QUOTE (elvislorin @ Mar 19 2009, 08:44 PM)
baieti eu zic sa il lasati pe om in pace...i-ati explicat costurile si dezavantajale...avantajele nu...pt ca nu sunt...e treaba ta maestre daca vrei sa dai 1500-2000 euroi doar pt a o vinde usor mai tarziu...parerea mea e ca te inseli...eu am luat un 2.8 benzina fara sa clipesc, un amic al meu si-a luat e32 3.5i la fel...nu ne-a interesat consumul...daca sta in 20% e ok...cine cauta e32 nu si-l ia pt consum...de prestanta nici nu poate fi vorba...la moda sunt si inca o sa mai fie ani buni incolo seria 3 de 2 litri diesel si seria 5 de 2-2.5 litri diesel...cei de care vb tu nu isi vor lua in veci un e32 pt imagine...pt ca nu stiu ce inseamna un e32 si nici targetul vizat de ei pt a face impresie nu stie ce inseamna un e32...deci...TE INSELI AMARNIC...dar spor la cumparat si aruncat banii degeaba...in 4-5 mii euro (ca probabil pe aici o sa ajungi cu achizitie+modificari+omologari) iti poti lua lejer un e34 525i sau chiar un e39 din 96...astea da masini...impresie, performante si destul de usor vandabile
Mie imi place ca nimeni nu citeste tot ce am scris,dar raspunde...si tot o tin cu consumul toti
Sunt multi care cumpara la pretul asta pentru dotari si pentru ca e seria 7,de ce sa ia un E34? sau un E36? cand poate lua un E32 la pret mai mic fata de cele enumerate.
"in 4-5 mii euro (ca probabil pe aici o sa ajungi cu achizitie+modificari+omologari) iti poti lua lejer un e34 525i sau chiar un e39 din 96"
- Ehee mai taie mai taie,daca m-ar duce atat+ce imi mai iese si mie inseamna ca l-as scoate la vanzare la 5-6 mii minim crezi ca ar mai fi vre-un avantaj? Cine dracu l-ar cumpara la pretul asta
Nu-l cumpar sa-l tin dupa cum am mai spus de cateva ori, e34 sunt foarte multe,de e36 e plina tara,E39 la pretul ala il iei neinmatriculat,sau inmatriculat dar rupt bine detot.
Intreaba un om "normal" ce parere are de un bmw 3.5i vechi de 20 ani,sa vezi daca nu o ia la fuga in secunda 2.
QUOTE (Ciupanezu @ Mar 19 2009, 09:42 PM)
@Alex: E32-urile nu au căutare, dacă oricum vrei să te plimbi câteodată, mai bine nu o cumperi sau o laşi originală.
E32 este o maşină pe care o mai vor doar cei oarecum pasionaţi, este o maşină clasică.
E34 şi E32 nu au căutare, drept dovadă preţul mai mic decât al unui E36.
Prin schimbarea motorului nu vei face nimic bun, doar vei pierde bani şi timp aiurea.
Pai ti-ai cam raspuns singur la intrebare
De ce e pretul mai mic ca al unui E36,pai e simplu,E36 au motorizari mici,uita-te ca e plina tara de 316\318 hai 320,cati au 325\328 ? foarte foarte putini,asta pentru ca romanul vrea bmw,cu motorizare extrem de mica,cu pret extrem de mic,si daca se poate si cu ceva dotari dar nu prea au sanse ca 316\318 sunt chelioase majoritatea.E34 mai sunt dar mult mai putine,si alea 520-525 si 525tds,cine are 530? 540? fix aproape nimeni,de ce oare? de cautate ce sunt motorizarile astea,si de pasionat ce e romanul.
Rezulta ca,cum sa fie tara plina de E32-uri cand toate sunt 3.0 3.5 4.0 4.5 5.0 ? Oare de ce E38-urile 740-750 sunt la preturi foarte mici prin Germania? pentru ca se vand foarte greu,si nu poti cere pe un 740i E38 pretul unul 730d,chiar si in Germania,sau chiar daca ceri sansele sunt minime sa se vanda.Au inceput si romanii sa isi dea seama ca totusi masina e un simplu fier,care daca ti-l permiti iei unul tare,daca nu,nu..dar mai sunt si exceptii,stau cu ziarele-n geam intr-o garsoniera cu bunica si au Q7 in fata blocului,sau Seria 7...
Ideea e,in romania daca s-ar raporta corect masina cu venitul,un seria 7 ar trebuii sa fie unul la 10.000 de posesori de automobile.