IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages V  « < 2 3 4 5 6 >  
Reply to this topicStart new topic
> probleme electromotor??
TiL
post Aug 7 2006, 10:30 AM
Post #61


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Doua fire cu inel in capat legate la acelasi surub? prea ciudat. Ti-a mers electromotorul conectat fiind in modul asta?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Aug 7 2006, 10:37 AM
Post #62


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



QUOTE (florin83)
deci l-am scos..  
sunt 3 fire.. unu cu papuc si 2 cu un inel in capat care intra pe un surub..
o mufa e libera..

l-am pus direct la batarie si nu face nimic..

am pus un bec la firele alea 3 de la motor, care vin pe el si nimic, nu se aprinde becu..

tzacul ala cred ca era de la bobina sau de la releele alea de pe acolo, dar sigur nu e de la electromotor..


becul l-ai pus cu un contact pe fir si cu celalalt contact pe sasiu (pe masa)?
Firul cu papuc trebuie sa-ti aprinda becul doar cand dai la cheie (in pozitia "start")
Celalalt contact ar trebui sa aibe plus permanent.
Ciudat ca vin 2 fire in surubul ala (te-ai uitat de unde vin?) Unul banuiesc ca vine de la baterie. Celalalt e posibil sa vina de la alternator (nu prea vad legatura, dar cine stie).
Mai fa testul cu becul dar foloseste masa pentru unul din contactele lui.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 7 2006, 10:49 AM
Post #63


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





QUOTE (TiL)
Doua fire cu inel in capat legate la acelasi surub? prea ciudat. Ti-a mers electromotorul conectat fiind in modul asta?


da.. deci pe un surub vin firele astea groase cu inel in capat, pe un surub nu vine nimic.
mai sunt 2 pini.. la unul nu vine nimic la el..


QUOTE (Darren)
becul l-ai pus cu un contact pe fir si cu celalalt contact pe sasiu (pe masa)?
Firul cu papuc trebuie sa-ti aprinda becul doar cand dai la cheie (in pozitia "start")


l-am pus exact cum vine electromotorul.. cu un contact pe papucul care intra in unul din pinii de pe electromotor si un contact pe ambele inele, care vin pe unul din suruburile de pe electromotor..

QUOTE (Darren)
Ciudat ca vin 2 fire in surubul ala (te-ai uitat de unde vin?) Unul banuiesc ca vine de la baterie. Celalalt e posibil sa vina de la alternator (nu prea vad legatura, dar cine stie).
Mai fa testul cu becul dar foloseste masa pentru unul din contactele lui.


hmm.. nu prea imi dau seama de unde vin.. e tare inghesuit acolo.. unul cred ca vine din spate, de la baterie ca e fir gros (cam cat un deget)..

oricum e ciudat ca electromotorul nu face nimic daca il pun la baterie..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 9 2006, 08:32 PM
Post #64


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



am facut niste poze..smile.gif

deci sunt 3 fire care vin la electromotor


pe electromotor sunt 3 mufe sa zic asa (A, B, C din poza IMAGE_130.jpg)


firele 1 si 3 (alea groase cu inel) vin pe surubul A la electromotor..
firul 2 intra in mufa B.. cealalta mufa © e libera.. :eek:

am facut testul cu becul.. se aprinde doar cand il leg la firul 2 (ala cu papuc) si numai dupa ce dau la cheie..
am incercat si pe firele 1 si 3. trebuia pe unu din ele sa fie + permanent, adica sa se aprinda si fara sa dau la cheie.. nimic... am dat totusi si la cheie.. nimic:(
masa a fost mereu la fel, am fixat becu intr-un cant de la galeria de admisie, deci nu se pune pb sa nu fi facut contact..

=> ca nu vine curent pe firul gros de la baterie :dis: :dis:
acum alta problema.. unde verific? are cineva schema electrica?
mai mult ca sigur e oxidat pe undeva la un cotact la cat am mers iarna asta cu ea prin zapada smile.gif

PS: cred ca am schimbat si un electromotor degeaba mad.gif
PS2: n-am mai testat electromotorul ca n-am avut pe cineva sa ma ajute sa-l tin si nici fire suficient de lungi..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Aug 10 2006, 04:33 PM
Post #65


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Si mai ai baterie? Mi se pare da firul trei e masa iar 1 e plusul permanent...

B si C trebuiesc neaparat conectate cu plus si minus de la contact. Prin ele se da "semnalul de pornire". A trebuie sa aiba plusul permanent pe ea, deci 1 vine la A.

2 trebuie sa vina pe B sau C, dar cel ramas neconectat trebuie sa aiba un fir de minus, sau macar o masa trasa.

firul 3 nu se vede clar in poza. Ori e masa, dar ai fi avut bateria descarcata demult, ca a stat conectat la un loc cu plusul, ori poate e minusul de la contact. Caz in care vine pe C sau B.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 10 2006, 04:50 PM
Post #66


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





QUOTE (TiL)
Si mai ai baterie?


din moment ce merg toate luminitele prin bord, casetofonul, se aprinde si becul ala cu care am facut proba eu cred ca e buna.. biggrin.gif

QUOTE (TiL)
B si C trebuiesc neaparat conectate cu plus si minus de la contact.


pai da, dar nu am si minus..decat plusul, adica firul nr 2. cred ca masa o face cu carcasa electromotorului..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Aug 10 2006, 05:26 PM
Post #67


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Si ai verificat daca o face? Din cate stiu nu o face implicit... trebuie conectat celalalt pin.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 10 2006, 05:34 PM
Post #68


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



pai n-am verificat, dar nu asta e pb.
pb e ca n-am plus permanent pe firul ala rosu..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Aug 11 2006, 10:14 AM
Post #69


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



QUOTE (TiL)
Si mai ai baterie? Mi se pare da firul trei e masa iar 1 e plusul permanent...

B si C trebuiesc neaparat conectate cu plus si minus de la contact. Prin ele se da "semnalul de pornire". A trebuie sa aiba plusul permanent pe ea, deci 1 vine la A.  

2 trebuie sa vina pe B sau C, dar cel ramas neconectat trebuie sa aiba un fir de minus, sau macar o masa trasa.

firul 3 nu se vede clar in poza. Ori e masa, dar ai fi avut bateria descarcata demult, ca a stat conectat la un loc cu plusul, ori poate e minusul de la contact. Caz in care vine pe C sau B.


Daca ar fi avut conectat plusu cu masa prin firele alea groase, de mult vedeam masina la televizor la stirile de la ora 5. Incendiu + acumulator explodat.
Masa prin carcasa nu e o idee buna, suprafetele de contact pot coroda, ar trebui sa aibe un fir scurt care leaga minusul electromotorului de un punct de masa de pe sasiu.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Aug 11 2006, 11:36 AM
Post #70


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Pai are un fir scurt si gros, pentru masa, conectat la, sa zicem... conectorul D (perechea lui A).


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Aug 11 2006, 12:14 PM
Post #71


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Nu, firul ala scurt de pe conectorul "D" nu face decat sa duca plusul in electromotor (atunci cand bendix-ul cupleaza). Acum m-am uitat mai bine la poze.
Nu are contact pentru masa, foloseste carcasa pe postul de masa, si suruburile de prindere pe post de conectori. Asa ca, Florine, ai grija cand montezi totul la loc ca acele suroabe nu trebuie sa fie corodate pe partea care face contact, de asemeni, suprafetele de metal dintre electromotr si suportul de prindere al acestuia trebuie sa permita conducerea curentului. Foloseste niste glaspapir (sau glass-paper cum s-o chema, smirghel, na) si mult spray anti-coroziv pentru contacte electrice. Eventual o pasta conductoare pe care sa o aplici pe cele 2 suprafete.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 18 2006, 09:10 PM
Post #72


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



vreau sa ma apuc maine de teste biggrin.gif
o sa curat totul pe acolo cu smirghel si o sa incerc sa iau plusul direct de la baterie cu un fir lung, in locul firului nr.1 (ala rosu)

un fir de curnet e bun, cum e la instalatia electrica prin casa? sau e prea subtire?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Aug 20 2006, 12:39 AM
Post #73


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Cauta un fir gros, cel putin cat cablul de la tastatura mea ( biggrin.gif ), litat.
Daca ma gandesc bine, e normal sa n-ai nici un plus permanent p-acolo, deci e normal ca ambele fire sa primeasca plus doar la actionarea din contact a demarorului; altfel, daca ai avea unul din semnalelel de plus, plus permanent, fie ar sta cuplat tot timpul electromotorul, fie s-ar roti non-stop electromotorul in gol.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 20 2006, 12:45 AM
Post #74


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





pai ala rosu si gros, nr 1, n-are plus nici cand pun contactu..

azi am montat electromotorul la loc dupa ce am curatat toate contactele.. bineinteles ca nu merge.. :retard:
am urmarit firul ala rosu si vine din masina. intra in compartimentul motor pe langa vasul cu apa de la stergatoare. cred ca asa vine din spate, de la baterie..

oricum la cat de afon sunt eu in ale electricii mi se pare ciudat ca firele 1 si 3 (adica + si -) vin prinse pe acelasi surub, A.

n-am gasit fir sa trag din spate de la baterie in locul celui rosu sa fac proba sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Aug 20 2006, 10:47 PM
Post #75


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



ala trebuie sa aiba curent in el in permanenta!
poate nu ai verificat tu cum trebuie, daca spui ca iti impinge bendixul dar nu-ti invarte clar e de la asta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Aug 20 2006, 11:40 PM
Post #76


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



nu are cum sa aiba curent in permanenta. Repet, daca ar avea curent in permanenta + care vine la bendix, ar sta bendixul cuplat non-stop, iar daca ar avea curent in permanenta + care duce la electromotor, acesta s-ar invarti non-stop.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 21 2006, 09:15 AM
Post #77


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (Rotti)
ala trebuie sa aiba curent in el in permanenta!
poate nu ai verificat tu cum trebuie, daca spui ca iti impinge bendixul dar nu-ti invarte clar e de la asta.


l-am verificat calumea, cum le-am verficat si pe celelalte..
nu impinge nimic.. pur si simplu nu se intampla nimic cand dau la cheie.. nici un zgomot..
zgomotul de care ziceam mai demult se aude de la pompa de benzina..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 21 2006, 09:50 PM
Post #78


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





poate cineva sa se uite cum e cu firele alea la electromotor? se vede super usor la e30 normal.. la ix abia vezi electromotorul ca e inghesuit rau acolo..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 23 2006, 05:51 PM
Post #79


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



am incercat cu un fir direct de la baterie, in locul firului nr1. curent vine ca am testat cu un bec (pe firu rosu, nr 1 nu vine curent sad.gif), dar la fel, nu se intampla nimic..
sa fie si bateria de vina?
mi-au zis mai multi ca poate e de la baterie, dar se aprind toate beculetele prin interior...
ma gandesc ca daca era de la baterie trebuia sa se auda un sunet cat de mic si scurt de la electromotor..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Aug 30 2006, 09:33 AM
Post #80


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



daca ai un multimetru masoara voltajul de pe baterie daca e sub 12.5 v nu o sa plece niciodata


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V  « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th June 2025 - 01:21 PM