IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> M51D25S pe E32
Alex4Tuning
post Mar 18 2009, 10:41 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 21
Joined: 21-March 07
Member No.: 817
Car: E46
Engine: M44 4 cylinder 118 HP



Salutare

O intrebare,se poate monta un M51D25S pe E32? Masina avand din fabrica un B30b35,iar cel mai important lucru, se poate omologa?

Pe E38 am vazut ca s-au mai montat,banuiesc ca sunt cateva si omologate,nu stiu daca de aceeasi situatie are parte si E32 pentru ca,modelul nu a venit cu nici o motorizare diesel din fabrica.

Astept pareri avizate pe tema asta daca se poate !


Multumesc ! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Mar 18 2009, 10:59 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



daca este vorba despre motorul de 2.5l tds, da...se poate monta pe e32

se poate omologa, dar cu niste costuri mai mari pentru ca nu a fost montat din fabrica pe model. Ii las pe cei ce stiu sa dea mai multe detalii despre proces.

Parerea mea este ca cine vrea sa faca asta....face o prostie: consumul este mare, masina fiind mai grea; performante nu vor exista (ma refer la banale depasiri), iar costurile de intretinere vor fi mai mari decat la un M30B30, ca sa nu mai spun de costul de achizitie al motorului (posibil sa fie totusi similar aici).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Mar 18 2009, 11:27 AM
Post #3


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP





[quote name='CRM112' date='Mar 18 2009, 10:59 AM' post='93614']
daca este vorba despre motorul de 2.5l tds, da...se poate monta pe e32

se poate omologa, dar cu niste costuri mai mari pentru ca nu a fost montat din fabrica pe model. Ii las pe cei ce stiu sa dea mai multe detalii despre proces.

Parerea mea este ca cine vrea sa faca asta....face o prostie: consumul este mare, masina fiind mai grea; performante nu vor exista (ma refer la banale depasiri), iar costurile de intretinere vor fi mai mari decat la un M30B30, ca sa nu mai spun de costul de achizitie al motorului (posibil sa fie totusi similar aici).
[/quote

Ai dreptate CRM! Mai bine gaseste alt M30 si urca-l pe masina, pentru ca dieselul nu-ti va da nici economie, nici performante, ci doar bataie de cap. Dupa parerea mea, cine face asta intra la categoria improvizatii,potlogarii, romanisme sad.gif
Ca off-topic, daca intrati pe mercedesclub, o sa vedeti sumedenie de masini(SL 560, SL 500,SL 420,600 SEL etc), modificate in dulcele stil romanesc pentru economie(au pus diesel pe ele), iar actualii proprieteri nu le mai dau de cap. Nu mai vorbesc de optiunile care acum sunt inutile precum cruise-control, consum, A/c,etc. V-am pupat si...........succesuri! cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex4Tuning
post Mar 18 2009, 01:21 PM
Post #4


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 21
Joined: 21-March 07
Member No.: 817
Car: E46
Engine: M44 4 cylinder 118 HP



"improvizatii,potlogarii, romanisme " total de acord smile.gif dar scopul scuza mijloacele,masina nu o sa fie pentru un pasionat !

Dar un m50b25 ? ce parere aveti ? smile.gif

Astept in continuare pareri despre 2.5 tds sau 2.5i,si nu in ultimul rand opinii cu privire la omologarea motorului.

M30-urile sunt destul de terminate in romania \ motoarele sunt de generatie veche,nu cred ca un motor de o generatie superioara chiar si de o putere mai mica ii face un mare rau:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 18 2009, 01:41 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Va consuma mult dacă pui M50B25 pe E32, maşina este grea.

O vrei ca maşină de zi cu zi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Mar 18 2009, 01:51 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros





pune-l pe ala pe gaz iesi cu mai putina bataie de cap
ambele variante nu renteaza ...din punctul meu de vedere


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex4Tuning
post Mar 18 2009, 01:56 PM
Post #7


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 21
Joined: 21-March 07
Member No.: 817
Car: E46
Engine: M44 4 cylinder 118 HP



QUOTE (Ciupanezu @ Mar 18 2009, 01:41 PM) *
Va consuma mult dacă pui M50B25 pe E32, maşina este grea.

O vrei ca maşină de zi cu zi?


http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=109230 ===> 735 E32

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=15213 ====> 525 tds E39

525 tds e39 (1563 kg) 735 E32 (1600 kg) Diferenta de greutate nu e absolut deloc mare smile.gif

Masini foarte grele sunt E38 si E65,masini putin sub 2 tone.


Nu,masina nu se foloseste zilnic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 18 2009, 01:57 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Eu ziceam de M50B25.

Îţi va consuma cam 20%, e destul de mult dacă vrei sa mergi zilnic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex4Tuning
post Mar 18 2009, 02:03 PM
Post #9


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 21
Joined: 21-March 07
Member No.: 817
Car: E46
Engine: M44 4 cylinder 118 HP



QUOTE (Ciupanezu @ Mar 18 2009, 01:57 PM) *
Eu ziceam de M50B25.

Îţi va consuma cam 20%, e destul de mult dacă vrei sa mergi zilnic.


Nu cred,diferenta de greutate nu e asa mare.20 iti poate lua si un 320,depinde cum te comporti cu el.

Consumul nu ar fi asa relevant,ci taxele la un 3.5.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 18 2009, 02:17 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





Păi E34 525i cât crezi că are consum urban? smile.gif

Consumă 18-20 dacă mergi la ore de vârf.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex4Tuning
post Mar 18 2009, 02:23 PM
Post #11


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 21
Joined: 21-March 07
Member No.: 817
Car: E46
Engine: M44 4 cylinder 118 HP



In Bucuresti smile.gif da

ontopic: Ai auzit pe cineva cu 2.5 tds omologat pe e32? In afara de angela yes,ca nu le omologheaza laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 18 2009, 02:36 PM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nu. smile.gif

Sunt sigur că se poate însă nu cunosc pe nimeni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Mar 18 2009, 02:56 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



daca codul respectiv de motor nu a fost pus pe acea caroserie intra la omologare artizanala => mare durere de cap cu inginerii de la rar

unu si-a pus pe vremuri un 2.4td pe e32 -cei drept facea 100 la ora .....

This post has been edited by Sorin: Mar 18 2009, 02:57 PM


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 18 2009, 03:18 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





2.4td a fost montat şi pe un seria 8 laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex4Tuning
post Mar 18 2009, 03:20 PM
Post #15


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 21
Joined: 21-March 07
Member No.: 817
Car: E46
Engine: M44 4 cylinder 118 HP



E clar,ala merge pus cel mai bine laugh.gif

E si la vanzare scos un E32 pe autovit cu 2.4 td smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 18 2009, 03:27 PM
Post #16


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Cred că merge ca un 1300 laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex4Tuning
post Mar 18 2009, 03:36 PM
Post #17


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 21
Joined: 21-March 07
Member No.: 817
Car: E46
Engine: M44 4 cylinder 118 HP



Inca o intrebare:

O masina inmatriculata in ro,se poate radia(daca nu o folosesti 6 luni\1 an,sa nu platesti taxe aiurea)iar dupa acest timp sa o inmatriculezi fara nici o problema? Ce costuri implica acest lucru smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 18 2009, 04:33 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





http://www.masini.sh/acte-radiere-auto.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex4Tuning
post Mar 18 2009, 04:47 PM
Post #19


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 21
Joined: 21-March 07
Member No.: 817
Car: E46
Engine: M44 4 cylinder 118 HP



Da,merci smile.gif

-Dupa radiere o poti inmatricula cand vrei iarasi?
-Numere provizorii daca e masina radiata poti lua?Cand vrei sa o re-inmatriculezi daca nu poti lua inseamna ca e nevoie de platforma sa o plimbi pana rezolvi toate astea,nici asigurarea obligatorie nu o poti face daca e radiata cred
-Cum o re-aduci in circulatie ?

ps: Vezi,cred ca iesi mai usor cu 2.4td-ul decat cu astea smile.gif))


Edit: Am gasit asta http://www.rarom.ro/RO/article--Ce_trebuie...ului_--195.html

Se pare ca situatia nu e asa usoara. Totusi,a omologat cineva vre-un motor pe masina ? A fost complicat?

This post has been edited by Alex4Tuning: Mar 18 2009, 04:57 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Mar 18 2009, 05:11 PM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



foarte pe scurt: orice se poate.....bani sa ai.

Nu merita pus 2.5 tds pe e32 (punct).

l.e.: impozit la un an la 3.5l = 2100 ron

un 2.5 tds sau un b30 sunt ambele cu tot cu cutie si calculatoare si tot-tot (cardan, diferential etc) la un 500 euro optimist (apropo, la m30b30 nu ai nevoie decat de blocul motor). 500 euro = 2150 ron + 500 ron impozit => investitia se va amortiza abia in 2011. (se mai calculeaza si manopere, itp-uri si asigurari).

Cat timp urmeaza sa fie tinuta masina?

In alta ordine de idei, un motor de 3.5l, in mintile lui, in aceasta aglomeratie nu sare de 22l/100. Un 2.5 tds va sta la un consum mediu de 17-18 (parerea mea). Aproximativ 15 ron/100km in plus nu cred ca e un cap de tara. De banii acestia scutesti multi nervi, mult timp pierdut si unde mai pui si placerea unui benzinar (sti si tu ...reclama la Visa smile.gif ).......

This post has been edited by CRM112: Mar 18 2009, 05:17 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th January 2018 - 01:58 AM