![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
3 anul asta prin inceputul verii m-a ajutat cineva si am demontat turbina, tubulatura, intercooler. turbina am reconditionat-o, am pus garnitura noua in urma ei (m-a ajutat MeHigh) iar restul tubulaturii si intercoolerul le-am curatat; am cumparat cada de bebelusi special pt. asta. Este posbibil totusi sa nu fie stranse foarte bine si cred ca cel mai bine, dupa cum inteleg din ce-mi spui, le dau si cu un 2+2 sa se etanseze pe veci... mai mentionez ca suiera puternic turbina, mai puternic decat o facea inainte => imi intaresc convingerea ca nu-i etans
4 motorina pun cam de unde prind insa exclud particulari, lukoil iar petrom nu-i in topul preferintelor. Aleg acelasi benzinarii daca se poate. Am ca referinta trasee similare cu cele de anul trecut; ma refer in mare la autostrada. |
|
|
![]()
Post
#122
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
decat cada de bebelusi mai bine le spalai cu jet la temp/pres max la o spalatorie, ies perfect, doar stergi cu benzina si pui gasket
sa nu razi dar petrom e chiar f buna motorina, si lukoil dar de recomandat pt vara, iarna mai face pb cui nu stie sa o "pipaie"... apropo' ai curatat vreodata sorbul din rezervor si rezervorul, implicit curatat si verificat pompele d alimentare ? ca de, masina are niste ani totusi. si d curatat traseul de aerisire/ respiratia rezervorului This post has been edited by brown.shark: Aug 25 2010, 12:14 PM |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu-sh de ce va bateti capul. Aceleasi simptome le-am avut si eu la TD. Am reparat turbina, s-a simtit o diferenta. Am curatat injectaore, alta mica diferenta (mi-a verificat si compresia atunci, a vazut ca-i muci). Dar tot pe duca era si in final am dat jos motorul. Care era muci, si sunt aici pe forum doi martori la ce era in cilindrii aia. Deci lasa jucariile dim-prejur, verifica intai compresia. apoi o sa stii daca mai merita sa-ti bati capul cu nimicuri de pe el sau e muci din radacina. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
50% ai si u dreptate....dar nici cu "jucariile" varza si cu compresia buna nu faci nik
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am mutat aici discutia despre piese din dezmembrari. Haideti sa nu stricam topicul despre masina cu discutii in contradictoriu pe subiectul asta
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
ca si update...am sa ii fac un test de compresie inainte de orice altceva; nu stiu unde as putea s-o fac zilele astea. recomandari ? sper sa iasa cum trebuie, adica 22.00:1 |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
ca si update...am sa ii fac un test de compresie inainte de orice altceva; nu stiu unde as putea s-o fac zilele astea. recomandari ? sper sa iasa cum trebuie, adica 22.00:1 nu vreau sa te influentez negativ, cva dreptate ai si tu la nr ala de km dar, sa stii ca un motor din asta, daca e cu toate anexele ok, ulei ca la carte, merge si cu compresie lesinata, si chiar merge rotund, culmea. |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
e o idee buna sa masori compresia....asa iti cam dai seama de niste chestii
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
22:1 e raportul de compresie, nu ce o sa-ti dea la testul de compresie. Ala e ceva calculat matematic, nu se schimba in functie de uzura motorului.
La testul de compresie o sa afli presiunea in atmosfere care se face in fiecare cilindru, si ar trebui sa fie mai mare de 22 de atmosfere, cred ca ideal peste 25 (daca raportul de compresie e 22:1) si cat mai egala intre cilindri. Poate cineva care a verificat asta la tipul asta de motor poate spune mai exact. Ideea e ca aerul comprimat se incalzeste, si prin incalzire isi mareste volumul, de aici faptul ca presiunea e mai mare decat raportul de compresie. La un motor pe benzina cu raport de compresie 10:1 (de exemplu), la compresie ideal e sa ai cel putin 13 atmosfere presiunea pe fiecare cilindru. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
in concluzie stie cineva vre-un donator de:
m52b25 / m50b25 + ceasuri, cardan, cutie, diferential (eventual blocant ![]() platesc bine sau compensez cu seminte de porumb ![]() |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
te complici aiurea, e mult mai simplu si ieftin sa-l faci p asta diesel ok, plus ca, la revanzare, oricum diesel primeaza.
daca te-a suparat o teava p care ai schimbat-o doar cu mecanicii dezinteresati, asta ca sa vb frumos, asta nu inseamna ca motorul ala e prost, chiar nu e. This post has been edited by brown.shark: Sep 30 2010, 10:01 AM |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
tds'ul l-as tine pus bine sub o prelata; nu as renunta complet la el.
In orice caz la revanzare nu sper sa iau mai mult de 2000 de euro pe masina (in ~2 ani) la cum se pune problema in situatiile de v/c. problema imi pare mai profunda in ceea ce tine de motor: IN CIUDA faptului ca motorul nu se incinge, sta constant la relanti intotdeauna, porneste relativ onorabil mereu (recunosc ca un pic mai greu cand e cald), nu scoate prea mult fum si ala care-l scoate e la peste 3800 rpm (deci nimic nefiresc) iar consumul de ulei a fost pana acum de 500ml/4000km (zic eu ca-i in niste limite normale pt. un diesel) am a) niste ulei pe el, iesit prin zona injectorului nr. 1 ![]() ![]() Plus ca nu-mi place deloc sa-mi consume in afara orasului aprox. 8-9% la viteze MICI (100-120km/h) si sa nu traga deloc (adica trebuie sa retrogradez in a 3-a si sa vin lansat, sa schimb in a 4-a la 120...e frustrant.....toate astea sa depasesc un tir). Un 2.5 i ar consuma poate 9-10% in acelasi regim cu diferenta de confort psihic data de raspunsul bun in ecuatia de mai sus. Motorului asta daca ii umblu la soft....risc sa-l pun pe butuci; turbina mai mare nu pot pune ca.......n-are cine sa refaca parametrii => oricum il pun pe butuci; raman fara solutii la problema mea (mai multa viata). E un motor foarte bun dar costa mai mult exploatarea lui fata de ceea ce imi ofera mie iar socotelile pe care le-am facut cand l-am luat s-au cam dizovat; nu mai car nimc, nu mai trag nimic. Oricum voiam benizna. Pareri? ![]() |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
de acord ca un check-up la injectoare + pompa e chiar normal cand iei o masina de la altcineva. ca sa economisesti cei 4mil tu nu stii sa-ti dai singur jos pompa, nu-i cine stie ce. si oricum scrii c faci p o hartie sa nu uiti la remontare. ai spalat vredata intercolerul, DEMONTAT de pe masina, si tot traseul de admisie ? si apoi asamblat si cu mastic de etansare, probat etanseitate intercooler??? daca ESTI SIGUR ca circuitul de alimentare cu diesel e curat, etans, filtre ok, lipsa d putere poate fi si din avans. poti sa verifici singur asta. pierderile de ulei le rezolvi singur, speli motorul cu jet la temp maxima , si vezi d unde curge si c curge.una cate una le dovedesti, ca nu-i space shuttle. |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
asa gandeam si si chiar daca eu sunt cam antitalent la lucruri din astea am fost sprijinit de altii mai priceputi
![]() intamplarea face ca de fiecare data cand ma mananca ingineria si mai primesc si ajutor => masina sta "explodata" cateva luni si in general am nevoie de ea. din nou, datorita celor spuse mai sus, am preferat ca atunci cand se poate sa rezolv probleme ale masinii la service (unul de incredere, in general "one-man-show" si care sa nu lucreze in sictir, scarba si rasol) Asta vara cand am dat jos turbina s-o duc la reconditionat (si nu-mi explic de ce fluiera mai tare dupa operatiune) am curatat intercoolerul si tubulatura. Din nou am gasit ulei in josul carcasei de la filtrul de aer dar mult mai putin. CEEA CE NU AM FACUT: nu am etansat cu mastic, suspectez si de aici o lipsa de putere dar totusi nu justific un consum sporit (sau poate sunt eu exagerat). In week-end vreau sa plec la CJ; deja imi e frica sa nu raman in drum / poate-s paranoic. Ar trebui sa il iau la puricat intr-adevar dar am regasit ca-i mai "ieftin" sa-l schimb cu totul, nu ma intreba cum am socotit ![]() l.e. SUNT SIGUR ca circuitul de alimentare cu diesel NU E ETANS (necesar minim: garnituri pompa) This post has been edited by CRM112: Sep 30 2010, 11:01 AM |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
nu vreau sa t supar eu mai mult decat esti, dar, de cand tot vorbim pe aici cred ca esti lamurit ca genul asta de masini le mentii cel mai bine DOAR dacva stii sa le faci tu singur, sau platesti celui care o repara. acum, toate maruntisurile astea, nu-s cine stie ce tehnica, mai mult consuma timp, chiar ma mir d c nu ai tupeu / curaj sa t apuci. foarte corecta ideea cu un singur om care sa se ocupe d masina.
uleiul de la carcasa e venit pe furtunul de la epurator presupun. nu are ceva separator de ulei pe traseul asta ? ca parca avea. cu turbina e simplu, te duci la cine a reparat-o cu o masina care are turbina ok la ax, nu fluiera, ii arati si-i spui ca tot asta vrei si tu, daca stie, daca nu....sa t lase... circuitul de motorina nu e etans pe partea de joasa presiune sau inalta ? This post has been edited by brown.shark: Sep 30 2010, 11:09 AM |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
De la CJ nu mai este mult pana la BH... http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/anuntu...00-9463457.html
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
De la CJ nu mai este mult pana la BH... http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/anuntu...00-9463457.html Pai ..nu era vorba sa schimbi doar motor la actualul E34? Am vazut e34 la 600 de euro acolo.. neinmatriculat. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
In week-end vreau sa plec la CJ; deja imi e frica sa nu raman in drum / poate-s paranoic. Stai - ramirezz e un clon de a ta? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
nu ma prind bart, poate-mi detaliezi
@David: nu prea am de dat peste 2000 de euro pe o berlina ![]() ![]() am mers cu MeHigh aseara cu masina si mi-a zis ca parca se aude mai rau ca acum cateva zile..acel tacanit; dar masina are frane noi pe fata (discuri si placute) ![]() ![]() la CJ nu mai plec; am amanat. @brown.shark Nu sunt asa suparat; sunt doar ingandurat ![]() Nu stiu ce sa-ti spun de ce nu ma apuc singur; poate pentru ca nu vreau sa ma uit lung la ea cateva luni, desfacuta si explodata si sa ma trezesc intr-un punct in care n-am scule/cunostinte si nici sa nu am la cine sa apelez; apoi s-o asamblez la loc (fara sa o repar) si sa ajung in final la un service unde se presupune ca ar putea s-o faca. Pierd de doua ori timp si o data bani. Circuitul de motorina nu e etans cel putin la pompa de injectie, cea de sub galeria admisie. Turbina scuipa ulei scuipa in carcasa filtrului de aer si am gasit din nou la egr. Sa vad unde gasesc o turbina buna de tds (haha) sa o duc respectivului ca termen de comparatie; nici sa pun alta "nu pot" (gen turbina de mb sprinter). In alta ordine de idei tubulatura sunt sigur nu e bine etansata (colierele-s stranse dar nu e dat cu nici un smecleu la imbinari) dar nu asta e marea filosofie. Sper sa nu crape pana saptamana viitoare cand vine mecanicul din Slovenia; mai apoi sper sa o si faca....numai sperante ![]() This post has been edited by CRM112: Oct 1 2010, 07:51 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 08:24 PM |