IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages V  « < 4 5 6  
Reply to this topicStart new topic
> probleme electromotor??
florin83
post Dec 9 2006, 06:56 PM
Post #101


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (Bavaria @ Dec 9 2006, 05:21 PM) *
Cu bobina iti pierzi timpul,nu poate influenta electromotorul,la fel si cu senzorii.


ma gandeam eu.. chiar si fara ele tot invartea..

QUOTE (Bavaria @ Dec 9 2006, 05:21 PM) *
Alarma are un releu care intrerupe firul de la electromotor,in general este langa coloana de directie sau in zona aia.
Gaseste releul,firul de electomotor (banuiesc ca este galben cu negru) este taiat si separat prin intermediul acestui releu.Leaga firul la loc,astfel incat sa nu mai treaca prin releu si vezi daca mai ai probleme.
Urmareste schema,si o sa iti dai seama cum este legat si cum lucreaza.Este pentru E36,dar este la fel si la E30.Poate E30-ul nu are releu pentru electromotor,firul vine direct de la contact.


mersi, o sa incerc si asta.. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Dec 9 2006, 10:52 PM
Post #102


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



QUOTE (Bavaria @ Dec 9 2006, 05:21 PM) *
Alarma are un releu care intrerupe firul de la electromotor,in general este langa coloana de directie sau in zona aia.
Gaseste releul,firul de electomotor (banuiesc ca este galben cu negru) este taiat si separat prin intermediul acestui releu.Leaga firul la loc,astfel incat sa nu mai treaca prin releu si vezi daca mai ai probleme.
Urmareste schema,si o sa iti dai seama cum este legat si cum lucreaza.Este pentru E36,dar este la fel si la E30.Poate E30-ul nu are releu pentru electromotor,firul vine direct de la contact.

E o idee foarte buna sa verifici releul de la alarma.
Unul din motivele pentru care eu nu leg niciodata releul care intrerupe pornirea la alarmele pe care le instalez e ca alarma poate sa dea vreo eroare si ramane omul cu masina-n drum.
Oricum mi se pare cam degeaba releul asta. Nu cred pe vreun hot in stare sa se chinuie sa porneasca masina in timp ce tipa alarma.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 9 2006, 11:22 PM
Post #103


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





inutil nu e.. daca deschide cumva usa fara sa sune alarma? sta bine mersi in masina, o porneste si pleaca.. asa daca intra si incearca sa o porneasca pe langa faptul ca nu porneste mai si suna..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Dec 10 2006, 12:13 AM
Post #104


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



As prefera o solutie mai rudimentara de genul un buton ascuns care comanda releul sa inchida circuitul cand il apas; asta daca as vrea neaparat sa am antifurt pe pornire.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bavaria
post Dec 10 2006, 02:25 AM
Post #105


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 14
Joined: 1-October 06
Member No.: 454
Car: Seria 3
Engine: N54/M42



QUOTE (comisaru @ Dec 9 2006, 10:52 PM) *
E o idee foarte buna sa verifici releul de la alarma.
Unul din motivele pentru care eu nu leg niciodata releul care intrerupe pornirea la alarmele pe care le instalez e ca alarma poate sa dea vreo eroare si ramane omul cu masina-n drum.
Oricum mi se pare cam degeaba releul asta. Nu cred pe vreun hot in stare sa se chinuie sa porneasca masina in timp ce tipa alarma.



Sunt foarte bune releele,daca stii sa le instalezi.Niciodata un releu nu se instaleaza astfel incat sa "refaca" legatura la demaror cand primeste semnalul de la alarma,ci invers.Astfel daca alarma se defecteaza ,motorul va porni tot timpul wink.gif
Sistemul este "fail safe" si se foloseste de foarte multi producatori de alarme.

Un hot dezactiveaza in primul rand sirena,asta este clar,dupa care daca nu exista nici o protectie pentru demaror...este destul de simplu.
Intreruperea demarorului este mai eficienta la cutii automate,este drept,dar nu este chiar inutila nici la cutii manuale.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Dec 10 2006, 04:51 PM
Post #106


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135





QUOTE (Bavaria @ Dec 10 2006, 02:25 AM) *
Niciodata un releu nu se instaleaza astfel incat sa "refaca" legatura la demaror cand primeste semnalul de la alarma,ci invers.Astfel daca alarma se defecteaza ,motorul va porni tot timpul wink.gif

Foarte adevarat. Reiese si din schema alarmei. Eu cand am spus eroare ma refeream la un semnal eronat din partea alarmei.
Am patit-o la un Tico. I s-a defectat senzorul de la usa(intrerupatorul care aprinde lampa de plafon, care era de Dacie, deci se subantelege calitatea <nu a avut nici macar atata lucru din fabrica>), in plus avea "goarna" anulata prin intrerupator(asa a vrut omul, ca sa nu-l mai streseze de fiecare data cand descuie si incuie usa; o punea el in functiune seara), si s-a mai adaugat un nou factor - in ziua aia a plecat sotia lui cu masina. Ce-a iesit? Sotia l-a sunat pe "clientul meu" ca a ramas cu masina-n drum si nu mai porneste, si-asta a trebuit sa faca un drum pana la Carrefour(unde era masina) ca sa-si aduca masina acasa. Norocul lui ca a deschis usa din dreapta, ca altfel ar fi adus-o tractata. Nu si-au pus in nici un moment problema de ce au pornit de capul lor avariile. In sfarsit, asta-i un exemplu ca e posibil sa ai probleme din cauza releului aluia.
Sa fiu sincer, e si mai putina munca pentru mine.
Ca fapt divers, am un prieten care lucreaza la service-ul Peugeot la montaj de alarme, si nici ei nu conecteaza releul asta.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Dec 10 2006, 06:10 PM
Post #107


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -



in concluzie...florin, ai rezolvat ceva??
leaga-l pe direct!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 10 2006, 06:28 PM
Post #108


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



inca nu.. momentan porneste.. o sa incerc faza prima data cand mai face figura..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 15 2006, 09:55 PM
Post #109


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



cateva zile nu mi-a mai facut nici o problema..
azi am mers cu ea de dimineata pana acum vreo ora (aproape toata ziua - zeci de opriri/porniri) si n-a facut nici o figura, pana pe seara, tocmai cand vroiam sa ajung acasa..
eram la plaza romania si pac.. n-a mai pornit.. eram si singur.. sad.gif
noroc ca am parcat-o la subsol langa o iesire in panta care ducea la un nivel inferior al parcarii..
am impins-o singur weakbench.gif cativa metrii pana la panta si a pornit laugh.gif
n-aveam cum sa stau in parcare acolo sa caut pe intuneric releul ala de la alarma..
o sa ma uit maine dimineata sa vad ce-i fac.. sper sa nu porneasca sa pot testa tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 22 2006, 08:10 PM
Post #110


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





m-a lasat iar azi.. sad.gif
m-am uitat dupa releul de la alarma dar nu l-am gasit (ma si grabeam si n-am stat sa caut) asa ca am scos o mufa mai mare de la alarma (are vreo 4-5 mufe) si a pornit din prima... smile.gif
am oprit-o, am incercat iar si a mers.. am pus mufa la loc dar a pornit si cu ea pusa sad.gif
sper sa fie de la asta.. data viitoare cand ma mai lasa o sa fac iar proba.. daca o sa mearga am rezolvat-o biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 7 2007, 03:07 AM
Post #111


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



mi-a facut ieri figura, am scos o mufa de la alarma si a pornit..
ei bine, azi a facut iar, am scos o mufa.. nu a pornit.. am scos alta.. nu a pornit.. le-am scos pe toate.. NU A PORNIT!!! vio (33).gif
o sa caut releul ala totusi..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 22 2007, 10:25 PM
Post #112


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



in sfarsit am aflat de la ce e... un contact prost la firele de sub volan.. cand nu porneste le misc si o ia..
partea proasta e ca sunt zeci de fire pe acolo.. trebuie luate la puricat sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Jan 23 2007, 12:15 AM
Post #113


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Trebuie sa aflii care-s alea care dau curent la electromotor, si-apoi le iei pe-alea la verificat.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 15 2007, 07:10 PM
Post #114


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





QUOTE (Bavaria @ Dec 9 2006, 06:21 PM) *
Nu trebuie sa iei curent din spate,electromotorul este alimentat permanent cu curent,pe firul gros.

Putin probabil sa nici nu primeasca curent si sa nici nu invarta cand pui curent direct.
Plus ca ai schimbat electromotorul,deci probabil nu primeste curent tot timpul.

Cu bobina iti pierzi timpul,nu poate influenta electromotorul,la fel si cu senzorii.
Electromotorul trebuie sa aiba plusul permanent bun,masa pe caroserie , sa primesca plus de la contact,si invarte.

Alarma are un releu care intrerupe firul de la electromotor,in general este langa coloana de directie sau in zona aia.
Gaseste releul,firul de electomotor (banuiesc ca este galben cu negru) este taiat si separat prin intermediul acestui releu.Leaga firul la loc,astfel incat sa nu mai treaca prin releu si vezi daca mai ai probleme.
Urmareste schema,si o sa iti dai seama cum este legat si cum lucreaza.Este pentru E36,dar este la fel si la E30.Poate E30-ul nu are releu pentru electromotor,firul vine direct de la contact.


mare dreptate ai avut! tongue.gif

intradevar nu venea curent la electromotor de la firul care vine de la contact.
am pus firul ala pe direct, fara sa mai treaca prin alarma si a mers.
deci pot sa arunc alarma biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V  « < 4 5 6
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th June 2025 - 03:02 PM