa am E32/E39. Care sper sa ma faca s-o tin in parcare in zilele frumoase, in favoarea biclei smile.gif

Despre E28... sad.gif il conserv cum pot. Probabil il duc la tara, in curte, cu prelata pe el. Cred ca vecinii de aici n-ar fi incantati sa vada un intrus cu doua masini maricele pe trotuar.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 2 2009, 09:03 PM
Post #50


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,527
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Nu am nimic cu skoda nici eu, dar cred ca e nitel mai practic. Am vazut portbagaj de e28-ul tau smile.gif Cred ca noi cu yaris am avut un fel de ghinion. Imposibil sa fie chiar asa rau la Toyota, dadau faliment pana acum.
Orice alegere e una buna. Important e sa fie facut.



--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 5 2009, 12:28 PM
Post #51


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (TiL @ Jun 2 2009, 06:46 PM) *
Am cerut 2.0i rolleyes.gif Sper sa nu fie probleme mai departe, am vorbit deja cu agentul sa mai scada 37E cip , sa iasa fix 16500. Altfel mi-ar fi trebuit aprobari in plus pe aici, bataie de cap.
Asa sper ca trece.

Cred ca l-am facut invidios pe sefu', ca el n-are oglinzi retractabile electric biggrin.gif. Ce sa zic, multumesc mult pentru sfaturi, Sorin, pentru ca m-ai trimis sa le incerc (chiar daca n-am mai ajuns la Skoda...) Alex pentru drive test, Cristina pentru gandurile bune si tuturor celorlalti. Bart, era sa inclini balanta decisiv spre skoda, poate daca ajungeam la drivetest o luam. Asa, o sa am balena, daca tot n-a fost sa am E32/E39. Care sper sa ma faca s-o tin in parcare in zilele frumoase, in favoarea biclei smile.gif

Despre E28... sad.gif il conserv cum pot. Probabil il duc la tara, in curte, cu prelata pe el. Cred ca vecinii de aici n-ar fi incantati sa vada un intrus cu doua masini maricele pe trotuar.

sa l mai plimbi si tu.ca merge saracul. nu ai unde sa il tii sa l mai iei in weekend si /sau searA?


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 5 2009, 02:15 PM
Post #52


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,843
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



aseara, niste cunostinte aproape m-au convins ca nu are rost sa-mi mai bat capul cu el sad.gif
Si au dreptate intr-un fel, 12mil pe an asigurare+impozit, plus ceva milioane sa-l omologhez... are rost? Doar ca sa ma dau o zi pe luna cu el, daca nu l-ar strica ai mei acasa?
Azi am plecat cu el la drum si raspunsul inclina inspre da wub.gif

Si totusi, sa tin doua masini... Aici in Bucuresti ar fi loc la 100m de bloc, sa-l tin la trotuar dar nu s-ar uita lumea frumos la el.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 5 2009, 02:17 PM
Post #53


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Astfel de decizii nu trebuie sa le iei cu mintea ci cu sufletul.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 5 2009, 02:37 PM
Post #54


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,527
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Stiu ca ai petrecut mult timp cu (si sub) masina asta, si te ai atasat la ea, dar totusi caroseria are semne de oboseala care cred ca sunt greu de reparat. Ma refer la rugina la oale, si mai mult la crapaturi care au aparut spre parbriz. Ai si o oala deformata. Poate este o idea s-o radiez, sa ti la tara, strangi ceva banuti pana gasesti o caroserie buna si te apuci incet sa-ti construiesti E28-ul perfect. Asa, in loc sa dai bani degeaba pe asig si impozit, le poti folosi sa faci masina mai buna.
Alternativ ca sa mai scapi de cheltuieli, am auzit ca in unele zone al tari, impozit este altfel. Poate e mai putin la tara la tine?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 5 2009, 02:54 PM
Post #55


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,843
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Bart, la asa ma gandeam si eu.
Daca o radiez si apoi o sa vreau din nou E28, nu pot sa-l reinscriu, nu? Caz in care ar trebui masina cu acte de aici, masina intreaga de afara... multa bataie de cap ca sa revin la E28. Daca nu-i M5 nu prea o sa merite efortul. Asa cu masina inca inscrisa, stiu ca mai am o sansa... dar cu timpul prioritatile or sa se schimbe, nu stiu cat o sa ma mai ocup de ea, mai ales ca ar urma sa fie tinuta la 300km de aici.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's«
post Jun 5 2009, 04:19 PM
Post #56


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,954
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(TiL @ Jun 5 2009, 03:54 PM) *
Daca o radiez si apoi o sa vreau din nou E28, nu pot sa-l reinscriu, nu?

cum asta? de ce nu?


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 5 2009, 05:14 PM
Post #57


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,527
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (io`s @ Jun 5 2009, 05:19 PM) *
cum asta? de ce nu?

Cred ca si aici sunt variatii in functie de zona... asa am auzit zvonuri. In orice caz, exista si varianta de radiat pentru depozitare sau ceva de gen, si atunci ai posibilitate sa-o inscri iar cand vrei tu. Treb sa ai dovada ca ai unde s-o depozitez, adica un act de teren, sau poate contrat inchiriere garja, ca sa arati ca ai unde fara sa fie pe drum public. Detalii nu pot sa-ti dau..
Dar eu ma refer intradavar la radiat definitv, ca cred ca sunt caroserii mai bune out there. Cred. Poate initial o duci acolo si faci inventar la toate probleme inainte sa faci decizia.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jun 6 2009, 01:17 PM
Post #58


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





QUOTE (TiL @ Jun 5 2009, 03:54 PM) *
Bart, la asa ma gandeam si eu.
Daca o radiez si apoi o sa vreau din nou E28, nu pot sa-l reinscriu, nu? Caz in care ar trebui masina cu acte de aici, masina intreaga de afara... multa bataie de cap ca sa revin la E28. Daca nu-i M5 nu prea o sa merite efortul. Asa cu masina inca inscrisa, stiu ca mai am o sansa... dar cu timpul prioritatile or sa se schimbe, nu stiu cat o sa ma mai ocup de ea, mai ales ca ar urma sa fie tinuta la 300km de aici.

Ai aceleasi probleme pe care le am si eu cu Audi-ul 80. Are 2 ierni deja de cand sta la parinti la 95 km de Bucuresti, nemiscat, doar cu motorul pornit odata la cateva luni pentru cateva minute. De fiecare data a pornit la prima cheie pana acum. Data viitoare cand o sa incerc sa-l pornesc nu stiu daca va mai porni, ca a trecut mai mult de o jumatate de an de la ultima pornire sad.gif
Asigurare nu i-am mai facut de 1 an si jumatate, de cand a expirat ultima valabila.
De vandut nu are rost, ca nu ar da nimeni banii pe el, si nici sa-l dau pe degeaba nu-mi vine. Si as vrea sa-i segmentez motorul, dar cand o sa am bani mai multi probabil sad.gif


Sper ca E28-ul tau sa aiba o soarta mai buna.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 9 2009, 09:47 AM
Post #59


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



eu zic asa
du e28 undeva si desfal pe tot.vezi unde sunt bube si incet incet te apuci de el.si ce s figurile alea ca daca nui m5 nu e nimic.crede ma ca un e28 de 2.5 2.8 TIPLA te-ar da pe spate biggrin.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 9 2009, 11:55 AM
Post #60


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,843
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Masina asta nu o sa aiba o soarta prea buna. Cel mult o sa o dau la tinichigiul care sta aproape de mine, acasa, sa o intepeneasca atat cat poate, apoi o vopsea, poate niste inaltatoare la arcuri si scut la motor si... la padure cu ea sad.gif
Sau o folosesc asa cum e pana pica. Nu o vand, ca nu are rost. Numai cauciucurile si esapamentul puse anul trecut au costat cat suma pe care as primi-o pe toata masina, ca nu vrea nimeni E28. Si nu-mi vine sa dau nimic de pe ea (in afara de aerul conditionat care-i dat jos in mare parte), cu toate ca stiu pe cineva care vroia interiorul...

Nu mai zic ca mor cand o vad pe drum, asa, european muscle car wub.gif I-am dat-o cuiva sa mearga cu ea si eu o urmaream, nu stiam ca ma plimb cu asa masina, arata super, lata, nu prea inalta dar cu roti mari. Un pui de Interceptor.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th November 2018 - 03:19 AM